Budowa centralnego odcinka II linii metra

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PAT WSPÓLNE PASY I PRZYSTANKI AUTOBUSOWO-TRAMWAJOWE W WARSZAWIE
Advertisements

Opracowanie: zespół WIM, WI, ZDiUM, WTR pod przewodnictwem POKE marzec 2010 r. Obsługa komunikacyjna UEFA EURO 2012 TM.
Urząd Miejski Wrocławia
METRO WARSZAWSKIE Sp. z o.o.
Najważniejsze projekty i programy krajów europejskich noszą nazwy:
WYCHOWANIE KOMUNIKACYJNE
Znaki informacyjne.
ZMIANY W KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ PO ROZPOCZĘCIU BUDOWY DWORCA ŁÓDŹ FABRYCZNA FAZA I Łódź, 4 październik 2011 r. Zarząd Dróg i Transportu w Łodzi.
Utrudnienia i zalecane objazdy w czasie trwania 68
wraz z obsługa Osiedla S. Staszica i Żbikowa
TRANSPORT – jak się poruszasz ?
Zmiany w organizacji komunikacji miejskiej w czasie: -ograniczenia ruchu na I linii metra -zamknięcia podmiejskiej linii średnicowej -wyłączenia ruchu.
Prezentacja – Daria Staś
Warszawskie obwodnice Szanse i zagrożenia Warszawa; 25 kwietnia 2005r.
INWESTYCJE KOMUNIKACYJNE I Konferencja
Komunikacja bez barier
Organizacja transportu publicznego w Metropolii Zatoki Gdańskiej – stan istniejący i kierunki rozwoju Hubert Kołodziejski – Metropolitalny Związek Komunikacyjny.
Konsultacje Społeczne, 06-07/09/20071 PROJEKT TRASY KRASIŃSKIEGO na odcinku plac Wilsona ul. Budowlana wraz przeprawą mostową i torowiskiem tramwajowym.
Zmiany w organizacji ruchu podczas Beatyfikacji Jana Pawła II
Czysty transport miejski
w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
Znaki Drogowe Test.
System transportowy w służbie pasażera
Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012
Politechnika Warszawska, 6 grudzień 2007
Czytelność układu linii
Mieczysław Reksnis Mieczysław Reksnis.
CZY ZNASZ ZNAKI DROGOWE ?
Tramwaje w Marsylii.
przygotował: Jacek Makuch SEMINARIUM Z PRZEDMIOTU „KOLEJE MIEJSKIE”
Propozycja rozszerzenia Listy projektów indywidualnych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko o nowe projekty w zakresie sektora transportu.
Biuro Rozwoju Gdańska Gdańsk,
Przebudowa torowisk TRAMWAJOWych wraz z siecią trakcyjną w Szczecinie w ciągu komunikacyjnym na odcinku od ul. Energetyków poprzez ul. Gdańską, do.
ROZBUDOWA DROGI KRAJOWEJ NR 91 NA ODCINKU TCZEW - CZARLIN
„Rozwiązanie komunikacyjne dla Naramowic”
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Etap 1 Warszawa, wrzesień 2011.
Toruń, 31 lipca 2014 r. Zmiany w organizacji RUCHU DROGOWEGO I KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ od 1 sierpnia 2014 „Przebudowa torowiska tramwajowego na linii średnicowej.
Wykonanie: mgr Wiesława Wielgosz
INFORMACJA W ZAKRESIE UTRUDNIEŃ W ORGANIZACJI RUCHU DROGOWEGO
POIS /10-00 „Rozwój szybkiej kolei miejskiej w Trójmieście”
OPOLE SMART CITY 2020 w Opolu oraz Aglomeracji Opolskiej
Działania rewitalizacyjne na Pradze. Działania rewitalizacyjne na Pradze do 2014 r. budowa infrastruktury sportowej remont obiektów zabytkowych modernizacja.
Tramwaje Warszawskie przyjazne ludziom i miastu
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Warszawa, grudzień 2011.
TRAMWAJ NA NARAMOWICE.
ORGANIZACJA KOMUNIKACJI W DNIU MECZU FINAŁOWEGO LIGII EUROPEJSKIEJ.
Lekcja r. Temat: Zasady bezpiecznego korzystania z publicznych środków lokomocji.
Droga z pierwszeństwem.
Jak uczynić przełomową inwestycję przyjazną dla lokalnej społeczności?
Gdańsk, 12 kwietnia 2016 Otwarcie tunelu pod Martwą Wisłą - ograniczenie ruchu pojazdów ciężarowych, zmiana organizacji na rondzie Marynarki Polskiej,
STRATEGICZNY PROGRAM TRANSPORTOWY DZIELNICY POŁUDNIE W MIEŚCIE GDAŃSKU.
STRATEGICZNY PROGRAM TRANSPORTOWY DZIELNICY POŁUDNIE W MIEŚCIE GDAŃSKU NA LATA DYSKUSJA PUBLICZNA Gdańsk r. Tomasz Budziszewski Biuro.
Biuro Koordynacji Inwestycji i Remontów w Pasie Drogowym Organizacja ruchu podczas budowy centralnego odcinka II linii metra przy rondzie Daszyńskiego.
Organizacja ruchu drogowego w dniach: i w rejonach cmentarzy wrocławskich.
Zmiany komunikacyjne w Poznaniu do roku 2030 !. BRT (ang. Bus Rapid Transit) Oddzielny pas ruchu. Szybki tranzyt autobusowy. Usprawniona infrastruktura.
Poznań: Ocena Systemu Komunikacyjnego 25 maja 2016 r.
m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności
Wystąpienie Prezydent m.st. Warszawy
Organizacja transportu na terenie gmin podwarszawskich
m.st. Warszawa | Lorem ipsum dolor sit amet
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
ALMADA – dobre praktyki transportowe
Poprawa funkcjonowania komunikacji miejskiej w Toruniu
Ruszamy z budową! Ruszamy z budową wiaduktu Biskupia Górka wraz
TRAMWAJ NA NARAMOWICE.
Rowerowa Warszawa 2017 Zarząd Dróg Miejskich
UPRZYWILEJOWANIE TRANSPORTU ZBIOROWEGO
Rowerowa Warszawa 2016 Zarząd Dróg Miejskich
KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ
Włączenie Gminy Łomianki do 1 strefy biletowej warszawskiej komunikacji miejskiej Konsultacje społeczne Łomianki, 16 listopada 2017 r.
Zapis prezentacji:

Budowa centralnego odcinka II linii metra Podstawowe założenia ZTM do czasowej organizacji ruchu w trakcie budowy centralnego odcinka II linii metra Budowa centralnego odcinka II linii metra

Założenia podstawowe (1/2) Na podstawie Opracowania1: istniejący układ uliczny nie przejmie w całości ruchu samochodów osobowych z wyłączanych z ruchu odcinków ulic; na czas budowy II linii metra w pierwszej kolejności konieczne będzie zapewnienie sprawnego funkcjonowania komunikacji zbiorowej; zakres priorytetów dla komunikacji zbiorowej zostanie zwiększony kosztem dalszych ograniczeń przekrojów ulicznych dostępnych dla komunikacji indywidualnej. 1) „Założenia do opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu w wybranych rejonach m.st. Warszawy podczas budowy centralnego odcinka II linii metra” BPRW Warszawa 2009 17.08.2010 Budowa centralnego odcinka II linii metra

Założenia podstawowe (2/2) Generalna zasada w organizacji ruchu na czas budowy II linii metra to udostępnienie dla komunikacji indywidualnej jedynie tej przestrzeni, która nie jest niezbędna do swobodnego kursowania pojazdów komunikacji zbiorowej. Sugerowane będzie pozostawienie przez mieszkańców samochodów na parkingach i korzystanie z transportu zbiorowego.1 1) „Założenia do opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu w wybranych rejonach m.st. Warszawy podczas budowy centralnego odcinka II linii metra” BPRW Warszawa 2009 17.08.2010 Budowa centralnego odcinka II linii metra

Założenia szczegółowe (1/4) 17.08.2010 Budowa centralnego odcinka II linii metra

Założenia szczegółowe (2/4) Ciągi dla komunikacji indywidualnej (gdzie wycofujemy komunikację autobusową lub pozostawiamy w minimalnym zakresie): Starzyńskiego – most Gdański – Słomińskiego – – Okopowa – Towarowa most Świętokrzyski al. Jana Pawła II – Chałubińskiego 17.08.2010 Budowa centralnego odcinka II linii metra

Założenia szczegółowe (3/4) 17.08.2010 Budowa centralnego odcinka II linii metra

Założenia szczegółowe (4/4) ciągi tylko dla komunikacji zbiorowej: Trasa W-Z: pl. Wileński ↔ pl. Bankowy, al. Solidarności: Szwedzka ↔ pl. Wileński (z dojazdem do P+R), ul. Jagiellońska: Ratuszowa ↔ Okrzei inne ułatwienia dla komunikacji zbiorowej 17.08.2010 Budowa centralnego odcinka II linii metra

Budowa centralnego odcinka II linii metra Objazdy pojazdów komunikacji miejskiej związane z budową stacji metra C9 RONDO DASZYŃSKIEGO Budowa centralnego odcinka II linii metra

Objazdy linii tramwajowych trasy podstawowe 10 8 17.08.2010 Budowa centralnego odcinka II linii metra

Objazdy linii tramwajowych trasy objazdowe 10 8 17.08.2010 Budowa centralnego odcinka II linii metra

Objazdy linii tramwajowych 10 8 17.08.2010 Budowa centralnego odcinka II linii metra

Objazdy linii autobusowych trasy objazdowe stan podstawowy 151, 155 105, 125, 159, 178, 501, 506, 507 17.08.2010 Budowa centralnego odcinka II linii metra

Objazdy linii autobusowych trasy objazdowe 17.08.2010 Budowa centralnego odcinka II linii metra

Objazdy linii autobusowych 17.08.2010 Budowa centralnego odcinka II linii metra

Objazdy linii autobusowych 17.08.2010 Budowa centralnego odcinka II linii metra

Udogodnienia dla komunikacji miejskiej Wydłużenie wydzielonego pasa dla autobusów w ul. Kasprzaka (począwszy od ul. Bema); Specjalna „śluza” dla autobusów przejeżdżających z prawego pasa na lewy do skrętu w ul. Karolkową; Dodatkowe przystanki w ulicach: Kasprzaka, Karolkowa i Grzybowska; Ograniczony dostęp dla pojazdów indywidualnych do ulic: Karolkowej i Grzybowskiej; Dodatkowa faza dla skręcających tramwajów przy Kinie Femina (tramwaje linii 10). 17.08.2010 Budowa centralnego odcinka II linii metra

Budowa centralnego odcinka II linii metra Dalsze etapy prac DW. WILEŃSKI STADION POWIŚLE NOWY ŚWIAT ŚWIĘTOKRZYSKA RONDO ONZ RONDO DASZYŃSKIEGO 17.08.2010 Budowa centralnego odcinka II linii metra

Budowa centralnego odcinka II linii metra Dziękujemy za uwagę Budowa centralnego odcinka II linii metra DW. WILEŃSKI STADION POWIŚLE RONDO ONZ NOWY ŚWIAT ŚWIĘTOKRZYSKA RONDO DASZYŃSKIEGO strona internetowa: metro2.ztm.waw.pl infolinia ZTM (24h): 194-84 17.08.2010 Budowa centralnego odcinka II linii metra