Search Engine Optimization

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
czy wiesz jak zmienić odwiedzających w klientów?
Advertisements

Wykorzystanie linku sponsorowanego w kampanii reklamowej Militaria.pl Militaria.pl SEM.
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
MobilePay System autoryzacji płatnego dostępu do usług internetowych.
Niestandardowe formy reklamowe
Analiza potencjalnych skutków wdrożenia usługi WLR
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
SŁOWA, które doprowadzą nas do KLIENTA
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
Promotor: prof. dr hab. Włodzisław Duch
Informacja w nauce, społeczeństwie, gospodarce Serwisy informacyjne w Internecie – rynek mediów, technologii, wyszukiwania.
Staże Ośrodka RENOWATOR.
Przedstawić się. Pytania na koniec.
OFERTA WSPÓŁPRACY DLA PRODUCENTÓW MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH I WYKOŃCZENIOWYCH.
OFERTA HANDLOWA DLA FIRM.
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Czy marketing internetowy może być skuteczny
Marketing elektroniczny w turystyce
Geo gemiusGeo UNIKALNE NARZĘDZIE DO IDENTYFIKACJI PAŃSTWA, REGIONU I MIASTA, Z KTÓREGO ŁĄCZY SIĘ UŻYTKOWNIK TWOJEGO SERWISU.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Rola Internetu w masowej personalizacji produktu
Z Google za Pan Brat Michał Lenkiewicz.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
Oferta współpracy zamieszczania bezpłatnych ogłoszeń
Search Engine Marketing w promocji eventu
Strona www i jej promocja
1.
Instrukcja MILO moduł klienta.
Google Analytics                                                                                              Mariusz Gąsiewski
Uruchomiliśmy dla Państwa możliwość tworzenia swoich własnych domen MSB. Domena internetowa jest całkowicie bezpłatna dla naszych DYSTRYBUTORÓW.
Interactive Marketing Partner marketing
Oczekiwania odbiorców Zadania stawiane przez hotelarzy
System zamawiania on-line
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach internetowych
Google Testing Radosław Smilgin, , TestWarez.
Nasze mocne strony Szybkie działanie stron internetowych dzięki najnowszym technologiom kompresji i szybkiemu serwerowi stron www E-marketing - pozycjonowanie.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
SEO. Od czego zacząć. Olmug Adam Zieliński
Title Slide 1 It starts with you
Strona 1 Branża Grzewczo-Instalacyjna w Internecie 2013 Poznań, Ireneusz Jeleń 664/
Customer Experience ubezpieczonych Czy jest sens się troszczyć
Narzędzia w Marketingu Partnerskim. I Narzędzie w Marketingu Partnerskim.
Projektowanie stron WWW WPROWADZENIE DO POZYCJONOWANIA STRON WWW
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Zasoby Internetowe Oxford University Press Niniejsza prezentacja podaje krótki opis Oxford Index. Mówi: czym jest Oxford Index jak może Ci pomóc jak.
W W W Łukasz Stochniał.
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces“ Henry Ford Prezentacja firmy.
HTML (ang. HyperText Markup Language ) – język do tworzenia stron internetowych opierający się na znacznikach, czy inaczej je nazywając – tagach. Język.
Gdzie klienci szukają informacji o pożyczkach pozabankowych?
Jak wykonać prosty licznik odwiedzin strony internetowej?
Informatyka – szkoła gimnazjalna – Scholaris - © DC Edukacja Tworzenie stron WWW w programie Microsoft FrontPage Informatyka.
„Sukces jest wynikiem właściwych decyzji” Eurypides Zapraszamy Cię do odkrycia swojej drogi do niezależności finansowej Przewodnik Multimedialny po Programie.
POZYCJONOWANIE – SEO (search engine optimization).
Google AdWords.
Nasz cel - sprawny urząd i zadowoleni mieszkańcy Oparta na doświadczeniach ze współpracy z samorządami, ngo’s i mieszkańcami, Całościowe zrządzanie BO.
Czy Internet jest rzeczywiście tak ważny dla rozwoju mojego biznesu? Jak mogę wykorzystać Internet do pozyskania klientów i zwiększenia sprzedaży? Co jest.
Best Move. zDominujemy Polskę najlepszą ofertą na rynku.
Kluczowe aspekty realizacji projektów PPP Listopad 2011.
ZAŁOŻENIA PORTALU. teleKROWA.pl to portal, którego celem jest ułatwienie konsumentom znalezienia optymalnej oferty związanej z:  telefonami komórkowymi,
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
JAKUB BAREŁKOWSKI REKLAMA W WYSZUKIWARKACH
Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Formy reklamy w wyszukiwarkach internetowych ●wyniki organiczne zbudowane na podstawie algorytmu oceniającego.
Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jakub Barełkowski.
REKLAMA INTERNETOWA Katarzyna Czepółkowska. Marketing internetowy ■ Marketing internetowy – forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony.
SEO/SEM – daj się znaleźć użytkownikowi
SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010.
Tworzenie stron WWW w programie Microsoft FrontPage
Plan Zwiększenie zadowolenia klientów ZWIĘKSZENIE ZADOWOLENIA KLIENTÓW
Zapis prezentacji:

Search Engine Optimization SEO Search Engine Optimization

SEO PPC PPC SEO - definicja (linki sponsorowane) (wyniki organiczne) Działania SEO (Search Engine Optimization) mają na celu osiągnięcie przez stronę wysokich pozycji w naturalnych (organicznych) wynikach wyszukiwania. Pozycje strony internetowej w wyszukiwarce określa algorytm Google. Algorytm ten bierze pod uwagę nawet ponad 200 różnych czynników rankingowych. Dodatkowo algorytm ten podlega nawet kilkuset zmianom w ciągu roku. PPC (linki sponsorowane) PPC (linki sponsorowane) SEO (wyniki organiczne)

SEO – wykorzystanie w marketingu Wysokie pozycje strony w wynikach wyszukiwania przekładają się na: Budowanie pozytywnego wizerunku firmy – internauci darzą dużym zaufaniem wyniki wyszukiwania. Wzrost popularności marki/produktu Zwiększenie wiarygodności firmy Wzrost ruchu z wyszukiwarki trafiającego na Państwa stronę Możliwość pozyskiwania nowych klientów Zwiększenie bazy użytkowników Wzrost sprzedaży przez Internet oraz w tradycyjnych kanałach (efekt ROPO) Synergia z innymi działaniami marketingowymi online jak i offline Niski koszt dotarcia do potencjalnych klientów w porównaniu z innymi mediami

SEO – podstawowe informacje Link building Optymalizacja treści Monitoring i analiza wyników Optymalizacja kodu

SEO – link building Strona www Linki prowadzące do stroną są podstawową miara jej jakości. „Liczymy linki jako cytaty i na ich podstawie obliczamy PageRank adresu URL.” - Google „Wynik rankingu PageRank to miernik ważności strony określony na podstawie linków prowadzących do niej z innych stron. W uproszczeniu każdy link z innej witryny do strony Twojej witryny zwiększa wynik PageRank.” Strona www Strona www Strona www Strona www Strona Docelowa Strona www Strona www Strona www Strona www Strona www Źródło: google.com/webmasters/tools Wybieramy słowa kluczowe i przygotowujemy strategię pozyskiwania linków

SEO – optymalizacja treści Wartościowa treść Wartościowa strona Wyższa pozycja „Jednym z najważniejszych kroków w celu poprawienia pozycji swojej witryny w wynikach wyszukiwania jest zadbanie o to, aby zawierała ona jak najwięcej informacji z użyciem właściwych słów kluczowych określających tematykę Twoich treści.” Treść dla użytkownika unikalna, stworzona specjalnie dla danej strony tematyczna, ściśle związana z tematyką serwisu właściwie formatowana, za pomocą tagów HTML i CSS Źródło: google.com/webmasters/tools

SEO – optymalizacja kodu Poprawny kod HTML Zgodny ze standardami W3C Przejrzysta struktura serwisu Linki tekstowe Czytelne adresy URL Aktualna mapa serwisu Ograniczone użycie skryptów modyfikujący treść/wygląd strony po jej załadowaniu (JS) Brak błędnych odwołań (błędy 404) Prawidłowo opisane pliki graficzna Szybkie ładowanie strony Unikanie technologii Flash Przygotowujemy audyt SEO serwisu wraz z wytycznymi optymalizacyjnymi, pod kątem poprawności kodu i treści

SEO – monitoring i optymalizacja Na bieżąco monitorujemy efekty naszych działań Śledzimy pozycje słów wybranych do pozycjonowania Badamy ogólną kondycję serwisu Jeżeli umowa przewiduje monitorujemy: ilość wyświetleń serwisu w wynikach wyszukiwania ruch z wyszukiwarki w serwisie ilość konwersji inne parametry uzgodnione z Klientem Opracowujemy szczegółowe raporty pozycji oraz raporty indywidualnie dobranych parametrów na życzenie Klienta

SEO – przebieg współpracy Współpraca w ramach działań SEO składa się kilku głównych etapów: Uzgodnienie warunków współpracy, wybór słów kluczowych, przygotowanie strategii SEO, zakończone podpisaniem umowy Rozpoczęcie działań SEO Przeprowadzenie audytu serwisu pod kątem SEO i przygotowanie raportu z wytycznymi optymalizacyjnymi – do tygodnia Kontrola wprowadzenia wytycznych, ewentualnie dalsze konsultacje Prowadzenie działań SEO i comiesięczne raportowanie.

SEO – sposoby rozliczeń Efekt Zerowe lub niskie opłaty w początkowej fazie projektu Płacą Państwo tylko za osiągnięte wyniki Płatności rosną stopniowo w ślad za wzrostem pozycji fraz Abonament Stała miesięczna opłata Pozwala dokładnie określić budżet projektu już na starcie działań Niższy maksymalny budżet miesięczny niż w przypadku rozliczenia za efekt

SEO – warunki współpracy Formalności Umowa na 6 lub 12 miesięcy Rozliczenie „za efekt” lub abonamentowe W ramach umowy otrzymują Państwo Opracowanie i realizacja strategii SEO dla serwisu na wybrane słowa kluczowe Bezpłatny audyt serwisu pod kątem SEO oraz raport z wytycznymi optymalizacyjnymi Bezpłatne konsultacje ze specjalistą SEO Wsparcie przy optymalizacji serwisu Pomoc w stworzeniu wizytówki Firmy w usługach Google (mapy, G+) Raportowanie wyników oraz dostęp do wyników online