Nowoczesne Contact Center w firmie ubezpieczeniowej

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
II Międzynarodowe Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych
Advertisements

Telefonia w chmurze Błażej Pawlik Błażej Pawlik.
RAPORT.
UBEZPIECZENIA SPOŁECZNE
Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007
Hotel Courtyard – Warszawa
1 Szansa dla banków Konferencja Polskie regiony w Europie – szanse rozwoju Warszawa, 6 kwietnia 2006 r.
Emilia Stępień, Bird&Bird Warszawa, 21 maja 2010
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PL Marketing Sp. z o.o. Zespół konsultantów: Michał Kłos Robert Lewicki Michał Jędrzejczak Władysława.
Zespół konsultantów: Michał Kłos Robert Lewicki Michał Jędrzejczak
Gościejewo 74 Gościejewo Zespół konsultantów: Jarosław Piszczek
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Michał Kłos Michał Jędrzejczak
Ul. Gdyńska 31/33 Poznań Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski
DYSTRYBUCJA Przygotowali: .....
1 Werbespot. AWD CEE Controller Tagung 29./30. Juni 2006 POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE KIERUNKI ROZWOJU, AKTUALNE PROBLEMY POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE.
Koncepcja mBanku Naszym marzeniem było stworzenie oferty zmieniającej całkowicie standardy w ofercie dla klientów indywidualnych. Ludzi, którzy nie chcą.
SYSTEMY INFORMATYCZNE - Altamira, CRM i Remedy
GLASS 2010 TARGI BRANŻY SZKLARSKIEJ Poznań, stycznia 2010 roku.
Przemek Lewicki Piotr Linka Bartek Stasikowski
Sieci oparte na architekturze Internetu
Asseco wczoraj….
STOWARZYSZENIE KIEROWNIKÓW FLOT SAMOCHODOWYCH
Agenda 1 Tailored Mobile Solutions S.A 2 Aplikacja TMS Finance 3
MAI CARGO – system zgłaszania transportów do ubezpieczenia On-Line
Tajemnice sukcesu sprzedaży przez telefon
Jak zwiększyć potencjał każdego Contact Center?
Automatyzacja procesu obsługi klienta podczas sytuacji kryzysowych Igor Bokun, prezes zarządu Warszawa,
Contact Center jutra – nowoczesne metody interakcji z klientem Antoni Biedrzycki ITD Polska Warszawa 2006.
1. Konferencja Małe i średnie w Unii Europejskiej – finansowanie rozwoju przedsiębiorstw Wrocław,
Agenci w budowaniu satysfakcji klienta - contact center
Baltic Wood 10 lat na rynku!
Baltic Wood 10 lat na rynku!
Ogólnokrajowa karta miejska
– Poznań Zbigniew Kowala -
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Asseco Poland – bezpieczny partner w biznesie
Marka Faber Consulting powstała w 1999 roku Firma działa w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością Liczba konsultantów zatrudnionych w Polsce w.
ROZWIĄZANIE SLICAN DLA BANKU. Chcesz by Twój bank miał wizytówkę banku z klasą? Chcesz mieć sprawną komunikację w swoim banku? Wybierz niezawodność i.
Ranking dystrybutorów materiałów budowlanych
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Skrypter rozmów Gadżet czy niezbędne narzędzie?
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
Program do inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi
Copyright© 2012 Microsoft Corporation W prezentacji przedstawiono po raz pierwszy produkty Lync Server 2013 i Lync Online. Daty udostępnienia i funkcje.
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
Contactis Power Dialer Obszary zastosowania Dla CC w których nie ma możliwości realizacji automatycznych akcji wychodzących lub realizuje się je ”ręcznie”
Historia Grupy Asseco Rozpoczęcie działalności.
NBB National Business Brokers jest międzynarodową siecią brokerów biznesowych i konsultantów działającą na całym świecie. Doradzamy w przedsięwzięciach.
call center to nie tylko infolinia
TECHNIKA PRECYZYJNA I PRÓŻNIOWA
MATERIAŁY POUFNE BIOVENTUS Przesłanie Bioventus. MATERIAŁY POUFNE BIOVENTUS 2 Agenda Kluczowe przesłania Odpowiedzi na często zadawane pytania Jak stosować.
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Wrzesień 2015 Bezpieczeństwo w grach komputerowych Wojciech Trusz Ministerstwo Gospodarki.
PSIK – Polskie Stowarzyszenie Inwestorów Kapitałowych
Logistyk.
Zintegrowane systemy informatyczne
UNIWERSYTET WARSZAWSKI Systemy finansowe gospodarki
Powszechny Zakład Ubezpieczeń. Nazwa PZU jest dla wielu Polaków symbolem dwustuletniej historii ubezpieczeń w Polsce. W ciągu tych lat Grupa PZU osiągnęła.
Produkować taniej, sprzedawać rentowniej – co ma do tego IT Piotr Adanowicz Menedżer BCC ds. Rozwoju Biznesu, BCC Partner dedykowany SAP dla branży spożywczej.
Scoris Assessor – Wspomaga system e-oceniania. RM Education Firma założona w 1973 r. Obsługuje tylko rynek edukacyjny Notowana na London Stock Exchange.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Een.ec.europa.eu Wsparcie dla biznesu i innowacji.
Otwarty fundusz emerytalny (OFE) jest osobą prawną posiadającą odrębną masę majątkową w stosunku do instytucji nią zarządzającej, czyli powszechnego.
Odpowiedź na potrzeby klienta
Huawei w pigułce 15 Centrów regionalnych 28
#Fintech w Polsce Anna Maj V Międzynarodowy Kongres
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
OUTSOURCING CONTACT CENTER
eConnect Inteligentne centrum obsługi
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Zapis prezentacji:

Nowoczesne Contact Center w firmie ubezpieczeniowej AEGON case study Dariusz Bielecki Dyrektor ds. Rozwoju Rynku Insurance Forum 5-6 czerwca, Warszawa www.windtelecom.pl

Wind Telecom Insurance Forum 5-6 czerwca, Warszawa www.windtelecom.pl

Wind Telecom Polski producent rozwiązań Contact Center i IVR Doświadczenie - na rynku od 1998 roku Wiedza - 70 polskich specjalistów Bliżej klienta - centrala firmy, centrum technologiczne i laboratorium w Krakowie, oddziały handlowo-serwisowe w Warszawie i Bukareszcie Międzynarodowi inwestorzy - European Renaissance Capital II (USA), Intel Atlantic (USA), Raiffeisen Group (Austria) Docenieni - trzykrotny laureat rankingu dla najdynamiczniej rozwijających się firm w Europie Centralnej i Wschodniej (Deloitte Technology Fast 50 CEE) Insurance Forum 5-6 czerwca, Warszawa 4

Rodzina produktów Contactis QM Insurance Forum 5-6 czerwca, Warszawa 5

AEGON Insurance Forum 5-6 czerwca, Warszawa www.windtelecom.pl

AEGON na świecie Wiodące towarzystwo ubezpieczeniowe na świecie notowane na giełdach w Amsterdamie, Frankfurcie, Londynie, Nowym Jorku, Tokio i Zurychu Zarządzanie aktywami o łącznej wartości 371 mld EUR Wartość rynkowa 24,2 mld EUR Ponad 40 mln klientów na całym świecie 30 tys. pracowników W Polsce reprezentowane przez dwie firmy: AEGON TU na Życie S.A i AEGON PTE S.A. Ubezpieczenia na życie, produkty emerytalne, oszczędnościowe i inwestycyjne Insurance Forum 5-6 czerwca, Warszawa

Projekt Insurance Forum 5-6 czerwca, Warszawa www.windtelecom.pl

Potrzeby Wzrost jakości obsługi klienta Wzrost efektywności pracy call center Osiągnięcie powyższych celów przy zachowaniu zgodności z przepisami KNF Bezpieczeństwo Insurance Forum 5-6 czerwca, Warszawa

Realizacja potrzeb Contactis IVR Contactis Contact Center Dystrybucja rozmów Kolejkowanie rozmów Dwie niezależne kolejki – Life i PTE Contactis Contact Center Dystrybucja rozmów na podstawie umiejętności agentów Komunikacja pomiędzy konsultantami z poziomu aplikacji Wstępna weryfikacja klienta Podsłuchiwanie rozmów Dedykowane statystyki Dedykowane raporty Podział konsultantów dwóch firm Insurance Forum 5-6 czerwca, Warszawa

Realizacja potrzeb Contactis ReStore Contactis PBX IP Rejestracja i odsłuchiwanie rozmów Rejestracja rozmów dwóch niezależnych firm w jednym rozwiązaniu (zgodność z KNF) Contactis PBX IP Niezależna od centrali budynkowej infrastruktura contact center oparta na centrali telefonicznej IP Insurance Forum 5-6 czerwca, Warszawa

Pytania? Insurance Forum 5-6 czerwca, Warszawa www.windtelecom.pl

Dziękuję za uwagę! Dariusz.Bielecki@windtelecom.pl Tel. kom.: +48 605 432 869 Insurance Forum 5-6 czerwca, Warszawa 13

14