ROK SZKOLNY 2014/2015 0 a A. Wcisło A. Nowicka. Cele główne: Integracja dzieci, nauczycieli, rodziców Kształtowanie umiejętności bycia dobrym uczniem.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Samorząd uczniowski a podstawa programowa
Advertisements

Odział przedszkolny przy Szkole Podstawowej im
Szkolny program profilaktyczny „Trzymaj formę”
Podsumowanie pracy SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. KS. STANISŁAWA KONARSKIEGO W ROKU SZKOLNYM 2010/2011.
Zabytkowa architektura Szkoły – grafika w wykonaniu pani Jolanty Dziok, matki naszej uczennicy.
Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Łomnicy
im. Ks. Kardynała Karola Wojtyły
Szkoła Podstawowa Nr 225 Oferta dla sześciolatków.
Konferencja Wdrażanie pomocy psychologiczno - pedagogicznej
Struktura systemu edukacji w Polsce
Wiesław Włodarski 13 kwietnia 2010 r
Z przedszkola do szkoły z uśmiechem
Radosne sześciolatki w naszej szkole.
Rodzice i nauczyciele; płaszczyzna porozumienia
Regulamin szkolnego konkursu „Super klasa”
Oddział Przedszkolny w Bachowicach
SZKOŁA PODSTAWOWA W WITONI
Szkoła Otwarta i Przyjazna Dzieci Sześcioletnich
Współpraca Rodziców ze szkołą i nauczycielami. O dobrej współpracy rodziców ze szkołą świadczy ich zaangażowanie oraz udział we wspólnie organizowanych.
Akademia Zdrowego Przedszkolaka – moduł jesienny, pod hasłem: Jemy owoce i warzywa! PRZEDSZKOLE NR 48 z Oddziałami Integracyjnymi w Zabrzu.
Zdrowe odżywianie.
Zespół Szkół w Słupnie Szkołą Promującą Zdrowie
Podsumowanie realizacji Ogólnopolskiej Akcji Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może organizowanej w ramach Roku Szkoły w Ruchu Szkoła Podstawowa.
REALIZOWANEGO OD 2013 DO 2015 ROKU Szkoła Promująca Zdrowie dąży do osiągnięcia celów i realizuje zadania określone w podstawach programowych kształcenia.
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Piwodzie z Filią w Cetuli
Szkoła Podstawowa w Pilonie
Dbamy o prawidłowe i zdrowe odżywianie oraz aktywność społeczną.
Szkoła Podstawowa nr 7 im. Janusza Korczaka Giżycku
 Przygotowanie dzieci do podjęcia nauki w szkole oraz wspieranie indywidualnego potencjału rozwojowego każdego wychowanka.  Dbanie o rozwój intelektualny.
Promowanie zdrowego trybu życia. Publiczne Przedszkole im bł. Jana Pawła II w Szczepanowie.
Przedszkole Samorządowe nr 4 „Krasnal Hałabała”. Oferujemy: Opiekę nad dziećmi w godzinach od 6.30 do 16.30; Opiekę nad dziećmi w godzinach od 6.30 do.
ZAPRASZAMY 6-LATKI DO NASZEJ SZKOŁY.
Spotkanie z Rodzicami Zespół Placówek Oświatowych w Bieżuniu
SZKOLNY PROGRAM PROFILAKTYKI 2014 – 2017 SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 im
BAW SIĘ, UCZ I ROŚNIJ RAZEM Z NAMI !
W ramach Europejskiego Dnia Zdrowego Jedzenia i Gotowania, w dniu 7 listopada 2014 r. uczniowie klas I-III szkoły podstawowej wzięli udział w akcji „Śniadanie.
BADANIE BYŁO CAŁKOWICIE ANONIMOWE. POSŁUŻYŁO NAM DO USTALENIA OCZEKIWANIA RODZICÓW NASZYCH UCZNIÓW W ODNIESIENIU DO NAJWAŻNIEJSZYCH KIERUNKÓW DZIAŁAŃ PLANOWANYCH.
VIII Przeworskie Forum Wychowawcze 26 stycznia 2007 r.
Nasze działania Rok szkolny 2014/2015.  Rozpoczęcie roku szkolnego  Pasowanie na „Świetliczaka”  Ślubowanie klas I  Dzień patrona szkoły  Pożegnanie.
Zespół ds. integracji Mirosława Orłowska – Gaweł Daria Hanzel
SAMORZĄD UCZNIOWSKI ROK SZKOLNY 2014/2015. WRZESIEŃ 2014 – WYBORY DO SAMORZĄDU.
Przedszkole nr 57"Mały Książę" we Wrocławiu Wrocław ul. Chorzowska
Katarzyna Hebda, Jolanta Kowalska, Anna Karbownik, Iwona Luty, Iwona Strugarek, Iwona Lech, Milada Ledóchowska-Muszyńska, Beata Piękoś, Beata Winkler.
Alternatywne formy realizacji czwartej godziny wychowania fizycznego na przykładzie Gimnazjum nr 3 im. Podróżników i Odkrywców Polskich w Oleśnicy Syców,
Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 4 w Knurowie
Z Kroniki SP 59 w Gdańsku. Rowerowy maj Noc w szkole.
SZKOŁA PODSTAWOWA nr 169 im. Marii Dąbrowskiej w Łodzi ADRES: ul. Napoleońska 7/ Łódź KONTAKT: tel./fax tel
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
SZKOŁA PODSTAWOWA nr 169 im. Marii Dąbrowskiej w Łodzi ADRES: ul. Napoleońska 7/ Łódź KONTAKT: tel./fax tel
W barwach biało-czerwonych Zespół Szkolno-Przedszkolny w Czeremsze.
Szkoła Podstawowa Nr 23 w Łodzi ul. Gdańska 16
Ul. Kuźnicka 12 tel. (42) Łódź
Ul. Pomorska – 202 Łód ź tel./fax
Rok w Przedszkolu Borzęcin Duży 2016/2017.
Dobra praktyka w ZSO nr 16 rok szk.2016/2017
STOWARZYSZENIE PRZYJACIÓŁ GDAŃSKIEGO LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO
Podsumowanie pracy szkoły podstawowej w Rębielicach szlacheckich po I okresie roku szkolnego 2016/2017.
Koncepcja pracy Przedszkola Nr 10 im. Misia Uszatka w Koszalinie Koncepcja pracy na lata 2016/2017 –
Promocja szkoły w przedszkolach
Szkolne uroczystości i ważne wydarzenia
Zespół matematyczno- przyrodniczo- informatyczny
ZESPÓŁ DS. PROMOCJI ZDROWIA
mgr Joanna Porębska - Ferenc
Pomoc psychologiczno- pedagogiczna
Zadania pedagoga szkolnego
Edukacja wczesnoszkolna
Edukacja wczesnoszkolna
prezentacja wykonana przez ucznia klasy VI – Bartłomieja Kowalewskiego
Sześciolatek w przyjaznej szkole
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych – od diagnozy do zaleceń Agnieszka Zielińska-Graf nauczyciel konsultant w zakresie psychologiczno-
Zapis prezentacji:

ROK SZKOLNY 2014/ a A. Wcisło A. Nowicka

Cele główne: Integracja dzieci, nauczycieli, rodziców Kształtowanie umiejętności bycia dobrym uczniem i kolegą, współdziałanie Pracowanie nad samodzielnością ucznia Doskonalenie czynności samoobsługowych Udział w życiu szkoły i klasy

Organizacja, uczestnictwo w uroczystościach szkolnych i klasowych: *Dzień Patronki *Sportowe zabawy przedszkolaków *Dzień Pluszowego Misia *Bal Andrzejkowy *Mikołajki *Jarmark Bożonarodzeniowy *Wigilia

*Dzień Babci i Dziadka *Bal karnawałowy *Talenciaki *Rocznica uchwalenia konstytucji 3 maja *Jemy warzywa i owoce *Święto Rodziny *Olimpiada Zerówki.

A ponadto… Udział w Polskiej Akademii Dzieci Udział w akcji Cały Wrocław czyta dzieciom, Cykl zajęć o zdrowym odżywianiu, warzywach, owocach egzotycznych, Cykl zajęć o miastach europejskich.

Wnioski: Kontynuacja celów głównych z obecnego roku oraz: Integracja dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych ze środowiskiem szkolnym, Uwzględnianie w toku pracy na lekcji uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych, Wprowadzenie nowych form współpracy z rodzicami, zachęcanie do uczestniczeniu w życiu szkoły i klasy, zwracanie jeszcze większej uwagi na negatywne postawy i zachowania uczniów oraz rozwiązywanie zaistniałych problemów w obecności pedagoga szkolnego, rodzica, czy opiekuna