Alfred Plan prezentacji: kto nas zmusza – przepisy

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Advertisements

Program Narzędziownia
Program Narzędziownia
Warszawa system IMS 7.0 oprogramowanie dla warsztatów i sklepów branży motoryzacyjnej Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Amadeo Rapid Market System Szybkiej Sprzedaży Amadeo Rapid Market System szybkiej sprzedaży.
Nowa dyrektywa maszynowa 2006/42/WE zmiany
Zapanuj nad dokumentami
Nowa Jakość kontroli w biznesie Projekt: Stworzenie e- usługi w postaci systemu księgowo-kadrowego on-line przez MGA Sp. z o.o. w Toruniu jest współfinansowany.
Miejska Komunikacja Samochodowa Sp. z o.o. w Mielcu
Krajowy System Informatyczny (KSI) – rola KSI w kontekście działań kontrolnych i procesu informowania o nieprawidłowościach,
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
Artur Szmigiel Paweł Zarębski Kl. III i
Evident – Środki Trwałe
To nowoczesny i jednocześnie prosty w obsłudze system wspomagający sprzedaż i prowadzenie gospodarki magazynowej. Przeznaczony jest dla firm handlowych.
Nowoczesny i jednocześnie prosty w obsłudze system sprzedaży przeznaczony dla firm handlowych i usługowych nie prowadzących gospodarki magazynowej o różnym.
Atlantis INSPECTOR System wspomagania zarządzaniem i ewidencją obiektów sieciowych.
Gminne Zakłady Gospodarki Odpadami a ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach zwana.
SYSTEM ZARZĄDZANIA ŚRODKAMI OCHRONY INDYWIDUALNEJ
Elektronizacja współpracy pomiędzy Zakładem Ubezpieczeń Społecznych
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
Dotcom Projektowanie systemów CCTV Projektowanie sieci LAN
Platforma Usług Elektronicznych
Podstawowa obsługa magazynu.
CDN OPT!MA integracja z Systemem Microsoft Office 2003.
System nadzoru nad bezpieczenstwem zewnetrznych granic Unii Europejskiej i polski w aspekcie zagrożenia chorobami zakaźnymi i czynnikami szkodliwymi w.
B2O Sp. z o.o. to firma która, posiada nowoczesne rozwiązania umożliwiające prowadzenie działań sprzedażowych w Internecie. Unikatową jego cechą jest.
OPRACOWANY PRZEZ FIRMĘ INFORMATYCZNĄ PIM
Wsparcie pracy grupowej systemem Workflow
System e-zamówienia.
Kontakt: Adam Jarus tel
WPŁATY I WYPŁATY GOTÓWKOWE Wykonały: Ewelina Kaszowska
System Monitorowania Odpadów Komunalnych Dolnośląska Izba Gospodarcza Wrocław,
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Wybrane zagadnienia relacyjnych baz danych
O projekcie Efektem projektu o nazwie „Przygotowanie Urzędu Miasta Tarnobrzeg do świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną za pośrednictwem.
Planowanie przepływów materiałów
CRM – wady i zalety UŁ, WMiI, Katedra Analizy Matematycznej i Teorii Sterowania 2008.
elseEDU _ ______________________________
Nasze rozwiązanie „ENOVA DLA ENERGETYKI” powstało na bazie nowoczesnego systemu zarządzania klasy ERP oraz dwuletniej współpracy z jednym.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej i budżetu państwa Partnerzy projektu: Program do analizowania i weryfikowania danych dla JST i kuratoriów.
ENOVA dla WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI System Zarządzania klasy ERP NOWOCZESNE, SPECJALSTYCZNE OPROGRAMOWANIE, WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE I OBSŁUGĘ.
Rola KDPW w obsłudze walnych zgromadzeń Pierwsze doświadczenia po zmianie KSH.
KOMPANIA WĘGLOWA S.A..
System Informatyczny w firmie branży komunalnej
Projekt Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego „Wiedza, Kompetencje i Zatrudnienie – dostosowanie programów kształcenia do potrzeb.
Projekt Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego „Wiedza, Kompetencje i Zatrudnienie – dostosowanie programów kształcenia do potrzeb.
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Przedsiębiorstwo Informatyki „ETOB-RES” Sp. z o.o. Rzeszów: 25 - letnie doświadczenie w tworzeniu oprogramowania 36 pracowników zatrudnionych na umowę.
Jak założyć organizację pozarządową? Od nitki do kłębka
Repozytorium Transakcji w KDPW Warszawa, 8 listopada 2012.
II stopień - Logistyka Specjalność: Zarządzanie Łańcuchem Dostaw.
Jak założyć firmę w jednym okienku? Autorki: Anna Mikler Anna Mikler Magdalena Aksamit Magdalena Aksamit.
RAKSSQL Systemy do zarządzania INTERSYSTEM Autoryzowany Dystrybutor RAKS Warszawa | Kraków
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Dokumentacja magazynowa
EKONOMIKA LOGISTYKI. Znaczenie dokumentacji Dla prawidłowego zarządzania materiałami w magazynie stosujemy odpowiednią dokumentację odnośnie ich przepływu.
TRANSPORTOWY DOZÓR TECHNICZNY
MINISTERSTWO OBRONY NARODOWEJ
Zintegrowany System Monitorowania Obrotu Produktami Leczniczymi
Nowoczesne zarządzanie
Zarządzanie sklepem internetowym
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
Zarządzanie Łańcuchem Dostaw
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Zarządzanie sklepem internetowym
Wdrożenie e-recepty.
LOTOS Kolej sp. z o.o. Prezentacja Spółki 19 kwietnia 2019.
Zapis prezentacji:

Alfred Plan prezentacji: kto nas zmusza – przepisy do czego nas zmusza  do prowadzenia dziennika i śledzenia łańcucha i do przechowywania itp na jakie napotkamy trudności – dużo danych (statystyka), możliwe pomyłki dajemy AppWeb dzienik jednoznacznych oznaczeń, który robi wszystko co potrzeba dajemy więcej, dajemy AppTab, dzięki któremu unikamy w całym łańcuchu, ręcznego wprowadzania danych – wszystko nowocześnie czytnikami dajemy jeszcze więcej - dajemy informacje o kosztach w przedziałach czasowych, inne statystyki, np. ile ton MW zużyliśmy i ile nas to kosztowało   Jacek – konkurs na nazwy handlowe: AppTab AppWeb np. Alfred I Alfred Mobilny, Alfred – System Jednoznacznych Oznaczeń, Alfred Mobilny – System Przyjęć i Weryfikacji MW Skojarzenie oczywiste, ale może coś lepszego przyjdzie Ci do głowy. SYSTEM EWIDENCJI MATERIAŁÓW WYBUCHOWYCH z Rejestrem Jednoznacznych Oznaczeń MW

Wytyczne prawne Dyrektywa Rady 93/15/EWG z dnia 5 kwietnia 1993 r. w sprawie harmonizacji przepisów dotyczących wprowadzania do obrotu i kontroli materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego Dyrektywa Komisji 2008/43/WE z dnia 4 kwietnia 2008 r. w sprawie ustanowienia systemu oznaczania i śledzenia materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego, zgodnie z dyrektywą Rady 93/15/EWG Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 22 sierpnia 2012 r. w sprawie sposobu ewidencjonowania wprowadzonych do obrotu materiałów wybuchowych, broni, amunicji oraz wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym

Potrzebujemy Prowadzić Rejestr Jednoznacznych oznaczeń MW Śledzić na każdym etapie łańcucha logistycznego MW Przechowywać i chronić zgromadzone informacje przez 10 lat Testować bezpieczeństwo danych i systemu Zamawiać MW u producenta Prowadzić standardową gospodarkę magazynową (PW,PZ,RW,WZ) Przyjmować zamówienia od Klientów Kompletować dostawy Fakturować sprzedaż

Od 300 do 10.000 szt. wyrobów oznaczonych Problem Ogromna ilość informacji z dokładnością co do sztuki. Nasz pojedynczy statystyczny Klient średniomiesięcznie odbiera od nas Od 300 do 10.000 szt. wyrobów oznaczonych Z ilu znaków składa się kod MW? PL009AMH3E7814000935000 23 znaki Przy założeniu, że wprowadzenie ręczne jednego numeru seryjnego wraz z nazwą artykułu z jego danymi handlowymi zajmuje 60s to wprowadzenie 10.000 szt. zajmie miesięcznie blisko półtora tygodnia roboczego z dużym prawdopodobieństwem wystąpienia błędów.

Nasz idea Poziom NITROERG SERWIS: Wdrożenie systemu klasy ERP z możliwością: obsługi indeksów towarowych z modyfikowanymi cechami (zasada wg. dostaw); importu danych zewnętrznych z plików xml; funkcjonowania magazynu mobilnego na kolektorach danych; exportu danych wygenerowanych przez system (dokumenty sprzedażowe) w formie plików xml; standardowej obsługi w zakresie obrotu towarowo-materiałowego w przedsiębiorstwie (od PZ/PW do faktury sprzedażowej)

Nasz idea Poziom pośredni - dostawa: Wdrożenie aplikacji mobilnej usprawniającej obsługę procesu wydawania MW u Klienta z możliwością: pełnej integracji z systemem ERP NITROERG SERWIS; importu danych z systemu w formie plików xml w podziale na środki transportu; zapewnienia bezpieczeństwa dostępu – identyfikacja RFID/PIN osób uczestniczących w wydawaniu mw; weryfikacji dostawy za pomocą czytnika kodów 2D; praca off/online z synchronizacją z aplikacją web. eliminacji potrzeby posiadania przez Klienta czytnika/kolektora danych.

Nasz idea Poziom Klient: Wdrożenie aplikacji web z możliwościami: współdziałania z aplikacją mobilną obsługującą dostawy; importu danych z aplikacji mobilnej w formie plików xml w podziale spersonalizowanym; zapewnienia bezpieczeństwa dostępu – identyfikacja login/PIN osób mogących analizować zarejestrowane dane; pracy z aplikacją online na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu. zapewnienia zapisu danych zgodnie z wymogami Dyrektywy o RJO; zapewnienie zapisu danych umożliwiających analizy kosztowe zużytych MW przez Klienta;

Poziom I ERP enova365 Alfred wykorzystujemy standardowe rozwiązanie dla prowadzenia gospodarki magazynowej Spółki w oparciu o enova365 Handel z modyfikacją ALFRED co zapewnia nam prowadzenie RJO; obsługujemy dostawy MW z wykorzystaniem plików xml lub bez plików (np. ręczne wprowadzanie danych za pomocą kolektora lub import z plików xls); nasze składy MW obsługujemy kolektorami danych Motorola MC9190 z aplikacją enova365 Alfred Magazynier; otrzymujemy w pełni funkcjonalny system magazynowy zintegrowany z pozostałymi aspektami funkcjonowania przedsiębiorstwa (FK, KP, CRM);

Poziom II Alfred mobilny każdy z pojazdów ADR/RSMW wykorzystywany w spółce wyposażony zostaje w urządzenie mobilne (tablet przemysłowy) wraz ze skanerem 2D urządzenia zostają spersonalizowane nr rejestracyjnym auta aplikacja online współpracuje z enova365 Alfred aplikacja identyfikuje wydawcę i strzałowego celem personalizacji dostawy aplikacja umożliwia realizację dostawy w trzech wariantach bez skanowania dostawy – tylko ręczna, wyrywkowa kontrola ze skanowaniem całej dostawy ze skanowaniem nieprzyjmowanych towarów

Poziom III Alfred Web integracja z aplikacją Alfred Mobilny jako generatora danych gromadzenie informacji o każdej dostawie MW z danymi o: dacie/godzinie dostawy; miejscu przekazania MW; wydawcy MW obsługującym dostawę; uprawnionym strzałowym odbierającym MW; asortymencie – m.in. : nazwa handlowa/UN/ilość/wartość/waga/JO raportowanie przechowywanych danych w wymaganych przez Klienta wariantach; eksportowanie gromadzonych danych celem dalszych analiz (np. Excel); dostęp online z dowolnego urządzenia łączącego się z Internetem dostęp tylko dla zarejestrowanych/upoważnionych osób (login/hasło)

Zaakceptowana dostawa zapisywana jest w serwisie Alfred Web Przebieg procesu Dostawa od producenta – NITROERG SA, NITROCHEM wykorzystanie pliku xml jako szkicu dokumentu PZ Weryfikacja na składzie MW Skanowanie dostawy za pomocą kolektora z aplikacją Alfred Magazynier Przyjęcie zamówienia od Klienta Obsługa telefoniczna w biurze i zdalny wydruk zamówienia na odpowiednim składzie Realizacja zamówienia – kompletacja dostawy Magazynier skanuje odpowiednie kartoy/sztuki Wydruk dokumentów Awizo Wraz z wydrukiem zatwierdzonych Awizo następuje eksport danych dostawy plikiem xml do Alfreda Mobilnego Dostawa do Klienta Strzałowy weryfikuje dostawę i zatwierdza w Alfredzie Mobilnym Zaakceptowana dostawa zapisywana jest w serwisie Alfred Web

Alfred podsumowanie Opieramy się na: sprawdzonym systemie ERP systemie „odmiejscowionym” – zasadnicze elementy systemu nie są instalowane na żadnym urządzeniu lokalnym; zdublowanym systemie serwerowo-dyskowych oraz personalizacji dostępów (karty RFID/PIN, Login/hasło); maksymalnym ograniczeniu kosztów po stronie naszych Klientów; maksymalnym uproszczeniu prowadzenia rejestru jednoznacznych oznaczeń; potrzebie uzyskiwania informacji nie tylko o JO – np. o kosztach; dobranych i przetestowanych urządzeniach skanujących stosownych przez naszego jedynego udziałowca tj. NITROERG SA;

Alfred podsumowanie Zapewniamy Klientom współpracującym z NITROERG SERWIS Sp. z o.o. obecnie oraz przyszłym, w ramach świadczonych usług i realizowanych dostaw MW: udostępnienie dedykowanej aplikacji/serwisu Alfred Web celem prowadzenia rejestru jednoznacznych oznaczeń MW; udostępnienie w trakcie procesu wydawania MW skanera 2D i aplikacji Alfred Mobilny celem weryfikacji dostawy; kastomizację aplikacji/serwisu Alfred Web do indywidualnych potrzeb informacyjnych; integralność poszczególnych elementów; bezpieczeństwo danych; okresowe testy bezpieczeństwa danych i dostępów do danych zgromadzonych; archiwizację zgromadzonych danych; możliwość integracji z dowolnym systemem FK (w ramach standardowego obrotu materiałowego opartego na dokumentach PW/RW).

Zapraszamy na warsztaty Nitroerg Serwis Sp. z o.o. zaprasza w 9 tygodniu br. na prezentację Alfreda Mobilnego i Alfreda Web wraz z warsztatami szkoleniowymi. Ostateczna data i miejsce zostanie ustalone w porozumieniu z Zarządem Stowarzyszenia Kierowników Ruchu Zakładów Górniczych o czym zostaniecie Państwo poinformowania indywidualnie oraz poprzez nasza stronę www.nitroerg-serwis.pl