ORGANIZACJA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO W INNYCH FORMACH

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

NOWA PODSTAWA PROGRAMOWA - WYCHOWANIE FIZYCZNE -
Reforma wychowania fizycznego – mity a rzeczywistość
Szko ł a Podstawowa nr 29 im. Giuseppe Garibaldiego ul. Fabryczna 19, 00 – 446 Warszawa 6-latki w naszej szkole.
Oferta zajęć sportowych w Szkole Podstawowej Nr 10
„WF z klasą” SP 43 w Krakowie.
Wyniki ankiet przeprowadzonych wśród uczniów, rodziców, nauczycieli wychowania fizycznego i dyrektorów szkół miasta Opola.
DEBATA SZKOLNY OKRĄGŁY STÓŁ
Oferta zajęć sportowych w Gimnazjum Nr 7
Samokontrola Umiejętność samodzielnego porównania: stanu faktycznego z tym co jest wymagane lub uznane za wartościowe, uzyskanych efektów pracy z kryteriami.
SPĘDZANIE WOLNEGO CZASU
SPORTOWE ZAJĘCIA POZALEKCYJNE
Priorytet 2 Podlaskiego Kuratora Oświaty
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 IM. NOBLISTÓW POLSKICH W CHOSZCZNIE HALA SPORTOWO-WIDOWISKOWA.
PROGRAMU ROZWOJU KULTURY FIZYCZNEJ NA TERENIE GMINY KIWITY PROJEKT.
Gimnazjum im. ks. Wacława Rabczyńskiego w Wasilkowie
Ogólnopolska akcja edukacyjna Edycja pilotażowa Rok szkolny 2013/14.
Wybrane fragmenty. Do analizy wyników egzaminów nauczyciele wykorzystują różnorodne metody analizy wyników: a) EWD, dane w tabelach, wykresy, prezentacje,
Nowy model realizacji wychowania fizycznego
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 im. Tadeusza Kościuszki w Strzelinie
IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW
Alternatywne formy zajęć wychowania fizycznego organizowane w Publicznym Gimnazjum im. Kazimierza Górskiego w Zespole Szkół w Widuchowej Widuchowa 2010.
Wychowanie fizyczne w roku szkolnym 2010/2011
SPORT DZIECI I MŁODZIEŻY
Projekt systemowy Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu.
ZASADY OCENIANIA UCZNIA Z WYCHOWANIA FIZYCZNEGO
PROJEKT „MÓJ WYBÓR – MOJA PRZYSZŁOŚĆ” REALIZOWANY PRZEZ
Zespół Szkół Sportowych nr 72 przy ulicy Konwiktorskiej 5/7 Chcesz uczyć się w szkole przyjaznej, czystej i bezpiecznej? Czy wymagasz wysokiego poziomu.
1. Klasa I A - sportowa (gr.: siatkówka dziewcz ą t i gr.: siatkówka chłopców) 2. Klasa I B - humanistyczna (poszerzony program j ę zyka polskiego + zaj.
Realizacja czwartej godziny wychowania fizycznego w szkołach podstawowych województwa dolnośląskiego.
Zespół Szkół Gimnazjum Nr 6 Szkoła Podstawowa Nr 13 w Zawierciu
SKS – piłka siatkowa Autor programu: mgr Hubert Krawiec
III edycja konkursu Ministra Edukacji Narodowej
Propozycje tematów prac magisterskich
Podsumowanie realizacji Ogólnopolskiej Akcji Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może organizowanej w ramach Roku Szkoły w Ruchu Szkoła Podstawowa.
ILE ZDROWIA, A ILE SPORTU W SZKOLNYM WF?
Sport w Liceum Ogólnokształcącym im. Władysława Jagiełły Sport w Liceum Ogólnokształcącym im. Władysława Jagiełły.
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY
Zainteresowania sportowe uczniów klas III –V - jako podstawa do planowania zajęć wychowania fizycznego w klasach IV-VI w roku szkolnym 2012/13 Szkoła Podstawowa.
Kryteria uzyskania certyfikatu - aktywność fizyczna PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI.
Ankieta pt.: „Życie gimnazjalisty w Zespole Szkół nr 1 w Lubiczu Górnym” – projekt szkolny autorstwa Kacpra Klabana, Sylwii Bąk, Pawła Szczęśniaka i Roksany.
NAUCZYCIELE I PRACOWNICY SZKOŁY
Moja pasja – piłka nożna
Studium Wychowania Fizycznego i Sportu
„WYBIERAM ZDROWIE ! ”. „WYBIERAM ZDROWIE ! ”
Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
TENIS ZIEMNY – ZDROWY STYL ŻYCIA Innowacja pedagogiczna
Ogólnopolska Akcja Ministra Edukacji Narodowej „Szkoła w Ruchu”
ANKIETA SZKOLNA Ankieta dotyczy codziennego życia uczniów naszej szkoły, a także ich zainteresowań.
WIZJA Stworzenie dzięki odpowiedniemu programowi, metodom nauczania i środkom dydaktycznym, takich warunków nauczania i uczenia się, które umożliwią.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
Zespół nauczycieli wychowania fizycznego 2014/2015 K. Alończyk K. Alończyk B. Bigiel B. Bigiel B. Szymczak B. Szymczak.
Projekt: „Pływać każdy może” współfinansowany jest ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki - Funduszu Zajęć Sportowych dla Uczniów oraz środków Gminy.
Sportowy Okrągły Stół – debata na temat udoskonalania zajęć sportowych w szkole 12 listopada 2015.
Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572); Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z.
DEBATA O STANIE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO SPORTOWY OKR Ą G Ł Y STÓ Ł.
Alternatywne formy realizacji czwartej godziny wychowania fizycznego na przykładzie Gimnazjum nr 3 im. Podróżników i Odkrywców Polskich w Oleśnicy Syców,
W naszej szkole uczniowie klas pierwszych szkoły podstawowej (66 uczniów) objęci są ogólnopolskim programem projektu rządowego "Mały Mistrz", którego.
Debata na temat wychowania fizycznego w szkole.  Program „Wf z klasą”  Co to jest wf?  Zalety i wady naszych lekcji  Oczekiwania uczniów – propozycje.
„WF z klasą” to nowy program Centrum Edukacji Obywatelskiej realizowany przy medialnym wsparciu Gazety Wyborczej i portalu sport.pl.
GIMNAZJUM NR 11 w Łodzi, ul. Stawowa 28 Telefony: strona internetowa szkoły: .
Rok szkolny 2014/2015. Wzbogacenie oferty edukacyjnej szkoły o oddział sportowy w klasie IV.
SZANOWNI UCZNIOWIE ŁÓDŹ Gimnazjum nr 39 im. Juliana Tuwima ul. Królewska 13/15, Łódź tel.(042)
Gimnazjum nr 36 im. Krzysztofa Kieślowskiego w Łodzi ul. Dąbrówki 1
PRAWA I OBOWIĄZKI UCZNIA
Szkoła Promująca Zdrowie
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
ZESPÓŁ DS. PROMOCJI ZDROWIA
Rola oceny na lekcjach wychowania fizycznego
Sport w I semestrze 2018/19.
Zapis prezentacji:

ORGANIZACJA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO W INNYCH FORMACH

ZESPÓŁ SZKÓŁ W KOŁBACZU

OBIEKTY ZESPÓŁU SZKÓŁ W KOŁBACZU

ROZPORZĄDZENIE – CO ZA? Uczeń sam wybiera interesujące go zajęcia. Sprawność ucznia adekwatna do formy i rodzaju zajęć. Lepszy rozwój własnych umiejętności ucznia. Realizacja ulubionych specjalności przez n-li i uczniów. Wykorzystanie w pełni uwarunkowania, usytuowania szkoły.

ROZPORZĄDZENIE – CO PRZECIW? Duża ilość dojeżdżających dzieci. Specyfika ułożenia planu umożliwiającego uczestnictwo w zajęciach chętnych uczniów. Pogodzenie uczestnictwa w tych formach zajęć z innymi zajęciami pozalekcyjnymi. Sposób oceniania uczniów.

PROPONOWANE FORMY ZAJĘĆ Turystyka i krajoznawstwo Piłka nożna Siatkówka Koszykówka Piłka ręczna Tańce Tenis stołowy Unihoc Lekkoatletyka Zajęcia rekreacyjne

ZAINTERESOWANIE UCZNIÓW FORMAMI ZAJĘĆ

PLANOWANE FORMY ZAJĘĆ OD 1.09.2010 Piłka ręczna chł. SP kl. 4-6 Piłka nożna chł. SP Kl. 4-6 Piłka nożna chł. GM kl. I-III Turyst. i krajozn. SP i GM Tańce SP i GM (wszyscy chętni) Lekkoatletyka SP dz. i chł. Lekkoatletyka GM dz. i chł. Koszykówka SP dz. i chł. Siatkówka GM dz. i chł. Zajęcia rekreacyjne (obejmujące inne formy)

ILOŚĆ GODZIN PRZEZNACZONYCH NA RÓŻNE FORMY WF W SP Klasa IV a Klasa IV b Klasa V a Klasa V b Klasa VI a Klasa VI b 2 + 2 ………………………………. 12 + 12 12 godzin lekcyjnych i 12 godzin zajęć alternatywnych

ILOŚĆ GODZIN PRZEZNACZONYCH NA RÓŻNE FORMY WF W GM Klasa I a Klasa I b Klasa II a Klasa II b Klasa III a Klasa III b 2 + 2 ………………………………. 12 + 12 12 godzin lekcyjnych i 12 godzin zajęć alternatywnych

WYMIERNE EFEKTY FORM PO 1 ROKU Nie ma w szkole uczniów unikających zajęć WF. Zmalała o 3/4 liczba zwolnień lekarskich z zajęć WF. Uczniów uzdolnionych cieszy własny poziom sportowy. Nauczyciele rozwijają swoje pasje: sport i rekreacje. Uczniowie polubili aktywne spędzanie wolnego czasu: turystykę krajoznawstwo zajęcia rekreacyjne.