Budowa centralnego odcinka II linii metra Podstawowe założenia ZTM do czasowej organizacji ruchu w trakcie budowy centralnego odcinka II linii metra Budowa centralnego odcinka II linii metra
Założenia podstawowe (1/2) Na podstawie Opracowania1: istniejący układ uliczny nie przejmie w całości ruchu samochodów osobowych z wyłączanych z ruchu odcinków ulic; na czas budowy II linii metra w pierwszej kolejności konieczne będzie zapewnienie sprawnego funkcjonowania komunikacji zbiorowej; zakres priorytetów dla komunikacji zbiorowej zostanie zwiększony kosztem dalszych ograniczeń przekrojów ulicznych dostępnych dla komunikacji indywidualnej. 1) „Założenia do opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu w wybranych rejonach m.st. Warszawy podczas budowy centralnego odcinka II linii metra” BPRW Warszawa 2009 17.08.2010 Budowa centralnego odcinka II linii metra
Założenia podstawowe (2/2) Generalna zasada w organizacji ruchu na czas budowy II linii metra to udostępnienie dla komunikacji indywidualnej jedynie tej przestrzeni, która nie jest niezbędna do swobodnego kursowania pojazdów komunikacji zbiorowej. Sugerowane będzie pozostawienie przez mieszkańców samochodów na parkingach i korzystanie z transportu zbiorowego.1 1) „Założenia do opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu w wybranych rejonach m.st. Warszawy podczas budowy centralnego odcinka II linii metra” BPRW Warszawa 2009 17.08.2010 Budowa centralnego odcinka II linii metra
Założenia szczegółowe (1/4) 17.08.2010 Budowa centralnego odcinka II linii metra
Założenia szczegółowe (2/4) Ciągi dla komunikacji indywidualnej (gdzie wycofujemy komunikację autobusową lub pozostawiamy w minimalnym zakresie): Starzyńskiego – most Gdański – Słomińskiego – – Okopowa – Towarowa most Świętokrzyski al. Jana Pawła II – Chałubińskiego 17.08.2010 Budowa centralnego odcinka II linii metra
Założenia szczegółowe (3/4) 17.08.2010 Budowa centralnego odcinka II linii metra
Założenia szczegółowe (4/4) ciągi tylko dla komunikacji zbiorowej: Trasa W-Z: pl. Wileński ↔ pl. Bankowy, al. Solidarności: Szwedzka ↔ pl. Wileński (z dojazdem do P+R), ul. Jagiellońska: Ratuszowa ↔ Okrzei inne ułatwienia dla komunikacji zbiorowej 17.08.2010 Budowa centralnego odcinka II linii metra
Budowa centralnego odcinka II linii metra Objazdy pojazdów komunikacji miejskiej związane z budową stacji metra C9 RONDO DASZYŃSKIEGO Budowa centralnego odcinka II linii metra
Objazdy linii tramwajowych trasy podstawowe 10 8 17.08.2010 Budowa centralnego odcinka II linii metra
Objazdy linii tramwajowych trasy objazdowe 10 8 17.08.2010 Budowa centralnego odcinka II linii metra
Objazdy linii tramwajowych 10 8 17.08.2010 Budowa centralnego odcinka II linii metra
Objazdy linii autobusowych trasy objazdowe stan podstawowy 151, 155 105, 125, 159, 178, 501, 506, 507 17.08.2010 Budowa centralnego odcinka II linii metra
Objazdy linii autobusowych trasy objazdowe 17.08.2010 Budowa centralnego odcinka II linii metra
Objazdy linii autobusowych 17.08.2010 Budowa centralnego odcinka II linii metra
Objazdy linii autobusowych 17.08.2010 Budowa centralnego odcinka II linii metra
Udogodnienia dla komunikacji miejskiej Wydłużenie wydzielonego pasa dla autobusów w ul. Kasprzaka (począwszy od ul. Bema); Specjalna „śluza” dla autobusów przejeżdżających z prawego pasa na lewy do skrętu w ul. Karolkową; Dodatkowe przystanki w ulicach: Kasprzaka, Karolkowa i Grzybowska; Ograniczony dostęp dla pojazdów indywidualnych do ulic: Karolkowej i Grzybowskiej; Dodatkowa faza dla skręcających tramwajów przy Kinie Femina (tramwaje linii 10). 17.08.2010 Budowa centralnego odcinka II linii metra
Budowa centralnego odcinka II linii metra Dalsze etapy prac DW. WILEŃSKI STADION POWIŚLE NOWY ŚWIAT ŚWIĘTOKRZYSKA RONDO ONZ RONDO DASZYŃSKIEGO 17.08.2010 Budowa centralnego odcinka II linii metra
Budowa centralnego odcinka II linii metra Dziękujemy za uwagę Budowa centralnego odcinka II linii metra DW. WILEŃSKI STADION POWIŚLE RONDO ONZ NOWY ŚWIAT ŚWIĘTOKRZYSKA RONDO DASZYŃSKIEGO strona internetowa: metro2.ztm.waw.pl infolinia ZTM (24h): 194-84 17.08.2010 Budowa centralnego odcinka II linii metra