autor: mgr inż. Jacek Thiem

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WARIANT I DŁUGI TUNEL POD TOROWISKIEM TRAMWAJOWYM
Advertisements

I część 1.
DLA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH
Opracowanie: zespół WIM, WI, ZDiUM, WTR pod przewodnictwem POKE marzec 2010 r. Obsługa komunikacyjna UEFA EURO 2012 TM.
Znaki informacyjne.
Analiza progu rentowności
Mariusz Bryła Dyrektor Działu Doradztwa Collect Consulting S.A.
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Katedra Budownictwa Drogowego Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy WYKONANIE OBLICZEŃ SYMULACYJNYCH ROZKŁADU RUCHU ORAZ ANALIZ NATĘŻEŃ
Budowa centralnego odcinka II linii metra
MANUFAKTURA ŁÓDŹ GENIUS LOCI A KOMERCYJNA WARTOŚĆ PRZESTRZENI PUBLICZNEJ dr inż. arch. Małgorzata Hanzl INSTYTUT ARCHITEKTURY i URBANISTYKI POLITECHNIKA.
SPOTKANIE INFORMACYJNE
Ile wiem o swojej szkole?
plan naboru do szkół ponadgimnazjalnych na rok szkolny 2011/2012
KONKURS WIEDZY O SZTUCE
NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Zajęcia w ramach projektu NTUE.
Wyjazdowy projekt edukacyjny BERLIN 2011 czwartek, zbiórka na parkingu przy Al. Kościuszki przy ul. Wigury, godz pamiętać
PRZEBUDOWA TARGOWISKA PRZY ULIC BANACHA/GRÓJECKA
Stan wdrażania komponentu regionalnego PO KL wg stanu na dzień 31 lipca 2008 r. Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki DOLNOŚLĄSKI WOJEWÓDZKI URZĄD.
Parkowanie we Wrocławiu. Podstawowy cel analizy Spowodowanie lepszej dostępności miejsc parkingowych w centrum Wrocławia.
Konsultacje Społeczne, 06-07/09/20071 PROJEKT TRASY KRASIŃSKIEGO na odcinku plac Wilsona ul. Budowlana wraz przeprawą mostową i torowiskiem tramwajowym.
Przebudowa centralnego układu komunikacyjnego śródmieścia w Świnoujściu 1.
KONCEPCJA USPOKOJENIA RUCHU DLA OSIEDLA GRZYBOWEGO Robert Urbański Kierownik Zespołu Studiów Transportowych Suchy Las, 18 kwiecień 2013.
Inteligentne Systemy Transportowe w Bydgoszczy
Europejski Tydzień Zrównoważonego Transportu września Kampania koordynowana jest przez Ministerstwo Środowiska pod patronatem Komisji Europejskiej.
RZESZÓW - 8 LISTOPADA 2012 R.. Wybrane zrealizowane inwestycje: remont ul. Mieszka I od ul. Kustronia do al. Niepodległości; wykonanie połączenia ul.
Bezprzewodowy dostęp do sieci Internet w Gminie Brzesko
mgr inż. Roman Włodarz stan prawny na
Tania i społecznie akceptowana linia kolejowa do Pyrzowic
Podsumowanie działalności Zarządu Banku za okres
„Rynek pracy w powiecie trzebnickim: struktura bezrobocia i miejsca pracy.”
Zapraszamy na wyjątkową wycieczkę !!!
Przebudowa ulicy Wojska Polskiego Projekt przebudowy obejmował ul. Wojska Polskiego od skrzyżowania z ul. Młyńską do skrzyżowania z ul. Armii.
Sprawozdanie z działalności w 2009 roku Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Eko-Babice Sp. z o.o. Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Eko-Babice Sp. z.
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
Przygotowania szkół na przyjęcie dzieci 6 letnich do klas I.
Znaki i sygnały drogowe
Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw
inwestycyjnych i remontowych
11 Listopada Dzień Niepodległości
przygotował: Jacek Makuch SEMINARIUM Z PRZEDMIOTU „KOLEJE MIEJSKIE”
rachunkowość zajęcia nr 11
Im. Polskich Noblistów w Policach. W naszej ankiecie wzięło udział: 47 pieszych 39 kierowców 21 rowerzystów.
8. Nauczycielom, którzy udostępnili nam swoje adresy oraz wyrazili na to zgodę, wysyłamy zadania domowe i inne prace wykorzystując pocztę elektroniczną
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
FUNDACJA STEFANKA przy
Działalność ekonomiczno - finansowa
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
„STREFA 30” POZNAŃ CENTRUM CELE PROJEKTU „STREFA 30”  USPOKOJENIE RUCHU W CENTRUM MIASTA  POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU  STWORZENIE LEPSZYCH.
BUDOWA MIEJSC PARKINGOWYCH WZDŁUŻ JEZDNI DROGI PUBLICZNEJ GMINNEJ
Toruń, 31 lipca 2014 r. Zmiany w organizacji RUCHU DROGOWEGO I KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ od 1 sierpnia 2014 „Przebudowa torowiska tramwajowego na linii średnicowej.
Europejski Tydzień Zrównoważonego Transportu września Kampania koordynowana jest przez Ministerstwo Środowiska pod patronatem Komisji Europejskiej.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Wykład 1 Dr Agnieszka Tubis.
Wyniki Ankiety odnośnie zdrowego odżywiania
INWESTYCJA pn. Modernizacja Szpitala – budynek F Warszawa 8 lutego 2011 r.
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Warszawa, grudzień 2011.
TRAMWAJ NA NARAMOWICE.
Zintegrowany System Zarządzania Ruchem w Trójmieście TRISTAR
GMINA CZERNIEJEWO. Prezentuje... Pakszyn, r. GMINA CZERNIEJEWO.
Kompleksowa modernizacja chodników, miejsc parkingowych i nawierzchni dróg w kwartale ulic: Królowej Jadwigi/Bogusława/ Bohaterów Getta Warszawskiego/Ściegiennego.
KONKURS NA OPRACOWANIE PROJEKTU URBANISTYCZNEGO ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW "WOLNYCH TORÓW" W POZNANIU – ETAP II.
Zmiany w strefie płatnego parkowania
Zagospodarowanie terenu wokół siedziby Starostwa Powiatowego w Węgrowie poprzez budowę parkingu wewnętrznego składającego się.
HALA WIDOWISKOWO – SPORTOWA
m.st. Warszawa | Lorem ipsum dolor sit amet
SPOTKANIE DYSKUSYJNE ŚRÓDMIEŚCIE. SPOTKANIE DYSKUSYJNE ŚRÓDMIEŚCIE.
TRAMWAJ NA NARAMOWICE.
SĄDECKA INFRASTRUKTURA MIEJSKA Sp. z o.o.
Warianty organizacji ruchu
Zapis prezentacji:

autor: mgr inż. Jacek Thiem

Opracowanie swoim zakresem obejmowało część obszaru Strefy Płatnego Parkowania ograniczoną ulicami: al. Piastów, Krzywoustego, kardynała Wyszyńskiego, Farna, Sołtysia, pl. Żołnierza Polskiego, Jedności Narodowej i Piłsudskiego. Celem opracowania była odpowiedź na następujące pytania: Jaki jest bilans i warunki parkowania na badanym obszarze w chwili obecnej? Jaki będzie bilans i warunki parkowania po wprowadzeniu planowanych zmian organizacji ruchu na badanym obszarze? Jakie są możliwości zaspokojenia wynikłych z powyższych badań potrzeb parkingowych?

Niekorzystny bilans miejsc parkingowych i zapotrzebowania na nie w czterech obszarach. Ogólnie w całym obszarze bilans wypada korzystnie.

W wyniku zmian organizacji ruchu następuje pogorszenie bilansu miejsc parkingowych.

W przypadku analizy zajętości miejsc parkingowych zauważalne są złe warunki parkowania na przeważającym obszarze.

Parking na placu Orła Białego Istniejący projekt – badanie warunków ruchu po uruchomieniu parkingu wykazuje niewielkie ich pogorszenie.

Parking pod aleją Niepodległości Parking usytuowany pod pasem rozdziału i/lub jezdnią zachodnią (od strony poczty)

Parking pod aleją Niepodległości - warianty

Parking w kwartale 21

Zestawienie kosztów i prognozowanych zysków Parking Liczba miejsc Koszt budowy Koszt budowy miejsca Proponowana opłata Rok zwrotu kosztów FIRR [ - ] [ zł ] [ zł/h ] [ % ] Plac Orła Białego 204 17 568 000 86 117,6 3,5 11 11,97 Al. Niepodległości bez PP 322 30 128 632 93 567,2 13 10,64 z PP 53 512 372 166 187,5 5,0 18 8,28 III wariant 407 29 357 592 72 131,7 - Brama Portowa 350 45 554 800 130 156,6 19 8,14 Plac Zgody wariant I 168 17 557 020 104 506,1 16 9,06 wariant II 182 17 743 680 97 492,7 Obrońców Stalingradu 265 19 566 580 73 836,2 9 14,23 ul. Monte Cassino 147 27 797 700 189 100,0 8,17

Dziękuje