Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Targówek

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PRZYJMOWNIE I WYSYŁANIE KORESPONDENCJI
Advertisements

Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Wawer
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga-Północ
WOJSKOWEJ AGENCJI MIESZKANIOWEJ
Rodzaje dokumentów biurowych
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
Schemat organizacyjny Urzędu Dzielnicy Żoliborz
Wyniki ankietowania Miasto Szczecin Młodzieżowa Rada Miasta Szczeciński Park Naukowo Technologiczny Szczecin, 20 czerwca
Warszawa Pierwszy miesiąc CEIDG… doświadczenia związane z funkcjonowaniem systemów: 1. Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej.
Urząd Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Wilanów
Urząd Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Żoliborz Warszawa, r.
Włochowski Wydział Obsługi Mieszkańców
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Bemowo
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga-Południe
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Bielany
PORADNIK INTERESANTA Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Targówek.
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. WarszawyWarszawa, r. Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy.
Uproszczenie procedur związanych z podejmowaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej poprzez ich elektronizację i wdrożenie idei jednego okienka Projekt.
Systemy Kancelaryjne ..
Nowa, elektroniczna instrukcja kancelaryjna.
Zidentyfikowane problemy brak usług publicznych online, brak zintegrowanego programu do elektronicznego obiegu dokumentów i archiwizacji danych, bazy.
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ursus
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ursynów
EUROPEJSKI ROK OBYWATELI Prawa Obywatela Unii Europejskiej Prawo do swobodnego poruszania się i przebywania na terytorium wszystkich państw należących.
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
Łomianki w XXI wieku Wirtualna Gmina - koncepcja budowy lokalnej społeczności informacyjnej na miarę XXI wieku.
sprawdź jakie to proste!!!
PROMOCJA DZIELNICY TARGÓWEK
O projekcie Efektem projektu o nazwie „Przygotowanie Urzędu Miasta Tarnobrzeg do świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną za pośrednictwem.
Wstęp Dlaczego zmieniły się zasady rekrutacji do przedszkoli i szkół publicznych? Od dnia 18 stycznia 2014 roku obowiązuje znowelizowana ustawa o systemie.
Starostwo Powiatowe w Radomiu Opracowanie systemu e-obsługi interesanta w Starostwie Powiatowym w Radomiu.
Dzielnica Śródmieście m.st. Warszawy
Starostwo Powiatowe w Radomiu Henryk GwiazdaKierownik Zespołu Projektowego Naczelnik Wydziału Organizacji i Nadzoru Zdzisław DuliasRadny Rady Powiatu.
Starostwo Powiatowe w Radomiu Opracowanie systemu e-obsługi interesanta w Starostwie Powiatowym w Radomiu.
Starostwo Powiatowe w Radomiu
STAŻE Z MOŻLIWOŚCIĄ WYPŁATY STYPENDIUM STAŻOWEGO PRAKTYCZNY PORADNIK, CZYLI CO ZROBIĆ ŻEBY DOSTAĆ SIĘ NA STAŻ?
Projekt Wojewody Opolskiego Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim.
Projekt „Elektroniczna Platforma Pracy Śląskiej Administracji Zespolonej”
Urząd Skarbowy w Rybniku
PARTYCYPACJA, CZYLI WSPÓŁUCZESTNICZENIE Budżet partycypacyjny to wydzielona część budżetu dzielnicy, o której wydaniu współdecydują mieszkańcy. Na Woli.
Dzielnica Praga-Południe m.st. Warszawy Warszawa, 15 stycznia 2015 r.
BUDŻET PARTYCYPACYJNY W DZIELNICY BEMOWO M.ST. WARSZAWY NA 2016 ROK
Temat: Jak załatwić sprawę w urzędzie?
HARMONOGRAM WDRAŻANIA APLIKACJI MUNSOL W GMINIE KRAPKOWICE
LOGO Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach ul. Kazimierza Pułaskiego 19/21, Siedlce CENISZ SWÓJ CZAS? NIE CHCESZ STAĆ W KOLEJKACH? ZAREJESTRUJ SIĘ PRZEZ.
Internetowy urząd Marcin Skonieczka Wójt Gminy Płużnica Gmina Płużnica
Funkcje pracy biurowej
BUDŻET OBYWATELSKI NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE. Co to jest Budżet Obywatelski? Budżet Obywatelski to mechanizm stosowany w wielu samorządach w Polsce, który.
Grupa: administratorzy lokalni JST. Użytkownik systemu CEIDG - materiały szkoleniowe2 Informacje wstępne Zakładanie konta w CEIDG -Wybór sposobu dostępu.
BUDŻET OBYWATELSKI MIASTA STARACHOWICE NA 2015 ROK.
Sopot, grudzień 2008 roku dla Urzędu Miasta Gdańska Ocena jakości pracy oraz obsługi klientów UM w Gdańsku Raport przygotowany przez PBS DGA Spółka z o.o.
Urząd przyjazny mieszkańcom Korzyści dla Miasta Częstochowy wynikające z projektu SEKAP Anna Pawłowska Dyrektor Urzędu Miasta Częstochowy 19 grudnia 2007.
Warszawa, r. 1 PLATFORMA USŁUG ELEKTRONICZNYCH Nowe możliwości komunikacji z ZUS.
ZASADY POSTĘPOWANIA Z DOKUMENTAMI W POLITECHNICE GDAŃSKIEJ
Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
DNI OTWARTE DLA CUDZOZIEMCÓW
Jak zarezerwować wizytę w urzędzie?
RAPORT Przygotowany dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY BIELANY RAPORT Z BADANIA
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY WESOŁA
Budżet obywatelski Gmina Janów Lubelski.
Dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne w Narodowym Funduszu Zdrowia (NFZ)
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY WESOŁA RAPORT Z BADANIA
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY Białołęka
RAPORT Przygotowany dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
Zapis prezentacji:

Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Targówek Warszawa, 11.10.2012 r.

Zarząd Dzielnicy i dane adresowe Burmistrz Grzegorz Zawistowski Adres ratusza ul. Kondratowicza 20 00-983 Warszawa Dane kontaktowe 22 44 38 727 urzad@targowek.waw.pl; www.targowek.waw.pl Godziny otwarcia: 8.00 – 16.00 W poniedziałki stanowiska obsługi bezpośredniej do 18.00 Warszawa, 11.10.2012 r.

Krótka charakterystyka Dzielnicy Targówek jest jedną z większych warszawskich dzielnic: zajmuje powierzchnię 24,37 km² (ok. 5% powierzchni Warszawy) i liczy ponad 123 tysiące mieszkańców. Wyróżnić można podział na 2 części: mieszkaniową (Bródno, Targówek Mieszkaniowy i Zacisze) oraz przemysłową (Targówek Fabryczny). Około 30% powierzchni dzielnicy zajmują tereny zielone, m.in. Lasek Bródnowski, Park Bródnowski i Park Wiecha oraz liczne ogródki działkowe we wschodniej części dzielnicy. Do 1951 roku miejscowość była siedzibą gminy Bródno. Przed 1994 rokiem tereny obecnej dzielnicy Targówek należały do dzielnicy Praga Północ. W wyniku przeprowadzonej w 1994 roku reformy administracyjnej powstała gmina Targówek, która istniała do roku 2002, po czym została przekształcona w dzielnicę. Warszawa, 11.10.2012 r.

Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy WOM-y zostały utworzone we wszystkich warszawskich dzielnicach w celu: ujednolicenia standardów obsługi mieszkańców w całym mieście powierzenia bezpośredniej współpracy z interesantami urzędnikom specjalnie do tego przygotowanym. wprowadzenia zasady rozdzielenia urzędników przyjmujących wnioski od rozpatrujących sprawy w komórkach merytorycznych zapewnienia maksymalnej bezstronności przy podejmowaniu decyzji uczynienia pobytu mieszkańca w urzędzie przyjemniejszym i bardziej komfortowym Wydział Obsługi Mieszkańców na Targówku był jednym z pierwszych w Warszawie. Na naszych doświadczeniach uczyli się inni. Warszawa, 11.10.2012 r.

Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy WOM w Urzędzie Dzielnicy Targówek składa się z dwóch referatów: Referatu Obsługi Bezpośredniej Referatu Kancelaryjnego Klienci Urzędu spotykają się w zasadzie jedynie z pracownikami Referatu Obsługi Bezpośredniej Warszawa, 11.10.2012 r.

Zadania Referatu Kancelaryjnego WOM Nadzór nad elektronicznym obiegiem korespondencji poprzez: - stosowanie systemu SignUM przez wszystkich pracowników Urzędu Dzielnicy - odbiór korespondencji z Kancelarii przez tzw. ladę - Sygnowanie korespondencji kodem kreskowym Wyszukiwanie i ustalanie miejsca zatrzymania się pisma Obsługa korespondencji przesyłanej w wersji ePUAP Warszawa, 11.10.2012 r.

Zadania Referatu Obsługi Bezpośredniej WOM przyjmowanie i weryfikacja pism od interesantów, udzielanie im informacji oraz wydawanie dokumentów przyjmowanie skarg i wniosków rejestracja spraw w elektronicznym systemie ewidencyjnym udostępnianie odpowiednich formularzy i wzorów dokumentów oraz pomoc przy ich wypełnianiu przesyłanie spraw do realizacji komórkom właściwym merytorycznie przyjmowanie wniosków o udostępnianie informacji publicznej. Warszawa, 11.10.2012 r.

Urząd Dzielnicy Targówek oferuje swym klientom szereg udogodnień, m.in. bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu, zarówno w budynku Urzędu Dzielnicy, jak i w Parku Bródnowskim oraz w Parku Wiecha Warszawa, 11.10.2012 r.

Jako jedna z pierwszych dzielnic wdrożyliśmy USTAWĘ O JĘZYKU MIGOWYM I INNYCH ŚRODKACJ POROZUMIEWANIA SIĘ W Wydziale Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Targówek funkcjonuje działający na zasadzie telekonferencji system symultanicznego tłumaczenia języka migowego Warszawa, 11.10.2012 r.

W Urzędzie Dzielnicy Targówek nie ma barier komunikacyjnych, a obsługa osób niepełnosprawnych nie stanowi problemu Warszawa, 11.10.2012 r.

Warszawa, 11.10.2012 r.

Urząd Dzielnicy Targówek jest przyjazny dla rodziców z dziećmi Z tymi maleńkimi, i nieco większymi Warszawa, 11.10.2012 r.

W Wydziale Obsługi Mieszkańców na Targówku załatwiane są sprawy z zakresu: geodezji i katastru architektury i budownictwa gospodarki nieruchomościami infrastruktury i drogownictwa ochrony środowiska kultury i edukacji spraw lokalowych dodatków mieszkaniowych Również w pozostałych sprawach, w których załatwianiu Wydział Obsługi Mieszkańców nie pośredniczy, każdy interesant otrzyma wyczerpującą informację i pomoc Warszawa, 11.10.2012 r.

ABC załatwiania spraw w Urzędzie Po wejściu do Urzędu skieruj się do PUNKTU INFORMACYJNEGO Otrzymasz w nim : informację o niezbędnych dokumentach i opłatach druki formularzy wszelkie dodatkowe informacje pomocne przy załatwiania sprawy Przed wizytą w Urzędzie zawsze możesz samodzielnie pobrać odpowiednie formularze i uzyskać niezbędne informacje na korzystając z Internetu: www.wom.warszawa.pl Warszawa, 11.10.2012 r.

ABC załatwiania spraw w Urzędzie Do dyspozycji interesantów jest również infomat i karty informacyjne Warszawa, 11.10.2012 r.

ABC załatwiania spraw w Urzędzie Po wypełnieniu niezbędnych formularzy pobierz właściwy numerek i oczekuj na przywołanie do stanowiska obsługi. Pracownicy Urzędu dokładają wszelkich starań, by Twoje oczekiwanie było jak najkrótsze Warszawa, 11.10.2012 r.

ABC załatwiania spraw w Urzędzie Po wyświetleniu numeru swojego biletu podejdź do stanowiska i załatw sprawę. Warszawa, 11.10.2012 r.

ABC załatwiania spraw w Urzędzie O czym warto pamiętać? Pracownikom Wydziału Obsługi Mieszkańców zależy, by Twoja sprawa została załatwiona szybko i po Twojej myśli. Jeśli zwracają uwagę na jakieś braki we wniosku lub w załącznikach, robią to tylko w Twoim interesie. To nie oni rozpatrują sprawy i podejmują decyzje. Ich ambicją jest, by rozstrzygnięcie wydziału merytorycznego było takie, jakiego sobie życzysz. Pracownicy WOM są Twoimi adwokatami wobec reszty Urzędu. Warszawa, 11.10.2012 r.

ABC załatwiania spraw w Urzędzie O czym warto pamiętać? Szanuj swój czas! Oferujemy możliwość zaplanowania wizyty w Urzędzie z wyprzedzeniem, na konkretny dzień i godzinę. Wystarczy zatelefonować pod numer: 22 44 38 727 lub osobiście zarezerwować termin w punkcie informacyjnym. Numerki osób umówionych oznaczone są literą X i wyświetlane jako pierwsze po umówionej godzinie. Warszawa, 11.10.2012 r.

ABC załatwiania spraw w Urzędzie O czym warto pamiętać? Idąc do Urzędu nie zapomnij zabrać dokumentu tożsamości - w większości przypadków jest on niezbędny. Postaraj się zawczasu zapoznać z Kartami Informacyjnymi dostępnymi tu: http://www.um.warszawa.pl/zalatw-sprawe-w-urzedzie Staraj się odwiedzać Urząd możliwie wcześnie - nie chcemy, by zabrakło czasu na załatwienie Twojej sprawy. W poniedziałki stanowiska obsługi bezpośredniej pełnią dyżur do 18.00, jednak ruch interesantów w Urzędzie jest ponad dwukrotnie większy, niż w pozostałe dni tygodnia. Odwiedzaj nas bez obaw - Urząd nie jest taki straszny, a nasi pracownicy chętnie Ci pomogą. Warszawa, 11.10.2012 r.

Warszawa, 11.10.2012 r.