Korzyści finansowe eksploatacji aut CNG I Krajowa Konferencja Wykorzystanie Paliw Metanowych w Transporcie Korzyści finansowe eksploatacji aut CNG Na podstawie Supertestu Ekonomii 2010, 2011 i 2012 Ministerstwo Gospodarki, Warszawa, 15 kwietnia 2013
CNG, LPG, olej napędowy i benzyna I Krajowa Konferencja Wykorzystanie Paliw Metanowych w Transporcie CNG, LPG, olej napędowy i benzyna Koszt pokonania 100 kilometrów autem dostawczym Fabryczna instalacja CNG i LPG Ceny paliw z 2012 roku Na przykładzie pojazdu Mercedes Sprinter Ministerstwo Gospodarki, Warszawa, 15 kwietnia 2013
Ile możemy zaoszczędzić na CNG Podstawy praktyczne I Krajowa Konferencja Wykorzystanie Paliw Metanowych w Transporcie Ile możemy zaoszczędzić na CNG Podstawy praktyczne VII Supertest Ekonomii 2010 VIII Supertest Ekonomii 2011 IX Supertest Ekonomii 2012 Ministerstwo Gospodarki, Warszawa, 15 kwietnia 2013
Czołówka klasyfikacji generalnej Supertest Ekonomii 2010 I Krajowa Konferencja Wykorzystanie Paliw Metanowych w Transporcie Czołówka klasyfikacji generalnej Supertest Ekonomii 2010 1. Opel Zafira CNG 4,26 m3/100 km 9,46 zł/100 km 2. Opel Astra CNG 4,82 m3/100 km 10,70 zł/100 km 3. VW Touran EcoFuel 5,73 m3/100 km 12,72 zł/100km 4. VW Caddy EcoFuel 5,82 m3/100km 12,92 zł/100km * Ceny paliw z VI 2010 Ministerstwo Gospodarki, Warszawa, 15 kwietnia 2013
Obrona mistrzowskiego tytułu Supertest Ekonomii 2011 I Krajowa Konferencja Wykorzystanie Paliw Metanowych w Transporcie Obrona mistrzowskiego tytułu Supertest Ekonomii 2011 Fiat Panda Natural Power 1.2 CNG, 52 KM Iveco Daily Natural Power 3.0 CNG, 136 KM Mercedes Sprinter NGT 1.8 CNG, 156 KM Opel Zafira EcoFlex Turbo 1.6 CNG, 150 KM VW Caddy Life EcoFuel 2.0 CNG, 109 KM VW Passat TSI EcoFuel 1.4 TSI CNG, 150 KM Ministerstwo Gospodarki, Warszawa, 15 kwietnia 2013
CNG – potwierdzenie dominacji Supertest Ekonomii 2011 I Krajowa Konferencja Wykorzystanie Paliw Metanowych w Transporcie CNG – potwierdzenie dominacji Supertest Ekonomii 2011 L.p. Marka i model Koszt 100 km 1. Fiat Panda (CNG) 7,88 7. Mercedes Sprinter (CNG) 13,11 2. Opel Zafira (CNG) 8,22 8. AlfaRomeo MiTo (diesel) 14,65 3. VW Passat (CNG) 9,23 9. Fiat 500 (diesel) 17,17 4. Skoda Octavia (diesel) 9,72 10. Peugeot 308 (diesel) 17,89 5. VW Caddy (CNG) 10,22 11. Mitsubishi ASX (diesel) 22,00 6. Fiat Doblo (CNG) 10,25 12. Iveco EcoDaily (CNG) 25,28 Ministerstwo Gospodarki, Warszawa, 15 kwietnia 2013
CNG najlepsze dla aut użytkowych Supertest Ekonomii 2012 I Krajowa Konferencja Wykorzystanie Paliw Metanowych w Transporcie CNG najlepsze dla aut użytkowych Supertest Ekonomii 2012 Fiat Ducato 2.0 Natural Power 2.0 CNG, 97 KM Mercedes Sprinter NGT 1.8 NGT, 156 KM Iveco Daily Natural Power 3.0 CNG, 136 KM Iveco Stralis Natural Power 7.8 CNG, 330 KM Mercedes Econic NGT 6.9 NGT, 279 KM Ministerstwo Gospodarki, Warszawa, 15 kwietnia 2013
CNG – najlepszy wybór dla aut użytkowych Supertest Ekonomii 2011 I Krajowa Konferencja Wykorzystanie Paliw Metanowych w Transporcie CNG – najlepszy wybór dla aut użytkowych Supertest Ekonomii 2011 Najniższy koszt przewiezienia 1 pasażera Fiat Ducato CNG (9 osobowy, 26,24 PLN /100 km) Najniższy koszt przewiezienia 1 m3 ładunku Mercedes Sprinter NGT (dostawczy, 23,69 PLN /100 km) Najniższy koszt przewiezienia 1 tony ładunku Iveco Stralis Natural Power (ciągnik siodłowy, 41,81 PLN/100 km) Ministerstwo Gospodarki, Warszawa, 15 kwietnia 2013
CNG – demonstracja nowych technologii Supertest Ekonomii 2013 I Krajowa Konferencja Wykorzystanie Paliw Metanowych w Transporcie CNG – demonstracja nowych technologii Supertest Ekonomii 2013 Poszukujemy sponsora i partnerów Planujemy wystawić jeden mały pojazd CNG z grupy Fiat lub Volkswagen Oto poszukiwane pojazdy demonstracyjne 0.9 Natural Power Fiat, Lancia - 80 KM 1.0 EcoFuel VW, Skoda, Seat- 68 KM Ministerstwo Gospodarki, Warszawa, 15 kwietnia 2013
Działalność Stowarzyszenia NGV Polska Partnerzy Stowarzyszenia I Krajowa Konferencja Wykorzystanie Paliw Metanowych w Transporcie Działalność Stowarzyszenia NGV Polska Partnerzy Stowarzyszenia Ministerstwo Gospodarki, Warszawa, 15 kwietnia 2013
Przedstawienie organizacji zajmujących się CNG w Polsce I Krajowa Konferencja Wykorzystanie Paliw Metanowych w Transporcie Przedstawienie organizacji zajmujących się CNG w Polsce Stowarzyszenie NGV Polska Zrzeszenie podmiotów zainteresowanych rozwojem rynku CNG w Polsce Powołane do życia w 2001 roku W 2010 roku zmiana zarządu, wyznaczenie nowych celów i planów Portal Społecznościowy cng.auto.pl największy portal o gazie ziemnym dla pojazdów w Polsce promocja paliwa w mediach oraz na wydarzeniach kreowanie pozytywnego wizerunku CNG i LNG ponad 1.000 stałych użytkowników Ministerstwo Gospodarki, Warszawa, 15 kwietnia 2013
Dziękuję za uwagę! Więcej informacji na www.cng.auto.pl I Krajowa Konferencja Wykorzystanie Paliw Metanowych w Transporcie Dziękuję za uwagę! Karol Wieczorek Członek Zarządu Stowarzyszenia NGV Polska Administrator Portalu cng.auto.pl E-mail: k.wieczorek@cng.auto.pl Tel.: 883 244 021 Więcej informacji na www.cng.auto.pl Ministerstwo Gospodarki, Warszawa, 15 kwietnia 2013