Historia Spółki sięga roku 2000, jednak skala prowadzonej do końca I kwartału 2008r. działalności oraz jej całkowite przeprofilowanie pozycjonują przedsięwzięcie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Realizacja Programu IW INTERREG III A Polska-Republika Słowacka w województwie małopolskim Stan na 17 lutego 2009 r. Program współfinansowany.
Advertisements

KONFERENCJA 18 czerwca 2010 roku Projekt Wspieranie rozwoju przedsiębiorczości skutecznym sposobem przeciwdziałania zjawisku bezrobocia współfinansowany.
Strategia Warszawa, styczeń 2005.
Platformy na żądanie (ASP) element wdrożenia rozwiązania e-learning
I FORUM FUNDUSZY EUROPEJSKICH Fundusze Europejskie – efekty, możliwości i perspektywy Program Bloku Finansowego PIENIĄDZ ROBI PIENIĄDZ… Czyli rola i wsparcie.
Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Regionalna Instytucja Finansująca ISO 9001 nr ośrodka: 05/02/2005/040 Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
REIT NOWY SPOSÓB INWESTOWANIA W NIERUCHOMOŚCI
Finanse przedsiębiorstwa (8)
PRZEDSIĘBIORCZY NAUKOWIEC PRZEDSIĘBIORCZA KOBIETA NAUKOWIEC
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka na lata , Oś Priorytetowa 5 Dyfuzja Innowacji Działanie 5.3 Wsparcie ośrodków innowacyjności Utworzenie.
Budowanie firmy w oparciu o wartość przemysłową dr inż. Karol Lityński Politechnika Szczecińska Szczecin, 22 stycznia 2008 r.
INSPIRUJE NAS NATURA Polish Section EXPO 2010 Kielce, 24 lutego 2010 roku.
Lublin 4 sierpnia : rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 1 lipca 2011 r. § 3: rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Zróżnicowanie konstrukcyjne obligacji denominowanych w walutach obcych
„KORZYŚCI Z INWESTOWANIA NA TERENACH KSSE”
Rynek kruszyw łamanych w Polsce a kryzys gospodarczo-finansowy
Grupa Kapitałowa ZPC „Otmuchów”
Czerwiec 1991 roku rejestracja firm
Powiatowe Centrum Zdrowia w Otwocku
Formy organizacyjno-prawne działania przedsiębiorstw
PROGRAM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Mariusz Bednarz Grudzień 2008.
Krótki rys historyczny
Wyniki finansowe Grupy AB – IV kwartał 2008 Dynamiczny rozwój mimo wymagającego otoczenia rynkowego.
© Vattenfall AB 1 Kampania Podpis dla klimatu – 2008.
Kruszywa z żużli pomiedziowych
PREZENTACJA COLWAY Część I Plan finansowy.
Pożyczki dla firm do zł oraz na rozpoczęcie działalności gospodarczej Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju.
© Spółka Doradztwa Podatkowego Ożóg i Wspólnicy Sp. z o.o.
KOKSOWNIA PRZYJAŹŃ Sp. z o.o.
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
Nowa inwestycja IGI i SSA Jagiellonia w Białymstoku konferencja prasowa 28 lutego 2008.
LED – zwiększenie oszczędności energii poprzez przejście na oświetlenie LED w przestrzeni publicznej Prezentacja Projektu.
NewConnect nowa perspektywa MakoLab S.A.
TWORZENIE I ROZWÓJ MIKROPRZEDSIĘBIORSTW. PODSTAWA PRAWNA Podstawa: art. 29 ust.1 pkt. 1 ustawy z dnia 7 maraca 2007 r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich.
TBAIポーランド 1/6.
COREX SP. Z O.O Piaseczno ul. Jana Pawła II nr 66 POLAND Tel.: Fax:
PROGRAM ROZWOJU FIRM INTERNETOWYCH Phare Spójność Społeczna i Gospodarcza 2001 PL Warszawa, 22 stycznia 2003 r.
Manfaktura Łódź. Praktyczna wiedza o NewConnect – oferta prywatna versus oferta publiczna. Dostęp inwestorów do rynku pierwotnego i rynku wtórnego.
BUDOWNICTWO PRZYSZŁOŚCI BUDOWNICTWO ZRÓWNOWAŻONE
Kreowanie wartości spółki - realizacja założonej wyceny.
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
25 lat w w w. n f o s i g w. g o v. p l 25 lat Dopłaty do kredytów na budowę domów energooszczędnych Paweł Bartoszewski Starszy Specjalista Wydział Rozwoju.
Zarządzanie majątkiem obrotowym i jego finansowanie
W w w. n f o s i g w. g o v. p l Wspieranie rozproszonych, odnawialnych źródeł energii Część 4) Prosument – linia dofinansowania z przeznaczeniem na zakup.
Rozpoczęcie działalności gospodarczej
Odnawialne źródła energii Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego Polski Kongres Energii Odnawialnej Płock, 3 luty 2014 r. Warszawa, 3.
Wdra ż aj ą c INNOWACJE ŚRODOWISKOWE Tworzymy ŚRODOWISKO INNOWACJI Piotr Gramza Dyrektor ds. badań i wdrożeń.
Rysunek 1. Wprowadzenie do planu - proces. 1. Nowe, niskowęglowe źródła energii SektoryTony CO 2 Produkcja lokalna energii odnawialnej (gmina) Wpisać.
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Akcje i nie tylko....
Muratordom.pl FORUM. Forum MuratorDom.pl – charakterystyka Forum Muratora to wyjątkowa społeczność – osób wykształconych, młodych, przebojowych; to także.
Historia Grupy Asseco Rozpoczęcie działalności.
GENERALNY DYSTRYBUTOR NA POLSKĘ:
Pole zarezerwowane dla paska brandingowego Poradnik młodego inwestora – czyli jak kryzys to uciekaj do przodu. Poradnik młodego inwestora.
Elektrownie cieplne podstawą energetyki Polski
Prezentacja pomysłu WPISAĆ NAZWĘ POMYSŁU Przedmiot biznesu TU UZUPEŁNIA POMYSŁODAWCA.
PRAWO PODATKOWE – KAZUSY
Wsparcie finansowe inwestycji geotermalnych. Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko
MTBS Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. z siedzibą w Tarnowskich Górach Kapitał zakładowy: zł.
1 Oczekiwania gospodarcze w wybranych krajach EU 4 kwartał Źródło: GfK, Komisja Europejska > +5 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 do +20 Wskaźnik 0 do -20.
Gdańsk, kwiecień 2008 GDAŃSKA INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA Sp. z o.o.
Biuro Konsultingowe „ADVISER” zaprasza Państwa do zapoznania się z możliwościami dofinansowania przedsięwzięć w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny.
Przedmiot działalności firmy: Firma „Błyskotka” to przedsiębiorstwo produkcyjno-handlowe, którego celem będzie produkcja i sprzedaż. Forma organizacyjno-
Firma Ceslovas ir kompanija
Polski sektor ICT vs reszta świata
REWOLUCYJNA KONCEPCJA SYSTEMU AUTOGAZ
POŻYCZKI DLA FIRM OPOLSKI REGIONALNY FUNDUSZ ROZWOJU
Bony na innowacje dla MŚP
25 lat firmy Z przyjemnością informujemy, iż firma TECHBUD obchodzi w tym roku 25-lecie swej działalności. Na przestrzeni tych 25 lat spółka.
SĄDECKA INFRASTRUKTURA MIEJSKA Sp. z o.o.
Zapis prezentacji:

Historia Spółki sięga roku 2000, jednak skala prowadzonej do końca I kwartału 2008r. działalności oraz jej całkowite przeprofilowanie pozycjonują przedsięwzięcie jako start-up. W okresie 2000 – I kwartał 2008 spółka działała pod nazwą MT Faktor S.A. Ówczesna działalność koncentrowała się na wynajmie nieruchomości. Reorientacja core-businessu Spółki nastąpiła w wyniku nabycia wyłącznej licencji na produkcję i dystrybucję elementów systemu Hotblok. Na przestrzeni lat, w wyniku kolejnych emisji, kapitał zakładowy spółki został podniesiony od wartości PLN do PLN – kapitał w całości objęty.

Hotblok S. A. – producent nowatorskich materiałów budowlanych, spełniających najostrzejsze wymagania z zakresu przenikalności cieplnej (<0,15 W/m2K). Hotblok – kompleksowy system podstawowych elementów budowlanych (bloczki, połówki, bloczki narożne, podokienniki, nadproża) do budowy ścian jednowarstwowych nie wymagających docieplenia. Start-up – obecny stan zaawansowania projektu. Green – field – czyli wznoszona od podstaw nowoczesna fabryka materiałów budowlanych, o wysokim stopniu automatyzacji i uniwersalnych zastosowaniach poszczególnych modułów ciągu technologicznego. Europejski Wzór Przemysłowy zastrzega unikalną konstrukcję produktu, a wniesiona aportem przez wynalazców wyłączna licencja gwarantuje utrzymanie przewagi nad konkurencją. Posiadanie w akcjonariacie wynalazców umożliwia w przyszłości up-grade technologii, do zmieniających się warunków rynkowych, ekonomicznych i prawnych.

Połączenie dwóch sprawdzonych materiałów budowlanych w nowatorski, chroniony patentem, sposób: keramzyt – materiał ceramiczny charakteryzujący się bardzo wysoką trwałością, mrozo i ognioodpornością, styropian – materiał izolacyjny niewrażliwy na wilgotność, dające w efekcie produkt pozwalający na budowanie ścian zewnętrznych jednowarstwowych, tańszych od konkurencji, user- friendly na placu budowy i mający realne przełożenie na wysokość kosztów eksploatacji budynku. Wyrób charakteryzuje się bardzo niskim współczynnikiem przenikania ciepła (<0,15 W/m2K) znacznie poniżej wyrobów konkurencji.

Wg szacunków, obniżenie współczynnika przenikalności cieplnej o 0,01 W/m2K, pozwala zmniejszyć zużycie energii o 0,75 kWh rocznie na 1m2 powierzchni ściany, co dla domu o powierzchni 200 m2 oznacza roczną oszczędność na kosztach ogrzewania o około 400 zł*. Zastosowanie w produkcie odpowiednio scalonego granulatu styropianowego jest rozwiązaniem proekologicznym**. Zgodnie z ustawą termomodernizacyjną***, wznoszenie przegród (ścian zewnętrznych) o niskim współczynniku przenikalności cieplnej przyczynia się do zmniejszenia sezonowego zapotrzebowania na ciepło, a tym samym ogranicza emisyjność szkodliwych związków. *Miesięcznik Budujemy dom – marzec 2008 ** Wyciąg z Podsumowania Opinii wstępnej o technologii Pustaki ścienne keramzytobetonowe Fortis-Hotblok przygotowanej przez Wydział Budownictwa Politechniki Śląskiej *** Ustawa z dnia 18 grudnia 1998r.o wspieraniu przedsięwzięć termomodernizacyjnych (tekst jednolity Dz.U. Nr 76 z 2001r)

Na System Hotblok składa się: 8 elementów ściennych (bloczek podstawowy, bloczek połówkowy, bloczek narożny zewnętrzny i wewnętrzny 90, bloczek narożny wewnętrzny i zewnętrzny 45, bloczek węgarkowy i połówka węgarka) oraz uzupełniające elementy smukłe (nadproże, podokiennik, wieniec zwykły i kolankowy). Budowa całej konstrukcji zewnętrznej budynku w oparciu o system Hotblok, gwarantuje utrzymanie współczynnika przenikalności cieplnej ścian w podanych parametrach, chociaż producent nie wyklucza możliwości łączenia z innymi technologiami. Cechą charakterystyczną jest zastosowanie do spoin pionowych rozwiązania pióro–wpust, eliminującego konieczność wypełniania ich zaprawą. Wszystkie elementy posiadają wygodne uchwyty, ułatwiające manipulowanie nimi na placu budowy. Docelowo Spółka Hotblok S.A. będzie producentem elementów ściennych systemu oraz wyłącznym dystrybutorem elementów smukłych. Rozpoczęta współpraca z producentem chemii budowlanej ma przyjąć formę dystrybucji dedykowanej zaprawy do łączenia elementów systemu.

Ściany jednowarstwowe zewnętrzne oraz ściany konstrukcyjne wewnętrzne. Możliwość dowolnego kształtowania otworów okiennych i drzwiowych. Dopuszczalne zastosowanie każdego rodzaju stropu. Dopasowanie do dowolnego kształtu ściany. Produkt uniwersalny, dedykowany do budownictwa jedno- i wielorodzinnego, a także do budynków użyteczności publicznej czy zabudowań fabrycznych (hale produkcyjne, magazynowe). Spółka posiada pozytywne wyniki badań produktu potwierdzające właściwości izolacyjne, odporność na wilgoć, przemarzanie i ognioodporność. Wysoka odporność na ściskanie umożliwia stosowanie w budownictwie wielokondygnacyjnym.

Osiągnięcie pozycji lidera w krajowym rynku producentów energooszczędnych materiałów budowlanych – dzięki pełnemu wykorzystaniu nowatorskiego, opatentowanego systemu budowy energooszczędnych domów - System HOTBLOK – produkcja bloczków ściennych w oparciu o własną dokumentację i opatentowaną technologię. Osiągnięcie statusu europejskiego lidera w produkcji energooszczędnych materiałów ściennych. Cele strategiczne

Systematyczne działania w celu zwiększania rentowności spółki HOTBLOK S.A., przez stały rozwój i unowocześnianie produktu – dywersyfikacja dostawców surowców, zwiększanie zdolności produkcyjnych – innowacyjne technologie produkcji. Opracowanie uniwersalnego modułu produkcyjnego, który na zasadach umowy franchisingowej umożliwi jego eksploatację i produkcję energooszczędnego bloczka ściennego HOTBLOK, na terenie całej Europy. Cele strategiczne

Opracowanie i rozwój produkcji elementów towarzyszących, produkcja wkładek styropianowych i dostawa surowców na potrzeby całej sieci franchisingowej na terenie Europy. Długoterminowa współpraca z usatysfakcjonowanymi klientami, i w oparciu o nich kreowanie i rozwijanie rynku energooszczędnych elementów budowlanych. Cele strategiczne

Tworzenie zespołu ludzi, zdolnych do ciągłego doskonalenia działalności firmy i systemu zarządzania, dążących wspólnie, do osiągnięcia zamierzonych celów. Zaspakajanie oczekiwań Akcjonariuszy i tworzenie warunków do ich wzajemnej współpracy w ramach firmy. Cele strategiczne

Budowa silnej, stabilnej marki, ciągle rozwijającej się firmy, zajmującej pozycję lidera w segmencie nowatorskich rozwiązań dla budownictwa energooszczędnego z najnowocześniejszymi technologiami. Cele strategiczne

Zdobycie pozycji lidera w produkcji i sprzedaży energooszczędnych materiałów ściennych w Polsce. Budowa świadomości o przewadze technologicznej Systemu HOTBLOK i korzyści płynących z jej zastosowania, wśród potencjalnych odbiorców. Cele taktyczne

Wykorzystanie sprzyjających czynników makroekonomicznych /paszporty energetyczne, znaczący wzrost cen energii/ - argumenty dla potencjalnych nabywców. Systematyczna realizacja przyjętej przez Zarząd strategii marketingowej, zgodnie z założeniami rocznego budżetu. Udział w targach branżowych. Cele taktyczne

Podpisanie umów handlowych z hurtowniami budowlanymi na terenie Polski i Europy. Szkolenie i ścisła współpraca z certyfikowanymi przez HOTBLOK S.A., firmami wykonawczymi, co przyczyni się do wzrostu zainteresowania i promocji Systemu HOTBLOK. Wprowadzeniu systemu motywacyjnego dla Architektów i Projektantów. Cele taktyczne

Organizacja konferencji i spotkań szkoleniowych dla zdefiniowanych grup docelowych / projektanci, deweloperzy, inwestorzy/ Uruchomienie produkcji z wykorzystaniem nowego modułu produkcyjnego – zwiększenie wolumenu i poprawa jakości produkcji. Rozbudowa sieci sprzedaży zapewniająca płynność produkcji i należyty, zaplanowany, spływ należności na terenie Polski i Europy, wraz z systemem motywacyjnym. Cele taktyczne