Multimedialny przewodnik turystyczny - aplikacja mobilna

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
czy wiesz jak zmienić odwiedzających w klientów?
Advertisements

Spotkanie prasowe, Warszawa, 24 kwietnia 2012r.
Polish Yellow Pages Operator Telekomunikacyjny Yellow Phone ,
System informacji przestrzennej miasta Cieszyna
Śląski System Informacji Turystycznej
Studenci na START Program stażowy dla studentów Grupa Bureau Veritas w Polsce.
Magdalena Dul Winnice jako specyficzny produkt turystyczny Polski - metody promocji   PRACA DYPLOMOWA MAGISTERSKA Promotor: Prof. nadzw. dr hab. inż.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Nowoczesne technologie ICT w upowszechnianiu.
Jak zostać ekspertem Komisji Europejskiej Ewa Kocińska Regionalny Punkt Kontaktowy Programów Ramowych UE Fundacja UAM – Poznański Park Naukowo-Technologiczny.
Unia Europejska Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 1 Przygotowania Polski do EURO 2012 Grupa Robocza infrastruktura.
COMENIUS CREATIVE BRAINS POZNAJ INNYCH UCZESTNIKÓW PROGRAMU.
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Typ: System Informacji Turystycznej Produkt (output): Centrum Informacji Turystycznej Wskaźniki: uruchomienie wielojęzycznej.
Mobile Application An Offer to Produce a Tourist Guide Multimedialny przewodnik turystyczny - aplikacja mobilna.
Dom Dziennikarza Centrum Prasowe Foksal
Pod tym adresem pracujemy dla Ciebie!.
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
„Turystyka w zgodzie z naturą” projekt realizowany przez Stowarzyszenie Rozwoju Turystyki Wiejskiej „Słowiniec” w partnerstwie z Gminnym Ośrodkiem.
Copyright: Wirtualna Polska S.A. Reklama w aplikacjach mobilnych OFERTA.
FASHION I.T. Biznes zaczyna się od stworzenia potrzeby.
1. Wstęp Norbsoft Sp. z o.o. od 2003 roku tworzy oprogramowanie dla urządzeń przenośnych, w szczególności telefonów komórkowych, specjalizując się w aplikacjach.
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
-Rok założenia – Lokalizacja – w centrum miasta, naprzeciwko Domu Rodzinnego Jana Pawła II, w budynku Muzeum Miejskiego - Godziny pracy: w sezonie.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Odyssei.com. Odyssei.com to największy polski społecznościowy serwis podróżniczy. Serwis należy do grupy G+J Podróże - w skład której wchodzi również
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
„MAZURY ZA PÓŁ CENY” PRZYKŁADEM WSPOŁPRACY SIECI LOKALNEJ
Uruchomiliśmy dla Państwa możliwość tworzenia swoich własnych domen MSB. Domena internetowa jest całkowicie bezpłatna dla naszych DYSTRYBUTORÓW.
ZBYCIE UDZIAŁÓW W SPÓŁCE ZGO NOVA przez 4 udziałowców JFPK Sp. z o.o., ZGO Sp. z o.o., JTBS Sp. z o.o., EKO DBAJ Sp. z o.o., w trybie publicznym – w trybie.
Rozbudowa i administrowanie portalu internetowego województwa lubuskiego o profilu turystyczno – kulturalnym, połączona ze współpracą merytoryczną z Urzędem.
Bartłomiej Kamiński Witold Czyż Wydział Promocji i Współpracy Międzynarodowej Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego.
HTML5 - czy przewróci do góry nogami rynek aplikacji?
System informacji logistycznej Sieć Dystrybucji Elektrotechnicznej.
Doświadczenia z wdrażania systemu
Focus.pl. Pierwszy w Polsce popularno-naukowy serwis łączący w sobie elementy redakcyjne z innowacyjnymi narzędziami społecznościowymi. Focus.pl tworzony.
Zapraszamy do korzystania z aplikacji Auto Special
Projekt „Moja firma w mojej gminie”
GoldenSubmarine | Mobile Marketing. Mobilność rozwija się w niezwykle szybkim tempie, z dnia na dzień dostarczając nowych rozwiązań. Świat mobilności.
Projekt współpracy, o którym mowa w art. 65 ust. 1 rozporządzenia Rady(WE) nr 1698/2005 z dnia 20 września 2005 r. w sprawie wsparcia rozwoju obszarów.
Kłanino r. Gabriela Albertin – Koordynator Projektu
Hmarjak.zut.edu.pl Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny Dr inż. Henryk Marjak ANALIZA WYKORZYSTANIA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH JAKO INNOWACYJNEGO.
Aplikacja mobilna Uniwersytetu Andrzej Zadrożny / / Konferencja Promująca Projekt „Platforma usług elektronicznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Publikacja powstała w wyniku projektu zrealizowanego przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”. Publikacja.
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Innowacyjna platforma pomagająca zaplanować podróż i umożliwiająca porównywanie cen usług turystycznych.
INFOTUR INFOTUR system promocji atrakcji turystycznych Powiatu Limanowskiego i Dolnego Kubina Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego.
Zagadnienia  1. Rzeczywistość rozszerzona  2. Kody QR  3.  3. Komunikacja bliskiego zasięgu (NFC)  4. Aplikacje biznesowe CR i CM  5. Web 2.0 i.
CENTRUM NAUCZANIA W JĘZYKU ANGIELSKIM UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W POZNANIU – JAKOŚĆ KSZTAŁCENIA, WSPÓŁPRACA MIĘDZYNARODOWA, PROMOCJA UCZELNI I MIASTA Prof.
PRZEWODNIK PO APLIKACJI WADEMEKUM REGIONALNE: ZAPOZNAJ SIĘ Z MOŻLIWOŚCIAMI WADEMEKUM REGIONALNEGO. ROZPOCZNIJ INNOWACYJNĄ PROMOCJĘ REGIONU. ZAPOZNAJ SIĘ.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
Smartphony Kamil Miastkowski.
Krzysztof Margol. Cele projektu: -zbudowanie modelowego systemu uzyskiwania przychodów przez wiejskie organizacje pozarządowe; - zwiększenie potencjału.
Spotcamera24.com Niezależna energetycznie stacja pogodowa Hubert Krawiec, Przemysław Balikowski.
Michał Brzeszkiewicz Departament Nowych Technologii Polska Organizacja Turystyczna Nowe technologie w Informacji Turystycznej.
Projekt skierowany do młodych turystów umożliwia zwiedzanie Warszawy w ciekawy sposób pokazuje związki kompozytora z miastem z wykorzystaniem nowoczesnych.
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
Jednym z największych problemów związanych z promocją organizacji pozarządowej jest wyasygnowanie środków na zaprojektowanie, hosting, domenę i aktualizowanie.
ZAŁOŻENIA PORTALU. teleKROWA.pl to portal, którego celem jest ułatwienie konsumentom znalezienia optymalnej oferty związanej z:  telefonami komórkowymi,
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
System lokalizacji GPS
Tworzeniu interaktywnych map turystycznych
Innowacja w planowaniu mediów
1.
Adam Pawlicz Uniwersytet Szczeciński
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
Gdzie szukać informacji o Funduszach Europejskich ?
Content Management System
Witryna internetowa Autoryzowanego Partnera MAN
Zapis prezentacji:

Multimedialny przewodnik turystyczny - aplikacja mobilna www.aplimedia.pl Multimedialny przewodnik turystyczny - aplikacja mobilna Kraków, 16.11.2012

Wybierz sekcję która Cię interesuje Mobilna rewolucja Idea m-przewodnika (mobilna rekomendacja) Aplikacja Jak działa m-przewodnik Warunki oferty/ o firmie Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją oferty mobilnych przewodników turystycznych, naciśnij spację i przejdź do kolejnej strony, lub wybierz interesującą Cię sekcję z menu umieszczonego powyżej. Zapraszamy do współpracy!

Mobilna rewolucja w 2015 w Polsce będzie 8 mln użytkowników smartphonów; sprzedaż smartphonów ciągle rośnie i w roku 2011 stanowiła 40% wszystkich sprzedanych telefonów; Polska ma szansę stać się największym rynkiem sprzedaży smartphonów w tej części Europy.

Mobilne miasta Promocja atrakcji turystycznych w miastach za pośrednictwem aplikacji mobilnych staje się standardem Większość miast posiada już takie aplikacje Tylko w Android Markecie ściągnięto w ciągu roku kilkaset tysięcy aplikacji promującej atrakcje turystyczne Nowego Jorku

m-przewodnik – mobilna rekomendacja Prawidłowo stworzony m-przewodnik daje użytkownikowi: wyselekcjonowane i najatrakcyjniejsze obiekty turystyczne w miejscach objętych zasięgiem przewodnika – REKOMENDACJA; gwarancję właściwego wyboru – dzięki bieżącej aktualizacji użytkownik pozyskuje wiedzę o największych atrakcjach turystycznych w okolicy oraz wydarzeniach odbywających się w trakcie pobytu; oszczędność czasu, możliwość zobaczenia większej ilości obiektów turystycznych w czasie pobytu dzięki dobrej organizacji zwiedzania (trasa wycieczkowa).

m-przewodnik – mobilna rekomendacja Wizerunek regionu – prezentujemy sponsora m-przewodnika jak podmiot rekomendujący lokalne atrakcje turystyczne (kreujemy model spędzania czasu); Wartość dodana poprzez możliwość współpracy z serwisami społecznościowymi, możliwość pozyskania nowych Klientów (rekomendacja odwiedzających); Lojalność – zadowolony Klient będzie miał kolejny powód aby ponownie odwiedzić promowany region; Identyfikacja okolicznych atrakcji turystycznych ze sponsorem; Dostępność oraz systematyczna aktualizacja i rozbudowa aplikacji.

Aplikacja – co oferujemy Stworzenie aplikacji działającej na trzech systemach operacyjnych iOS (Iphone), Android, Windows Phone 7.  Stworzenie profesjonalnej treści (opis, foto, video, audio).    Aktualizację treści.   Cykliczną aktualizację wydarzeń (związanych z regionem lub obiektem turystycznym). Rozwój aplikacji (technologiczny i funkcjonalny). Support techniczny. .

Aplikacja Rekomendujemy obiekty warte odwiedzenia w danym regionie: Obiekty turystyczne (rekomendowane) – optymalnie 6 najciekawszych obiektów w danej lokalizacji (film + zdjęcia + audio + opis) – w formie trasy wycieczkowej z punktu A do punktu B; Obiekty użyteczności publicznej – (poczta, hotele, restauracje, stacje benzynowe, itp. – zdjęcie, lokalizacja oraz adres) – optymalnie 40 obiektów w pobliżu rekomendowanych obiektów turystycznych. .

Aplikacja Użyteczne informacje dla każdego odwiedzającego dane miasto/region: Newsy z danego miasta (np. o utrudnieniach w ruchu); Wydarzenia (festiwale, wystawy, cykliczne imprezy, itp.); Prognoza pogody (opcjonalnie); Repertuar kin; Informacje o komunikacji miejskiej oraz sieciach taksówkowych. .

m-przewodnik – jak to działa m-przewodnik – aplikacja na smartphone ułatwiająca odnajdywanie i poznawanie atrakcji turystycznych nowo odwiedzanych miejsc. Zawsze pod ręką – dostępna w prywatnym telefonie; Multimedialna (audio, video, tekst) Zawsze aktualna; Dostępna na większości smartphonów (systemy operacyjne Android, WP 7 oraz Iphone); Wersje językowe (proponujemy języki polski, angielski, oraz trzeci wybrany).

m-przewodnik – jak to działa Zawartość aplikacji: Lokalizacja obiektu na mapie – prezentacja obiektu w google.maps, z możliwością określenia swojej pozycji GPS wobec zwiedzanego obiektu – ułatwia dotarcie do celu; Foto - zdjęcia zwiedzanego obiektu (galeria) ułatwiają rozpoznanie obiektu i jego zwiedzanie; Video – film prezentujący zwiedzany obiekt; Audio – możliwość odsłuchania historii zwiedzanego obiektu, głos nagrany przez lektora (profesjonalni lektorzy radiowi, native speaker); Tekst – opis/historia zwiedzanego obiektu.

m-przewodnik – jak to działa wybrany m-przewodnik użytkownik pobiera na swój smartphone (systemy iPhone, Android, WP7); rozpoczyna zwiedzanie poruszając się po trasie wyznaczonej na mapce – po wskazanym szlaku turystycznym; każda trasa składa się z kilku etapów, zawiera punkty stałe oraz okolicznościowe eventy; po dotarciu do każdego kolejnego punktu wycieczki może zobaczyć zdjęcie obiektu, film, opis oraz ma możliwość odsłuchania informacji o danym, zwiedzanym obiekcie w wybranym języku.

m-przewodnik – przyszłość turystyki Tradycyjne przewodniki v. m-przewodniki Tradycyjne przewodniki odchodzą do lamusa – są nieporęczne, szybko tracą swoją aktualność, posiadają duża ilość informacji, która jest ciężka do przyswojenia przez turystów, nie pomagają w odnalezieniu drogi do zwiedzanego obiektu. Telefon komórkowy każdy ma przy sobie, dzięki m- przewodnikowi ofertę turystyczną można pokazać w znacznie atrakcyjniejszej multimedialnej formie, szybciej i elastyczniej można dostosowywać ofertę turystyczną do zmieniających się potrzeb odbiorcy.

Warunki oferty Termin realizacji: 30 dni roboczych od daty podpisania Umowy Warunki supportu: Aktualizacja przez cały okres obowiązywania umowy (doświadczony zespół redaktorski); Rozwój aplikacji (nowe systemy operacyjne i nowe funkcjonalności w cenie supportu bez dodatkowych opłat); Wsparcie techniczne; Natychmiastowa aktualizacja treści za pośrednictwem systemu CMS.

Zrealizowane projekty Na dzień dzisiejszy zostało zrealizowanych kilka projektów przewodników turystycznych z obszaru Słowacji oraz Małopolski: Wodne atrakcje Małopolski; Kraków nocą; Śladami Jana Pawła II; Kościoły UNESCO w Małopolsce; Turystyka rodzinna w Tatrach; Źródła termalne na Słowacji; Tatry Wysokie na Słowacji; Szczawnica

O firmie Apli Media sp. z o.o. stworzyła produkt mobilnego przewodnika multimedialnego działającego pod marką Tropto.com. Spółka istnieje od maja 2012 roku, jej udziałowcami są Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. oraz Travel Media sp. z o.o. Kapitał zakładowy spółki wynosi 549 000 PLN. Kluczowymi osobami w projekcie są: Wojciech Lubiński i Grzegorz Skrzypak – dziennikarze, autorzy tekstów o tematyce turystycznej dla portali internetowych Onet.pl i Interia.pl. Producenci programów telewizyjnych o tematyce turystycznej dla TVP Kraków i portalu Onet.pl Marcin Garlej – z wykształcenia ekonomista  z 11-letnim stażem w Onet.pl, specjalizujący się w zarządzaniu projektami oraz business development z zakresu nowych technologii.

Podsumowanie Aplikacja to nie tylko technologia, to także zawartość treściowa i ciągła praca nad rozwojem, bieżący kontakt z użytkownikami oraz zapewnienie zawsze aktualnej treści.   Apli Media sp. z o.o. łączy kompetencje twórców aplikacji mobilnych z praktycznymi umiejętnościami tworzenia treści turystycznych oraz wiedzą na temat marketingu nowych mediów. Nasze przewodniki są nie tylko informatorami ale kreują model spędzania czasu.

www.aplimedia.pl Apli Media sp. z o.o., Aleja Pokoju 3/I-25, 31-548 Kraków Zapraszamy do współpracy! tel.: fax: e-mail: +48 12 688 89 62 +48 12 688 89 61 biuro@aplimedia.pl