Przyjmowanie telefonów i interesantów.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
"Jak skutecznie zatrudniać i ukierunkować pracowników w przedsiębiorstwie !" … By Rafał Rejzerewicz.
Advertisements

ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ I SZEFA
PRZYJMOWNIE I WYSYŁANIE KORESPONDENCJI
Savoir-vivre pracownika biurowego
Projekt Miasta Ruda Śląska/Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i współfinansowany ze środków.
Korespondencja w sprawach osobowych.
Dzień Bezpiecznego Internetu w naszej szkole
SYSTEM KANCELARYJNY.
T: System Kancelaryjny.
WOJSKOWEJ AGENCJI MIESZKANIOWEJ
Organizacja spotkań i przyjmowanie delegacji
Temat: Organizacja Spotkań i Przyjmowanie Delegacji
2. Rozpatrywanie skarg, próśb,
Co to jest TIK? WSZYSTKO CO POMAGA W : poszukiwaniu, gromadzeniu,
W obiekcie hotelarskim
W niektórych miejscach, np. u przyjaciół.Przyjęte jest wpadanie bez zapowiedzi. Trzeba jednak pamiętać, że przyjaciel, do którego pragnie się wpaść,
Or Mrówka bajka a może nie....
Bezpieczne ferie Porady dla rodziców
Systemy Kancelaryjne ..
Mobility Extension MobEx Wzrost konkurencyjności Wygoda Twoich klientów.
Organizacja pracy w sekretariacie
METODY POSZUKIWANIA PRACY
Bezpieczne ferie Porady dla rodziców
Innowacje pedagogiczne w przedszkolach
„Sami o sobie, czyli demokracja w naszej szkole”
Dzień dobry. Czy to biuro podróży? Tak. Czym mogę służyć? Dostaliśmy informację o wygraniu wczasów w Afryce. Czy to prawda? Tak, to prawda. Proszę mi.
Dokumentacja papierowa
Zasady bezpieczeństwa w Internecie
SZKOŁA PODSTAWOWA ZESPOŁU SZKÓŁ im. HENRYKA SIENKIEWICZA w GRABOWCU
Starostwo Powiatowe w Radomiu Opracowanie systemu e-obsługi interesanta w Starostwie Powiatowym w Radomiu.
Punkt 4 kodeksu 2.0 NIE PODAJEMY SWOICH DANYCH I NIE ZAWIERAMY ZNAJOMOŚCI Z NIEZNANYMI OSOBAMI W INTERNECIE. STOSUJEMY ZASADY OGRANICZONEGO ZAUFANIA.
Tajniki rekrutacji do IT - czyli ile warta jest moja wiedza, gdy nie potrafię jej zaprezentować?
Sztuka rozmowy przez telefon
Starostwo Powiatowe w Radomiu Opracowanie systemu e-obsługi interesanta w Starostwie Powiatowym w Radomiu.
Dzień Bezpiecznego Internetu
Szkoła im. Simone Signoret w Bressuire. Liceum to powstało w 1966 roku pod nazwą Lycée Professionnel Malabry, od 1990 istnieje jako Lycée Professionnel.
To środowisko specjalistów różnych dziedzin-menedżerów, szefów kuchni, dekoratorów wnętrz czy dyplomowanych znawców win. Jeśli się trafi do renomowanego.
jak bezpiecznie poruszać się po internecie
Jak pisać list motywacyjny?
W jaki sposób bezpiecznie korzystać z internetu?
Problemy interpunkcyjne i składniowe w aktach prawnych ogłaszanych w dziennikach urzędowych ministrów – warsztaty prof. UW, dr hab. Radosław Pawelec.
Zygmunt Korzeniewski. O co prosimy? W pierwszej chwili wydawać się może, że prosić można tylko o coś, czego zyskanie zależy tylko od dobrej woli osoby,
Projekt Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego „Wiedza, Kompetencje i Zatrudnienie – dostosowanie programów kształcenia do potrzeb.
Funkcje pracy biurowej
Zebranie jako forma wymiany informacji. Zebrania: są ważnym elementem komunikowania się w jednostkach organizacyjnych. W trakcie, których przekazywane.
Instrukcja Rejestracja do I edycji Gimnazjalnej Olimpiady Wiedzy o Społeczeństwie Instrukcja
Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich Partner projektu.
Biurko a efektywne wykorzystanie czasu pracy Zmieniając niewiele, możemy w ciągu roku zaoszczędzić nawet kilka tygodni.
Czym jest etykieta? - jest to zachowanie ukierunkowane na okazywanie szacunku ludziom. By okazać komuś szacunek, należy stworzyć swoistą hierarchię dostojności.
Transakcje przez telefon Zygmunt Korzeniewski, UM w J.Górze.
OFERTA NA WYNAJEM SAL SZKOLENIOWYCH OFERTA NA WYNAJEM SAL SZKOLENIOWYCH Częstochowa – centrum.
JAK NIE DAĆ SIĘ WCIĄGNĄĆ W BIUROWE GRY?. Kontakty interpersonalne często przyjmują postać gier społecznych. Gry te, według specjalistów, nie są zabawą,
Or Mrówka bajka a może nie....
Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Produktu
Rawa Mazowiecka, Wydział Rozgrywek PZPS
Wybory związkowe w OM NSZZ „Solidarność” POiW RW
Imię i nazwisko nauczyciela
Or Mrówka bajka a może nie....
BEZPIECZNI NA DRODZE Zachowujemy się zgodnie z przepisami Prawa
Jak zarezerwować wizytę w urzędzie?
RAPORT Przygotowany dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
Imię i nazwisko nauczyciela
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY BIELANY RAPORT Z BADANIA
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY WESOŁA
Szkolenie dotyczące sprzedaży
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY WESOŁA RAPORT Z BADANIA
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY Białołęka
RAPORT Przygotowany dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
Zapis prezentacji:

Przyjmowanie telefonów i interesantów.

Sekretariat Sekretariat jest komórką organizacyjną, której głównym zadaniem jest odciążanie kierownika od drobnych, uciążliwych spraw np. przyjmowanie i łączenie telefonów oraz przyjmowanie interesantów.

Sekretariat W dużym sekretariacie może być zatrudnionych kilka osób, ale najczęściej jest to komórka jednoosobowa, gdzie zatrudnienie znajduje sekretarka lub sekretarz.

Przyjmowanie telefonów Przyjmując rozmowę telefoniczną, sekretarka lub sekretarz zgłasza się, podając swoje stanowisko i nazwę firmy (np. „Tutaj sekretariat firmy ......”) lub swoje imię i nazwisko oraz nazwę firmy.

Łączenie telefonów Łącząc rozmowę telefoniczną do szefa, informuje się go, kto dzwoni i w jakiej sprawie. Szef jest informowany o telefonach do niego, które sekretariat odbiera podczas jego nieobecności.

Przyjmowanie interesantów Przyjmowanie interesantów należy do funkcji recepcyjnych sekretariatu. W kontaktach z klientami osoba zatrudniona w sekretariacie powinna być taktowna, grzeczna i uprzejma, powinna wytwarzać atmosferę życzliwości i sprawiać wrażenie zainteresowania sprawami interesanta.

Przyjmowanie interesantów Sprawy części interesantów są załatwiane przez sekretariat, a w sprawach ważniejszych – interesanci umawiani są z szefem. Interesantów na ogół umawia się z szefem na określony dzień i godzinę. Jedynie w sprawach bardzo pilnych można spróbować zorganizować natychmiast spotkanie szefa z interesantem.

Przyjmowanie interesantów Jeżeli w sekretariacie zjawia się interesant, jest on witany. Już w sekretariacie prosi się gościa o zdjęcie wierzchniego okrycia. Jeżeli gość nie może być od razu przyjęty przez szefa, należy poprosić go, by usiadł, i zaproponować kawę lub herbatę. Można podać mu do przejrzenia bieżącą prasę albo materiały firmowe. Osoba zatrudniona w sekretariacie wprowadza gościa do pokoju szefa i przedstawia go.