Małe miasto w woj. podkarpackim, powiecie krośnieńskim przy granicy ze Słowacją Liczy około 2200 mieszkańców.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego DiAMEnT-owa Matematyka.
Szkoła z klasą 2.0 styczeń 2012r. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Olkuszu.
Festiwal Projektów 2. 0 w Szkole Podstawowej im. K
Zespół Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki
Metoda projektu Opracowała: Katarzyna Otorowska.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Organizacja pracy w POWUZ Zadania nauczycieli POWUZ i opiekunów.
Kleider machen Leute Zespół Oświatowy w Liniewie
INTERBLOK Łukasz Słoniowski Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt Innowacyjny w ramach.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Nazywam sie Beata Grabarska za nie długo skończę 21 lat dokładnie z a 2 tygodnie :)Obecnie studiuje na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie na kierunku.
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
Przyszłością edukacji. W dniu 10 stycznia 2012 r. odbyła się II debata szkolna pt. "Interaktywna szkoła - przyszłością edukacji". Debata zrealizowana.
ku lepszej przyszłości”
Zadanie 3 Gimnazjum nr 1, klasa 3f.
WITAMY W. Nowy nadzór Dlaczego zajęliśmy się tym projektem ? Obecny stan oświaty – bez katastrofy, przeciętność, Obecny stan oświaty – bez katastrofy,
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w gimnazjum Biologia, Chemia, Fizyka, Geografia, Informatyka.
Uczniowie klas I oraz II którzy uczestniczą w zajęciach w ramach projektu,,Aktywny w szkole, aktywny w życiu. Jak widać projekt cieszy się ogromnym zainteresowaniem.
KORZYSTANIE Z TIK. KORZYSTAMY Z TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH NA PRZERWACH MIĘDZYLEKCYJNYCH.
Nasza szkoła bierze udział w projekcie,,Wespół w zespół z Matematyką bez Granic' realizowanym przez Polskie Towarzystwo Matematyczne w okresie od r.
Projekt realizowany w Gimnazjum w Chybicach. Zajęcia przeprowadzane w ramach projektu są ciekawe dla naszych uczniów; są nimi w większości zainteresowani,
Angelika Libura KrDZTo1013 Nr. Indeksu
Szkolne pracownie komputerowe otwarte dla społeczności lokalnej.
Gimnazjum Publiczne im. Księdza Bronisława Markiewicza w Pruchniku
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Zajęcia integracyjno-edukacyjne dla uczniów klas I odbyły się w okresie od września do listopada 2006r. i objęły 138 uczestników czyli 5 klas I. Ponadto.
Wykorzystanie pracowni otrzymanej z funduszy EFS.
- wywiad z byłym dyrektorem szkoły
im. Adama Mickiewicza w Łebie
z matematyką bez granic
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w Gimnazjum - INTERBLOK Gimnazjum im. Królowej Jadwigi.
Tego roku chętni uczniowie klasa pierwszych zgłosili się do projektu unijnego Rozwój przez kompetencje. Chcemy pokazać w naszej prezentacji jak przebiegały.
Aktywny udział w zajęciach, w których była wykorzystana TIK Opracowanie projektu kodeksu 2.0 Prowadzenie blogów 2.0 Realizacja mini projektu uczniowski.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Szkolne centrum informacji składa się z trzech pomieszczeń: czytelni, w której uczniowie mają dostęp do księgozbioru i do 8 komputerów podłączonych do.
Rozwiązanie 4 zagadki konkursu „Nie taka matma straszna”
W Zespole Szkół nr 2 W Dukli.
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Microsoft Office Publisher
I ty możesz tworzyć roboty!
Dyrektor szkoły powierza kierownikom zespołów przedmiotowych opracowanie listy tematów projektów edukacyjnych (po 5 z każdego przedmiotu) do 30 kwietnia.
1. Ucz i ucz się z TIK! 2. Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie. 3. Nie kradnij i nie daj się okraść! 4. Komunikujmy się! 5. Komputery pod.
Raporty semestralne dotyczące efektywności wdrażanych programów nauczania.
Ciekawe strony internetowe
Album fotograficzny autor: Janusz Podolak.
TECH – INFO technika, fizyka, informatyka Autorzy: Renata Gromulska, Oksana Kinasz, Radosław Dors, Dominika Latus, Jerzy Zambrowski, Marta Żebrowska-Puchalska.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Samorządy Szkolne Jak zorganizować pracę samorządu, żeby włączyć w jego działania jak największą liczbę uczniów?
Z łyżką i wiosłem – kulinarny rejs wokół Bałtyku Prezentacja uczennic klasy V Szkoły Podstawowej w Zalesiu.
Dobre praktyki TIK. Dla kogo program? Program skierowany jest do wszystkich tych nauczycieli, którzy widzą potrzebę edukacji medialnej w szkole, chcą.
Od łuczywa do żarówki energooszczędnej
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki w pierwszym półroczu roku szkl.2014/2015.
KORZYSTANIE Z TIK. 1.Korzystamy z telefonów komórkowych na przerwach międzylekcyjnych.
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
Na zajęciach informatyki, które prowadził dr inż. Paweł Grząka mieliśmy okazję nauczyć się pracy na komputerach w programach przydatnych w życiu prywatnym.
Projekt uczniowski „Jak ekonomicznie wykorzystać wodę” podsumowanie pracy Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Borkach.
-opis polskiej szkoły nowych czasów..  Podczas lekcji można korzystać z tablicy interaktywnej, komputerów i innych urządzeń elektronicznych tylko w celach.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Gimnazjum w Lichnowach ID grupy:
Debata szkolna 6 grudnia 2012 r. 6 grudnia 2012 r.
Gramy z TIK-iem, nasze pomysły na gry edukacyjne dla małych i dużych To tytuł naszego projektu edukacyjnego, który realizujemy w ramach Programu Szkoła.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
Zadaliśmy sobie pytanie: Jak wykorzystać tablet do nauki liczenia i pisania? Okazało się, że jest wiele ciekawych programów edukacyjnych do wykorzystania.
WARSZTATY nr 2. Temat: Jak można żyć od 10 lat w zamkniętym ekosystemie.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Dariusz Kessel OFEK. OFEK od trzech lat konsekwentnie rozwija program e-Szkoła Wielkopolska, mający na celu wspomaganie systemu oświaty poprzez wprowadzanie.
UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI Ankietę przeprowadziły i prezentację przygotowały: Agnieszka Karpińska i Aleksandra Zawartowska.
Praca metodą projektu edukacyjnego
metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI
Przyszłością edukacji
Science in English Innowacyjne nauczanie języka angielskiego
Zapis prezentacji:

Małe miasto w woj. podkarpackim, powiecie krośnieńskim przy granicy ze Słowacją Liczy około 2200 mieszkańców

Gimnazjum Liceum Ogólnokształcące

Zajęcia Interbloku prowadzi 9 nauczycieli. Zajęcia odbywają się w: trzech klasach pierwszych; jednej klasie drugiej.

Przebieg zajęć jest dokumentowany w formie serwisu fotograficznego na szkolnej stronie internetowej. Młodzież zamieszcza zdjęcia i własne komentarze na Interplatformie.

Zajęcia z czwartego bloku były bardzo ciekawe. Podzieleni na 2-osobowe grupy, konstruowaliśmy siatkę w odwzorowaniu Kirchhoffa i siatkę walcową. Następnie nanosiliśmy na nie punkty. Gdy je połączyliśmy otrzymaliśmy kontur Ameryki Południowej. Joanna Szczurek

Na tej lekcji pracowaliśmy w grupach i za zadanie mieliśmy stworzyć różne podnośniki. Wszyscy dużo się dowiedzieliśmy o urządzeniach prostych. Zajęcia bardzo mi się podobały, ponieważ było mało pisania. Mam nadzieje że następne zajęcia też będą takie ciekawe. Mateusz Bąk

Na ostatnim Interbloku robiliśmy, a raczej wycinaliśmy :) kwadraty, które wcześniej tworzyliśmy w Wordzie. Składały się one z mniejszych kwadracików. Każdy kwadracik miał średnice 1,5cm. -Za pierwszym razem drukowaliśmy kwadrat 4x4 -Drugim razem kwadraty 5x5 z tym, że kratka na samym środku była pusta (nie brała udziału w zadaniu) -A trzecim razem kwadrat 5x4 No tak, pytanie po co to robiliśmy? Usiłowaliśmy wymyślić jak najwięcej figur przystających, mieliśmy pokazane przez opiekuna na tablicy przykładowe figury przystające. To utrudniało nam trochę zadanie, bo te najłatwiejsze figury były już pokazane, a jednak zdołaliśmy wymyślić parę figur przystających. Zajęcia bardzo ciekawe ;) polecam w jak największym stopniu. Sam zgarnąłem dwa plusy :D Dla umilenia czasu podczas wycinania naszych puzzli pan włączył fajną muzykę :) Guns N' Roses i pare innych fajnych piosenek :) Bernard Chrunik

Na dzisiejszych zajęciach projektowaliśmy puzzle. Realizowaliśmy ten temat między innymi za pomocą komputera. Projektowaliśmy w programie Microsoft Word tabelki w kształcie kwadratów. Następnie je drukowaliśmy i wycinaliśmy. Potem wycinaliśmy z kwadratów figury przystające. Figury przystające to takie figury, które mają takie same rozmiary i wielkość. Zajęcia bardzo mi się podobały, były bardzo przyjemne i wesołe :) Rozanna Boczar

Powoli kończą się zajęcia Interbloku. Na jednych z ostatnich spotkań uczniowie klasy Ia zbudowali magiczną fontannę Herona". Autorem scenariusza do tych zajęć jest dyrektor naszej szkoły - Jan Drajewicz. Fontanna Herona – urządzenie hydrauliczne wynalezione przez matematyka i przyrodnika Herona z Aleksandrii, stosowane dziś głównie jako gadżet pokojowy lub doświadczenie pokazowe z fizyki. Heron badał ciśnienie powietrza, opisał pierwszy silnik parowy (bania Herona) i zbudował kilka zabawek tryskających wodą, do których zalicza się fontanna nazwana jego imieniem. Różne wersje tego urządzenia są używane dzisiaj na zajęciach z fizyki jako demonstracje zasad hydrauliki i pneumatyki. (źródło Wikipedia)

Na tych zajęciach dowiedziałam się wiele nowych rzeczy. Wykonywaliśmy różne doświadczenia. Było genialnie, ale najlepsze zdaniem moim i większości klasy było robienie kisielu, który wszyscy wcinali ze smakiem :P Ewelina Borek

Opublikowaliśmy kilkanaście albumów foto obrazujących pracę uczniów podczas zajęć Fotki można obejrzeć w serwisie PICASAPICASA

Korelacja prowadzonych bloków Interbloku z treściami programowymi realizowanymi na poszczególnych przedmiotach Zróżnicowana jakość (szczegółowość) scenariuszy. (np. brak kart pracy, ewaluacji, oszacowania kosztów) Zróżnicowane możliwości i zapał poszczególnych zespołów klasowych Nieporozumieniem są scenariusze obejmujące większą ilość godzin niż zaplanowana 90 minutowa sesja blokowa Uczniowie niechętnie dokonują kosztorysu, mają problem z oszacowaniem wartości użytych materiałów

Anna i Janusz Lis