Public Relations – odpowiedzialność każdego pracownika Urzędu 23 października 2014 Warszawa prof. zw. dr hab. Krzysztof Opolski.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Faith Covenant Ministries Apostolskie zespoły współzależnych kościołów i misji.
Advertisements

OSIEM ZASAD ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ.
2.1. MISJA PRZEDSIĘBIORSTWA I JEGO CELE
BEZPIECZNA i PRZYJAZNA SZKOŁA
Badania w Public Relations program zajęć dydaktycznych z przedmiotu
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
Standardy etyczne w pracy doradcy dr Anna Kienig Uniwersytet w Białymstoku Wydział Pedagogiki i Psychologii.
Dlaczego opieka pastoralna ?
Zdobądź przewagę nad konkurencją ! Bądź społecznie odpowiedzialny!
Ogólnopolska konferencja NAUKOWA: „Zakazana kolekcja
DOKUMENTOWANIE PROCESU ZINTEGROWANEGO
Proces zjednoczenia się osób, grup, instytucji, państw. Tworzenie z nich jednego, jednolitego organizmu, który później wspólnie współpracuje. Integrowanie.
FUNDAMENTY PRACY W ZESPOLE
Oddziaływanie współczesnych przemian kulturowo-cywilizacyjnych na rozwój zasobów ludzkich w kontekście tworzenia społeczeństwa informacyjnego i gospodarki.
Maciej Bieńkiewicz, 15 marca 2012
Bezpieczeństwo w sieci
RAZEM DLA BEZPIECZEŃSTWA
Małgorzata Bogdanowicz
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Administracja publiczna na rzecz spójności regionalnej i europejskiej
Społeczna odpowiedzialność biznesu
„PR – pozytywne relacje! Kreowanie wizerunku”
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE Instytut Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu SPECJALNOŚĆ: PUBLIC RELATIONS.
Agata Blady, Komunikado PR,
Skuteczny i efektywny samorząd terytorialny Warszawa, 8 października 2010 r. Procedura Poświadczania Jakości Zastosowania CAF Po co to nam? Jak to będzie.
Czarny? Biały? a może różowy w paseczki?
Budowanie wizerunku Skuteczne wywieranie wpływu
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Praktyka Europejskich Rad Zakładowych ERZ Art.13 Art ERZ w liczbach.
CSR- instrumentalne wykorzystanie czy uczciwa gra ? Wasiak Agnieszka.
NAUCZYCIELKA BADACZKA, jest pomysł na więcej pracy
Budowanie partnerstwa Halina Siemaszko W prezentacji wykorzystano materiały Fundacji Partnerstwo dla Środowiska.
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE
Prof. Aleksander Surdej
Kształcenie Gdzie jesteśmy? Dokąd zmierzamy?. Czym jest kształcenie instruktorskie? Pomoc w rozwoju instruktorskim na drodze przeżyć, wspólnie osiąganych.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Społeczna Odpowiedzialność Biznesu CSR- Corporate Social Responsibility
WSPÓLNIE NA ZAMOJSZCZYŹNIE KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROJEKCIE WSPÓLNIE NA ZAMOJSZCZYŹNIE KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROJEKCIE Wspólnie na Zamojszczyźnie- projekt.
Kodeks Etyki Aptekarza Rzeczpospolitej Polskiej
Piotr Frączak Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego, Ogólnopolska Federacja Organizacji Pozarządowych Społeczeństwo obywatelskie a Narodowe Strategiczne.
Działaj odpowiedzialnie! Promocja społecznej odpowiedzialności biznesu w województwie lubuskim Jarosław Nieradka Organizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej.
System Przeciwdziałania Zagrożeniom Korupcyjnym
Charakterystyka partnerstwa lokalnego „W krainie dzikiej róży-Góry Pieprzowe” Kielce, 11 kwietnia 2015 r. Katarzyna Batko PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA -PORADNIE PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNE- Podsumowanie nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2014/ ewaluacji problemowych 1.06.
KULTURA I ETYKA W PRACY BIUROWEJ
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Lustracja spółdzielcza – wartość czy dolegliwość Konferencja KZBS „Kontrola w bankach spółdzielczych sojusznikiem w procesie zarządzania instytucją” Warszawa.
Fundusz Inicjatyw Obywatelskich Konkurs FIO 2016 Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej Departament Pożytku Publicznego 1.
The Leader in Me.
Zasady etyki prawniczej
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Etyka biznesu. Implementacja. Instrumenty implementacyjne Projekty edukacyjne Dobrowolne zobowiązania w ramach CSR Komisje etyczne i kodeksy etyczne Audyt.
Konsultacje z zasadami dla Wrocławia Oktawiusz Chrzanowski, FISE>
Społeczna odpowiedzialność organizacji Zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji powodują, że ulegają zmianie społeczne oczekiwania wobec.
Dobry Rodzic – Dobry Start. Dlaczego warto podejmować działania profilaktyczne skierowane do rodziców małych dzieci?
COBIT 5 Streszczenie dla Kierownictwa
7 Nawyków – mapa wdrożenia
Konkurencja a polityka konkurencji
Konkurs „Biznes z Sercem” - Dlaczego warto
Nowe zarządzanie publiczne budżet zadaniowy- dobre praktyki
10 Najnowszych Trendów Public Relations
Ze spostrzeżenia w wyobrażenie.
Jak organizować społeczne środowisko uczenia się dzieci w klasie I?
Krzysztof J. Jankowski LL.M.
Kodeks etyczny nauczyciela
Ogólne wiadomości o prawie cywilnym
RAZEM DLA BEZPIECZEŃSTWA
Nauka administracji mgr Karina Pilarz.
„Wiele spojrzeń na wspólną sprawę – psychologiczne aspekty odpowiedzialności społecznej zawodów zaufania publicznego w świetle wyników sondażu członków.
Wykład I: Co to jest wizerunek i na czym polega jego kreowanie.
Zapis prezentacji:

Public Relations – odpowiedzialność każdego pracownika Urzędu 23 października 2014 Warszawa prof. zw. dr hab. Krzysztof Opolski

„Oprócz tego, że działasz właściwie musisz sprawić, żeby ludzie wiedzieli, że działasz właściwie.” John D. Rockefeller © Krzysztof Opolski

Odpowiedzialne Public Relations Wzajemne korzystne relacje pomiędzy organizacją i różnymi grupami jej otoczenia. Osiąganie harmonii i równowagi w relacjach z otoczeniem © Krzysztof Opolski

Obieg informacji, ograniczający asymetrię informacji. Budowanie zaufania i poczucia wspólnoty działań. Podporządkowanie działań rygorom etycznym. Celowość, systematyczność i konsekwencja oddziaływania. © Krzysztof Opolski Czym jest odpowiedzialny PR?

© Krzysztof Opolski Jak być częścią odpowiedzialnego PR? (1) Przestrzegam poufności w relacjach zawodowych na każdym poziomie i w każdym obszarze. Wypełniam swoje zobowiązania zawarte w umowach, regulacjach, normach w prawidłowy sposób. Odrzucam manipulacje, polegające na wykorzystywaniu sytuacji do zwiększenia własnych korzyści.

© Krzysztof Opolski Jak być częścią odpowiedzialnego PR? (2) Właściwie, wiarygodnie i zgodnie z prawdą przekazuję informacje. Stale się kształcę, zdobywam nowe doświadczenia, uczestniczę w szkoleniach, żeby wiedzieć więcej. Strzegę honoru i godności swojej i organizacji. Dbam o reputację, nie narażając wizerunku organizacji i osób w niej pracujących.

„PR powinien być stosowany, by służyć interesowi publicznemu, poprzez doprowadzenie do zrozumienia pomiędzy organizacjami a ich otoczeniem.” James E. Grunig

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ! prof. zw. dr hab. Krzysztof Opolski