Programowanie w środowisku sieciowym Uniwersytet Łódzki Katedra Informatyki W. Bartkiewicz Programowanie w środowisku sieciowym 1. Wprowadzenie do C#
Typy danych object System.Object Katedra Informatyki Typy danych object System.Object Ostateczny typ podstawowy dla wszystkich pozostałych typów string System.String Sekwencja znaków Unicode decimal System.Decimal Precyzyjna liczba rzeczywista z 28 cyframi znaczącymi bool System.Boolean Wartość true albo false char System.Char Pojedynczy 16 bitowy znak Unicode byte System.Byte 8 bitowa liczba całkowita bez znaku sbyte System.SByte 8 bitowa liczba całkowita ze znakiem short System.Int16 16 bitowa liczba całkowita ze znakiem int System.Int32 32 bitowa liczba całkowita ze znakiem long System.Int64 64 bitowa liczba całkowita ze znakiem ushort System.UInt16 16 bitowa liczba całkowita bez znaku uint System.UInt32 32 bitowa liczba całkowita bez znaku ulong System.UInt64 64 bitowa liczba całkowita bez znaku float (single) System.Single Liczba ziennopozycyjna pojedynczej precyzji double System.Double Liczba ziennopozycyjna podwójnej precyzji
Katedra Informatyki Operatory
Instrukcje warunkowa i decyzyjna Katedra Informatyki Instrukcje warunkowa i decyzyjna
Instrukcje iteracyjne Katedra Informatyki Instrukcje iteracyjne
Sterowanie kodem strukturalnym Katedra Informatyki Sterowanie kodem strukturalnym
Typy referencyjne i wartościowe Katedra Informatyki System.Object System.ValueType System.Array Struct System.String System.Enum System.Exception Typy proste Boolean Byte Char Decimal Double Int16 Int32 Int64 Single Class, Interface