Polscy internauci o Mistrzostwach Świata w piłce nożnej – Niemcy 2006 Maj 2006.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
D-Link Technology Trend Wyniki badania
Advertisements

I część 1.
D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007.
Urządzenia elektroniczne i Internet w domach Polaków
Sporty we Francji.
System informacyjny dla organizacji pozarządowych
D-Link Technology Trend sprzęt komputerowy i internet w gospodarstwach domowych Wyniki badania.
Dyscypliny, którymi zainteresowanie rośnie, w które warto inwestować?
Społeczności w Internecie
1. ZEZWOLENIE NA WYKONANIE ZAGRYWKI
Podsumowanie po I kwartale 2011 roku TIM SA KONFERENCJA PRASOWA maj 2011.
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
Największy Polski Portal Pracy
KONKURS WIEDZY O SZTUCE
Konsumpcja informacji
1 magia kuponów jak wykorzystać kupony w reklamie efektywnościowej.
Otocznie i strategia Raport przygotowany we współpracy z firmą 6 grudnia 2010 Organizatorzy Projektu:
UNIA EUROPEJSKA FUNDUSZ SPÓJNOŚCI EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO 12 stycznia Ministerstwo Środowiska.
Wprowadzenie do systemu gry w piłkę nożną w pionie.
Internauci w grupach wiekowych
Warszawa, luty 2013 PinkPoland Profil socio-demograficzny witryn erotycznych sieci PinkPoland.
ZAPYTANIE O SPORSORING
JADWIGA PRZEWŁOCKA MAŁGORZATA PÓŁTORAK Gemius SA
Paweł Wójcik, IQS and QUANT Group
Projekt pn. Uproszczenie procedur związanych z podejmowaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej poprzez ich elektronizację i wdrożenie idei jednego.
Sekcja rugby Rok założenia / Kadet ( 16 – 17 lat ) / Junior ( 18 – 19 lat) / Młodzieżowiec ( U 21 i U23 ) …….oraz seniorów.
Konsumpcja mediów Sposoby korzystania z mediów wśród internautów gemiusReport maj - czerwiec 2006.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Kalendarz 2011 Real Madryt Autor: Bartosz Trzciński.
Kalendarz 2011 Oto ciekawy kalendarz, który zaprojektował
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
Najważniejsze sportowe wydarzenie roku nadchodzi.
Konsumpcja mediów Sposoby korzystania z mediów wśród internautów gemiusReport listopad-grudzień 2006.
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Szkolenia dla rozproszonych zespołów realizowane za pomocą webinarów i warsztatów online Marta Eichstaedt 9 maja.
Cele ! Treści multimedialne on-line: trendy rynkowe Konkurencja ...
Naukowiec i nauka – obraz społeczny Wyniki badań CAPIBUS
1/34 HISTORIA BUDOWY /34 3/34 6 MAJA 2011.
Hale na terenie Katowic
Konkurs Ofert 2007 Instalacja oprogramowania Kopiowanie danych.
Cele przedsięwzięcia:
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
SPONSORING – PAKIET SPORT. Proponujemy Państwu współpracę w charakterze sponsora relacji z wydarzeń sportowych w regionie, ale także tych ogólnokrajowych.
Innowacyjne metody napawania
Dr inż. Wiesław Bury Giełda a gospodarka. Czy Giełda odzwierciedla stan gospodarki?
Problemy wychowawcze dzieci
  Prof.. dr hab.. Janusz A. Dobrowolski Instytut Systemów Elektronicznych, Politechnika Warszawska.
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
Case study gemiusAdHoc luty 2006 Prezentacja wyników wyszukiwania – preferencje internautów i opinie klientów.
EURO quiz 1. Jak nazywają się maskotki mistrzostw EURO 2012?
Polskie stadiony na UEFA Euro 2012
Narzędzia do tworzenia oferty inwestycyjnej
Polacy o Powstaniu Warszawskim
Zaprasza na zajęcia sportowe K LUB U CZELNIANY AZS A KADEMII P EDAGOGIKI S PECJALNEJ.
Prognoza nastrojów i działań przedsiębiorców w perspektywie najbliższego półrocza (IVQ2013/IIQ2014)
Wizerunki polityków. Zmiana postrzegania premier Kopacz po expose 1-5 października 2014 roku.
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem lekarzy 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM LEKARZY Czerwiec 2014.
EDUKACJA W INTERNECIE JAK MŁODZIEŻ KORZYSTA Z INTERNETU?
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem Polaków 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM POLAKÓW Czerwiec 2014.
ZOSTAŃ SPORTOWYM KOKSEM SP 11 TYM KTÓRY OCZARUJE KOMISJĘ SĘDZIOWSKĄ.
GRUPA WIRTUALNA POLSKA
BUDŻET PARTYCYPACYJNY W DZIELNICY BEMOWO M.ST. WARSZAWY NA 2016 ROK
Informacja dotycząca spełnienia warunku ex ante 4.1 i 4.2
Kalendarz 2020.
Projekt edukacyjny „Piłka”
FIVB Mistrzostwa Ś wiata w P iłce S iatkowej M ężczyzn Polska Łódź.
Dlaczego piłka nożna jest najpopularniejszym sportem na świecie ?
Prognoza nastrojów i działań przedsiębiorców w perspektywie najbliższego półrocza Data badania: II półrocze 2015.
-Piłka nożna -Siatkówka -Piłka ręczna -Koszykówka
Sytuacja w polskiej piłce nożnej w oczach kibiców Konferencja prasowa ARC Rynek i Opinia Sport Management Polska ul. Słowackiego października.
Sport w I semestrze 2018/19.
Zapis prezentacji:

Polscy internauci o Mistrzostwach Świata w piłce nożnej – Niemcy 2006 Maj 2006

2 Spis treści O badaniu Oglądanie transmisji meczy Oglądanie transmisji meczy w ramach Mistrzostw Świata w piłce nożnej – Niemcy Zamiar oglądania rozgrywek Mistrzostw Świata w piłce nożnej – Niemcy 2006 a demografia respondentów Typowani zwycięzcy Typowani zwycięzcy Mistrzostw Świata w piłce nożnej – Niemcy 2006 (TOP 10) Typowanie Brazylii jako zwycięzcy Mistrzostw Świata w piłce nożnej – Niemcy 2006 a demografia respondentów Typowanie Polski jako zwycięzcy Mistrzostw Świata w piłce nożnej – Niemcy 2006 a demografia respondentów Grupa A – typowani zwycięzcy Grupa B – typowani zwycięzcy Grupa C – typowani zwycięzcy Grupa D – typowani zwycięzcy Grupa E – typowani zwycięzcy Grupa F – typowani zwycięzcy Grupa G – typowani zwycięzcy Grupa H – typowani zwycięzcy Udział reprezentacji Polski Zakłady bukmacherskie Czy zamierza Pan(i) zawierać zakłady bukmacherskie dotyczące Mistrzostw Świata w piłce nożnej – Niemcy 2006?

3 O badaniu Badanie zostało zrealizowane w dn maja metodą CAWI (Computer Assisted Web Interview) na próbie 1674 użytkowników internetu 15+.

4 Oglądanie transmisji meczy Źródło: Gemius SA/IIBR, maj 2006.

5 Oglądanie transmisji meczy Źródło: Gemius SA/IIBR, maj 2006.

6 Typowani zwycięzcy Źródło: Gemius SA/IIBR, maj 2006.

7 Typowani zwycięzcy Źródło: Gemius SA/IIBR, maj 2006.

8 Typowani zwycięzcy Źródło: Gemius SA/IIBR, maj 2006.

9 Grupa A – typowani zwycięzcy Źródło: Gemius SA/IIBR, maj 2006.

10 Grupa B – typowani zwycięzcy Źródło: Gemius SA/IIBR, maj 2006.

11 Grupa C – typowani zwycięzcy Źródło: Gemius SA/IIBR, maj 2006.

12 Grupa D – typowani zwycięzcy Źródło: Gemius SA/IIBR, maj 2006.

13 Grupa E – typowani zwycięzcy Źródło: Gemius SA/IIBR, maj 2006.

14 Grupa F – typowani zwycięzcy Źródło: Gemius SA/IIBR, maj 2006.

15 Grupa G – typowani zwycięzcy Źródło: Gemius SA/IIBR, maj 2006.

16 Grupa H – typowani zwycięzcy Źródło: Gemius SA/IIBR, maj 2006.

17 Udział reprezentacji Polski Źródło: Gemius SA/IIBR, maj 2006.

18 Zakłady bukmacherskie Źródło: Gemius SA/IIBR, maj 2006.

19 Kontakt Kontakt w sprawie badania: Maciej Milewski - Interaktywny Instytut Badań Rynkowych Kontakt prasowy: Sylwia Szmalec – Gemius SA tel. (0 22) fax. (0 22)