Polscy internauci o Mistrzostwach Świata w piłce nożnej – Niemcy 2006 Maj 2006
2 Spis treści O badaniu Oglądanie transmisji meczy Oglądanie transmisji meczy w ramach Mistrzostw Świata w piłce nożnej – Niemcy Zamiar oglądania rozgrywek Mistrzostw Świata w piłce nożnej – Niemcy 2006 a demografia respondentów Typowani zwycięzcy Typowani zwycięzcy Mistrzostw Świata w piłce nożnej – Niemcy 2006 (TOP 10) Typowanie Brazylii jako zwycięzcy Mistrzostw Świata w piłce nożnej – Niemcy 2006 a demografia respondentów Typowanie Polski jako zwycięzcy Mistrzostw Świata w piłce nożnej – Niemcy 2006 a demografia respondentów Grupa A – typowani zwycięzcy Grupa B – typowani zwycięzcy Grupa C – typowani zwycięzcy Grupa D – typowani zwycięzcy Grupa E – typowani zwycięzcy Grupa F – typowani zwycięzcy Grupa G – typowani zwycięzcy Grupa H – typowani zwycięzcy Udział reprezentacji Polski Zakłady bukmacherskie Czy zamierza Pan(i) zawierać zakłady bukmacherskie dotyczące Mistrzostw Świata w piłce nożnej – Niemcy 2006?
3 O badaniu Badanie zostało zrealizowane w dn maja metodą CAWI (Computer Assisted Web Interview) na próbie 1674 użytkowników internetu 15+.
4 Oglądanie transmisji meczy Źródło: Gemius SA/IIBR, maj 2006.
5 Oglądanie transmisji meczy Źródło: Gemius SA/IIBR, maj 2006.
6 Typowani zwycięzcy Źródło: Gemius SA/IIBR, maj 2006.
7 Typowani zwycięzcy Źródło: Gemius SA/IIBR, maj 2006.
8 Typowani zwycięzcy Źródło: Gemius SA/IIBR, maj 2006.
9 Grupa A – typowani zwycięzcy Źródło: Gemius SA/IIBR, maj 2006.
10 Grupa B – typowani zwycięzcy Źródło: Gemius SA/IIBR, maj 2006.
11 Grupa C – typowani zwycięzcy Źródło: Gemius SA/IIBR, maj 2006.
12 Grupa D – typowani zwycięzcy Źródło: Gemius SA/IIBR, maj 2006.
13 Grupa E – typowani zwycięzcy Źródło: Gemius SA/IIBR, maj 2006.
14 Grupa F – typowani zwycięzcy Źródło: Gemius SA/IIBR, maj 2006.
15 Grupa G – typowani zwycięzcy Źródło: Gemius SA/IIBR, maj 2006.
16 Grupa H – typowani zwycięzcy Źródło: Gemius SA/IIBR, maj 2006.
17 Udział reprezentacji Polski Źródło: Gemius SA/IIBR, maj 2006.
18 Zakłady bukmacherskie Źródło: Gemius SA/IIBR, maj 2006.
19 Kontakt Kontakt w sprawie badania: Maciej Milewski - Interaktywny Instytut Badań Rynkowych Kontakt prasowy: Sylwia Szmalec – Gemius SA tel. (0 22) fax. (0 22)