Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Badanie społecznej atmosfery wokół Euro 2012 w Poznaniu

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Badanie społecznej atmosfery wokół Euro 2012 w Poznaniu"— Zapis prezentacji:

1 Badanie społecznej atmosfery wokół Euro 2012 w Poznaniu

2 Maksymalny błąd pomiaru to 5%.
Metoda badania Badanie telefoniczne CATI za pomocą wystandaryzowanego kwestionariusza wywiadu. Badanie zostanie przeprowadzone na próbie kwotowej N=400 z bazy danych klientów Wydziału Komunikacji UMP. Maksymalny błąd pomiaru to 5%. Badanie przeprowadzono w dniach czerwca 2012 r. 2

3 Atmosfera wokół Euro 2012 Wyniki badań 3

4 Pozytywnie atmosferę w mieście ocenia łącznie 86,4% poznaniaków!
Atmosfera wokół Euro 2012 Pozytywnie atmosferę w mieście ocenia łącznie 86,4% poznaniaków! 40,7% 45,7% 4

5 Atmosfera wokół Euro 2012 Przygotowanie miasta do Euro 2012 pozytywnie ocenia łącznie 83,5% poznaniaków! 30,1% 53,4% 5

6 Atmosfera wokół Euro 2012 Podobnych imprez w Poznaniu w przyszłości oczekiwałoby ponad 87% mieszkańców. 23,0% 64,3% 6

7


Pobierz ppt "Badanie społecznej atmosfery wokół Euro 2012 w Poznaniu"

Podobne prezentacje


Reklamy Google