Zostań detektywem reklamy

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
FM GROUP MOBILE.
Advertisements

Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Kartka w kratkę czy maszyna do obliczeń?
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski Michał Kłos
Metoda graficzna opracowanie na podstawie „Metody wspomagające podejmowanie decyzji w zarządzaniu” D. Witkowska, Menadżer Łódź Zadania, w których.
Metoda graficzna opracowanie na podstawie Metody wspomagające podejmowanie decyzji w zarządzaniu D. Witkowska, Menadżer Łódź Zadania, w których występują
Generujemy efekty prezentacja sieci AdAction Network oferta dla witryn.
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Generujemy efekty prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla developerów i wydawców.
Zajmujemy się sprzedażą: Produktów sanitarnych, wyposażenia łazienek.
Podstawy Przedsiębiorczości
JAK JA MOGĘ ZAPOBIEC WYTWARZANIU NIEPOTRZEBNYCH ODPADÓW?
Search Engine Marketing w promocji eventu
Odkryjmy razem - Allegro
Siedziba TelexFREE w Stanach Zjednoczonych 225 Cedar Hill ST Suite 200 Marlborough, MA Informacje o firmieTELEXFREE? Siedziba TelexFREE w Brazylii.
PICKnROLL Firma zajmująca się sprzedażą sprzętu koszykarskiego.
Zagrożenia W Internecie
Kupuj taniej Korzyści dla Ciebie. Współpraca z Betterware Członkostwo w Klubie Betterware Sprzedaż produktów Betterware Budowanie sieci sprzedaży.
Warszawa, listopad 2007 SPIS CEN PRODUKTÓW POMIAR ATRAKCYJNOŚCI CENOWEJ SKLEPU AGITO Prezentacja wyników badania przeprowadzonego na zlecenie AGITO SA.
Zakupy.
„Matematyka w naszym życiu”
Intencje zakupowe w sieci AdProfile.
TRZYMAJ FORMĘ Program edukacyjny.
Dawid Smoleń Zarządzanie Rok II, sem. III
PROBLEMY DECYZYJNE KRÓTKOOKRESOWE WYBÓR OPTYMALNEJ STRUKTURY PRODUKCJI
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Zaufany partner na rynku e-commerce
Zaufany partner na rynku e-commerce
Głosujesz swoimi pieniędzmi
W 2010 r. komputery staną się niewidzialne, zaś w 2020 r. za 1000 USD można kupić komputer, którego moc obliczeniowa sięgnie 10 kwadrylionów operacji.
Nazwa szkoły: Gimnazjum Publiczne im. Janusza Korczaka w Miłoradzu
AGENCJA REKLAMOWA WEBMASTER
Liczy się tu i teraz!. 1. Musimy kupować, ale nie musimy sprzedawać. 2. Wszyscy chcemy żyć lepiej tzn. mieć więcej wolnego czasu i więcej pieniędzy. 3.
Makroekonomia Teoria pieniądza, inflacja, efekty Cantillona, hiperinflacja, deflacja. Arkadiusz Sieroń.
Obraz © 2006 Robert Dinkelacker Family Luty 2008 r. Istota działań komercyjnych w regionie EMEA Partnerzy HP – uproszczenie procesu.
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
dr Zofia Skrzypczak Wydział Zarządzania UW
PODATEK VAT W ROLNICTWIE
dr Zofia Skrzypczak Wydział Zarządzania UW
Informacje BEKO - to marka sprzętu gospodarstwa domowego obecna w 101 krajach świata! Produkty BEKO można znaleźć na rynkach wszystkich krajów europejskich.
Kontener reklamowy Mobile Media Consulting Sp. z o.o. Mobile Media Consulting Sp z o.o.
SKLEP DETEKTYWISTYCZNY „LUPA”. Polityka działalności sklepu:  Tylko markowe produkty  Aby mieć pewność, że sprzęt który Państwo kupujecie został zaprojektowany.
Paweł Szajwaj i Bartek Mazurek.  Allegro jest serwisem aukcyjnym.  Allegro daje możliwość kupna wielu ciekawych produktów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Analiza CPV analiza koszty - produkcja - zysk
Plan Marketingowy Twoja droga do sukcesu Wolę zarabiać 1% dzięki pracy 100 osób, niż 100% dzięki pracy własnej…
Pułapki w sklepach czyli krótki zakupowy przewodnik.
Segmentacja rynku Dr hab. Grażyna Śmigielska. Segmentacja rynku podział rynku na grupy konsumentów (segmenty), które jeżeli chodzi o stosunek do danego.
4. Reklama porównawcza związana z ofertą specjalną powinna, w zależności od jej warunków, jasno i jednoznacznie wskazywać datę wygaśnięcia tej oferty.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Decyzje dotyczące cen na rynku UE A.M. Zarzycka. Czynniki wpływające na kształtowanie cen na eurorynku - adaptacja zróżnicowana struktura konkurencji.
Stosowanie procentów w życiu codziennym. Radosław Hołówko Konsultant: Agnieszka Pożyczka.
Obliczanie jakim procentem jednej liczby jest druga liczba. Radosław Hołówko Konsultant: Agnieszka Pożyczka.
ZAŁOŻENIA PORTALU. teleKROWA.pl to portal, którego celem jest ułatwienie konsumentom znalezienia optymalnej oferty związanej z:  telefonami komórkowymi,
Pantene Aqua Light INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TRESCI VIDEO
RÓŻNE KULTURY – JEDNA TOŻSAMOŚĆ
Strategia Promocyjna sieci ELEKTRO-RTV-AGD analiza gazetek promocyjnych q1-q vs q1-q Warszawa, lipiec 2016.
REKLAMA AUDIOWIZUALNA Dawid Gawryluk. CZYM JEST? Reklama audiowizualna to reklama która oddziałuje jednocześnie na nasze zmysły wzroku i słuchu. Najpopularniejsza.
Copywriting Karolina Stróżyk
Publiczne prawo konkurencji
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Złota 7 wytyczne obsługi
Mariusz Arent Instytut Badań i Rozwoju Turystyki Medycznej
Zapis prezentacji:

Zostań detektywem reklamy Patrycja Chlubek Patrycja Domoradzka Madlena Wojdała Maja Mazurek Sylwia Gallas Agnieszka Sojka Radosław Czerwiński

Informacje małym drukiem

Różnice pomiędzy produktem reklamowanym a sprzedawanym

Gwiazdy ekranu reklamujące produkty

Różnice cen między reklamą a sklepem Świat bez VAT - cenowe oszustwa w trakcie promocji w Media Markt    Sieć supermarketów Media Markt sprzedających sprzęt RTV/AGD w Szczecinie podczas długiego weekendu wprowadziła promocję obniżającą cenę produktów o stawkę VAT czyli 22 proc., ale... wcześniej cenę podniosła - informuje użytkownik serwisu Alert24.pl. Promocję wprowadzono 2 maja. Użytkownik Alert24.pl, chcąc kupić aparat fotograficzny, na kilka dni przed wprowadzeniem promocji, udał się do Media Markt, by sprawdzić asortyment sklepu. Wybrał trzy modele aparatów, spisał ich ceny i obliczył, ile by go kosztowały po 22-procentowej przecenie. Zdziwił się jednak, gdy okazało się, że ceny wybranych przez niego aparatów były wyższe od tych, które zapisał...

UPC W reklamie jest informacja, że telewizję można mieć za 39 zł, ale brakuje doprecyzowania, że tak niski abonament dostajesz kupując od razu też internet i telefon stacjonarny: Bo inaczej płacisz o wiele więcej.

Od nadmiaru głowa nie boli czy aby na pewno ? W prawie wszystkich reklamach telewizyjnych, radiowych i gazetowych, spotykamy się ze zdaniem: „Liczba produktów ograniczona.” Działa ono jak lep na muchy. Ludzie szaleją aby zdobyć akurat ten produkt bo jest lepszy niż inne, jest tańszy i atrakcyjniejszy. Prawda jest taka że lubimy ograniczone możliwości. Gdy pozostawia się nam wolny wybór i nadmierną ilość produktów zaczynamy się gubić, zastanawiać który wybrać i co będzie dla nas lepsze.

Dziękujemy za uwagę Źródła : Goole.pl /garfika, youtube.com, gazetki reklamowe, demotywatory.pl, własna głowa.