Www.tvp.pl/olsztyn FORMY REKLAMOWE.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
Specyfikacja techniczna
HOT & SPORTS! Specjalny pakiet Tylko na Eurosport.pl.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
SIDEKICK nowy format reklamowy w IDMnet.
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Przykłady niestandardowych form reklamowych
Prezentacja oferty reklamowej Marcin Zajączkowski Tel
Niestandardowe formy reklamowe
Oferta portalu Parkiet.com
Oferta portalu Parkiet.com
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Stałe obecności dzienne i tygodniowe w sieci reklamowej
SLIDER nowy format reklamowy w IDMnet.
PUSHDOWN nowy format reklamowy w IDMnet. PUSHDOWN WIELKIE MOŻLIWOŚCI Rozmiar rozwiniętej kreacji pozwala na umieszczenie pełnej oferty produktowej, wzmacniającej.
PORTRAIT nowy format reklamowy w IDMnet. Portrait to stała forma reklamowa dająca wielkie możliwości kreacji. Duży wybór elementów przekazu reklamowego.
FILMSTRIPP nowy format reklamowy w IDMnet.
Nowe formaty reklamowe. FILMSTRIP NIEOGRANICZONE MOŻLIWOŚCI wizualizacja przygotowana na potrzeby prezentacji zobacz przykład Filmstripp jest graficzną
Opracowała: Iwona Kowalik
Papilot.pl Prezentacja serwisu
Top Layer Format: N x N pikseli
Kraków, 20 grudnia 2011 nowy format reklamowy w Onet – największy nieinwazyjny format w Internecie! PORTRET.
Od 14 lutego wszystko za 69% ceny WALENTYNKOWA CENA.
Ściąga.pl – prezentacja serwisu
>> Nocowanie.pl Prezentacja ogólna serwisu © 2012 Goldbach Audience3 /to jeden z największych serwisów turystycznych w Polsce, od kilku lat znajdujący.
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Prezentacja serwisu Kotlet.tv
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
Panfu.pl. >> Informacje ogólne 3 /Panfu.pl – to edukacyjna gra przeglądarkowa dla dzieci w wieku 6-12 /Dzieci uczą się poprzez zabawę – strona zawiera.
Opis serwisu: Statystyki:
FTB.pl Portal społeczności klubowej – prezentacja serwisu.
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
Nowe media w promocji start-up
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Bo w Dom-u najlepiej Prezentacja oferty reklamowej Spółki Dom.pl
oferta reklamy dedykowanej
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Prezentacja serwisu Globtrex.com
Domhome.pl WIOSENNE CENY OD KWIETNIA DO MAJA.
Gry-online.pl. Gry-Online - Internetowa Brama do Świata Gier Komputerowych! Przedmiotem działalności Gry-Online jest szeroko pojęta rozrywka internetowa.
V10.pl Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Dlastudenta.pl – Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
EHoliday.
specyfikacja techniczna
Oferta targetowania na iPhone
O B J A Ś N I E N I E D O P R O G R A M U X A R A 3 D Z I E L O N A G Ó R A 2006.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
CENNIK E-usług Biotechnologia.pl
PONAD 100 MLN ODSŁON.
STANDARD I ZALECENIA DLA REKLAMY DISPLAY IAB POLSKA Dokument przygotowany przez grupę roboczą brand advertising online IAB Polska.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
RTB network NF.pl w ofercie Adexon „Jutro to dziś tyle, że jutro” NF.pl Wiedza dla Biznesu RU PV NF.pl Wiedza dla Biznesu RU.
Elementy multimedialne na stronie
Oferta reklamowa STATYSTYKI ODWIEDZIN dane za czerwiec 2014 r. wg gemius Traffic STRONA GŁÓWNA: Użytkownicy 14,198.
Temat 9: Obrazy i multimedia
Multimedia w HTML5 Statyczne witryny internetowe 2TIa Marek Kwiatkowski.
Polskie Towarzystwo Wspierania Osób z Nieswoistymi Zapaleniami Jelita "J-elita" Księga znaku logotypu.
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
Najlepszy adres w stolicy
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
REKLAMA INTERNETOWA Katarzyna Czepółkowska. Marketing internetowy ■ Marketing internetowy – forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony.
Zapis prezentacji:

www.tvp.pl/olsztyn FORMY REKLAMOWE

Spis Form reklamowych www.tvp.pl/olsztyn 1. Banner 468 x 60 2. Billboard 750 x 100 3. Double Billboard 750 x 200 4. Tripple billboard 750 x 300 5.Skayscraper 120 x 600 lub 160 x 600 6. Tapeta 7. Toplayer 8. eXpander billboard/ Skyscraper 9. Pop – up, Pop – under 10. Brand mark 11. Belka 12. Interstitial 13. Wideboard 14. Śródtekst 15. Megabox 16. Scroller 17. In-Stream VideoAd 30”

Przykład Baner 468x60 www.tvp.pl/olsztyn Opis formy. Najstarsza i najbardziej kojarzona z reklamą internetową forma reklamowa. Graficzny element reklamowy zazwyczaj w postaci poziomego lub pionowego paska na górze strony; zawiera statyczną lub animowaną grafikę i stanowi odnośnik do strony reklamodawcy. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: 468x60 pikseli Waga: do 50 kb Technologia: GIF, JPEG, FLASH, JavaScript

Przykład Billboard 750x100 www.tvp.pl/olsztyn Opis formy. Prostokątny element reklamowy zamieszczony zazwyczaj na górze strony. Od banera różni się rozmiarem - jest dużo większy, przez co zastąpił jego rolę jako standardową/wyjściową formę reklamy. Billboard to obecnie jedna z podstawowych form reklamowych używana w polskiej reklamie internetowej. Bardzo często można ją zauważyć w połączeniu z intruzywnymi formami reklamowymi jak BrandMark lub Toplayer. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: 750x100 pikseli Waga: do 50 kb Technologia: GIF, JPEG, FLASH

Przykład DOUBLE Billboard 750x200 www.tvp.pl/olsztyn Opis formy. Prostokątna statyczna forma reklamowo zamieszczona zazwyczaj na górze strony. Dwa razy wyższy od billboarda. DOUBLE billboard to obecnie najpopularniejsza forma reklamy w polskim internecie. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: 750x200 pikseli Waga: do 50 kb Technologia: GIF, JPEG, FLASH

Przykład Tripple Billboard 750x300 www.tvp.pl/olsztyn Opis formy. Bardzo wysoka prostokątna forma reklamowa, umieszczana zazwyczaj na górze witryn internetowych. Forma 3 razy wyższa od klasycznego billboardu. Coraz bardziej popularna forma w polskim internecie ze względu na dużą powierzchnię i dobrą widoczność na stronie oraz brak intruzywności. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: 750x300 pikseli Waga: do 50 kb Technologia: GIF, JPEG, FLASH

Skyscraper 120x600 lub 160x600 www.tvp.pl/olsztyn Opis formy. Prostokątna reklama pionowa tzw. "wieżowiec". Używany także jako surroundAd w połączeniu z billboardem. Jest to graficzny element reklamowy o wymiarach 120x600 bądź 160x600 pikseli, umieszczany po prawej lub lewej stronie serwisu, Specyfikacja techniczna: Rozmiar: 120x600, 160x600 pikseli Waga: do 50 kb Technologia: GIF, JPEG, FLASH

Przykład Tapeta (Watermark) www.tvp.pl/olsztyn Opis formy. Tapeta jest tłem serwisu o dużej rozdzielczości. Ta forma reklamy jest nieklikalna. Tapeta może się zmieniać w reakcji na działania użytkownika. Watermark jest narzędziem głównie wykorzystywanym w kampaniach brandingowych oraz akcjach sponsorskich. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: 1024x768px lub 1280x1024px pikseli Waga: do 50 kb Technologia: JPEG, PNG

Przykład BrandMark www.tvp.pl/olsztyn Opis formy. Forma reklamy o kształcie zbliżonym do kwadratu / prostokąta, oparta na warstwach, rozmiarowo zbliżona do pop-up’a. Jest to reklama mogąca przybierać dowolny kształt w zależności od intencji reklamodawcy i pomysłowości twórcy. Może być przesuwana oraz „zwijana” [ - ] w obrębie okna przeglądarki. Musi zawierać przycisk zamknięcia [ X ]. Jest dobrą formą reklamową do emisji materiału video. Forma wyświetlana razem z billboardem lub double billboardem. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: max. 400x400 pikseli Waga: do 50 kb Technologia: FLASH

Przykład TopLayer www.tvp.pl/olsztyn Opis formy. Reklama internetowa o dowolnym kształcie, w formie animacji z możliwością zawarcia efektów dźwiękowych, wyświetlana nad treścią strony (na przezroczystej warstwie nałożonej na witrynę) w dowolnym jej miejscu przez określony czas. Animacja znika po określonym czasie, pozostać może statyczny element nie utrudniający korzystanie z witryny. Często wywoływany przez baner/billboard, reklama musi zawierać przycisk [ X ]. Zwracająca uwagę i bardzo skuteczna forma prezentacji. Forma wyświetlana razem z billboardem lub double billboardem. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: max. 750x550 pikseli Waga: do 50 kb Technologia: FLASH

eXpand Billboard/Skyscraper www.tvp.pl/olsztyn Przykład eXpand Billboard/Skyscraper Opis formy. Forma reklamowa rozszerzająca się. Po najechaniu kursorem rozwija się, zwiększając powierzchnię (lub prezentuje się w formie rozwiniętej, aby po kilku sekundach ekspozycji przejść do formy zmniejszonej). Niezaprzeczalnym i największym atrybutem takiej formy prezentacji jest powiększająca się kreacja zaskakująca użytkownika i przyciągająca jego uwagę, gdy ten najedzie na nią kursorem. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: 750x100 -> 750x400 120/160x600 -> 500x600 Waga: do 50 kb Technologia: GIF, JPEG, FLASH

Przykład POP UP, POP Under www.tvp.pl/olsztyn Opis formy. Reklama w formie niewielkiego, samodzielnego okna przeglądarki otwierającego się w chwili przejścia z jednej strony serwisu na drugą. Pop-under (większy) otwiera się z tyłu, pod głównym oknem przeglądarki. Pop-up (mniejszy) otwiera się na tle przeglądarki. Jest to powszechnie znana, ale coraz rzadziej używana forma prezentacji ze względu na blokowanie przez część programów na rynku. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: 750x550 pikseli (pop-under) 300x300 pikseli (pop-up) Waga: do 35 kb Technologia: GIF, JPEG, FLASH

Przykład Belka www.tvp.pl/olsztyn Opis formy. Reklama w formie graficznego paska emitowanego przy dolnej krawędzi okna przeglądarki. Może zawierać tekst bądź elementy graficzne, które przewijają się wzdłuż paska. Reklama pozostaje zawsze widoczna dla użytkownika, bez względu na ewentualne przewijanie strony. Może zatrzymywać się po najechaniu na niego myszką, może zmieniać się prędkość, kierunek przewijania. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: max. wysokość 30 pikseli Waga do 15 kb Technologia: GIF, JPEG, FLASH

Przykład Interstitial www.tvp.pl/olsztyn Opis formy. Wektorowy Spot Internetowy. Reklama emitowana na całej powierzchni okna przeglądarki lub na całym ekranie, w czasie oczekiwania na załadowanie kolejnej strony odwiedzanego serwisu. Całkowicie przykrywa treść witryny, trwa do 10 sekund. Interstitial zawiera przycisk zamknięcia [ X ] i jest formą bardzo inwazyjną lecz skuteczną. Specyfikacja techniczna: Rozmiar: bez ograniczeń Waga: do 50 kb Technologia: FLASH

Format: GIF, JPEG, FLASH, JavaScript www.tvp.pl/olsztyn Przykład Wideboard Opis formy. Wideboard to reklama w formie poziomego prostokąta o wymiarach 940x300. Zajmuje stałą pozycję na górze strony. Jest to jeden z największych form reklamowych na witrynach. Wideboard występuje także w wersji Expand. Po najechaniu kursorem na reklamę expanduje się max. do 600px. Specyfikacja techniczna: Wielkość: 940x300, 970x300 Waga: 50KB Format: GIF, JPEG, FLASH, JavaScript

Format: JPEG, GIF, FLASH, JavaScript www.tvp.pl/olsztyn Przykład Śródtekst Opis formy. Śródtekst to graficzny element reklamowy umieszczany w różnych miejscach na serwisie, najczęściej w jego środkowej części. Czytając treść artykułu użytkownik musi zauważyć tę formę reklamy. Specyfikacja techniczna: Wielkość: 300 x 250 Waga: 45KB Format: JPEG, GIF, FLASH, JavaScript

Format: GIF, JPEG, FLASH, JavaScript www.tvp.pl/olsztyn Przykład Megabox Opis formy. Megabox to graficzny element reklamowy w kształcie prostokąta umieszczany z prawej lub lewej części strony. Jego lokalizacja sprawia, iż jest to jeden z najskuteczniejszych nośników reklamowych.  Kliknięcie w reklamę powoduje automatyczne przejście klienta na stronę reklamodawcy. Specyfikacja techniczna: Wielkość: 300 x 150 Waga: 30KB Format: GIF, JPEG, FLASH, JavaScript

Specyfikacja techniczna: Wielkość: 30 x 100 www.tvp.pl/olsztyn Przykład Scroller Opis formy. Scroller to reklama w postaci przewijającego się paska na samym dole okna. Może zawierać określony tekst, elementy graficzne, animowane, a nawet interaktywne. Reklama przesuwa się wraz z przewijaniem strony w górę i w dół. Reklama wyposażona jest w widoczny przycisk zamknięcia [ X ]. Specyfikacja techniczna: Wielkość: 30 x 100 Waga: 10KB Format: GIF, JPEG, SWF

Specyfikacja techniczna: Wielkość: 720 x 576 www.tvp.pl/olsztyn Przykład In-Stream VideoAd 30” Opis formy. Forma reklamy umożliwiająca emisję filmu reklamowego przed redakcyjnym materiałem video w oknie odtwarzacza multimedialnego Windows Media Player. W zależności od szybkości łącza użytkownika spot reklamowy wyświetlany jest w trzech różnych jakościach strumienia wideo umożliwiając płynne odtwarzanie filmu. Maksymalny czas trwania spotu reklamowego wynosi 30 sekund. Specyfikacja techniczna: Wielkość: 720 x 576 Waga: min. 4000KB Format: dowolny

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY www.tvp.pl/olsztyn ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy TVP OLSZTYN Al. Piłsudskiego 11/17, 10-959 Olsztyn tel. 89 521 39 81, fax 89 521 39 80