2011 Joanna Bechcińska Bożena Boleska

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO Z JĘZYKA NOWOŻYTNEGO ROK SZKOLNY 2009/2010.
Advertisements

Klasyfikacja roczna w roku szkolnym 2012/2013
Opracowały: Dorota Gajda i Małgorzata Adamczyk
Urząd Statystyczny w Lublinie Liczy się każdy
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
PODSUMOWANIE WYNIKÓW MATUR z języka polskiego w maju 2007 r.
Analiza wyników konkursów przedmiotowych
DEPARTAMENT STRATEGII
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Jaki personel zatrudniamy a jaki byśmy chcieli?
ANALIZA WYNIKÓW EGZAMINU GIMNAZJALNEGO
Dane dotyczące sprzedaży wody mineralnej
Wartość empiryczna (obserwowana) zmiennej
(na podstawie badań ankietowych)
Test kompetencyjny z języka angielskiego dla klas szóstych
Prezentacja poziomu rozwoju gmin, które nie korzystały z FS w 2006 roku. Eugeniusz Sobczak Politechnika Warszawska KNS i A Wykorzystanie Funduszy.
Klamki do drzwi Klamki okienne i inne akcesoria
Opracował: Zespół Humanistyczny. Klasa Średnia ww - wielokrotnego wyboru (na 20 p) Średnia KO - krótkie odpowiedzi (na 10 p) Średnia za zaproszenie (na.
Opracował: Zespół Języków Obcych. Do próbnego Egzaminu Gimnazjalnego, który odbył się r. przystąpiło 146 uczniów klas trzecich. Test trwał
JO16-75 Dane techniczne: Wysokość-130 Płaszczyzna dolna-90
Matura 2005 Wyniki Jarosław Drzeżdżon Matura 2005 V LO w Gdańsku
Efektywność zdawania egzaminu zawodowego w ZSP w Bytowie w roku szkolnym 2008/2009.
WYNIKI SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY 2010 DLA SZKOŁY.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Analiza wyników „Matura próbna”
Agnieszka Jankowicz-Szymańska1, Wiesław Wojtanowski1,2
Analiza wyników „Matura”
MATURA 2010 RAPORT Opracowały: Dorota Gajda i Małgorzata Adamczyk.
Pracownia Języków Obcych IBE Agata Gajewska-Dyszkiewicz
„Rynek pracy w powiecie trzebnickim: struktura bezrobocia i miejsca pracy.”
Osiągnięcia uczniów klasy szóstej, którzy przystąpili do sprawdzianu w kwietniu 2010 roku WOJEWÓDZTWO KUJAWSKO-POMORSKIE WOJEWÓDZTWO KUJAWSKO-POMORSKIE.
WYNIKI MATURY W roku szkolnym 2009/2010 do egzaminu maturalnego przystąpiło 44 tegorocznych absolwentów i 4 absolwentów z lat ubiegłych (w tym jedna.
ANALIZA PORÓWNAWCZA EFEKTYWNOŚCI I KOSZTÓW LECZENIA POMIĘDZY ODDZIAŁAMI CHORÓB WEWNĘTRZNYCH A GERIATRYCZNYMI Jarosław Derejczyk* , Janina.
Podsumowanie sezonu Wyniki współzawodnictwa sportu dzieci i młodzieży za 2012: W ramach współzawodnictwa MSiT sekcja uzyskała 45 pkt (43%), z pośród.
Podsumowanie wyników próbnego egzaminu zawodowego przeprowadzonego w ZS 1 we Władysławowie dnia 15 stycznia 2010 r.
Przebudowa ul. Bukowskiej na odcinku od ul. Polskiej do ul. J.Zeylanda Poznań dn. 17 sierpnia 2011 r.
Góra grosza ` Ile zebraliśmy ? Razem zebraliśmy: 1646,97 zł Co nam daje: 99,65 kg.
VI przegląd plastyczny z rysunku, malarstwa i rzeźby
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
Poznań, 16 maja Charakterystyka populacji Liczba szkół Uczniowie, którzy przystąpili do egzaminu Łącznie A1+A4+A5A6A7A8 lubuskie
w ramach projektu Szkoła z Klasą 2.0
Kuratorium Oświaty w Szczecinie WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO 2008 W SZKOŁACH WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO Wyniki opracowano na podstawie danych zamieszczonych.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
1. ŁATWOŚĆ ZADANIA (umiejętności) 2. ŁATWOŚĆ ZESTAWU ZADAŃ (ARKUSZA)
EGZAMIN MATURALNY Wybór języka obcego zdawanego jako obowiązkowy.
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
EGZAMIN MATURALNY Wybór przedmiotów w części pisemnej egzaminu maturalnego.
Spływ należności w Branży Elektrycznej
Wstępna analiza egzaminu gimnazjalnego.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Wyniki badań dzieci 10 letnich z realizacji podstawy programowej z wychowania fizycznego po I etapie edukacyjnym- wrzesień 2013, luty- czerwiec 2014 Kuratorium.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
Badanie losów absolwentów Wydziału Nauk o Żywności ANKIETA SATYSFAKCJI – bezpośrednio po studiach wypełniana VI – X 2013 Warszawa, 2014 Biuro Karier i.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Sprawozdanie z testu kompetencji klas szóstych październik 2012r.
EGZAMIN GIMNAZJALNY Charakterystyka wyników osiągniętych przez uczniów.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Czerwiec TECHNIK EKONOMISTA Etap pisemny: przystąpiło - 20 osób zdało – 13 osób Etap praktyczny przystąpiło - 21 osoby zdało - 9 osób Dyplom otrzymało.
URZĄD STATYSTYCZNY W WARSZAWIE DLA WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
Współrzędnościowe maszyny pomiarowe
ANKIETA ZOSTAŁA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW GIMNAZJUM ZPO W BORONOWIE.
Ankieta dotycząca kart bankomatowych i kont bankowych.
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
LO ŁobżenicaWojewództwoPowiat pilski 2011r.75,81%75,29%65,1% 2012r.92,98%80,19%72,26% 2013r.89,29%80,49%74,37% 2014r.76,47%69,89%63,58% ZDAWALNOŚĆ.
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Zapis prezentacji:

2011 Joanna Bechcińska Bożena Boleska Test kompetencyjny z języka angielskiego dla klas trzecich szkół podstawowych 2011 Joanna Bechcińska Bożena Boleska

Test kompetencyjny 2010/2011 2009 2010 2011 11 szkół 16 szkół 21 szkół 420 uczniów 717 uczniów 1000 uczniów

Format testu 2009 2010 Słownictwo 79% 77% Gramatyka 14% 16% Komunikacja 7% 2011 Słownictwo 71% Gramatyka 9% Słuchanie 6% Czytanie 14%

SŁOWNICTWO 2009 2010 2011 Najwyższy wynik 65/65 100 % 54/54 100% 45,3/50 90,6 % Najniższy wynik 2/65 3 % 4/54 7% 32,7/50 65,4 %

SŁOWNICTWO/szkoły

GRAMATYKA 2009 2010 2011 Najwyższy wynik 10/10 100% 11/11 4,7/6 78,3% Najniższy wynik 0/10 0% 0/11 2,9/6 48%

GRAMATYKA/szkoły

CZYTANIE 2011 Najwyższy wynik 6,3/10 63% Najniższy wynik 2,9/10 29%

CZYTANIE/szkoły

SŁUCHANIE 2011 Najwyższy wynik 3,9/4 97,5% Najniższy wynik 2,7/4 67,5%

SŁUCHANIE/szkoły

ŚREDNIA SZKOŁY 2009 2010 2011 52,43pkt. 74,9 % 54,88pkt. 78,4% Najwyższa średnia 52,43pkt. 74,9 % 54,88pkt. 78,4% 59,7pkt. 85,3 % Najniższa średnia 34,25pkt. 48,93 % 40,88pkt. 58,4% 42,1pkt. 60,1%

ŚREDNIA/szkoły

ŚREDNIA ŁÓDZKA Rok 2009 2010 2011 Ilość punktów 44,81 47,09 50,17 Wynik w procentach 64% 67% 72%

WNIOSKI W roku szkolnym 2010/2011 średni wynik szkół wzrósł o 5%. Najwyższa średnia szkoły wzrosła o 7%. Różnica pomiędzy najwyższym i najniższym wynikiem w zakresie słownictwa zmniejszyła się z 93% do 25%. Różnica pomiędzy najwyższym i najniższym wynikiem w zakresie gramatyki zmniejszyła się ze 100% do 30%. Umiejętność czytania jest opanowana przez uczniów w stopniu zadowalającym, gdyż najniższy wynik to 29%. Umiejętność rozumienia ze słuchu jest opanowana w stopniu bardzo dobrym – 67%-97%.

Monitorowany poziom znajomości języków obcych w szkołach w Polsce pozwoli na bardziej efektywne nauczanie języków