Promowanie Strony, Marketing Szeptany & Wirusowy

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
O co chodzi?. Ile osób zaprosiłeś do serwisów społecznościowych? Ja zachęciłem promując ich markę, do rejestracji mininium kilkadziesiąt a może kilkaset...
Advertisements

W EB 2.0 W NGO. W 15 MINUT. M ICHAŁ P AŁASZ NGO 2.0. Organizacje pozarządowe w społeczeństwie informacyjnym.
Internetowa Akademia Biznesu
Strategia kampanii w Internecie dla Fundacji Dzieci Niczyje
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Prawne aspekty publikowania obiektów cyfrowych w modelu Open Access
Informacja w nauce, społeczeństwie, gospodarce Serwisy informacyjne w Internecie – rynek mediów, technologii, wyszukiwania.
WIARYGODNOŚĆ INFORMACJI W INTERNECIE.
Zarządzanie projektami
OFERTA HANDLOWA DLA FIRM.
Najlepsze Narzędzia SEO
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
Wykorzystanie Google Plus w Biznesie
Jak stworzyć internetową personę. Nota Prawna… Prawa Autorskie: Copyright 2013 NETbloger Group Szymon Janik & Wszystkie.
Jak utworzyć Lokalną Stronę Biznesową. Nota Prawna… Prawa Autorskie: Copyright 2013 NETbloger Group Szymon Janik & Wszystkie.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Nowa firma, doświadczeni ludzie
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
Projekt integrujący małe i średnie biura nieruchomości
dr Tomasz Grzyb Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Bony w płatnościach za transakcje na internetowych serwisach aukcyjnych. Autor: Mateusz Kirjak Wszelkie prawa zastrzeżone.
LICENCJE OPROGRAMOWANIA
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Facebook w Biznesie.
BUZZ MEDIA INBOUND MARKETING- PROWADZENIE KLIENTA ZA RĘKĘ
Autoanaliza mentalności:
Jak założyć Społeczność w Google Plus. Nota Prawna… Prawa Autorskie: Copyright 2013 NETbloger Group Szymon Janik & Wszystkie.
Asseco Poland S.A. dla banków spółdzielczych
TARGI
Jak uruchomić Program Partnerski w WordPress
Gdy uzyskamy zgodę autora lub gdy są objęte licencją GPL.
solutions for demanding business 2 Asseco Poland Bezpieczny wybór Bezpieczna współpraca Bezpieczna przyszłość
Narzędzia w Marketingu Partnerskim. I Narzędzie w Marketingu Partnerskim.
Piraci XXI wielu, czyli legalne i nielegalne programy
Jak zbudować serwis członkowski
Sygnaly-at.pl Zapraszam do zapoznania się z treścią prezentacji na temat LINII TRENDU Na przykładzie wykresu spółki WIELTON.
Sposoby wyszukiwania informacji w Internecie
Gdzie ich szukać? Flickr.comFlickr.com – CC Open Clip Art LibraryOpen Clip Art Library – grafika w domenie publicznej.domenie publicznej.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Nie kradnij i nie daj się okraść!
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja.
Wykorzystanie potencjału sieci społecznościowych w biznesie
Wizja stworzyć najbardziej profesjonalną w Polsce i rozpoznawalną w całej Europie ligę CrossFit dla drużyn 2+2.
Przemoc internetowa polega na: Obrażaniu kogoś przez internet na różnych stronach; np.: Facebook, GaduGadu itd… Publikowaniu treści obscenicznych i wulgarnych;
Witam na szkoleniu Colway
SZANUJEMY PRAWA AUTORSKIE.
KODEKS 2.0 Gimnazjum Gminy Oleśnica im. Szarych Szeregów.
INTERNET TO ŹRÓDŁO WIEDZY, i PIENIĘDZY ! PROGRAM NetBiz.
Rola edukacji finansowej w szkołach Agnieszka Kubryn Departament Komunikacji Społecznej Urząd Komisji Nadzoru Finansowego r. 1 Autorskie prawa.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Prawo autorskie w szkole, czyli … zasady eksploatacji Internetu
Zintegrowane systemy informatyczne
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
Nie kradnij i nie daj się okraść!. Naszym zadaniem było… opracować: - Jak zgodnie z prawem korzystać z dostępnych w sieci materiałów – tekstów, zdjęć,
solutions for demanding business Zastrzeżenia prawne Zawartość dostępna w prezentacji jest chroniona prawem autorskim i stanowi przedmiot własności.
PRAWA AUTORSKIE Paulina Cicha Paulina Broszczak. Prawo autorskie – pojęcie prawnicze oznaczające (1) ogół praw przysługujących autorowi utworu albo (2)
Wizerunek firmy na konkurencyjnym rynku pracy - Nowe formy rekrutacji 1 Martyna Ładkowska Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE.
Zasady-Jak bezpiecznie poruszać się w internecie.
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
PRACA I ROZWÓJ ZAWODOWY: ZNAJDUJĘ PRACĘ I PODNOSZĘ KWALIFIKACJE ZAWODOWE
Jak zarabiać w Internecie
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010.
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt?
Marketing w Firmie.
Divine Develop, Boski Rozwój
Przeczytaj wszystko na temat wiadomości programu Microsoft SharePoint
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt?
Zapis prezentacji:

Promowanie Strony, Marketing Szeptany & Wirusowy

Nota Prawna… Prawa Autorskie: Copyright 2013 NETbloger Group Szymon Janik & http://wordpresswbiznesie.pl. Wszystkie Prawa zastrzeżone. Niniejsza publikacja (raport – prezentacja) nie może być kopiowana, ani publicznie udostępniana/rozprowadzana w jakiejkolwiek formie. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży. Autor tego raportu jest partnerem niektórych firm opisanych w tym raporcie, co oznacza, że przy zakupie niektórych produktów przedstawionych w raporcie naliczana jest prowizja dla partnera. Wszystkie znaki towarowe użyte w tym raporcie są własnością ich właścicieli. Zostały one użyte w celach informacyjnych. Ograniczenia Odpowiedzialności (DISCLAIMER OF WARRANTY): Niniejszy raport jest dodatkiem do lekcji Wideo platformy szkoleniowej WordPresswBiznesie.PL. NIE JEST on interpretacją prawa. Musisz sam zdecydować, czy porady opisane w tym raporcie są odpowiednie dla TWOJEGO biznesu. Zastosowanie porad opisanych w tym raporcie nie jest gwarancją uzyskania identycznych efektów/zarobków do opisanych w tym raporcie. Autor raportu – Szymon Janik & firma NETbloger Group Szymon Janik - nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody lub straty związane z wykorzystaniem treści niniejszego raportu. Po Polsku: Jesteś odpowiedzialnym człowiekiem, prawdopodobnie przedsiębiorcą – My również. Dlatego musisz być odpowiedzialny za swoje działania online oraz swój marketing.

W tym Wideo… Marketing Szeptany / Wirusowy Jak promować artykuły na stronie, blogu Jak promować filmy na YouTube Jak promować na forach internetowych, blogach i innych miejscach w Internecie Jak przyspieszyć proces promowania

Marketing Szeptany Działania marketingowe mające za zadanie dotarcie z informacją marketingową do odbiorcy za pośrednictwem bezpośredniego "spontanicznego" przekazu ustnego.

Marketing Wirusowy "Polega na zainicjowaniu sytuacji, w której potencjalni klienci będą sami między sobą rozpowszechniać informacje dotyczące firmy, usług czy produktów"

Jak promować Stronę Internetową? Załóż bloga, bądź dodawaj treść dobrej jakości na stronie Promuj treść wysokiej jakości na swojej stronie (artykuły, prezentacje, raporty PDF, filmy, mp3 itp.

Jak promować Kontent (Treść na stronie/blogu)

>> Zobacz WIDEO - Facebook w Biznesie << Jak promować Kontent (Treść na stronie/blogu)? 1. Promocja w serwisach społecznościowych konkursy, bonusy, wirusowe materiały wideo, pdf, itd. >> Zobacz WIDEO - Facebook w Biznesie <<

Jak promować Kontent (Treść na stronie/blogu)? 2. Promocja na forach internetowych Nie wciskaj na siłę ludziom swojego produktu / usług Pomagaj innym, zbuduj swoją markę na forum Polecaj swoje usługi/produkt w stopce wpisów

Jak znaleźć fora internetowe w Twojej niszy? Jak promować Kontent (Treść na stronie/blogu)? Jak znaleźć fora internetowe w Twojej niszy? Zainstaluj Rozszerzenie do Chrome: SEO Status PageRank/Alexa Toolbar Wpisz w wyszukiwarce: „Twoja nisza forum” bądź „Forum Twoja Nisza”

Jak promować Kontent (Treść na stronie/blogu)? 3. Komentarze na innych blogach Blogerzy w twojej niszy = potencjalni partnerzy Postaraj się nawiązać relacje z autorami blogów Dodawaj treściwe komentarze, takie, które ukażą Cię jako eksperta w danej niszy

Jak zautomatyzować dodawanie komentarzy/wpisów na blogach i forach?

Przejdź na stronę: http://brandle.pl

Jak promować Kontent (Treść na stronie/blogu)? 4. Wykorzystuj Newsletter & RSS Zaoferuj jakąś korzyść/rozwiązanie problemu w zamian za zostawienie adresu email W mailingu przedstaw problem i poinformuj o rozwiązaniu, które zawarłeś we wpisie na swojej stronie, czy blogu Dodaj możliwość subskrypcji bloga przez RSS

Jak promować Kontent (Treść na stronie/blogu)? 5. Wpisy Gościnne Skontaktuj się z liczącymi się autorami blogów Zdobędziesz więcej czytelników Twój wizerunek w niszy się umocni

Jak promować Kontent (Treść na stronie/blogu)? 6. Kampanie bookmarkingowe Promuj wybiórczo wpisy w serwisach bookmarkingowych & społecznościowych Skorzystaj z Bookmarking Demon >> Najlepsze Narzędzia SEO << Dołącz do polskich serwisów bookmarkingowych >> zobacz listę polskich serwisów <<

Jak promować Kontent (Treść na stronie/blogu)? 7. Sygnatury E-mailowe Dodawaj sygnaturę do swojej głównej strony Odsyłaj w sygnaturze do specyficznych podstron; na przykład: http://wordpresswbiznesie.pl/programpartnerski

Jak promować Kontent (Treść na stronie/blogu)? 8. Reklamuj swoje najlepsze wpisy Skorzystaj z Google AdWords Skorzystaj z Facebook Ads

Jak promować Kontent (Treść na stronie/blogu)? 9. Marketing Artykułowy Przygotuj artykuły i umieść je w serwisach z artykułami do przedruku (w artykule lub w stopce umieść link zwrotny do swojej strony) Zobacz listę serwisów z artykułami do przedruku

Jak promować Kontent (Treść na stronie/blogu)? 10. Wewnętrzne linkowanie We wpisach odsyłaj do innych części na stronie Zainstaluj wtyczkę YARPP Skorzystaj z bonusowej instalacji bloga