Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga-Północ

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wybrane Punkty wsparcia dla organizacji pozarządowych.
Advertisements

Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Wawer
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Targówek
MunSol System zarządzania informacją i sprawami INFORMACJE PODSTAWOWE
Zapraszamy do składania wniosków konkursowych w ramach dwóch kategorii: Młoda Innowacyjna Firma oraz Innowacyjny Młody Naukowiec V EDYCJA KONKURSU INNOWATOR.
Zarządzanie przez cele Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego
Prezentacja Projektu realizowanego przez Gminę Miejską Nowa Ruda pn. Wirtualne biuro promocji Nowej Rudy i Broumova szansą na wzrost zainteresowania turystów.
Dynamiczny rozwój bankowości mobilnej w Banku Pekao
Jakie Centrum Obywatelskie w Łodzi? Forum Pełnomocników 19 czerwca 2012.
czyli taniej, szybciej, skuteczniej
Urząd Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Wilanów
Urząd Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Żoliborz Warszawa, r.
Departament Społeczeństwa Informacyjnego
Włochowski Wydział Obsługi Mieszkańców
W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych – konferencja podsumowująca kampanię Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Sektor Aplikacji Medycznych
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich na lata 2007 – 2013 w Podregionie Północnym Województwa Łódzkiego.
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Bemowo
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga-Południe
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Bielany
PORADNIK INTERESANTA Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Targówek.
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ochota
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. WarszawyWarszawa, r. Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy.
Punkt Informacyjny Unii Europejskiej w Polsce. Kim jesteśmy ? Punkt Informacyjny Unii Europejskiej w Polsce został utworzony przez Komisję Europejską
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
Co przed nami w projekcie Łatwiejszy start…? Faustyna Kaletka.
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ursus
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ursynów
Jedyni w Polsce niezależni doradcy kredytowi na telefon!
Projekt przygotowali Norbert Perzak Piotr Wiewiórka
Konsultacje społeczne projektu Strategii Rozwoju Kultury w województwie mazowieckim na lata Ciechanów/Siedlce/Płock/Radom/Ostrołęka/Warszawa,
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
Łomianki w XXI wieku Wirtualna Gmina - koncepcja budowy lokalnej społeczności informacyjnej na miarę XXI wieku.
Agata Papis Kaja Pilarska
sprawdź jakie to proste!!!
PROMOCJA DZIELNICY TARGÓWEK
O projekcie Efektem projektu o nazwie „Przygotowanie Urzędu Miasta Tarnobrzeg do świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną za pośrednictwem.
Starostwo Powiatowe w Radomiu Opracowanie systemu e-obsługi interesanta w Starostwie Powiatowym w Radomiu.
Dzielnica Śródmieście m.st. Warszawy
Starostwo Powiatowe w Radomiu Opracowanie systemu e-obsługi interesanta w Starostwie Powiatowym w Radomiu.
Starostwo Powiatowe w Radomiu
Projekt „Elektroniczna Platforma Pracy Śląskiej Administracji Zespolonej”
Urząd Skarbowy w Rybniku
1 Oferujemy bezpłatne porady specjalistów oraz materiały informacyjne Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Poznaniu Dzień Otwarty w ZUS dla Osób.
PARTYCYPACJA, CZYLI WSPÓŁUCZESTNICZENIE Budżet partycypacyjny to wydzielona część budżetu dzielnicy, o której wydaniu współdecydują mieszkańcy. Na Woli.
BUDŻET PARTYCYPACYJNY W DZIELNICY BEMOWO M.ST. WARSZAWY NA 2016 ROK
Z APROSZENIE Targi Wiosna 2015 Hurtownia Zabawek MIKI serdecznie zaprasza Państwa na prezentację oferty na pierwsze półrocze 2015.
Temat: Jak załatwić sprawę w urzędzie?
Zielony Punkt Kontrolny
M.st. Warszawa | Aktualizacja strategii rozwoju Warszawy 10 GRUDNIA 2015 r. Warszawa 2030: Razem budujemy strategię rozwoju miasta.
Nasz cel - sprawny urząd i zadowoleni mieszkańcy Oparta na doświadczeniach ze współpracy z samorządami, ngo’s i mieszkańcami, Całościowe zrządzanie BO.
Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 4 w Knurowie
INTEGRACYJNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 67 im. Janusza Korczaka w ŁODZI, UL. MARATOŃSKA 47b Tel./Fax:
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 32 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Radomiu Kontakt: tel:
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 170 UL. MIEDZIANA 1/3 90 – 038 ŁÓDŹ telefon: mail:
Informacja na temat przygotowania samorządu Miasta Puławy do realizacji zadań wynikających z ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci.
Jeśli cenisz dyskrecję oszczędność czasu prestiż komfort zapraszamy do skorzystania z oferty Salonu VIP.
Wnioskodawca chcący ubiegać się o dofinansowanie projektu w konkursie w ramach RPO WIM powinien: 1)Zapoznać się z ogłoszeniem o konkursie: Ogłoszenie.
Warszawa, r. 1 PLATFORMA USŁUG ELEKTRONICZNYCH Nowe możliwości komunikacji z ZUS.
DNI OTWARTE DLA CUDZOZIEMCÓW
RAPORT Przygotowany dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY BIELANY RAPORT Z BADANIA
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY WESOŁA
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY WESOŁA RAPORT Z BADANIA
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY Białołęka
RAPORT Przygotowany dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
Zapis prezentacji:

Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga-Północ Warszawa, 11.10.2012 r.

Serdecznie zapraszamy! Burmistrz: Piotr Zalewski Adres: ul. Ks. I. Kłopotowskiego 15, 03-708 Warszawa Kontakt: tel.: 22 59 00 000, fax: 22 59 00 004, email: wom@praga-pn.waw.pl Godziny otwarcia: poniedziałek: godz. 8.00 – 18.00 wtorek – piątek: 8.00 – 16.00 www.facebook.com/UrzadDzielnicyPragaPolnoc Warszawa, 11.10.2012 r.

Jaka jest Praga-Północ? Niepowtarzalna, intrygująca, autentyczna. W umiejętny sposób łącząca tradycję i nowoczesność. Prawdziwy kawałek przedwojennego miasta. Dzielnica pełna skrajności i kontrastów. Jedyne miejsce w Warszawie, gdzie w tak dużym stopniu krzyżują się religie i kultury. Otwarta na innych skupia artystów, animatorów kultury, przyciąga inwestorów. Porównywana do dzielnic Berlina, Londynu czy Manchesteru Praga-Północ sprawia, że mieszkańcy ją kochają a turyści do niej wracają. Warszawa, 11.10.2012 r.

wygoda szybkość komunikatywność skuteczność Łatwy dostęp do urzędowych informacji: wygoda szybkość komunikatywność skuteczność Warszawa, 11.10.2012 r.

Przyjazny Urząd Dzielnicy Praga-Północ - udogodnienia dla każdego: Warszawa, 11.10.2012 r.

Nowoczesność i wygoda Warszawa, 11.10.2012 r. przewijak dla niemowląt niekrępujący pokój dla karmiących matek kącik zabaw dla dzieci udogodnienia dla niepełnosprawnych (nagroda w konkursie WARSZAWA BEZ BARIER) profesjonalna pomoc dla głuchoniemych obsługa osób starszych poza kolejnością dostępność wody pitnej na sali aktualności wyświetlane na telebimie wystawy prac praskich artystów uatrakcyjniające przestrzeń WI-FI Warszawa, 11.10.2012 r.

Coraz krótszy czas obsługi Interesanta! dobra nawigacja porządek szybkość obsługi wszystkie wnioski przyjmowane są na parterze Urzędu system numerkowy i czytelne oznakowanie zwiększają komfort Interesantów Warszawa, 11.10.2012 r.

Rosnąca liczba przyjętych i załatwionych spraw! elastyczność efektywność dostosowanie do potrzeb Warszawa, 11.10.2012 r.

Przyjaźni, kompetentni urzędnicy = doinformowani Interesanci wstępna weryfikacja wniosków przez pracowników punktu informacyjnego łatwo dostępne wzory druków przejrzysta nawigacja po sali: plan WOM przy wejściu, oznakowania na podłodze jeden numerek = załatwienie sprawy + ewentualne opłaty w kasie Warszawa, 11.10.2012 r.

Kompleksowość obsługi Elastyczna reakcja na potrzeby Interesantów możliwość umówienia się na wizytę z miesięcznym wyprzedzeniem: osobiście, telefonicznie, przez pocztę elektroniczną lub Q-Calender Internet SMS-owe powiadomienia o odbiorze gotowych dokumentów zmieniająca się liczba stanowisk, wszechstronnie wyszkolona kadra zdolna kompleksowo obsłużyć Interesanta największa w Warszawie liczba stanowisk (cztery) przyjmujących wnioski związane ze świadczeniami rodzinnymi i alimentacyjnymi (11,5 tys. Interesantów rocznie) możliwość skorzystania z bufetu na terenie Urzędu dostępna Galeria Konferencyjna z interesującymi wystawami Warszawa, 11.10.2012 r.

Dlaczego jesteśmy najlepsi? ani jednej skargi od 2007 roku! czterokrotnie na podium w konkursie WOM jako jedyni w Warszawie! wyjątkowe udogodnienia odpowiadające na potrzeby Interesantów! wszechstronnie wyszkolona kadra! nowoczesne metody i narzędzia pracy! doskonałe warunki dla Interesantów! atrakcyjnie zaaranżowana przestrzeń! Warszawa, 11.10.2012 r.

Warszawa, 11.10.2012 r. Autor: Paulina Dmitruk