AGROMA w drodze na giełdę

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Dlaczego warto reklamować się w Radiu 7?
Advertisements

POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Dystrybucja urządzeń prezentacyjnych Spotkanie VOBIS – ViDiS,
Walne Zgromadzenie Leaseurope
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
GIEŁDA TOWAROWA DLA DOSTAWCÓW CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Charakterystyka branży By Tomasz Kospin, Piotr Krogulski
Kielce na rynku od 2001 r.. Minisaloniki Prasowe - wyspecjalizowane punkty sprzedaży prasy i produktów FMCG Powierzchnia: 6 – 18 m2 Saloniki Prasowe.
1 Wyniki za IV kwartał 2003 Warszawa, luty 2004.
Strategia Warszawa, styczeń 2005.
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
Gmina Miejska Mielec Zmiana stawek podatkowych i innych obciążeń w 2009 roku.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Realizacja Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska – Republika Słowacka w województwie małopolskim Stan na 31 grudnia 2012.
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
ul. Portowa 4A Krzyż Wielkopolskim Zespół konsultantów: Michał Kłos
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Jarosław Piszczek Michał Kłos
Opcje realne zobowiązanie firmy
1 Werbespot. AWD CEE Controller Tagung 29./30. Juni 2006 POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE KIERUNKI ROZWOJU, AKTUALNE PROBLEMY POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE.
IKEA w Polsce.
MISJA SPÓŁKI PROFIL DZIAŁALNOŚCI OPIS RYNKU DANE FINANSOWE STRATEGIA ROZWOJU PODSUMOWANIE.
Polish Yellow Pages operator telekomunikacyjny dostawca machine2machine & Yellow Pages Mobile database marketing Yellbase IQ ponad kwalifikowanych,
Wyjątek: Na raz 60 szt. 35% 1 36,50 zł Cena detaliczna 210 zł Deklaracja członkowska 60 zł 1 26, 00 zł 40% Lider i Senior Dystrybutor.
Katowice, 15 maja 2012.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Metodologia badania 3 Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
ANALIZA EKONOMICZNA PIWOSZ Sp. z o.o..
PLAN PREZENTACJI Profil spółki i akcjonariat Rynek opon
Udział grup inwestorów w obrotach giełdowych – rok 2003 Warszawa,
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Informacje o SKM Szybka Kolej Miejska Wpisana do rejestru przedsiębiorstw w 2004r. Kapitał zakładowy 72,5 mln zł, wszystkie udziały posiada m. st. Warszawa.
Charakterystyka rynku dystrybucji stali
Eurotel SA GRUPA TELEKOMUNKACYJNA
HISTORIA SPÓŁKI 16 września 1996 r. - rozpoczęcie działalności w ramach operatora Era jako jedna z kilku sieci sprzedaży rozbudowa własnej.
POWIAT WO Ł OWSKI Zamek Piastowski – Siedziba Starostwa Powiatowego KONTAKT: tel.: (4871) tel.: (4871) fax.: (4871)
Dom Development SA Prezentacja wyników za 2 kwartał (Spotkanie z inwestorami.
ONICO Spółka Akcyjna maj 2012.
Wyniki finansowe Grupy AB – IV kwartał 2008 Dynamiczny rozwój mimo wymagającego otoczenia rynkowego.
MŁODZI DO AKCJI Zespół Szkół Technicznych w Skwierzynie
SPOŁECZNO-GOSPODARCZA WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO W LISTOPADZIE 2009 ROKU
Dom Development SA Prezentacja wyników za 3 kwartał (Spotkanie z inwestorami.
Jarocin ul. Poznańska www. izolacja-jarocin.pl
Apolonia Medical S.A. Prezentacja dla Inwestorów Maj 2010 r. 1 1.
1. Konferencja Małe i średnie w Unii Europejskiej – finansowanie rozwoju przedsiębiorstw Wrocław,
New Connect – Jak i w jakim celu się tam dostać ? Warszawa 7 grudnia
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
OBSŁUGA RUCHU TURYSTYCZNEGO ćwiczenia
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Analiza struktury kapitałowo-majątkowej – Przykład 1
Anna Magdziak Paweł Jedynak Finansowanie Przedsiębiorstwa,10 listopada 2009r.
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
3 Źródła informacji o Funduszach Europejskich na lata Krystyna Kubiak Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich we Wrocławiu.
Przedsiębiorstwo Przemysłu Spożywczego „PEPEES” S. A Łomża, ul
Green S.A. na tle obecnego
Elementy geometryczne i relacje
Prezentacja Grupy Impel 14 listopada 2003
Supermarkety i dyskonty
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich (M07)
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO I KWARTALE 2015 R.
Przykłady zadań.
Produkować taniej, sprzedawać rentowniej – co ma do tego IT Piotr Adanowicz Menedżer BCC ds. Rozwoju Biznesu, BCC Partner dedykowany SAP dla branży spożywczej.
Motoryzacja w Polsce i Europie 2016 r.
Wprowadzenie Mała firma, rozpoczynająca swoją działalność na rynku
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich
25 lat firmy Z przyjemnością informujemy, iż firma TECHBUD obchodzi w tym roku 25-lecie swej działalności. Na przestrzeni tych 25 lat spółka.
Zapis prezentacji:

AGROMA w drodze na giełdę

Plan prezentacji Krótko o nas Co sprzedajemy? Produkcja pod marką Agroma Co wyróżnia nasze produkty? Partnerzy handlowi Gdzie sprzedajemy nasze produkty? Wyniki finansowe Strategia rozwoju Perspektywy rozwoju rynku Perspektywy rozwoju Agromy Konkurencja Debiut na NewConnect Szczegóły oferty

Krótko o Agromie Na rynku od 1949 roku Jeden z największych w Polsce dystrybutorów sprzętu ogrodniczego Znana i rozpoznawalna marka W stałej ofercie kilkanaście tysięcy różnych towarów Produkty Agromy obecne w prawie 500 punktach sprzedaży

Co sprzedajemy (1): I-IX 2009 r. Kategoria artykułu Ilość [szt] Wartość [PLN] % Udział Traktorki 583 3 138 214 26,18% Części zamienne 18 524 3 105 823 25,91% Kosiarki spalinowe 1 496 1 563 799 13,04% Elektronarzędzia 7 877 1 535 996 12,81% Kosy spalinowe 2 924 1 096 539 9,15% Kosiarki elektryczne 2 903 608 912 5,08% Pilarki 516 300 114 2,50% Wyposażenie do traktorów 173 218 985 1,83% Odśnieżarki 78 138 076 1,15% Nożyce i odkurzacze 385 124 375 1,04% Mikrociągniki 11 60 313 0,50% Podkoszarki i kosy elektryczne 491 59 727 Rozdrabniacze i podobne 8 37 562 0,31% Suma 35 969 11 988 435 100,00%

Co sprzedajemy (2): I-IX 2009 r.

Produkcja pod marką Agroma (1) Kosiarki elektryczne Kosiarki spalinowe Kosy Podkaszarki Glebogryzarki Nożyce Rozdrabniacze do gałęzi Myjki ciśnieniowe Wertykulatory

Produkcja pod marką Agroma (2) SEGMENT HOBBY Prostsze i tańsze urządzenia sprzedawane w sklepach wielkopowierzchniowych DIY SEGMENT PROFI Urządzenia wyższej klasy dystrybuowane za pośrednictwem sieci dealerskiej

Co wyróżnia nasze produkty?

Partnerzy handlowi Sears/Craftsman – USA – traktory, kosiarki do trawy oraz odśnieżarki Ryobi/Homelite – Chiny/Hong Kong/Niemcy – podkoszarki, kosy elektryczne, spalinowe, kosiarki do trawy, pilarki spalinowe, elektronarzędzia Briggs and Stratton/Simplicity – USA – traktory,odśnieżarki, akcesoria, części zamienne Weibang – Chiny – kosiarki spalinowe Kingxxel – Chiny – podkaszarki,kosy spalinowe, glebogryzarki, rozdrabniacze, dmuchawy elektryczne, spalinowe Stens – USA – części zamienne Barbieri – Włochy – profesjonalne traktory i urządzenia dla ogrodnictwa oraz służb komunalnych Countax – Wielka Brytania – samojezdne kosiarki do trawy, traktory

Gdzie sprzedajemy nasze produkty? Sklepy wielkopowierzchniowe Sieć dealerska Sprzedaż internetowa

Sklepy wielkopowierzchniowe Udział sprzedaży w dużych sieciach handlowych wynosi ok. 60% Agroma dostarcza produkty do takich sieci jak: Castorama Leroy Merlin Praktiker OBI MediaExpert BricoMarche Bricoman

Sieć dealerska i partnerzy handlowi Agroma 33 26 21 24 32 51 128 Ponad 500 wyspecjalizowanych punktów sprzedaży w całym kraju 15 35 46 39 19 15 59 69 68

Internetowy System Zamówień (ISZ) Sprzedaż internetowa Internetowy System Zamówień (ISZ) Zamówienia mogą być składane 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu System został wdrożony w połowie 2007 r. przyjmując prawie 300 zamówień W 2009, do końca września za pomocą systemu złożono ponad 2.3 tys. zamówień

System Ewidencji Reklamacji (SER) Sieć serwisowa System Ewidencji Reklamacji (SER) Szybki dostęp do informacji o serwisowanych urządzeniach, Możliwość sprawdzania, w którym serwisie urządzenie się znajduje i co jest aktualnie w nim naprawiane W 2010 – wprowadzenie usługi powiadamiania o zakończeniu naprawy przez SMS i e-mail

Przychody ze sprzedaży (2005-2009)

Zysk brutto (2005-2009)

Strategia rozwoju Kontynuacja rozwoju firmy Poszerzenie wachlarza produktów sprzedawanych pod własną marką Agroma – do 80% oferty Dokończenie modernizacji i rozbudowy hal magazynowych Wykończenie budynku biurowego

Perspektywy rozwoju rynku Zmiana stylu życia Polaków (wybór domu zamiast mieszkania, kupno domów letniskowych, moda na spędzanie czasu na działce, wzrost zainteresowania architekturą krajobrazu) Wzrost zamożności Polaków (wymiana sprzętu, zakup droższych produktów, większa podatność na nowinki) Wzrost dbałości o miejski i wiejski krajobraz Małe nasycenie rynku w porównaniu z Europą Zachodnią Zróżnicowanie oferty w zależności od potrzeb Klienta

Perspektywy rozwoju Agromy Zróżnicowana oferta (produkty na każdą kieszeń) Bardzo łatwy dostęp do produktów Poszerzana oferta (osłabienie sezonowości sprzedaży) – elektronarzędzia, części zamienne Szybkość realizowanych zamówień

Główni konkurenci MTD Husqvarna GGP Stihl Alko Pozostała część rynku silnie rozdrobniona

Debiut na rynku NewConnect 7 grudnia – podjęcie uchwały o przekształceniu Spółki, złożenie dokumentów do KRS Grudzień/styczeń – zatwierdzenie przekształcenia przez KRS Grudzień/styczeń - złożenie dokumentu informacyjnego Styczeń 2010- planowany debiut na NewConnect

Szczegóły oferty TERAZ: Piotr i Elżbieta Staszewscy, właściciele 100 proc. akcji Spółki (630 mln akcji) Wprowadzenie do obrotu 315 mln akcji (50 proc. kapitału Spółki) Wartość nominalna 1 akcji - 1 grosz Dotychczasowi akcjonariusze traktują pozostały pakiet (50 proc. akcji) jako inwestycją długoterminową

Doradcy Autoryzowany doradca Doradca PR/IR

DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ