Email marketing Spotkanie drugie w pełnym gronie….

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
PREZENTACJA BANKIER.PL. Bankier.pl – Fakty Lider wśród internetowych serwisów finansowych Ponad 650 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie 6 mln odsłon.
„SPONSOROWANIE TO PODSTAWA, BY ODNIEŚĆ SUKCES W MARKETINGU SIECIOWYM”
Niestandardowe formy reklamowe
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Wysyłka obrandowanych prezentów walentynkowych do ukochanych osób na Fotka.pl. Tysiące graficznych obrazków widocznych na profilach użytkowników. Timing:
Jakość dostępu, szybkość łącza oraz konkurencja na rynku usług internetowych w Polsce Diagnoza internetu 2009 Warszawa, 24 marca 2009 r.
Sklepy internetowe.
Zespół konsultantów: Michał Kłos Jarosław Piszczek Michał Jędrzejczak
Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski Michał Kłos
Reklama mailingowa. Reklama mailingowa Reklama mailingowa Reklama polegająca na wysyłaniu ofert reklamowych przy pomocy poczty elektronicznej.
PROPOZYCJA Gazeta Biznes. Boksy Gazeta Biznes to biznesowy produkt reklamowy oparty na technologii doboru kontekstowego, prezentowany na serwisach wysokiej.
Narciarski weekend pogoda dla narciarzy i snowboardzistów oferta dla sponsora.
Internauci w grupach wiekowych
1. Wprowadzenie 2. Wybrane funkcjonalności serwisu 3. Strategie na przyszłość 4. Oferta inwestycyjna.
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Dominik Matuzewicz Bogdan Grabczyk Monster Worldwide Polska
SERWISY SPOŁECZNOŚCIOWE
E-Safety.
NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI
III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH
E – safety – bezpieczny Internet Mariusz Bodeńko Sandomierz,
Quo Vadis Internet (Daniel Biesiada |
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
Społeczeństwo informacyjne – wpływ Internetu na uczniów Gimnazjum nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Szczecinie i ich rodziców uczniowie.
Odyssei.com. Odyssei.com to największy polski społecznościowy serwis podróżniczy. Serwis należy do grupy G+J Podróże - w skład której wchodzi również
Osiem gorących trendów w marketingu W którym kierunku rozwija się marketing i jakie nowe możliwości oferuje?
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
Search Engine Marketing w promocji eventu
Zakładanie konta pocztowego Wysyłanie i odbieranie wiadomości
Google Analytics                                                                                              Mariusz Gąsiewski
BEZPIECZEŃSTWO DZIECI W INTERNECIE.
Interactive Marketing Partner marketing
EDI NET - badania.
EHoliday.
W jaki sposób można komunikować się z innymi za pomocą internetu?
Zbigniew Gruszka. prezentacja Tablica 1 Wykształcenie słuchaczy Podstawowe 9 osób (1,1%) Średnie 201 osób (40,7%) Wyższe 300 osób (53,6%) Nieznane 32.
Focus.pl. Pierwszy w Polsce popularno-naukowy serwis łączący w sobie elementy redakcyjne z innowacyjnymi narzędziami społecznościowymi. Focus.pl tworzony.
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
Bezpieczeństwo w sieci !!!
B e z p i c n y I n t e r.
Bezpieczeństwo w Internecie
Co to znaczy “ dobra frekwencja “ w szkole?
Dzień Bezpiecznego Internetu
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY „BEZPIECZEŃSTWO W SIECI”
GoldenSubmarine | Mobile Marketing. Mobilność rozwija się w niezwykle szybkim tempie, z dnia na dzień dostarczając nowych rozwiązań. Świat mobilności.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Elektroniczny listonosz.
W W W Łukasz Stochniał.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
W3A Mailing - system newslettera. Możliwości systemu: Przygotowaniu szablonu graficznego (do 3 szablonów graficznych) do wykorzystania w newsletterze.
Zasady bezpieczeństwa w Internecie
Maria Wójcik Klasa 2H.  Nigdy nie można w 100% zaufać komuś poznanemu w sieci. Nie spotykaj się zbyt pochopnie z internetowymi znajomymi w prawdziwym.
Elementy przeglądarki internetowej Pasek menu Pasek kart Pasek adresowy Pasek wyszukiwania Okno z zawartością strony internetowej Zakładki (ulubione)
Internet oprócz wielu pozytywnych, praktycznych i użytecznych aspektów, niesie ze sobą wiele zagrożeń. Niestety, Internet to nie tylko praktycznie nieograniczone.
Agencjasukurs Oferta reklamowa 2012/13 agencjasukurs Oferta reklamowa Kwartalnik skomputeryzowanych nauczycieli bibliotekarzy OFERTA REKLAMOWA Biblioteka.
BEZPIECZNY INTERNET.
Bezpieczni w e-świecie
Bezpieczeństwo w sieci
Zapis prezentacji:

marketing Spotkanie drugie w pełnym gronie…

Zanim przejdziemy do marketingu – trochę faktów:

W Polsce mamy 14,5mln internautów (48,5% w 15+)

30 lat, średnie wykształcenie, raz dziennie, częściej w domu niż w pracy…

Prawie 75% codziennie lub prawie codziennie, kilka razy w tygodniu 16%

W roku 2008 wydatki na reklamę w sieci przekroczyły miliard złotych!

Więcej o 57% niż w roku 2007!!!

W domu 90% internautów

13,2% łączy szerokopasmowych (Unia 23%), ale i tak idziemy do góry: rok temu było ponad 8%

Reklama display – 40%

SEM – 23%

Strategia, doradztwo, hosting – 13%

marketing ok. 8%, ale według reklamodawców, nakłądy się zwracają…

marketing to nie spam: (w czystej postaci) zawsze kiedyś wyraziliśmy zgodę na otrzymywanie informacji…

Według raportów Symantec: 80% wszystkich maili to spam.

20% produkty, 20% usługi internetowe, 15% finansowe…

Coraz bardziej przypominają maile z serwisów społecznościowych…

Serwisy społecznościowe powodują malejącą liczbę wysyłanych maili…

Maleje skuteczność marketingu: % online i 44% offline 2008 – 44% online i 41% offline… (badanie Jupiter Research)

Polskie badania (raport sare): maili dziennie, 60% 3 i więcej skrzynek…

77% ma skrzynki antyspamowe, 47% blokuje grafikę ściąganą z serwerów zewnętrznych, 66% popupy…

77% klienci poczty, 60% przez www…

90% przynajmniej jeden newsletter, ponad 50% 3-5, 75% pozytywne

1. Dzienniki internetowe… 2. Przekazy reklamowe…

Najlepiej – raz w tygodniu przed 8 rano… 27% korzysta z RSS…

SPAM!!! Jedna transakcja na:

Na ile wiadomości?

Jak Wam się wydaje?

12,5 miliona!!!

Koszt wysłania 1 miliona spamu to?

Ile dolarów?

6 (zbadali to naukowcy z University of California i San Diego University)

Wróćmy jednak do marketingu…

Jak zatem przyrządzić dobrą kampanię mailingową?

Dobra baza to podstawa. Zachęć do pozostawienia maila na stronie (poinformuj, co ciekawego otrzymywać będzie). Zorganizuj konkurs, loterię, losowanie…

Dla użytkowników zarejestrowanych stosuj promocje, konkursy i obniżki, aby czuli, że subskrypcja przynosi im wymierne korzyści. Będą polecali ją innym!

Mamy parę sekund, żeby zainteresować odbiorcę…

TYTUŁ / NADAWCA!!!

Zawsze z tego samego adresu (sprtowanie)…

HTML/tekst?

Krótko, lead, więcej

Reklama ? 4 wyjątkowe oferty, zdjęcia…

Stałe bloki tematyczne

Łatwa rezygnacja, tłumaczenie skąd mamy…

100kb oraz pikseli…

Grafiki z zewnątrz ? Wyświetlą się poprawnie, kiedy się załadują…

A ile osób blokuje zewnętrzne grafiki?

Pamiętacie?

Super/pudło * *niepotrzebne skreślić…

47%

Częstotliwość? Raz na dwa tygodnie jest ok…

Jak mamy coś ciekawego do przekazania…

Wg Sare: codzienne – rano, przed otwarciem, co dwa tygodnie – wt-czw 10-14???

Dlaczego ?

Nigdy w weekend, bo w poniedziałek zginie…

Częściej niż raz w miesiącu (nic się nie dzieje)…

Jak na razie – koniec