1 PROGRAM KUPONOWY W SIECI. Stale rosnące zainteresowanie kuponami rabatowymi ma w chwili obecnej już nie tylko znaczenie sprzedażowe, ale również wizerunkowe,

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Sieci komputerowe.
Advertisements

Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
Warszawa system IMS 7.0 oprogramowanie dla warsztatów i sklepów branży motoryzacyjnej Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Amadeo Rapid Market System Szybkiej Sprzedaży Amadeo Rapid Market System szybkiej sprzedaży.
Po co wdrażać system zarządzania oprogramowaniem?.
Miejska Komunikacja Samochodowa Sp. z o.o. w Mielcu
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
Sklepy internetowe.
Piotr Baron Nr albumu: STUDIA NIESTACJONARNE II st. KIERUNEK: TRANSPORT.
BIZNESTANK Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, pragnę przedstawić ofertę programu BIZNESTANK. Jest to oferta przeznaczona specjalnie dla małych i.
Procesy informacyjne w zarządzaniu
SPRZĘT W UBUNTU 1. Sterowniki do sprzętu w naszym komputerze? Większość sterowników jest już dostępnych w ramach jądra Linuksa i są zainstalowane wraz.
To nowoczesny i jednocześnie prosty w obsłudze system wspomagający sprzedaż i prowadzenie gospodarki magazynowej. Przeznaczony jest dla firm handlowych.
Nowoczesny i jednocześnie prosty w obsłudze system sprzedaży przeznaczony dla firm handlowych i usługowych nie prowadzących gospodarki magazynowej o różnym.
OFERTA HANDLOWA DLA FIRM.
Ogólnie o kartotekach systemu – Klienci, Lekarze, Dostawcy…
Nowoczesny system zarządzania firmą
Protokół Komunikacyjny
Mobilny ePodpis już w Plusie Polkomtel i MobiTrust Warszawa, 7 stycznia 2009 – w ofercie Plus dla Firm od 9 stycznia 2009 roku.
Czyli wystawienie zlecenia i jego realizacja (okulary korekcyjne).
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
EasyMOD kontrola modyfikacji i rozszerzeń systemu SAP
Moduł Lojalnościowy. Czyli zatrzymanie klienta przy naszym zakładzie optycznym.
Obsługa zaliczek. Czyli wystawianie paragonu fiskalnego dla zaliczki i paragonu końcowego.
EasyLoad BI zarządzanie wczytywaniem danych do hurtowni przez użytkowników biznesowych Prezentacja rozwiązania.
B2O Sp. z o.o. to firma która, posiada nowoczesne rozwiązania umożliwiające prowadzenie działań sprzedażowych w Internecie. Unikatową jego cechą jest.
Instrukcja MILO moduł klienta.
Obsługa Klienta – sprzedaż soczewek kontaktowych i artykułów z grupy – pozostałe. Czyli sprzedaż przypisana do Klienta i sprzedaż bezimienna (detaliczna).
czego się spodziewasz”.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
OPRACOWANY PRZEZ FIRMĘ INFORMATYCZNĄ PIM
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
Kampania reklamowa Somfy 2013
System e-zamówienia.
Kontakt: Adam Jarus tel
a przekonamy się w jak wielu miejscach są wykorzystywane
Wystawianie faktur i ich usuwanie i korekta.
Zaufany partner na rynku e-commerce
Sieci komputerowe.

Raporty sprzedażowe jako dodatkowe źródło finansowania apteki
Plan Marketingowy Colway Opracowanie prezentacji:
MAKSYMALNY ROZWÓJ BIZNESU DZIĘKI SKANEROWI
Przykłady analiza i projektowanie
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Zakupy przez Internet – PRAWA Konsumenta
Raport obrotów - wzór Służy do sprawdzenia czy wszystkie dokumenty są w systemie (np. zwroty, przerzuty) Aby spełniał swe zadanie – musi być uzupełniany.
W3A Mailing - system newslettera. Możliwości systemu: Przygotowaniu szablonu graficznego (do 3 szablonów graficznych) do wykorzystania w newsletterze.
Projekt Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego „Wiedza, Kompetencje i Zatrudnienie – dostosowanie programów kształcenia do potrzeb.
Projekt Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego „Wiedza, Kompetencje i Zatrudnienie – dostosowanie programów kształcenia do potrzeb.
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Witam Państwa, na Prezentacji, pt. „Realizacja zamówienia przez klienta” „Realizacja zamówienia.
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Witam Państwa, na Prezentacji, pt. „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez telefon.
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Realizacja zamówienia przez sklep Klient złożył zamówienie poprzez komórkę/komputer, więc.
Zintegrowane systemy informatyczne
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Global Ordering System - GOS
I-CART.
STREFA DAISY.
SPINAKERR DF Korzyści: Wszystkie stanowiska kasowe w sklepie mogą być zawsze otwarte Nowoczesny design pozytywnie wpływa na wygląd sklepu Szybkie.
Zarządzanie sklepem internetowym
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Instrukcja obsługi panelu E-gwarancji
Zarządzanie sklepem internetowym
Zapis prezentacji:

1 PROGRAM KUPONOWY W SIECI

Stale rosnące zainteresowanie kuponami rabatowymi ma w chwili obecnej już nie tylko znaczenie sprzedażowe, ale również wizerunkowe, gdyż wdrożenie systemu podnosi atrakcyjność drogerii oraz zmienia percepcję klientów, którzy postrzegają sklep jako nowoczesny, oferujący dużą ilość promocji oraz taki w którym za zakupy mogą otrzymać dodatkowy rabat. Poprzez kupony możemy wpływać na takie elementy sprzedaży jak:  zwiększenie lojalności klientów - wychodzą ze sklepu z kuponem rabatowym na konkretny produkt na następne zakupy  pozyskanie nowych klientów – atrakcyjne promocje zachęcają do przyjścia do drogerii  zwiększenie wartości koszyka zakupowego – klient kupując za określoną kwotę otrzymuje zniżkę lub rabat na wskazany produkt  zwiększenie częstotliwości zakupów wskazanych produktów – możemy dać klientom kupon do wykorzystania w określonym dniu  przyciąganie zamożnych klientów – kupon dla klientów którzy wydali np. powyżej 150 zł  kierowanie sprzedaży na asortyment z ustalonego brandu – jeśli na paragonie pojawi się konkurencyjny produkt klient dostaje rabat na ekwiwalentny produkt wybranej przez nas firmy 2

Korzyści w cyfrach Poniżej przykłady średnich wzrostów jakie zanotowały sklepy biorące udział w Promocji kuponowej w czerwcu: 3 NAZWA PEŁNEJ PROMOCJI Indeks wzrostu PRODUCENT Przy zakupie AQUAFRESH pasty dla dzieci, AQUAFRESH szczoteczka lub płyn do płukania ust dla dzieci 2zł taniej 125% GLAXO Przy zakupie GARNIER roll-on, deo damski, GARNIER roll-on, deo męski 2zł taniej 270% LOREAL Przy zakupie pasty Blend a Med. Pro Expert Clinic lub 3 D Luxe, Blend a Med. pasta 3D White lub Complete 7 pasta 100ml 2 zł taniej 250% PROCTER Przy zakupie Head&Shoulders szampon 400 ml, Gillette Series, Mach3 lub Blue żel do golenia 200 ml 2 zł taniej 300% PROCTER Przy zakupie Always Ultra single podpaski, Ariel kapsułki 32 szt 3 zł taniej 150% PROCTER Przy zakupie Pampers Giga Pack lub Value Pack, Pampers chusteczki 2 zł taniej 235% PROCTER Przy zakupie Ariel proszek 1, 5 kg, Lenor koncentrat do płukania 1425 ml 2 zł taniej 180% PROCTER Przy zakupie ADIDAS roll-on damski, męski, ADIDAS dowolny męski żel pod prysznic 400ml 2zł taniej 225% COTY Przy zakupie farby Syoss objętej promocją gazetkową, Syoss szampon lub balsam 500 ml 3 zł taniej 215% SCHWARZKOPF Przy zakupie Lctacyd płyn do hig. Zapas 200 ml, Lctacyd chusteczki do hig. Intymnej 3 zł taniej 60% OMEGA PHARMA Przy zakupie dowolnego produktu DAX Sun, inny dowolny produkt DAX Sun 4 zł taniej 350% DAX

Co to są kupony rabatowe i jakie jest ich znaczenie 4 Kupon to nic innego jak substytut gotówki, która stanowi dla klienta wartość dodaną. Aby kupon mógł zostać zrealizowany lub przekazany klientowi musi zostać spełniony wcześniej ustalony warunek np.  na paragonie jest grupa produktów  wartość zakupów jest większa niż np. 25 zł  Paragon jest drukowany o określonej godzinie lub w określonym dniu

Działanie systemu kuponowego Głównym elementem systemu pozwalającego na obsługę programu kuponowego po stronie sklepu jest terminal POS instalowany przez firmę Storic – partnera programu. Oprogramowanie zainstalowane w terminalu odpowiada za: a) Emisję (wydruk) kuponu rabatowego b) Weryfikację poprawności oraz rozliczenie kuponu Schemat działania systemu kuponowego w sklepie: 5

Terminal POS Terminal do promocji kuponowych jest samodzielnym urządzeniem wykorzystującym radiowe łącza telefonii komórkowej do komunikacji z systemami Storic. Po podłączeniu zasilania i anteny terminal jest w pełni gotowy do pracy. Nie wymaga on dodatkowych podłączeń, konfigurowania z komputerem czy drukarką. Terminale POS połączone są na stałe z centralną jednostką rozliczeniową programu, z którą tworzą jednolitą sieć obejmującą wszystkie sklepy biorące udział w działaniach. Dzięki takiemu połączeniu można emitować i rozliczać kupony rabatowe w całej sieci sklepów. 6

Wydawanie i realizacja kuponów rabatowych poprzez terminal POS Kupon rabatowy drukowany jest, jeśli w koszyku znajdzie się produkt lub zestaw produktów premiowanych kuponem. Terminal w trakcie skanowania produktów, podczas zakupów, wyszukuje odpowiednie produkty i automatycznie drukuje odpowiedni kupon. Klient może otrzymać do jednego paragonu nawet kilka osobnych kuponów. Aby zrealizować kupon rabatowy przekazany przez klienta, należy podsunąć pod czytnik kodów kreskowych kod kreskowy wydrukowany na kuponie. Kod z kuponu powinien być zeskanowany razem z produktami, które są wprowadzane do bieżącego paragonu. Nie ma znaczenia czy najpierw skanujemy produkty czy kod z kuponu. System automatycznie weryfikuje czy na podstawie produktów wprowadzonych na paragon i kuponu powinien rozliczyć promocję czy nie. 7

Dzięki zastosowanym rozwiązaniom proces realizacji i rozliczania kampanii kuponowej jest całkowicie automatyczny i pozwala na eliminację niewłaściwego wykorzystania kuponów. Nie ma także potrzeby szkolenia pracowników w zakresie obsługi kuponów, akceptacji i odrzucania oraz sprawdzania parametrów kuponu.  Pracownik sieci nie musi kontrolować kuponu  System automatycznie odrzuci kupony poza okresem ważności  System automatycznie naliczy właściwą zniżkę  System odrzuci kupon w przypadku braku zakupu produktu (brak produktu na paragonie)  System odrzuci kupon w przypadku niewłaściwego wariantu produktu (waga, pojemność, smak, etc.) 8

Schemat i cykl rozliczania promocji 9 Obniżenie ceny sprzedaży produktu na podstawie kuponu rabatowego obywać się będzie poprzez nadanie na kasie fiskalnej rabatu o wartości podanej na kuponie – przycisk „RABAT”. Warunkiem koniecznym do odnotowania w centralnym systemie rejestrującym i terminalu POS wartości udzielonych w ten sposób zniżek jest zeskanowanie kuponu rabatowego. Rozliczenie ze sklepem: Centrala sieci Drogerie Laboo na podstawie systemu rejestrującego przygotowuje zestawienie refundacji odrębnie dla każdego ze sklepów i przesyła do klienta. Klient weryfikuje przesłane dane z danymi z terminala POS i akceptuje wartość. Rozliczenie następuje w cyklach miesięcznych na podstawie faktury marketingowej wystawionej przez sklep na Laboo Sp. z o.o. do 10. dnia kolejnego miesiąca za miesiąc poprzedni.

Komunikowanie promocji kuponowych konsumentom 1. Komunikacja zewnętrzna: a) Kupony rabatowe umieszczone na stronie internetowej i Facebooku z możliwością pobrania na telefon możliwość skanowania kodu promocyjnego bezpośrednio z telefonu b) Umieszczenie w gazetce konsumenckiej Laboo wkładki z kuponami do wykorzystania przez konsumentów. Gazetka wraz z wkładką kuponową kolportowana będzie bezpośrednio do mieszkań konsumentów c) Plakat na potykacz informujący konsumentów o programie kuponowym obowiązującym w sieci Drogerie Laboo. d) Plakat zbiorczy z wybranymi promocjami kuponowymi 10

2. Komunikacja wewnątrz sklepu: a)Wyeksponowanie wkładek z promocjami kuponowymi przy kasie b)Osłonki cenowe z opisem promocji umieszczane bezpośrednio przy produktach 11

Kontakt: Sklepy zainteresowane przystąpieniem do programu kuponowego prosimy o kontakt: Mariusz Nawrot Tel