dane z systemów rezerwacyjnych (116 touroperatorów) ekspercki ranking „top 50” ostateczne potwierdzenie uczestnictwa 35 firm graniczny poziom obrotów.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Prezentacja Konkursu TERAZ POLSKA
Advertisements

Program prezentacji Ogólne informacje o spółce Grupa Rainbow Tours
1 20 sierpnia 2009 r. Konferencja prasowa GK EUROPA.
DialogPR Komunikacja spółek giełdowych i relacje inwestorskie
Konferencja ZPHF 10 kwietnia 2008 Andrzej Stachnik
Prezentacja wyników finansowych za V kwartał 2008/2009 sierpień 2009 – październik grudnia 2009 Stabilne fundamenty mocną stroną ACTION.
PROPONOWANE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE (na podstawie przeprowadzonej ankiety) Praca zaliczeniowa z przedmiotu „Analiza rynkowa.
WAKACJE BOGATE W ATRAKCJE
6. Strategie zarządzania
Typologia podmiotów gospodarki turystycznej
Równowaga przedsiębiorstwa w różnych strukturach rynkowych
1 Werbespot. AWD CEE Controller Tagung 29./30. Juni 2006 POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE KIERUNKI ROZWOJU, AKTUALNE PROBLEMY POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE.
MISJA SPÓŁKI PROFIL DZIAŁALNOŚCI OPIS RYNKU DANE FINANSOWE STRATEGIA ROZWOJU PODSUMOWANIE.
NewConnect Growth Indicator (NCGIndicator) Wskaźnik koniunktury spółek z rynku NewConnect Zespół pod kierunkiem Prof. dr hab. Marii Sierpińskiej Wyższa.
STRATEGIE MARKETINGOWE FIRM
FM Banku SA i Polskiego Banku Przedsiębiorczości S.A.
WITAMY I ZAPRASZAMY WAKACJE BOGATE W ATRAKCJE LATO 2013.
ANALIZA EKONOMICZNA PIWOSZ Sp. z o.o..
Grupa Kapitałowa ZPC „Otmuchów”
Zasady funkcjonowania Warszawa Program marketingowy.
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych
Nowoczesne Contact Center w firmie ubezpieczeniowej
Extended Sites nowa jakość w e-commerce. Historia powstania Internetowego Domu Handlowego S.A. 16 lutego 2009 roku została wpisana do Krajowego Rejestru.
Wyniki finansowe Grupy AB – IV kwartał 2008 Dynamiczny rozwój mimo wymagającego otoczenia rynkowego.
ZORIENTOWANI NA SUKCES. Zmieniająca się sytuacja gospodarcza, przy stale zwiększającej się konkurencji i przy coraz bardziej wymagającym rynku sprawia,
opis projektu jednym zdaniem
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
Apolonia Medical S.A. Prezentacja dla Inwestorów Maj 2010 r. 1 1.
1. Konferencja Małe i średnie w Unii Europejskiej – finansowanie rozwoju przedsiębiorstw Wrocław,
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
Sprawozdanie finansowe NoRiskNoFun. A. Sprawozdanie finansowe.
Dane wstępne na r. Informacja o sytuacji finansowej Banku BPS S.A. Informacja o sytuacji finansowej Banku BPS S.A.
Małe i średnie w drodze do Unii Europejskiej
Wybrane aspekty funkcjonowania banków spółdzielczych w Polsce
Wpływ procesu prywatyzacji na przedsiębiorstwa stalowe
Agnieszka Ciąćka Emilia Skrzypiec
Światowy rynek biur podróży
Szansa czy zagrożenie Michał Broniek Prezes Zarządu ChinaWay Poland.
PODSTAWOWE INFORMACJE
Dlaczego Perfect NDF SA ?. Dzisiejsze oczekiwania Klienta wobec Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowego Uczciwość Rzetelność Wiedza, doświadczenie, profesjonalizm.
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces“ Henry Ford Prezentacja firmy.
ODKRYWAJ NOWE LĄDY Z Pomysł na cross-promocję autorstwa Aleksandry Majcherek.
Zebranie programowe Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Agentów Turystycznych OSAT Katowice r. Targi Turystyczne Glob.
Rozwój regionów – rola biznesu Marek Kłoczko Sekretarz Generalny Warszawa, 22 maja 2009 r.
I - 1 „Zmieniamy Polski Przemysł” RYNEK DYSTRYBUCJI STALI Katowice, 21listopada 2005 r.
Warszawa, 21 lutego 2007 r. GRUPA PEKAO S.A. Wyniki finansowe po czwartym kwartale 2006 r. Najlepszy kwartał, najlepszy rok, na drodze do integracji.
Analiza Sprawozdań Finansowych spółki Mondi Świecie S.A.
Pozycja konkurencyjna firmy
YULO PIZZA VI LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. J. SŁOWACKIEGO W KIELCACH.
„Globalne systemy rezerwacji GDS”
ENERGETYKA maja 2003 Sala Afrykańska, na terenie Międzynarodowych Targów Katowickich.
PODSTAWOWE INFORMACJE Grupa World of TUI poprzez spółki własne i zależne zajmuje pozycję lidera na większości turystycznych rynków europejskich (Polska,
X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA.
Współpraca nauka – biznes jako nowoczesna ścieżka wzrostu innowacyjności przedsiębiorstw Komisja ds. Innowacyjności i Współpracy Nauki z Biznesem Regionalna.
SLAJD 1 SLAJD 2 Dywersyfikacja szeroki zakres działania obejmujący branże: KOMPLEKSOWY PARTNER DLA TWOJEGO BIZNESU.
Rozbudowa i modernizacja Portu Lotniczego Zielona Góra/Babimost zgodnie z IPI LRPO Zakończono inwestycje pn.: o Budowa drogi patrolowej. o Sieć elektroenergetyczna.
4/27/2017 Płatności internetowe i ich wykorzystanie w efektywnym zarządzaniu funduszami miejskimi Bartłomiej Danek Dyrektor Sprzedaży Segmentu Administracja.
Zintegrowane systemy informatyczne
VIVID GAMES NOWOCZESNE STUDIO DEWELOPERSKIE, ZAJMUJĄCE SIĘ PRODUKCJĄ I PUBLIKACJĄ GIER WIDEO. 5-LETNIA OBECNOŚĆ NA RYNKU, PONAD 150 ZREALIZOWANYCH PROJEKTÓW.
Prezentacja spółki 2015 r.. 6 oddziałów (Gdańsk, Poznań, Tarnów, Warszawa, Wrocław, Zabrze) 19 zakładów ponad 200 jednostek terenowych 2 Działamy w całej.
 Nazwa : encarto  Adres www :  Siedziba :ul. Czerwonego Krzyża 6/ Warszawa Polska  Forma prawna : Spółka z ograniczoną.
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
Firmy globalne. Cechy firmy globalnej Globalne myślenie (konkurowanie) (koncepcja marketingu globalnego) Globalne wykorzystanie zasobów Globalna organizacja.
Wisła wzdłuż i w poprzek
Firmy globalne.
Obserwatorium kultury
YULO PIZZA VI LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. J. SŁOWACKIEGO W KIELCACH
Analiza Rynku Producentów Ryb Łososiowatych za 2017 rok
Plan Zwiększenie zadowolenia klientów ZWIĘKSZENIE ZADOWOLENIA KLIENTÓW
Oferta PARP z funduszy UE w latach
Zapis prezentacji:

dane z systemów rezerwacyjnych (116 touroperatorów) ekspercki ranking „top 50” ostateczne potwierdzenie uczestnictwa 35 firm graniczny poziom obrotów (duzi-mali) – 10 mln zł 2 wersje ankiety (wzajemna weryfikacja) wzajemna korelacja danych poszerzenie zakresu ankiety (kapitały własne, zysk/strata netto, sumy gwarancji finansowych, liczba klientów)

obroty 2011 (mln zł)obroty 2010 (mln zł)pozycja 2010 Itaka1 100,22900(1.) TUI Poland489,07322(3.) Rainbow Tours438,96318(4.) Neckermann263,50244(5.) Alfa Star245,68278(6.) Wezyr Holidays209,29198(8.) Sky Club179,62507 (Triada) (2.) Sun & Fun175,00166(10.) Ecco Holiday169,52137(11.) Trade & Travel141,00132(12.)

Top 20: 4,05 mld zł Top 10: 3,42 mld zł 28/116 przekracza poziom 10 mln zł obrotu Szansa czy zagrożenie?

zysk netto na koniec 2011 r. (mln zł) obroty 2011 (mln zł)kapitały własne (mln zł) Itaka24,31 100,2258,9 Oskar5,625,342,2 Logos Tour3,154,6115,1 Wygoda Travel2,628,56 Rainbow Tours2,4438,9638,3 Ecco Travel2,434,32- Sky Club2,3179,62- Ecco Holiday2,3169,52- Logos Travel2,118,742,7 Almatur2,090,00- Funclub0,943,003,2 Neckermann0,6263,5037,7 Alfa Star0,5245,6810,6 Oasis Tours0,4134,0011,3 7islands0,418,38-

obroty zyski sumy gwarancji ubezpieczeniowych (pośrednio – przychody z działalności touroperatorskiej) liczba klientów

suma gwarancji (zł)obroty 2011 (mln zł) Itaka ,22 TUI Poland ,07 Rainbow Tours ,96 Neckermann ,50 Alfa Star ,68 Wezyr Holidays ,29 Sky Club (+Triada) ,62 Sun & Fun ,00 Ecco Holiday ,52 Trade & Travel ,00

liczba klientówobroty 2011 (mln zł) Itaka ,22 TUI Poland ,07 Neckermann ,96 Alfa Star ,50 Rainbow Tours ,68 Wezyr Holidays ,29 Sun & Fun ,00 Ecco Holiday ,52 Oasis Tours ,00 Almatur ,00

arabska wiosna recesja gospodarcza (wstrząsy eurolandu) zmiany struktury stowarzyszeń branżowych (PZOT, OSAT) gwarancje finansowe polaryzacja interesu touroperatorów i agentów nowe formy promocji i dystrybucji oferty zmiany struktury rynku pośrednictwa (konkurencja OTA i pakietów dynamicznych) debiuty (Blue Rays Holidays, Holiday Experts, Bravo Tour, Blue Heaven)

dalsza konsolidacja i silna polaryzacja rynku wirtualizacja sprzedaży konieczność wyboru między maksymalizacją zysku a poziomem obrotów większa dywersyfikacja oferty silniejszy nacisk na wyróżnienie poprzez: – wzrost innowacyjności produktowej i sprzedażowej – jakość obsługi