ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY ZORGANIZOWANY NA TERENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 79 UL. ARKUSZOWA 202
I. Oddział przedszkolny istnieje od 1992r. /w pobliżu nie ma publicznego przedszkola/
II. Stan obecny w bieżącym roku szkolnym istnieje 1 oddział uczęszcza 13 dzieci
III. Plan na rok 2009/2010 planowany 1 oddział liczba dzieci zapisanych 11 /stan na dzień 06.03.2009/
IV. Baza jedna sala o powierzchni 54 m2 położona w głębi korytarza wyposażona w meble, pomoce dydaktyczne, zabawki dostosowane do wieku dzieci zajęcia dodatkowe: j. angielski, edukacja muzyczna, zajęcia ruchowe „Od zabawy do sportu” wyżywienie odpłatne w postaci dwudaniowych obiadów z deserem /możliwość przygotowania odpłatnych śniadań i podwieczorków/ świetlica: 2 pomieszczenia wyposażone w kąciki tematyczne do zabawy, gry edukacyjne dla dzieci młodszych; opieka jednego nauczyciela nad sześciolatkami /obecnie uczęszcza 8 dzieci/ szatnia: wydzielony boks z niskimi ławeczkami; dla zapewnienia bezpieczeństwa 6-latki zaczynają zajęcia od g. 815 plac zabaw: ogrodzony, pokryty trawą, powierzchnia 477 m2, wyposażony w tor przeszkód, zjeżdżalnię, huśtawkę, karuzelę
V. Finanse w 2008 r. otrzymano dodatkowe środki przeznaczone na: - wyposażenie 2 200 zł - pomoce dydaktyczne 500 zł - plac zabaw 2 000 zł w I kwartale 2009 r. nie występowano o dodatkowe środki, ponieważ dotychczasowe potrzeby zostały zaspokojone
Kącik do zabawy
Kącik do nauki
Świetlica
Świetlica
Plac zabaw
VI. Kadra pedagogiczna nauczyciel dyplomowany z pełnymi kwalifikacjami do pracy z dziećmi 6-letnimi; 20-letni okres pracy w oddziałach przedszkolnych /do pomocy zatrudniona na ½ etatu woźna oddziału przedszkolnego/
VII. Dodatkowe informacje korzyści dla dziecka: bezpłatne zajęcia dodatkowe, opieka pedagoga, logopedy, pielęgniarki; zapoznanie z miejscem kontynuowania dalszej nauki, integracja z innymi dziećmi poprzez udział w uroczystościach szkolnych, mniejszy stres przed szkołą korzyści dla rodziców: bezpłatne zajęcia edukacyjne i dodatkowe, zapewniona opieka świetlicowa przed i po zajęciach, możliwość kontynuacji nauki w znanym dziecku środowisku