Formy reklamy pensjonatu

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Komunikacja społeczna i media – mgr Katarzyna Paliwoda
Advertisements

INTERNET jako „ocean informacji”
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Norton AntiVirus.
Praca Dyplomowa Inżynierska
Promocja destynacji turystycznej za granicą
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
INTERNET JAKO OCEAN INFORMACJI
Poradnik Przedsiębiorcy Przy wchodzeniu na rynek pierwszym krokiem jest stworzenie nazwy i logo firmy które będzie ją najpierw wyróżniało a później promowało.
Marketing elektroniczny w turystyce
Dominik Matuzewicz Bogdan Grabczyk Monster Worldwide Polska
marketing Spotkanie drugie w pełnym gronie….
PREZENTACJA PLATFORMY
WPŁYW INTERNETU NA ŻYCIE CZŁOWIEKA
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
Przeobrażenia społeczne następujące pod wpływem mediów
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Zakładanie konta pocztowego Wysyłanie i odbieranie wiadomości
Odkryjmy razem - Allegro
Interactive Marketing Partner marketing
Cele ! Treści multimedialne on-line: trendy rynkowe Konkurencja ...
Bezpieczny Internet.
EHoliday.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
SERWIS SPOŁECZNOŚCIOWY
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Co to jest Internet? home Wykonał: Michał Kęska.
Mass media, publikatory
Bezpieczeństwo w sieci
Zapraszamy do korzystania z aplikacji Auto Special
SPAM w Niechciana poczta Stanisław Malara
Bezpieczeństwo w Internecie
Oferta która sprzedaje….
Komunikatory internetowe.
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o
GoldenSubmarine | Mobile Marketing. Mobilność rozwija się w niezwykle szybkim tempie, z dnia na dzień dostarczając nowych rozwiązań. Świat mobilności.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Wykonał: Michał Kęska. Wydaje Ci się, że wiesz co to jest Internet?
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
OFERTA NA ZAMIESZCZENIE REKLAM NA PORTALU JakZdacMatureZmatematyki.pl LISTOPAD 2014.
W W W Łukasz Stochniał.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacjaOdtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Podstawowe usługi internetowe
Metody komunikacji.
Komunikacja internetowa
Programy pocztowe _________________________________________________________________________________________________________________ [ Przedmiot: Projektowanie.
INTERNET jako „ocean informacji”
Komunikacja internetowa
Metody komunikacji dawniej i dziś
Metody komunikacji.
Metody komunikacji dawniej i dziś
HISTORIA Ludzie od dawnych czasów próbowali się ze sobą porozumiewać. Nauczyli oni się komunikować ze sobą za pomocą przeróżnych środków: od wyrazu twarzy,
INTERNET Wykonawcy: Stanisław Staszczuk, Igor Poprawka i Adam Stankiewicz.
Użycie języka w procesie porozumiewania się. GEST to dowolny ruch wykonywany przez kogoś świadomie lub nie. MIMIKA to ruchy mięśni twarzy wyrażające.
Marcin Wojnowski.  To największa ogólnoświatowa sieć komputerowa. Łączy miliony ludzi na całym globie ziemskim. Dzięki internetowi stała się możliwa.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Elementy przeglądarki internetowej Pasek menu Pasek kart Pasek adresowy Pasek wyszukiwania Okno z zawartością strony internetowej Zakładki (ulubione)
Michał Brzeszkiewicz Departament Nowych Technologii Polska Organizacja Turystyczna Nowe technologie w Informacji Turystycznej.
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
Niebezpieczeństwo w sieci!. Internet jest jednym z najpopularniejszych medium. Dzięki niemu mamy dostęp do np. wiadomości, informacji sportowych, jest.
Mój region w Europie Wsparcie dla nowoczesnych form świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Działania 4.3. RPO WK-P Rozwój komercyjnych e-usług.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Internet, jako narzędzie zarządzania firmą. Beata Klonowska Karolina Florkowska.
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
Daniel Trzeszczyński IIIB
Okno na Hooptymistyczny świat
Facebook Facebook – serwis społecznościowy, w ramach którego zarejestrowani użytkownicy mogą tworzyć sieci i grupy, dzielić się wiadomościami i zdjęciami.
REKLAMA INTERNETOWA Katarzyna Czepółkowska. Marketing internetowy ■ Marketing internetowy – forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Zapis prezentacji:

Formy reklamy pensjonatu

Reklama Reklama (z łac. reclamo, reclamare) – informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np. promowanie marki).

Rodzaje reklamy ze względu na media reklama internetowa reklama telewizyjna reklama prasowa reklama radiowa billboard (reklama) reklama tranzytowa reklama mobilna reklama ambientowa Reklama zewnętrzna spam

Marketing internetowy forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony WWW (World Wide Web). Służy do przesłania informacji marketingowej i pozyskania klientów. Przykłady marketingu internetowego to przede wszystkim różne formy reklamy między innymi strony rezultatów wyszukiwarki, baner, reklamy multimedialne, reklamy serwisów społecznościowych, interstitial, ogłoszenia reklamowe w Internecie, sieci reklamowe oraz e-mail marketing, łącznie z e-mail spam.

Początkowo reklama w Internecie przyjmowała formę tzw Początkowo reklama w Internecie przyjmowała formę tzw. mailingu, czyli wysyłania reklam za pomocą poczty elektronicznej. W 1993 roku nastąpiła rewolucja – powstała przeglądarka internetowa Mosaic, która potrafiła wyświetlać grafikę i ramki. Od tej pory reklamodawcy mogli dotrzeć do większej liczby potencjalnych odbiorców, a sama reklama mogła przyjąć formę graficzną. Druga połowa lat 90. XX wieku, to bardzo dynamiczny rozwój Internetu i technologii z nim związanych, w tym także reklamy. Jedną z popularniejszych form jaką przyjmuje reklama internetowa są banery. Oprócz nich, według badań Gemiusa najbardziej znaną formą reklamy internetowej jest mailing reklamowy. Za reklamę można uznać również ogłoszenia internetowe lub aukcje internetowe.

BANNER Banner, baner (z ang. sztandar, transparent) – forma reklamy, komunikatu lub innego przekazu. Najczęściej jest to wydrukowany na płachcie materiału przekaz informacyjny lub reklamowy. W Internecie banner to graficzna forma przekazania treści informacyjnych bądź reklamowych, często będąca odnośnikiem do strony promowanego produktu.

Facebook Facebook – serwis społecznościowy, w ramach którego zarejestrowani użytkownicy mogą tworzyć sieci i grupy, dzielić się wiadomościami i zdjęciami oraz korzystać z aplikacji, będących własnością Facebook, Inc. z siedzibą w Menlo Park. W październiku 2012 liczba użytkowników na całym świecie wynosiła ponad 1 miliard, a co miesiąc wgrywany jest ponad 1 mld zdjęć oraz 10 mln filmów, których obecnie jest 265 miliardów. Średni wiek użytkownika serwisu to 22 lata

Facebook jest aktualnie najczęściej odwiedzaną stroną w Internecie zarówno w Polsce jak i na całym świecie. Na Facebook’u można tworzyć tzw. fan page. Fan page to profil publiczny, który został stworzony na facebooku w celu promowania marki firmy, ale nie tylko mogą to być osoby publiczne, takie jak politycy, osoby, które działają w świecie artystycznym czyli aktorzy, organizacje społeczne, które zamierzają promować i reklamować określoną działalność. Możliwości jest wiele.

YouTube – serwis internetowy, stworzony w lutym roku 2005, który umożliwia bezpłatne umieszczanie i oglądanie filmów. Używa technologii FLV do wyświetlania szerokiego wyboru filmów zamieszczonych przez użytkowników (tzw. user-generated content), takich jak zwiastuny filmowe lub telewizyjne, teledyski, jak i dzieła amatorskie: wideoblogi i krótkie własne filmy.

Według Google, dziennie na YouTube umieszczanych jest ponad 85 tys Według Google, dziennie na YouTube umieszczanych jest ponad 85 tys. filmów, zajmujących ok. 2400 GB. Najpopularniejszy kanał – Smosh – dnia 2 marca osiągnął liczbę ponad 8 milionów subskrybcji.

SPAM Istotą spamu jest rozsyłanie dużej ilości informacji o jednakowej treści do nieznanych sobie osób. Nie ma znaczenia, jaka jest treść tych wiadomości. Aby określić wiadomość mianem spamu, musi ona spełnić trzy następujące warunki jednocześnie: Treść wiadomości jest niezależna od tożsamości odbiorcy. Odbiorca nie wyraził uprzedniej, zamierzonej zgody na otrzymanie tej wiadomości. Treść wiadomości daje podstawę do przypuszczeń, iż nadawca wskutek jej wysłania może odnieść zyski nieproporcjonalne w stosunku do korzyści odbiorcy

BOOKING.COM Booking.com B.V., firma należąca do Priceline.com (Nasdaq: PCLN), jest właścicielem i zarządza platformą Booking.com™, wiodącym portalem rezerwacji zakwaterowania online. Każdego dnia za pośrednictwem Booking.com rezerwowanych jest 425.000 noclegów. Portal i aplikacje Booking.com przyciągają odwiedzających z całego świata, zarówno tych podróżujących w interesach, jak i dla przyjemności. Od 1996 roku Booking.com B.V. gwarantuje najlepsze ceny i oferuje zakwaterowanie w różnego rodzaju obiektach, począwszy od małych, niezależnych pensjonatów po luksusowe hotele pięciogwiazdkowe. Strona internetowa i aplikacje Booking.com dostępne są w 41 językach i oferują ponad 291.517 obiektów w 180 krajach.

MISJA i WIZJA STRONY Misja: ,,Chcemy sprawić, aby wszyscy turyści mogli z łatwością odkrywać, rezerwować i odwiedzać najciekawsze miejsca na świecie.’’ Wizja: Poprzez platformę Booking.com pragniemy oferować bogatą w informacje i przyjazną dla użytkowników stronę internetową, gwarantując jednocześnie najlepsze ceny. Naszym celem jest zapewnianie osobom podróżującym po całym świecie służbowo, jak również dla przyjemności łatwego w obsłudze, wydajnego i niedrogiego sposobu rezerwacji noclegów. Pragniemy oferować różnorodne rodzaje zakwaterowania, w każdym miejscu na świecie. Nasz wielojęzyczny dział obsługi klienta zapewnia indywidualne wsparcie i pomoc wszystkim naszym klientom.

Strona internetowa Strona internetowa, strona WWW – dokument HTML udostępniony w Internecie przez serwer WWW. Po stronie hosta użytkownika, strona WWW jest otwierana i wyświetlana za pomocą przeglądarki internetowej. Strony internetowe wykorzystywane w celu prowadzenia działalności gospodarczej mają duże znaczenie dla wizerunku firmy, co może mieć wpływ na wynik ekonomiczny działalności rynkowej, a ewentualne niedociągnięcia strony internetowej mogą negatywnie oddziaływać na potencjalnych klientów firmy.

Allegro to internetowy serwis aukcyjny pośredniczący w transakcjach Allegro to internetowy serwis aukcyjny pośredniczący w transakcjach. Umożliwia on przede wszystkim wystawianie na licytację przedmiotów posiadanych przez użytkowników. Dzięki szerokiemu dostępowi do Internetu stał się popularny wśród kolekcjonerów oraz zawodowych handlarzy. Oprócz aukcji możliwe jest również wystawienie na sprzedaż przedmiotu za ustaloną z góry cenę (Kup Teraz). Istnieje również możliwość połączenia licytacji i opcji Kup Teraz. Na Allegro można też ,,wystawić usługi’’. To jedna z kolejnych form reklamy pensjonatu, gdyż osoba która przeglądać będzie ten serwis natknie się na ofertę i być może się zainteresuje.

KONIEC  Pracę wykonał: -Mateusz Ziombski