1 Przykłady obiektów po szkielatyzacji
2 Ekran:
3 Operacje: 1.element L1 2.element L2 3.element M 4.L1 do końca i L2 5.L1 do końca i M 6.L2 do końca i L1 7.L2 do końca i M 8.M do końca i L1 9.M do końca i L2 10.L1x4, L2x4, Mx4 11.L1,L2x4, potem Mx4 12.L1,L2,Mx4 razem 13.L1,L2 razem 14.L1,L2 do końca wtedy M
4 Obiekty: 1.Gwiazdka 72 dpi 2.Trójkąt 2 cm 50 i 100 dpi 3.Kwadrat 1 cm 50 i 100 dpi 4.Koło 1 cm 50 i 100 dpi 5.Fala 1 x 2 cm 100 dpi 6.Gwiazdor 1 x 2 cm 100 dpi 7.Dziura 96 i 120 dpi
5 Szkieletyzację przeprowadza się za pomocą przekształcenia zwanego ścienianiem. Można ją przeprowadzić przy pomocy ścieniania obrotowym elementem strukturalnym o symbolu L: L1L2 lub rzadziej używanym elementem o symbolu M: X 0 X
6 Gwiazdka 72 dpi po L1 = po L2 = L1 do końca i L2 = L2 do końca i L1 oryginał
7 Gwiazdka 72 dpi (2) M do końca i L1 po M
8 Gwiazdka 72 dpi (3) L1, L2 do końca razem M do końca i L2
9 Gwiazdka 72 dpi (4) L1, L2 do końca wtedy ML1 do końca i M= L2 do końca i M
10 Gwiazdka 72 dpi (5) L1, L2 potem ML1, L2, M
11 Gwiazdka 72 dpi (6) po ASKL1, L2, M razem
12 Gwiazdka 72 dpi (7) L1, L2 potem Mpo Matlabie
13 Trójkąt 2cm-50 dpi (1) po L1oryginał
14 Trójkąt 2cm-50 dpi (2) L1, L2 potem Mpo M
15 Trójkąt 2cm-100 dpi (1) po L1oryginał
16 Trójkąt 2cm-100 dpi (2) L1, L2 do końca razempo M
17 Kwadrat 1cm-50 dpi (1) po L1oryginał
18 Kwadrat 1cm-100 dpi (1) po L1oryginał
19 dziura 96 dpi (1) po L1oryginał
20 dziura 96 dpi (2) L1, L2, M razempo M
21 dziura2 120 dpi (1) po L1oryginał