Depilacja chemiczna: miejsce na rynku

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SIŁA NATURY W WALCE ZE ZMARSZCZKAMI.
Advertisements

Demakijaż to podstawa pielęgnacji twarzy.
Dermokosmetyki Wyniki badania TNS OBOP dla DOZ.pl.
Ekoznaki w Polsce. Ekoznaki to znaki towarowe, nadawane wybranym produktom, usługom bądź miejscom. Dzięki nim możemy stwierdzić, które z interesujących.
Podaruj swobodę wyboru!
KOLAGENOWY ŻEL DO MYCIA TWARZY
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Studium przypadku KOPIARKI S.A.
MARKETING STRATEGICZNY
Rynki konkurencji niedoskonałej
STUDIO URODY ROXY.
Korzystanie z usług edukacyjnych w świetle wyników Diagnozy Społecznej 2011 Irena E. Kotowska, Izabela Grabowska Instytut Statystyki i Demografii Szkoła.
Katarzyna Pytkowska1, Jacek Arct1, Ludwik Synoradzki2,
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
WYDZIAŁ INŻYNIERII PRODUKCJI I LOGISTYKI
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Prognoza wpływu zmian demograficznych na liczbę
NOWA LINIA KOSMETYCZNA
Jaka reklama, taka sprzedaż. Samochody osobowe, a reklama
Istniejemy od 1992 roku. PRODUKTY FIRMY ALESSANDRO.
PREZENTACJA COLWAY Część I Plan finansowy.
Oszczędzamy! Produkty FM są: Dla każdego domu i każdej rodziny Dla każdej firmy Wysokiej jakości i w konkurencyjnej cenie Luksusowe i na każdą kieszeń
Ocena systemu sprzedaży bezpośredniej
Przekonaj się ile możesz Zyskać !!!
Współczesne dopalacze
..
Targ v Auch Dwa razy w tygodniu: większy we wtorek, a mniejszy w sobotę. Rolnicy sprzedają swoje produkty Równocześnie na miejscu wytwarzają towary, które.
Doktor Sheldon R. Pinnell Członek American Academy of Dermatology Absolwent uniwersytetów Harvard i Yale Konsultant naukowy SkinCeuticals Zgłosił 4 patenty.
Mydła, środki czystości, kosmetyki oraz preparaty kosmetyczne.
„Joie de Vivre”* JVi PLAN WPROWADZENIA NA RYNEK W 2014 ROKU
Seria VANITY - Bielenda
EXCELLENCE S.A. PREZENTACJA 2013.
Rada Statystyki Warszawa 19 maj Agenda Cel badania: Poznanie opinii właścicieli przedsiębiorstw i kluczowych menedżerów na temat statystyki publicznej,
Cztery podstawowe umiejętności Menadżera Colway Umiejętność rekrutacji. Umiejętność szkolenia. Umiejętność wyznaczania celów. Umiejętność egzekwowania.
Polski konsument a nowości
Avon 2014 Corporate Template
Zwyczaje związane z myciem okien
Pasty do depilacji z nami już od 6000 lat
GENERALNY DYSTRYBUTOR NA POLSKĘ:
Rynek kremów do depilacji
Supermarkety i dyskonty
PRODUKT.
1. MOLEKUŁA A-F33 Listopad, Anna Kruszyńska Lider kategorii Pielęgnacja Skóry i Kolor Regionalne Laboratorium Badawczo – Rozwojowe AOP Europa,
PODSTAWOWE INFORMACJE Grupa World of TUI poprzez spółki własne i zależne zajmuje pozycję lidera na większości turystycznych rynków europejskich (Polska,
1. 2 Niektóre trendy rynkowe... Produkty –Nu Colour® Advanced Tinted Moisturizer –Nu Colour® Advanced Liquid Finish Spis treści.
Jak konkurować na rynkach zagranicznych Konkurs Emerging Market Champions Cytowanie bez ograniczeń pod warunkiem podania źródła: „Jak konkurować na rynkach.
Główne kierunki zmian w zarządzaniu turystyką
Kampania reklamowa firmy Mondo Promo Sp. z o.o.. Założona w 2001r. Aktywnie działająca firma w przemyśle tekstylnym Innowacyjne tkaniny oraz wyspecjalizowana.
The use of bundled rebates by a dominant firm: Lepage’s v. 3M Sprzedaż wiązana (tying) Sprzedaż pakietowa (bundling) Charakter transakcji wiązanych Przyczyny.
Plan Marketingowy Twoja droga do sukcesu Wolę zarabiać 1% dzięki pracy 100 osób, niż 100% dzięki pracy własnej…
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Wsparcie dla przedsiębiorstw: Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych.
TERA. Cel działalności Swoją działalnością chcemy przede wszystkim zwiększyć oryginalność w naszym otoczeniu. W przeciwieństwie do produktów oferowanych.
Beauty Tower Studio medycyny estetycznej Beauty Tower to profesjonalna obsługa oraz wachlarz nowoczesnych usług.
Dane firmy: Eko-Plant Ul. Krasickiego Sieradz Tel:
Konferencja Sadownicza Jabłkowe problemy – sposoby rozwiązania Jak producenci mogą poprawić zorganizowanie naszego rynku jabłek Witold Boguta Krajowy Związek.
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
STRATEGIA EUROCENY I JEJ ELEMENTY PLAN 1.Determinanty ceny na rynkach europejskich. 2.Dyferencjacja euroceny. 3. Standaryzacja euroceny.
 Praca kosmetyczki nie zawsze jest przyjemna zarówno z fizycznego jak i psychicznego aspektu. Wymaga bezpośredniości, łatwości nawiązywania kontaktu.
Firmy globalne.
Zioła dla Zdrowia i Urody
Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Żyrardowie
Miniprzedsiębiorstwo Bubble Zone
Akademia Sukcesu Zajęcia 3
Liceum ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Żyrardowie
Miniprzedsiębiorstwo Aphone
Sweet & Sweeties Firma działająca w ramach projektu „Młodzieżowe Mini-przedsiębiorstwo” na terenie VI Liceum Ogólnokształcącego im. Juliusza Słowackiego.
Firma Bolix to: Specjalizujemy się w produkcji systemów elewacyjnych, a w szczególności systemów ociepleń, czyli produktów, dzięki którym zewnętrzne ściany.
REWOLUCYJNA REGENERACJA SKÓRY
Enoturystyka jako oferta specjalna gospodarstwa agroturystycznego
Zapis prezentacji:

Depilacja chemiczna: miejsce na rynku Klient indywidualny DEPILACJA DOMOWA Rynek AGD Rynek kosmetyczny Laser Depilacja elektryczna [depilatory i trymery] Wosk/ pasta cukrowa Golenie [maszynki i pianki] Depilacja .chemiczna DEPILACJA W SALONIE KOSMETYCZNYM Salon + klient indywidualny

CECHY RYNKU DEPILACJI Spośród kobiet przeprowadzających zabiegi depilacji większość (59 proc.) dokonuje ich raz w tygodniu lub częściej Rynek depilacji to rynek skierowany przede wszystkim do kobiet – depiluje się około 50% Polek [2006 r] Najczęściej kosmetyki do (d)epilacji stosują panie w wieku 15 – 24 lata, z wyższym wykształceniem, deklarujące dobrą sytuację finansową Wzrost sprzedaży w sezonie kwiecień-sierpień, ALE: sezonowość coraz słabiej odczuwana wraz z rozwojem rynku

Rynek depilacji: golenie vs. kremy Kosmetyki do depilacji: udział w rynku + szybkość zabiegu + bezbolesność - skaleczenia i podrażnienia - szybkie odrastanie oczekiwanie na zadziałanie kosmetyku - bezbolesność + alergie i podrażnienia - nieco wolniejsze niż przy goleniu odrastanie + Golenie, jako metodę usuwania niechcianego owłosienia deklaruje 50% respondentek

golenie vs. kremy etc… etc… etc… Nr 1. Nr 1 Nr 2 Nr 2. Laboratorium Kolastyna, Miraculum, Pani Walewska, Brutal, Tanita, Paloma, Lider,Wars i Być może.

woski vs. kremy Rynek rosnący! Nieznacznie rośnie udział wosków ALE: większość firm kosmetycznych produkuje zarówno woski, jak i preparaty chemiczne

PRODUCENCI: firmy zagraniczne Jest od kilku lat niekwestionowanym liderem na naszym rynku: - ma 50% udziałów w sprzedaży depilatorów chemicznych [będąca w 2006 roku na drugiej pozycji Tanita – tylko 20%] - bogata gama różnorodnych produktów: woski, kremy, żele, pianki - ceny: 24-40 zł Inni producenci zagraniczni o często mniejszym niż polskie firmy udziale w rynku - marka sprzedawana w drogeriach Rossmann; ceny ok. 7 zł/100 ml (produkuje także woski do depilacji oraz inne kosmetyki do pielęgnacji ciała– co wyjątkowe wśród firm kosmetycznych – akcesoria do golenia) - marka firmy Carters Products; ceny ok. 11 zł/100ml, kraj pochodzenia: USA; producent rozmaitych preparatów do depilacji, w Polsce dostępna niewielki wybór produktów - Sally Hansen; ceny ok. 30-35 zł producent kosmetyków do twarzy, ciała, ale przede wszystkim rąk i paznokci; produkuje woski, kosmetyki po depilacji, kosmetyki rozjaśniające włosy na twarzy

PRODUCENCI: firmy polskie Producent – spółka Unicolor od 2007 włączona do Grupy Kolastyna Produkty oferowane przez Grupę Kolastyna obecne są na ok. 30 rynkach międzyna-rodowych Tanita to marka zarówno wosków, jak i d.chemicznych Cena: ok. 10 zł Producent kosmetyków naturalnych; produkuje także mleczko po depilacji Cena: ok. 8 zł/100 ml Producent kosmetyków do włosów i ciała Dwie linie: Sensual i Naturia W ofercie plastry do depilacji i oliwki łagodzące ceny ok. 7zł/100ml Producent szerokiej gamy kosmetyków i dystrybutor innych marek Produkuje również plastry do depilacji i balsam po depilacji) Cena ok.10 zl/100ml

PRODUCENCI: firmy polskie cd. Seria Depile kosmetyki i preparaty lecznicze; w ofercie balsam łagodzący po depilacji cena ok. 10 zł/100ml Seria Perfecta Epilady misja firmy – tworzenie kosmetyków innowacyjnych; produkuje także wosk do depilacji w plastrach ceny ok. 10zł/100ml produkuje kosmetyki pielęgnacyjne i do makijażu; Seria Just Epil depilacja – tylko kremy ceny ok. 8-10 zł.100 ml producent szerokiej gamy plastrów z woskiem do depilacji oraz kosmetyków po depilacji Seria Satine ceny ok. 7 – 10 zł/ 100 ml

Rodzaje produktów Podział ze względu na miejsce aplikacji: do nóg/całego ciała + do miejsc wrażliwych [pach, rąk i okolic bikini] + do twarzy Podział ze względu na rodzaj skóry: normalna/wrażliwa/ sucha Typowy zestaw – tubka kremu 100ml + szpatułka Niektórzy producenci wprowadzają produkty „innowacyjne”…

Perfecta EPILADY – Dax Cosmetics - Czekoladowy krem do depilacji miejsc wrażliwych (pach i bikini) - SENSITIVE (ok.10 zł/100ml) zawiera D-pantenol, czysty sok aloesowy i wyciąg z rumianku, koi urazy. Waniliowy krem do błyskawicznej depilacji - EXPRESS (ok.10 zł/100ml) ekspresowo działający krem; zawiera alantoninę, kolagen morski i olejek parafinowy PRZYKŁAD: Perfecta EPILADY – Dax Cosmetics

„Wynalazki” Pianki do depilacji (Veet, Isana) Kremy do depilacji pod prysznic (Veet – z gąbeczką) Depilatory w kulce (Sally Hansen, Razorless Hair Remover Roll-On) Depilatory ekspresowe „w 3 minuty” (Eveline Just Epil, Stine Delia, Xpert Velvet Skin Vipera) Depilatory w żelu (Spa Gel Hair Remover – Sally Hansen; Nowe opakowania (pojemniki z dozownikami – Veet; saszetki) Depilatory w sprayu (Veet) Najbardziej innowacyjne produkty oferują producenci droższych kosmetyków – Sally Hansen, Veet (Reckit Benckiser)

Wnioski i prognozy Rynek depilacji będzie zapewne w ciągu najbliższych lat wciąż rósł. Podział związany z typami produktów rozegra się pomiędzy maszynkami/piankami do golenia, woskami i depilacją chemiczną. Depilacja „elektryczna” będzie zapewne ze względu na koszty oraz inwazyjność na razie w mniejszości. Polskie firmy, po pierwszym zachłyśnięciu się kosmetykami produkcji zagranicznej, będą zapewne stopniowo powiększać swój udział w sprzedaży. Takiemu układowi głównych graczy będą sprzyjały procesy konsolidacyjne (patrz Tanita i Grupa Kolastyna). Kluczem do sukcesu wydaje się oddzielna seria do depilacji, najlepiej sygnowana wyrazistą marką, złożona z wielu zróżnicowanych pod względem rodzaju, sposobu aplikacji oraz pojemności produktów [patrz: sukces Veet], nieco wyższa cena rekompensująca większą ofertę nie wydaje się odstraszać klientek Śmiałe pomysły futurystyczne: depilacja chemiczna dla mężczyzn???