WYNIKI SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY 2010 DLA SZKOŁY
Podstawowe dane statystyczne SZKOŁAPOWIAT WOJEW. ŁATWOŚĆ 0,640,580,61 UMIARKOWANIE TRUDNY
Wskaźniki łatwości sprawdzianu w latach 2003 – 2010 w województwie śląskim, powiecie i naszej szkole. ROK WSKAŹNIK ŁATWOŚCI W SZKOLE 0,760,630,720,560,650,610,540,64 WSKAŹNIK ŁATWOŚCI W POWIECIE 0,720,620,720,580,630,610,540,58 WSKAŹNIK ŁATWOŚCI W WOJEWÓD 0,730,640,730,610,650,630,560,61
SZKOŁAWOJEW.KRAJ ŚREDNIA 25,8124,3724,56
SZKOŁAWOJEW. MODALNA WYNIK NAJCZĘSTSZY 3430
SZKOŁAWOJEW. NAJWYŻSZY WYNIK 3940 NAJNIŻSZY WYNIK 72
Rozkład punktów w szkole
Łatwość standardów Grupa Liczba uczniów Min.Max. Standardy 1 czytanie 2 pisanie 3 rozumow. 4 korzys. z inf. 5 wyk. wiedzy Województwo ,740,530,640,590,52 Powiat ,720,500,620,580,49 Szkoła ,730,600,680,59 A ,770,630,770,630,64 B ,770,680,63 0,59 C ,730,630,650,530,52 D ,660,440,650,550,61
Łatwość standardów
Porównanie standardów
ŁATWOŚĆ WARTOŚĆ NRSPRAWDZANE CZYNNOŚCI WSKAŹNIKA BARDZO 1 13 Rozpoznanie uczuć osoby mówiącej w wierszu. ŁATWE 0,94 10 Wnioskowanie na podstawie informacji 0, ,93 22/I Zastosowanie porównania ilorazowego 0,91 25/I Napisanie tekstu o czyimś sukcesie i drodze do tego sukcesu ŁATWE 0,88 16 Wskazanie, jaką część całości stanowi wyróżniony fragment obiektu 0,70 – 0,89 0,8 4 Określenie uczuć bohatera na podstawie jego Wypowiedzi (zwrotu przenośnego) 0,8 17 Wskazanie, jaką część całości stanowi wyróżniony fragment obiektu 0,79 1 Określenie czasu wydarzeń 0,79 2 Wskazanie cechy wyróżniającej bohatera 0,77 20 Wyznaczenie przedziału czasowego spełniającego warunki zadania 0,76 15 Obliczenie pola prostokąta 0,74 6 Wnioskowanie na podstawie informacji 0,71 12 Rozpoznanie rytmu jako charakterystycznej cechy fragmentu tekstu 0,7 3 Rozpoznanie narracji pierwszoosobowej
UMIARKO- WANIE 0,69 14 Rozpoznanie trójkąta prostokątnego równoramiennego TRUDNE 0,69 24/I Obliczenie ceny towaru kupionego na raty 0,50 – 0,69 0,67 7 Wybór tytułu odpowiedniego dla całego tekstu 0,67 8 Zamiana długości wyrażonej w kilometrach na metry 0,66 5 Korzystanie z informacji zawartych w przypisie do tekstu 0,63 9 Wyznaczenie liczby spełniającej warunki zadania 0,63 21/I Obliczenie długości przedmiotu z zastosowaniem podanego algorytmu; 0,57 18 Wskazanie, o ile tygodni później w jednym regionie niż w drugim rozpoczęło się dane wydarzenie 0,57 21/II Wyrażenie w centymetrach poprawnie obliczonej długości 0,56 25/IV Napisanie tekstu poprawnego pod względem ortograficznym 0,53 24/II Obliczenie ceny towaru kupionego za gotówkę 0,52 22/II Zastosowanie porównania ilorazowego 0,52 25/V Napisanie tekstu poprawnego pod względem interpunkcyjnym TRUDNE 0,4 23/I Obliczenie długości rzeczywistej z zastosowaniem podanej skali 0,20 – 0,49 0,38 25/II Napisanie tekstu w stylu funkcjonalnym; stosowanie bogatego słownictwa 0,36 25/III Napisanie tekstu poprawnego pod względem językowym 0,35 19 Wskazanie liczby regionów, w których dane wydarzenie miało miejsce w tym samym przedziale czasowym 0,26 23/II Wyrażenie w kilometrach poprawnie obliczonej długości trasy 0,2 11 Rozpoznanie funkcji porównania BARDZO TRUDNE 0 – 0,