WYNIKI SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY 2010 DLA SZKOŁY.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO Z JĘZYKA NOWOŻYTNEGO ROK SZKOLNY 2009/2010.
Klasyfikacja roczna w roku szkolnym 2012/2013
2011 Joanna Bechcińska Bożena Boleska
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Metody goniometryczne w badaniach materiałów monokrystalicznych
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Pytanie 1.     Co to za trójkąt, który ma jeden kąt prosty?
klasa3a3b3c3d ang 3d fr.3e3f3k3m3s Zad 13,462,752,623,573,822,762,722,623,322,76 Zad 22,611,51,550,851,761,51,091,062,251,33.
ANALIZA WYNIKÓW EGZAMINU GIMNAZJALNEGO
Fizyka i astronomia na egzaminach zewnętrznych w 2008 roku Egzamin gimnazjalny Matura Pracownia Doskonalenia Metodycznego Opracował: Zbigniew Łuczka.
NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Zajęcia w ramach projektu NTUE.
Prezentacja poziomu rozwoju gmin, które nie korzystały z FS w 2006 roku. Eugeniusz Sobczak Politechnika Warszawska KNS i A Wykorzystanie Funduszy.
Fundusze nieruchomości jako inwestycja z celem zdobycia kapitału emerytalnego Karolina Oleszek.
Wzory ułatwiające obliczenia
Raport z egzaminu gimnazjalnego 2006/2007 Część humanistyczna opracowały: Katarzyna Dąbek Małgorzata Brach.
Sprawdzian dla uczniów kończących szóstą klasę szkoły podstawowej.
Informacje ogólne Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007r w sprawie warunków i sposobie oceniania, klasyfikowania.
Opracował: Zespół Humanistyczny. Klasa Średnia ww - wielokrotnego wyboru (na 20 p) Średnia KO - krótkie odpowiedzi (na 10 p) Średnia za zaproszenie (na.
Matura 2005 Wyniki Jarosław Drzeżdżon Matura 2005 V LO w Gdańsku
KWADRAT PROSTOKĄT ROMB RÓWNOLEGŁOBOK TRAPEZ TRÓJKĄT.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Agnieszka Jankowicz-Szymańska1, Wiesław Wojtanowski1,2
WYNIKI SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTÓW
OKRĘGOWA KOMISJA EGZAMINACYJNA w POZNANIU CENTRALNA KOMISJA EGZAMINACYJNA w WARSZAWIE Wyniki opracowano na podstawie danych zamieszczonych w raportach.
Wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn r. Analiza.
Osiągnięcia uczniów klasy szóstej, którzy przystąpili do sprawdzianu w kwietniu 2010 roku WOJEWÓDZTWO KUJAWSKO-POMORSKIE WOJEWÓDZTWO KUJAWSKO-POMORSKIE.
WYNIKI MATURY W roku szkolnym 2008/2009 do egzaminu maturalnego przystąpiło 28 uczniów Wszyscy zdali !!!!! Wybory przedmiotów i poziomów: 1. Język.
SPOTKANIE Z RODZICAMI OGÓLNE INFORMACJE O SPRAWDZIANIE Data sprawdzianu – 8 kwietnia 2008 roku Czas pracy – 60 minut Liczba punktów do uzyskania.
VI przegląd plastyczny z rysunku, malarstwa i rzeźby
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
Poznań, 16 maja Charakterystyka populacji Liczba szkół Uczniowie, którzy przystąpili do egzaminu Łącznie A1+A4+A5A6A7A8 lubuskie
w ramach projektu Szkoła z Klasą 2.0
WYNIKI PRÓBNEGO SPRAWDZIANU W KLASACH VI 27 LISTOPADA 2012R. ILOŚĆ UCZNIÓW W KLASACH VI126 ILOŚĆ UCZNIÓW PISZĄCYCH PRÓBNY SPRAWDZIAN124.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
Konferencja inauguracyjna Wolsztyn 14 listopada 2007.
Analiza wyników sprawdzianu ‘2013
1. ŁATWOŚĆ ZADANIA (umiejętności) 2. ŁATWOŚĆ ZESTAWU ZADAŃ (ARKUSZA)
EGZAMIN MATURALNY Wybór języka obcego zdawanego jako obowiązkowy.
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
Wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn r. Analiza.
Analiza wyników sprawdzianu szóstoklasistów w roku szkolnym 2006/2007
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego w części humanistycznej
Spływ należności w Branży Elektrycznej
w wyborach do parlamentu RP
Wstępna analiza egzaminu gimnazjalnego.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Komenda Powiatowa Policji
Sprawozdanie z testu kompetencji klas szóstych październik 2012r.
1 Analiza wyników sprawdzianu ‘2014 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Krowiarkach – XI 2014 – XI 2014 Opracował: J. Pierzchała.
EGZAMIN GIMNAZJALNY Charakterystyka wyników osiągniętych przez uczniów.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem lekarzy 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM LEKARZY Czerwiec 2014.
Zestaw egzaminacyjny Zestaw egzaminacyjny zawierał zestaw 28zadań (80min), z podziałem na część humanistyczną oraz matematyczną: - j polski13 zadań21.
Dr hab. Renata Babińska- Górecka
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
Współrzędnościowe maszyny pomiarowe
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
LO ŁobżenicaWojewództwoPowiat pilski 2011r.75,81%75,29%65,1% 2012r.92,98%80,19%72,26% 2013r.89,29%80,49%74,37% 2014r.76,47%69,89%63,58% ZDAWALNOŚĆ.
wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn r.
Wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn r. Analiza.
Informacja o wynikach sprawdzianu w klasie VI OKE w Krakowie 2010.
wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn R.
Zapis prezentacji:

WYNIKI SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY 2010 DLA SZKOŁY

Podstawowe dane statystyczne SZKOŁAPOWIAT WOJEW. ŁATWOŚĆ 0,640,580,61 UMIARKOWANIE TRUDNY

Wskaźniki łatwości sprawdzianu w latach 2003 – 2010 w województwie śląskim, powiecie i naszej szkole. ROK WSKAŹNIK ŁATWOŚCI W SZKOLE 0,760,630,720,560,650,610,540,64 WSKAŹNIK ŁATWOŚCI W POWIECIE 0,720,620,720,580,630,610,540,58 WSKAŹNIK ŁATWOŚCI W WOJEWÓD 0,730,640,730,610,650,630,560,61

SZKOŁAWOJEW.KRAJ ŚREDNIA 25,8124,3724,56

SZKOŁAWOJEW. MODALNA WYNIK NAJCZĘSTSZY 3430

SZKOŁAWOJEW. NAJWYŻSZY WYNIK 3940 NAJNIŻSZY WYNIK 72

Rozkład punktów w szkole

Łatwość standardów Grupa Liczba uczniów Min.Max. Standardy 1 czytanie 2 pisanie 3 rozumow. 4 korzys. z inf. 5 wyk. wiedzy Województwo ,740,530,640,590,52 Powiat ,720,500,620,580,49 Szkoła ,730,600,680,59 A ,770,630,770,630,64 B ,770,680,63 0,59 C ,730,630,650,530,52 D ,660,440,650,550,61

Łatwość standardów

Porównanie standardów

ŁATWOŚĆ WARTOŚĆ NRSPRAWDZANE CZYNNOŚCI WSKAŹNIKA BARDZO 1 13 Rozpoznanie uczuć osoby mówiącej w wierszu. ŁATWE 0,94 10 Wnioskowanie na podstawie informacji 0, ,93 22/I Zastosowanie porównania ilorazowego 0,91 25/I Napisanie tekstu o czyimś sukcesie i drodze do tego sukcesu ŁATWE 0,88 16 Wskazanie, jaką część całości stanowi wyróżniony fragment obiektu 0,70 – 0,89 0,8 4 Określenie uczuć bohatera na podstawie jego Wypowiedzi (zwrotu przenośnego) 0,8 17 Wskazanie, jaką część całości stanowi wyróżniony fragment obiektu 0,79 1 Określenie czasu wydarzeń 0,79 2 Wskazanie cechy wyróżniającej bohatera 0,77 20 Wyznaczenie przedziału czasowego spełniającego warunki zadania 0,76 15 Obliczenie pola prostokąta 0,74 6 Wnioskowanie na podstawie informacji 0,71 12 Rozpoznanie rytmu jako charakterystycznej cechy fragmentu tekstu 0,7 3 Rozpoznanie narracji pierwszoosobowej

UMIARKO- WANIE 0,69 14 Rozpoznanie trójkąta prostokątnego równoramiennego TRUDNE 0,69 24/I Obliczenie ceny towaru kupionego na raty 0,50 – 0,69 0,67 7 Wybór tytułu odpowiedniego dla całego tekstu 0,67 8 Zamiana długości wyrażonej w kilometrach na metry 0,66 5 Korzystanie z informacji zawartych w przypisie do tekstu 0,63 9 Wyznaczenie liczby spełniającej warunki zadania 0,63 21/I Obliczenie długości przedmiotu z zastosowaniem podanego algorytmu; 0,57 18 Wskazanie, o ile tygodni później w jednym regionie niż w drugim rozpoczęło się dane wydarzenie 0,57 21/II Wyrażenie w centymetrach poprawnie obliczonej długości 0,56 25/IV Napisanie tekstu poprawnego pod względem ortograficznym 0,53 24/II Obliczenie ceny towaru kupionego za gotówkę 0,52 22/II Zastosowanie porównania ilorazowego 0,52 25/V Napisanie tekstu poprawnego pod względem interpunkcyjnym TRUDNE 0,4 23/I Obliczenie długości rzeczywistej z zastosowaniem podanej skali 0,20 – 0,49 0,38 25/II Napisanie tekstu w stylu funkcjonalnym; stosowanie bogatego słownictwa 0,36 25/III Napisanie tekstu poprawnego pod względem językowym 0,35 19 Wskazanie liczby regionów, w których dane wydarzenie miało miejsce w tym samym przedziale czasowym 0,26 23/II Wyrażenie w kilometrach poprawnie obliczonej długości trasy 0,2 11 Rozpoznanie funkcji porównania BARDZO TRUDNE 0 – 0,