Stare media w nowych czasach

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Polish Yellow Pages Operator Telekomunikacyjny Yellow Phone ,
Advertisements

PRZYCZYNY UPUBLICZNIENIA SPÓŁKI NA PRZYKŁADZIE BANKIER.PL S.A.
źródło: Megapanel PBI/Gemius, maj 2010 Wybrane serwisy internetowe Grupy INFOR Dziennik.pl Dynamicznie rozwijający się serwis informacyjny skierowany.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
W EB 2.0 W NGO. W 15 MINUT. M ICHAŁ P AŁASZ NGO 2.0. Organizacje pozarządowe w społeczeństwie informacyjnym.
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
© Copyright Krzysztof B. Matusiak 2010 W YZWANIA INTERNACJONALIZACJI POLSKICH OŚRODKÓW INNOWACJI I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI Wyzwania internacjonalizacji – doświadczenia.
Plan działań na rzecz rozwoju społeczeństwa informacyjnego
1 / 17 Komercyjne aspekty webcastingu z punktu widzenia nadawcy publicznego Warszawa 8 grudnia 2005 r. Warszawa, 8 grudnia 2005 r.
Edward Krzemień redaktor naczelny wyborcza.pl.
Konsumpcja informacji
Nowe modele biznesowe dla wydawców treści
Studium przypadku KOPIARKI S.A.
Polski system medialny
Projekt „e-świętokrzyskie” Finansowany z funduszy ZPORR na
1 Werbespot. AWD CEE Controller Tagung 29./30. Juni 2006 POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE KIERUNKI ROZWOJU, AKTUALNE PROBLEMY POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE.
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
Informacja w nauce, społeczeństwie, gospodarce Serwisy informacyjne w Internecie – rynek mediów, technologii, wyszukiwania.
Działalność jednostek samorządu terytorialnego w telekomunikacji – wymagania Megaustawy Piotr Combik.
Katedra Ekonomii i Badań Regionalnych Politechniki Opolskiej
Praca dyplomowa magisterska
Praca dyplomowa magisterska
Monitoring Online Mediów Internetowych
Tradycyjne media w internecie
Marketing elektroniczny w turystyce
Badanie Megapanel PBI/Gemius w 2005 roku - podsumowanie Marcin Pery, Warszawa,
Dominik Matuzewicz Bogdan Grabczyk Monster Worldwide Polska
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ NA CZYM BUDOWAĆ PRZEWAGI KONKURENCYJNE EUROPY? POLSKA W EUROPIE A EUROPEJSKIE SOFT POWER SPECJALNE WYDANIA MAGAZYNU THINKTANK.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Znaczenie Internetu w doradztwie zawodowym dla młodzieży
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
opis projektu jednym zdaniem
Cele ! Treści multimedialne on-line: trendy rynkowe Konkurencja ...
Internet na obszarach wiejskich szanse i możliwości Bartosz Margol Biuro Programów Wiejskich Fundusz Współpracy.
Elementy gospodarki elektronicznej opartej na wiedzy
EDI NET - badania.
Metodologia badań wydatków reklamowych
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Paweł Majak Asc. Director Country Management Frogster Online Gaming GmbH Rynek MMO w Polsce z perspektywy Europy Zachodniej.
Rewolucja w komunikacji III Kontent "blogowy": Jaką wartość ma treść blogów? Czy blogi niosą za sobą wartościowe informacje oraz jak je znaleźć. Dominik.
Dziennik Gazeta Prawna, Dominik Skoczek "Prawo autorskie powinno chronić twórców, a nie internetowych piratów" "Palącym.
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
Dlaczego warto studiować socjologię mediów w APS?
„E-usługi dla mieszkańców powiatu mińskiego”
DZIENNIKARSTWO MODOWE
I - 1 „Zmieniamy Polski Przemysł” RYNEK DYSTRYBUCJI STALI Katowice, 21listopada 2005 r.
Przemysł poligraficzny (Dla Bartes125 z zadane.pl – blackshooter)
Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów. O PZWLP PZWLP powstał w 2005 roku Celem Związku jest kształtowanie i wpływanie na rozwój branży wynajmu i.
Europejskie i lokalne Wyzwania regulacyjne w mediach Tadeusz Kowalski, prof.UW Warszawa, 8 grudnia 2006.
NINIEJSZA PREZENTACJA POWINNA BYĆ ROZUMIANA JAKO RODZAJ WIZJI I POTENCJALNEGO ROZWOJU RYNKU W POLSCE, A NIE JAKO KONKRETNE OCZEKIWANIA NADAWCY!
Internet jako środowisko informacyjne wykład
Dlaczego Biblioteka Wirtualna Nauki? Marek Niezgódka ICM, Uniwersytet Warszawski Warszawa,
ENERGETYKA maja 2003 Sala Afrykańska, na terenie Międzynarodowych Targów Katowickich.
Biblioteka wirtualna nauki: rok po inauguracji, szanse i perspektywy Marek Niezgódka Warszawa, 5 grudnia 2003.
Biblioteka Wirtualna Nauki: geneza, stan obecny, kierunki rozwoju Marek Niezgódka ICM, Uniwersytet Warszawski Kraków,
Metody komunikacji dawniej i dziś
Standard pomiaru internetu Polskie Badania Internetu.
Biblioteka szkolna we współczesnym świecie
Źródło: SMG/KRC Poland-Media, TGI, woj.. Pomorskie, fala I – VI’2002 Czytelnictwo Dziennika Bałtyckiego poniedziałekwtorekśrodaczwartekpiąteksobota.
Departament Zarządzania Programami Rozwoju Regionalnego Ul. Kościuszki 83, Olsztyn Tel. (0-89) , Fax (0-89) Urząd Marszałkowski.
T YTUŁ Media publiczne w Europie finansowanie i wyniki oglądalności Grudzień 2014.
Wady i zalety pracy w chmurze
Prezentacja biznesplanu
Obserwatorium kultury
JAKUB BAREŁKOWSKI REKLAMA W WYSZUKIWARKACH
Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Formy reklamy w wyszukiwarkach internetowych ●wyniki organiczne zbudowane na podstawie algorytmu oceniającego.
Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jakub Barełkowski.
MARKETING INTERNETOWY
Prezentacja biznesplanu
Zapis prezentacji:

Stare media w nowych czasach O tym jak zmieniły się warunki funkcjonowania mediów. Jak „stare” media na to reagują. Jakie są dziś wyzwania stojące przed tradycyjnymi mediami. Jakie ciekawe inicjatywy podejmują Dominik Kaznowski – AGORA S.A + Marek Woźniak - netPR.pl Marek Woźniak – netPR.pl

Power Users 2006 czyli co wiedzą wydawcy za oceanem znalezienie sposobu na monetyzację treści jest postrzegane przez wydawców prasy jako ważny i naglący problem branży, w szczególności biorąc pod uwagę słabość źródeł przychodu jakim jest reklama wydawcy zdają sobie sprawę z tego, że ich witryny nie są tymi miejscami w internecie, które przyciągają osoby robiące zakupy w sieci – przegrywają z witrynami producentów i wyszukiwarkami, Power Users 2006 – Maj 2006 - Amerykański Związek Wydawców Prasy Marek Woźniak – netPR.pl

Power Users 2006 czyli co wiedzą wydawcy za oceanem atutem wydawców „starych mediów” w internecie są informacje a w szczególności informacje lokalne, konkurowanie ze sklepami internetowymi i wyszukiwarkami wymaga skupienia na serwisach i bazach danych lokalnych, reklama w ich wymaga bardziej efektywnych form pojęcie RSS-ów, podcastów nie jest rozumiane przez użytkowników ale oferuje duży potencjał wzmacniający relacje – sugerowana jest edukacja użytkowników, promocja a nawet zmiana nazwy. Power Users 2006 – Maj 2006 - Amerykański Związek Wydawców Prasy Marek Woźniak – netPR.pl

Power Users 2006 czyli co wiedzą wydawcy za oceanem modne są usługi interaktywne – w szczególności dostarczanie informacji na urządzenia przenośne (palmtop, komórka, etc), kanały informacyjne RSS i podcasty. użytkownicy internetu są zainteresowani otrzymywaniem alertów na urządzenia przenośne istotną konkurencją lokalną są witryny internetowe telewizji lokalnych Power Users 2006 – Maj 2006 - Amerykański Związek Wydawców Prasy Marek Woźniak – netPR.pl

Power Users 2006 czyli co wiedzą wydawcy za oceanem funkcjonalność audio i video jest interesującą niszą w szczególności w odniesieniu do młodych użytkowników i wartą inwestowania aby konkurować, że dużymi serwisami ogłoszeniowymi o zasięgu całego kraju wydawcy rozważają eksperymentalnie zaoferować bezpłatnych ogłoszeń tematycznych, Power Users 2006 – Maj 2006 - Amerykański Związek Wydawców Prasy Marek Woźniak – netPR.pl

stare i nowe media w europie dysonans – wyszukiwarka wróg czy przyjaciel mediów ? 2005-2006 rok – Copiepresse pozywają Google i MSN, Agence France Presse domaga się 17.5 mln USD od Google styczeń 2007 – wydawcy w Belgii (Copiepresse) wysyłają prawne ostrzeżenie do Yahoo 2001-2007 – wydawcy w Polsce dążą do regulacji rynku usług monitoringu mediów funkcjonującego trochę na pograniczu prawa – rozwiązania w stylu web 1.0  Marek Woźniak – netPR.pl

e-papier  dziennik biznesowy Les Echos wydanie na e-papierze  planowane udostępnienie w kwietniu 2007 koszt rocznej prenumeraty z kosztem „e-papieru” to ok.. 500 EUR (wersja drukowana – 416 EUR). Marek Woźniak – netPR.pl

podsumowanie gazety przeżyją ale muszą ewoluować i jeszcze dużo zmian przed nimi internet mobilny – nowe perspektywy dla mediów WEB 3.0, internet semantyczny, web services – nowe modele biznesowe i nowy wymiar handlowania informacją, treściami i prawami użytku w internecie, e-papier – nowe szanse – brak kosztów dystrybucji i druku, malejąc koszt urządzeń zmiany w modelu dziennikarstwa „pay – per view journalism” - mniejsze koszty tworzenia „złego” kontentu – wynagrodzenie zależne od jakości Marek Woźniak – netPR.pl

dziękujęmy Dominik Kaznowski Marek Woźniak AGORA S.A. dominik.kaznowski@agora.pl Marek Woźniak netPR.pl m.wozniak@netpr.pl Marek Woźniak – netPR.pl