WYDARZENIE SPORTOWE W WARSZAWIE W PIERWSZEJ POŁOWIE 2010 ROKU

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

IMPREZA REKREACYJNA- określone zachowanie zbiorowe związane z rekreacją, posiadające charakterystyczne organizacyjne formy przebiegu.
ZAPROSZENIE DLA WYSTAWCÓW
jako przykład działań na rzecz dzieci i młodzieży
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
PREZENTACJA MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY NA PŁASZCZYŹNIE ORGANIZACJI PRAKTYK
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Mistrzostwa Europy w Karate Fudokan
IV Zlot Gwiaździsty Miłośników Zabytkowej Motoryzacji
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Krzyżówki Dodatek Super Expressu.
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
I Mazowieckie Forum dobrych praktyk dla rozwoju Mazowsza 12 października 2010r. Warszawa hala widowiskowo – sportowa TORWAR Pokażmy razem, jak twoje działania.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
WYDARZENIE SPORTOWE ROKU 2009 I OTWARTE MISTRZOSTWA HELU W WYCISKANIU SZTANGI LEŻĄC.
Plakaty – 2007 r.. Współpraca z mediami 2006 r. – współpraca na zasadzie patronatu medialnego oraz informacje prasowe wysłane do wszystkich mediów lokalnych;
Przyjaciele Festiwalu Podobnie jak w roku 2006 Festiwal otrzymał patronat honorowy Ambasady Japonii w Polsce. Ponadto, został wpisany jako impreza towarzysząca.
Narciarski weekend pogoda dla narciarzy i snowboardzistów oferta dla sponsora.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
WSPÓŁPRACA FINANSOWA I POZAFINANSOWA SAMORZĄDU WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI.
Promocja destynacji turystycznej za granicą
1 Projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Priorytetu VI PO KL Rynek pracy otwarty dla wszystkich Okres realizacji:
Województwo pomorskie –
OFERTA WSPÓŁPRACY SPONSORSKIEJ LISTOPAD 2013
Sponsor Sportu, Klubów Sportowych
Centrum Edukacji Obywatelskiej Młody Obywatel Ścieżka III-WOLONTARIAT Projekt III-KAMPANIA NA RZECZ ZAANGAŻOWANIA SPOŁECZNEGO.
GMINA BEŁŻYCE I Polski Festiwal Koni Bełżyce r.
OFERTA DODATKOWYCH DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH podczas Targów dla Kościołów SACRO SILESIA Multimedia Reklama w strefie wejścia Reklama w hali targowej Reklama.
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
Oferta sponsorska.
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
„MAZURY ZA PÓŁ CENY” PRZYKŁADEM WSPOŁPRACY SIECI LOKALNEJ
Oferta Rzeszów, 16 czerwca 2011 Cudze chwalicie ….
Sportowe wakacje na „Stadionie Śląskim”
SPORT DZIECI I MŁODZIEŻY
I Mazurskie Zawody Balonowe o Puchar Prezydenta Ełku r. SPONSOR – PARTNER STRATEGICZNY PARTNER STRATEGICZNY DOSTAWCA GAZU.
XXI Mistrzostwa Polski Juniorów KARATE KYOKUSHIN
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Festiwal filmowy DEKADY FILMU OFERTA DLA KONESERÓW KINA I MECENASÓW KULTURY + Copyright by Kultura +
Cele przedsięwzięcia:
Strategia działań Komisja Pojazdów Zabytkowych Okręgu Warszawskiego PZM.
OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI
PROGRAM DOFINASOWANIA ZADAŃ ZE ŚRODKÓW FUNDUSZU ROZWOJU KULTURY FIZYCZNEJ ZWIĄZANYCH Z PRZYGOTOWANIEM ZAWODNIKÓW KADRY WOJEWÓDZKIEJ MŁODZIKÓW DO WSPÓŁZAWODNICTWA.
Piknik ekologiczny w Radiu Lublin Oferta handlowa wrzesień 2007
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich na lata 2007 – 2013 w Podregionie Północnym województwa łódzkiego.
Wizja stworzyć najbardziej profesjonalny w Polsce i rozpoznawalny w całej Europie cykl zawodów CrossFit (typu Throwdowns) dla drużyn 2+2.
Akademia Piłkarska Korona Kielce
Wizja stworzyć najbardziej profesjonalną w Polsce i rozpoznawalną w całej Europie ligę CrossFit dla drużyn 2+2.
Wizja stworzyć najbardziej profesjonalny w Polsce i rozpoznawalny w całej Europie cykl zawodów CrossFit (typu Throwdowns) dla drużyn 2+2.
Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń.
1 71. TOUR DE POLOGNE UCI WORLD TOUR. Co roku Tour de Pologne śledzą miliony widzów. W 2014 roku: LICZBA ODBIORCÓW 2 Tour de Pologne UCI World Tour Liczba.
WIZYTA UPOWSZECHNIAJĄCA D a l i k ó w część 1 „N a s z a Droga do Projektu”
Pedro’s Cup już na pierwszym mityngu padł absolutny rekord Polski w skoku o tyczce – Anna Rogowska (4,73) ; transmisję w TVP obejrzało.
Wspieramy budowanie marki
ZIMOWY NARODOWY oferta współpracy.
PARTNER grup młodzieżowych WKS Śląsk Wrocław Oferta współpracy jako.
Stowarzyszenie Działamy Sprawnie - Tworzymy Lepiej „Przez Sport w przyszłość”
Europejskie Dni Pracy w Małopolsce i wydarzenia towarzyszące 7-10 maja 2013 Nowy Sącz – Tarnów – Kraków.
To nasza pasja którą się dzielimy z wszystkimi Olympic2014 Szkółka PiłkarskaOlympic2014 Szkółka Piłkarska.
X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
FIVB MISTRZOSTWA ŚWIATA W PIŁCE SIATKOWEJ MĘŻCZYZN POLSKA 2014 PODSUMOWANIE.
„POLSKA – PAŃSTWA NORDYCKIE. SAMORZĄDOWY WYMIAR WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ” Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych w ramach konkursu.
Wojewódzka Konferencja promująca produkt projektu Platforma Flexicurity dla MSP Świnoujście, Andrzej Stępnikowski Projekt współfinansowany.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
16/ Hotel PUŁAWSKA data: 2 wyjątkowe dni tematyczne
Zapis prezentacji:

WYDARZENIE SPORTOWE W WARSZAWIE W PIERWSZEJ POŁOWIE 2010 ROKU OFERTA SPONSORSKA XXXVII MISTRZOSTWA POLSKI KARATE KYOKUSHIN NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIE SPORTOWE W WARSZAWIE W PIERWSZEJ POŁOWIE 2010 ROKU

Miejsce: Warszawa ul. Nowowiejska 37 B Hala OSiR Dzielnicy Ochota Termin: 17 kwietnia 2010 – eliminacje 9.00 – 19.00 18 kwietnia 2010 – finały 10.00 – 16.00 W tym okresie nie są przewidywane w Warszawie inne masowe imprezy, co daje pewność uczestnictwa dużej liczby widzów. Imprezy towarzyszące: DZIEŃ KULTURY JAPOŃSKIEJ WARSZTATY ZDROWIA I SPRAWNOŚCI

MISTRZOSTWO – WSPÓLNY CEL. POŁĄCZMY SIŁY SPORTU I BIZNESU!

Mistrzostwa Polski są najważniejszym w roku wydarzeniem sportowym karate kyokushin. Organizatorem Mistrzostw jest Polski Związek Karate, jeden z najliczniejszych związków sportowych w Polsce. W Polskim Związku Karate zrzeszonych jest ok. 300 klubów i ośrodków szkoleniowych, posiadających 900 instruktorów, 400 sędziów. Łączna liczba ćwiczących w klubach Polskiego Związku karate to około 40 000 osób. Organizatorem wykonawczym Mistrzostw, na zlecenie Polskiego Związku Karate, jest Mazowiecki Klub Karate Kyokushin. Mazowiecki Klub Karate wyróżnia się wyjątkowo dobrymi wynikami w działalności szkoleniowej i organizacyjnej. Szczegółowe informacje o klubie: www.superkarate.pl. Mistrzostwa organizowane są w ścisłej współpracy z władzami samorządowymi : Województwa Mazowieckiego – Patronat Marszałka Województwa Adama Struzika Urzędu m.stoł. Warszawy – Patronat Prezydent Miasta Hanny Gronkiewicz-Waltz Dzielnicy Ochota – Patronat Organizacyjny Burmistrza Wojciecha Komorowskiego Patronat Ambasady Japonii w Polsce Opieka prawna Kancelaria Radców Prawnych Wielgosz i Partnerzy Wsparcie organizacyjne i marketingowe High Potential Sp. z o.o. Events&Media

Uczestnicy i widzowie Uczestnicy: ok. 200 zawodników; kilkudziesięciu sędziów i trenerów; kilkuset kibiców reprezentujących kluby kibica z całej Polski. Mistrzostwa będą oglądane na miejscu przez ok. 4 tys. widzów (łącznie przez dwa dni zawodów). Na organizowanych w ubiegłych latach w Warszawie turniejach karate kyokushin, zawsze był komplet publiczności. Tak było na Mistrzostwach Makroregionu w 1995, Pucharze Polski w 1996, Mistrzostwach Polski w 2003 czy też na Mistrzostwach Europy Open w 2004 na warszawskim Torwarze, które obejrzał komplet 5 tys. widzów. Widownia to: osoby ćwiczące sztuki walki, ich rodziny i znajomi; sympatycy sztuk i sportów walki, szukający emocji związanych z rywalizacją sportową w walce; sportowcy amatorzy - uprawiający różnego rodzaju sporty, lubiący wyzwania, szukający wrażeń i nowych doświadczeń; rodziny z dziećmi spędzające wspólnie czas, szukające nowych zainteresowań, wzorców dla dzieci oraz sposobów spędzania wolnego czasu; sympatycy i miłośnicy wrażeń, niecodziennej zabawy, nowych doświadczeń.

CHARAKTERYSTYKA POTENCJALNYCH WIDZÓW ZAPROSZENI GOŚCIE Szanowni Patroni : Prezydent m.st. Warszawy Pani Hanna Gronkiewicz-Waltz Marszałek Województwa Pan Adam Struzik Burmistrz Dzielnicy Ochota Pan Wojciech Komorowski Ambasador Japonii w Polsce Pan Yuichi Kusumoto Przedstawiciele władz samorządowych: dzielnic Wilanów i Ursynów oraz gmin podwarszawskich Konstancina-Jeziornej, Komorowa, Nadarzyna gdzie działają oddziały Mazowieckiego Klubu Karate Kyokushin Przedstawiciele Ministerstwa Sportu i Polskiego Związku Karate CHARAKTERYSTYKA POTENCJALNYCH WIDZÓW Biorąc pod uwagę profil osobowości i status społeczny adeptów karate lub, w przypadku ćwiczących dzieci, ich rodziców, przewidujemy, że na widowni znajdą się głównie: mieszkańcy miast, osoby z wykształceniem średnim i wyższym, rodziny z dziećmi w wieku 6-16 lat; rodzice 25-49 lat. Osoby otwarte, aktywne, dla których ważny jest zrównoważony i wszechstronny rozwój oraz poszerzanie horyzontów, doceniające zdrowy tryb życia i istotną w nim rolę sportu. Miłośnicy sportu, którzy ze względu na zainteresowania z uwagą śledzą rywalizację sportowców. Dzięki podjętym działaniom promocyjnym zamierzamy dotrzeć bezpośrednio na Mistrzostwach i pośrednio, poprzez transmisję i portal internetowy, do kilkudziesięciotysięcznej grupy ludzi związanej ze sportem, sztukami walki, aktywnym sposobem spędzania wolnego czasu, zainteresowanych kulturą Japonii i dalekiego wschodu.

Przekaz medialny Transmisja telewizyjna „na żywo” w internecie – 80 tys. widzów Dla zwiększenia liczby widzów przeprowadzona zostanie transmisja zawodów w internecie, realizowana przez telewizję TV Net, która relacjonowała Puchar Polski 2006 - 60 tys. widzów on line. Przekaz realizowany będzie za pomocą 5 kamer ze studiem realizatorskim na miejscu. Na podstawie doświadczeń z dotychczasowych transmisji Pucharu Polski 2006, Mistrzostw Polski Open 2008, Mistrzostw Świata w Tokio w 2009, spodziewamy się ok. 80 tys. widzów on line. Puchar Polski Karate Kyokushin 2006 Józefów http://www.tvfight.pl/ Mistrzostwa Polski Karate Kyokushin Open Gliwice 2008 http://www.e-apa.pl/?page=karate&lang=pl Mistrzostwa Świata Karate Kyokushin w kategoriach wagowych 2009 Tokio http://www.ustream.tv/ichigeki Telewizja Polska - reportaż z Mistrzostw 30 min. Portal internetowy W lutym 2010 roku uruchomiony zostanie specjalny portal internetowy poświęcony sponsorom XXXVII Mistrzostw Polski, rywalizacji sportowej w karate, zawodnikom, treningowi, metodyce szkolenia itp. Linki do portalu, w formie atrakcyjnego baneru, umieszczone będą na stronach internetowych: Polskiego Związku Karate, wojewódzkich okręgowych związków karate, ponad 300 klubów i ośrodków szkoleniowych karate zrzeszonych w całej Polsce- portalach internetowych związanych ze sztukami walki, sportem i aktywnym trybem życia co zapewni dotarcie do kilkudziesięciotysięcznej grupy potencjalnych odbiorców. Płyta DVD dokumentująca zawody Najciekawsze walki mistrzostw pojawią się na portalu YouTube Pamiątkowe wydawnictwo Informator XXXVII MP – nakład 5000 tys.

Imprezy towarzyszące Aby zapewnić jak największą widownię, zamierzamy w trakcie turnieju zorganizować imprezy towarzyszące m.in.: festiwal sztuk walki - w przerwach pomiędzy walkami turniejowymi zaprezentują swoje umiejętności najwybitniejsi przedstawiciele aikido, judo, kendo, ken-jitsu, capoeira, extreme martial arts, jiu-jitsu, pokaz łamania desek/cegieł/lodu; walkę wieczoru zawodników z innego stylu walki (K1, judo); pokaz akrobatyczny połączony z elementami sztuk walki; pokaz karate w wykonaniu dzieci; loterię nagród dla publiczności; Równolegle w trakcie całego turnieju odbywać się będą : Spotkanie z Kulturą Japonii, w ramach którego będzie można uczestniczyć w: warsztatach origami, kaligrafii; pokazach tradycyjnych strojów i broni japońskiej; prezentacji kuchni japońskiej, warsztatach sushi; koncercie japońskich pianistów; Warsztaty Zdrowia i Sprawności, obejmujące: - porady dietetyczne porady treningowe prezentacje klubów sportowych, fitness, szkól tańca konsultacje lekarskie

ATRAKCJE, POKAZY, IMPREZY TOWARZYSZĄCE

Wsparcie promocyjne W celu upowszechnienia informacji o Mistrzostwach, przeprowadzona zostanie kampania reklamowa wykorzystująca: nośniki reklamy zewnętrznej (billboardy w Warszawie AMS – 30, środki komunikacji miejskiej Tramwaje Warszawski plansze na 20 wagonach, plakaty prasę codzienną i sportową - Dziennik Polska, Przegląd Sportowy, Sport dla Wszystkich portale lokalne zyciewarszawy.pl Radio 94 Telewizja Polska zapowiedzi Mistrzostw w TVP Warszawa, TVN Warszawa internet (banery z linkiem do strony Mistrzostw na stronach www: Dzielnicy Ochota, PZK i prawie 300 klubów w nim zrzeszonych, portalach sportowych i związanych z aktywnym trybem życia) plakaty, ulotki (dystrybuowane w klubach zrzeszonych w Polskim Związku Karate, w szkołach, instytucjach). Promocja środowiskowa – Mistrzostwa Polski będą zapowiadane podczas wcześniejszych turniejów, w tym m.in. na: XX Mistrzostwach Polski Juniorów - Świnoujście 3/4.10.2009 XXVI Pucharze Polski - Bydgoszcz 15.11.2009 VI Pucharze Polski Młodzików - Krosno 28.11.2009 X Mistrzostwach Polski Open - 12.12.2009 Mistrzostwach Makroregionów Wschodniego, Zachodniego, Północnego, Południowego - luty, marzec 2010

Potencjał sponsorski Jesteśmy przekonani, że współpraca przy organizacji tej znamienitej imprezy wszystkim przyniesie korzyści: Państwu, zapewni możliwość prezentacji firmy, jej produktów widzom Mistrzostw, ale przede wszystkim pozwoli wzmocnić wizerunek firmy w oparciu o uniwersalne idee rywalizacji sportowej w szlachetnej sztuce walki - karate kyokushin nam, pozwoli zorganizować wspaniałe Mistrzostwa Polski! Największymi beneficjentami będą jednak adepci i sympatycy sztuki karate. Dzięki Państwa wsparciu będą mogli uczestniczyć we wspaniałej imprezie, która na długo zostanie w ich pamięci.

Sponsor GŁÓWNY – TYTULARNY w nazwie Mistrzostw, 1. Pakiet sponsorski o wartości 100 000 zł (netto), jeden sponsor, obejmuje: 1. przyznanie tytułu Sponsora Głównego; NAZWA SPONSORA XXXVII Mistrzostwa Polski Karate Kyokushin 2010 2. użycie nazwy Sponsora w nazwie Mistrzostw; 3. podziękowania dla Sponsora wypowiadane przez prowadzącego Mistrzostwa - minimum 3 razy w ciągu godziny; 4. umieszczenie baneru reklamowego oraz logotypu Sponsora z linkiem w portalu internetowym poświęconym wydarzeniu oraz na stronie transmisji internetowej – ¼ całkowitej pow. przeznaczonej na identyfikację; 5. logotyp sponsora tytularnego będzie pojawiać się każdorazowo przy logotypie Mistrzostw; 6. prezentacja logotypu Sponsora na nośnikach reklamowych i w miejscu imprezy - ¼ całkowitej pow. przeznaczonej na identyfikację (wzdłuż ściany hali na przeciw trybun, na bocznej powierzchni podestu maty); 7. materiały brandingowe (np. banery, balony, windbannery); 8. ekspozycja marki na telebimie (np. logo, informacje, filmy reklamowe) spot reklamowy Sponsora emitowany minimum 8 razy w ciągu dnia i logotyp w bloku reklamowym w przerwach pomiędzy walkami; 9. umieszczenie logo Sponsora:na numerach startowych zawodników (plecy), biletach, zaproszeniach, plakatach, koszulkach pamiątkowych 10. możliwość rozprowadzania materiałów reklamowych Sponsora podczas zawodów (widzowie, zawodnicy, trenerzy, kierownicy klubów); 11. 2 i 4 strona okładki na reklamę w biuletynie Mistrzostw rozprowadzanym wśród widzów, zawodników i w klubach w całym kraju; 12. stanowisko promocyjne do dyspozycji; 13. wymienienie firmy jako Sponsora we wszystkich informacjach prasowych wysyłanych do ogólnopolskich i lokalnych mediów oraz w oficjalnych podziękowaniach dla władz samorządowych województwa mazowieckiego, U.M. stoł. Warszawy, Ambasady Japonii w Polsce, mediów oraz instytucji wspierających organizację Mistrzostw; 14. branding zapisu Mistrzostw (płyty DVD); 15. 10 podwójnych zaproszeń na Mistrzostwa Polski do sektora VIP; 16. inne formy zgodnie z indywidualnymi ustaleniami

2 Pakiet sponsorski o wartości 25 000 zł, maksymalnie 4 sponsorów obejmuje: 1. umieszczenie baneru reklamowego oraz logotypu Sponsora z linkiem w portalu internetowym poświęconym wydarzeniu oraz na stronie transmisji internetowej – 1/16 całkowitej pow. przeznaczonej na identyfikację; 2. prezentacja logotypu Sponsora na nośnikach reklamowych i w miejscu imprezy - 1/16 całkowitej powierzchni przeznaczonej na identyfikację (wzdłuż ściany hali na przeciw trybun; na bocznej powierzchni podestu maty) 3. materiały brandingowe (np. banery, balony, windbanery) w wyznaczonych miejscach; 4. ekspozycja marki na telebimie (np. logo, informacje, filmy reklamowe) logotyp w bloku reklamowym sponsorów w przerwach pomiędzy walkami (1/16 czasu trwania spotu reklamowego); 5. umieszczenie logo Sponsora: na biletach na zaproszeniach na plakatach 6. możliwość rozprowadzania materiałów reklamowych Sponsora podczas zawodów (widzowie, zawodnicy, trenerzy, kierownicy klubów); 7. 1 strona A4 na reklamę w biuletynie Mistrzostw rozprowadzanym wśród widzów, zawodników i w klubach w całym kraju; 8. stanowisko promocyjne do dyspozycji; 9. wymienienie firmy jako Sponsora we wszystkich informacjach prasowych wysyłanych do ogólnopolskich i lokalnych mediów oraz w oficjalnych podziękowaniach dla władz samorządowych województwa mazowieckiego, U.M. stoł. Warszawy, Ambasady Japonii w Polsce, mediów oraz instytucji wspierających organizację Mistrzostw; 10. branding zapisu Mistrzostw (płyty DVD); 11. 5 podwójnych zaproszeń na Mistrzostwa Polski do sektora VIP; 12. inne formy zgodnie z indywidualnymi ustaleniami;

3 Pakiet sponsorski o wartości 10 000 zł, 10 sponsorów obejmuje: 1. umieszczenie baneru reklamowego oraz logotypu Sponsora z linkiem w portalu internetowym poświęconym wydarzeniu oraz na stronie transmisji internetowej – 1/40 całkowitej pow. przeznaczonej na identyfikację; 2. prezentacja logotypu sponsora na nośnikach reklamowych i w miejscu imprezy - 1/40 całkowitej pow. przeznaczonej na identyfikację (wzdłuż ściany hali na przeciw trybun; na bocznej powierzchni podestu maty) 3. materiały brandingowe (np. banery, balony, windbanery) w wyznaczonych miejscach 4. ekspozycja marki na telebimie (np. logo, informacje, filmy reklamowe) w bloku reklamowym sponsorów w przerwach pomiędzy walkami (plansza reklamowa z 10 logotypami sponsorów z pakietu 3, nazwy wymienione przez lektora); 5. umieszczenie logotypu sponsora na zaproszeniach na plakatach 6. możliwość rozprowadzania materiałów reklamowych Sponsora podczas zawodów (widzowie, zawodnicy, trenerzy, kierownicy klubów); 7. 1/4 strony A4 na reklamę w biuletynie Mistrzostw rozprowadzanym wśród widzów, zawodników i w klubach całym kraju; 8. stanowisko promocyjne do dyspozycji; 9. wymienienie firmy jako Sponsora we wszystkich informacjach prasowych wysyłanych do ogólnopolskich i lokalnych mediów oraz w oficjalnych podziękowaniach dla władz samorządowych województwa mazowieckiego, U.M. stoł. Warszawy, Ambasady Japonii w Polsce, mediów oraz instytucji wspierających organizację Mistrzostw; 10. branding zapisu Mistrzostw (płyty DVD); 11. 2 podwójne zaproszenia na Mistrzostwa Polski do sektora VIP; 12. inne formy zgodnie z indywidualnymi ustaleniami;

4 Pakiet sponsorski o wartości 5 000 zł, obejmuje 1. umieszczenie baneru reklamowego oraz logotypu Sponsora z linkiem w portalu internetowym poświęconym wydarzeniu oraz na stronie transmisji internetowej – 1/80 całkowitej pow. przeznaczonej na identyfikację; 2. prezentacja logotypu sponsora na nośnikach reklamowych i w miejscu imprezy - 1/80 całkowitej pow. przeznaczonej na identyfikację (wzdłuż ściany hali na przeciw trybun; na bocznej powierzchni podestu maty); 3. materiały brandingowe (np. banery, balony, windbanery) w wyznaczonych miejscach 4. ekspozycja marki na telebimie (np. logo, informacje, filmy reklamowe) w bloku reklamowym sponsorów w przerwach pomiędzy walkami (plansza reklamowa z logotypami sponsorów pakietu 4); 5. umieszczenie logo Sponsora na zaproszeniach i plakatach 6. 1/8 strony A4 na reklamę w biuletynie Mistrzostw rozprowadzanym wśród widzów, zawodników i w klubach w całym kraju; 7. możliwość rozprowadzania materiałów reklamowych Sponsora podczas zawodów (widzowie,zawodnicy, trenerzy, kierownicy klubów); 8. stanowisko promocyjne do dyspozycji; 9. branding zapisu Mistrzostw (płyty DVD); 10. 1 podwójne zaproszenie na Mistrzostwa Polski do sektora VIP; 11. inne formy zgodnie z indywidualnymi ustaleniami; SPONSOR NAGRÓD RZECZOWYCH dla zawodników i publiczności 1. umieszczenie baneru reklamowego oraz logotypu Sponsora z linkiem w portalu internetowym poświęconym wydarzeniu oraz na stronie transmisji internetowej w miejscu przeznaczonym dla fundatorów nagród rzeczowych; 2. prezentacja logotypu sponsora w miejscu imprezy w miejscu przeznaczonym dla fundatorów nagród rzeczowych; 3. informacja na telebimie w bloku reklamowym w przerwach pomiędzy walkami (plansza reklamowa z fundatorami nagród rzeczowych; 4. umieszczenie logotypu Sponsora plakatach 5. możliwość rozprowadzania materiałów reklamowych Sponsora podczas zawodów (widzowie, zawodnicy, trenerzy, kierownicy klubów); 6. informacja w biuletynie Mistrzostw rozprowadzanym wśród widzów, zawodników i w klubach w całym kraju, w miejscu przeznaczonym dla fundatorów nagród rzeczowych; 7. branding zapisu Mistrzostw (płyty DVD); 8. inne formy zgodnie z indywidualnymi ustaleniami;

Dziękujemy i zapraszamy do współpracy. Organizator na zlecenie Polskiego Związku Karate: Mazowiecki  Klub Karate Kyokushin Warszawa Ul. Filtrowa 59/25 Telefon: 22 825 51 75 www.superkarate.pl Prezes sensei Rafał Tomala telefon: 0 602 675 693, e-mail: r.tomala@superkarate.pl Kierownik biura Pani Katarzyna Majka telefon: 0 604 857 128, e-mail: biuro@superkarate.pl Dziękujemy i zapraszamy do współpracy.