Super Express dziennik XXI wieku. Super Express - lider w swojej klasie ! formą unikatowa wśród dzienników ogólnopolskich czytelnictwem wiodąca pozycja.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Komunikacja społeczna i media – mgr Katarzyna Paliwoda
Advertisements

Nikt nie jest tak blisko spraw lokalnych, jak my. * TAK ! CZYTA NAS PONAD 4 MILIONY OSÓB! *
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
EBPP - nowy trend na rynku
OFERTA | życie w dobrym stylu.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
„Witajcie na świecie” Oferta 2007 Prezentacja Gazety Wyborczej.
Oferta dzienników regionalnych
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Krzyżówki Dodatek Super Expressu.
Tygodnik Dzień Dobry Jedyny bezpłatny tygodnik w Polsce
Oferta dzienników regionalnych Biuro Reklamy Mediów Regionalnych.
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
PREZENTACJA BANKIER.PL. Bankier.pl – Fakty Lider wśród internetowych serwisów finansowych Ponad 650 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie 6 mln odsłon.
Oferta dzienników regionalnych
GW memostick booklet WO CJG GTV Praca Sport Dom Turystyka DF GAZETA
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
PREZENTACJA styczeń 2010.
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
Reklama jest zjawiskiem ściśle związanym z gospodarką rynkową i stanowi jej integralną część.
PUSHDOWN nowy format reklamowy w IDMnet. PUSHDOWN WIELKIE MOŻLIWOŚCI Rozmiar rozwiniętej kreacji pozwala na umieszczenie pełnej oferty produktowej, wzmacniającej.
Problemy turystyki w województwie podkarpackim Brak markowych produktów turystycznych Przeciętna oferta turystyczna, znacznie poniżej możliwości regionu.
1 Projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Priorytetu VI PO KL Rynek pracy otwarty dla wszystkich Okres realizacji:
Województwo pomorskie –
Promocja jako element marketingu mix
Reklama prasowa.
Kolor i wielkość reklamy
SIĘGNIJ PO UNIKATOWY PAKIET KORZYŚCI Nowa formuła konkursu – maksymalizacja korzyści dla laureata: Wybór laureatów przed targami – możliwość przeprowadzenia.
Tworzymy kanały tematyczne odnoszące się do różnych dziedzin życia:
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Copyright: Wirtualna Polska S.A. Reklama w aplikacjach mobilnych OFERTA.
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
Twoje miejsce w internecie
Ile wody zużywamy w ciągu tygodnia ?
Search Engine Marketing w promocji eventu
Segmenty rynku prasowego
MOSTOSTAL - ENERGOMONTAŻ
Profil pisma Gwiazdy to:
MEDIAPress2 -> DataFormXT -> QuarkXPress
Dlastudenta.pl – Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Metodologia badań wydatków reklamowych
Technik Organizacji Reklamy
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Instytut na rzecz Ekorozwoju
Biblioteka szkolna.
Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII.
Oferta działań ambientowych
Rynek e-prasy w Polsce Marcin Skrabka
1 NOWA STRONA GŁÓWNA WP.PL Grupa Wirtualna Polska 1 Warszawa, wrzesień2014 Warszawa,
WROCŁAW. ALL INCLUSIVE WYCIECZKI MALTA KRETA CYPR HISZPANIA CHORWACJA MAJORKA RODOS LONDYN STRASSBURG PARYŻ EGIPT GRUZJA BRAZYLIA INDIE.
Eye-tracking Nowoczesne metody badania zachowań wzrokowych
GODZINY OTWARCIA SCI Wypożyczalnia Czytelnia Poniedziałek8:00 – 14:30 Wtorek8:15 – 15:30 Środa8:15 – 14:30 Czwartek8:15 – 15:00 Piątek8:00 – 11:30.
II Kongres Polski Cyfrowej, Warszawa, 3 listopada 2015 r. Możliwości finansowania projektów w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych w Programie Operacyjnym.
Źródło: SMG/KRC Poland-Media, TGI, woj.. Pomorskie, fala I – VI’2002 Czytelnictwo Dziennika Bałtyckiego poniedziałekwtorekśrodaczwartekpiąteksobota.
Oferujemy Ponad 5000 egzemplarzy książek Bogate, różnorodne zbiory.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Decyzje dotyczące cen na rynku UE A.M. Zarzycka. Czynniki wpływające na kształtowanie cen na eurorynku - adaptacja zróżnicowana struktura konkurencji.
1 Kampania edukacyjna „Moje konsumenckie ABC KUPUJESZ TO?” Prezentacja założeń Agnieszka Zawartko 2 marca 2006.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Agencjasukurs Oferta reklamowa 2012/13 agencjasukurs Oferta reklamowa Kwartalnik skomputeryzowanych nauczycieli bibliotekarzy OFERTA REKLAMOWA Biblioteka.
Najlepszy adres w stolicy
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
Kategoria:ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
HARMONOGRAM KORZYSTANIA
REKLAMA PRASOWA Małgorzata Osinka Małgorzata Matuszewska Marta Gregorczyk Paulina Zazulak.
Styczeń 2010 PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA
16/ Hotel PUŁAWSKA data: 2 wyjątkowe dni tematyczne
Zapis prezentacji:

Super Express dziennik XXI wieku

Super Express - lider w swojej klasie ! formą unikatowa wśród dzienników ogólnopolskich czytelnictwem wiodąca pozycja czytelnicza reklamą stały wzrost udziału w rynku

Super Express jako pierwszy polski dziennik ukazał się w pełnym kolorze ! Super Express - symbol nowoczesności !

lepiej wykształceni, więcej zarabiający mieszkający w dużych miastach większy potencjał nabywczy Nowy Super Express - aspirujący czytelnicy

podział na sekcje tematyczne mocniejsza ekspozycja zdjęć większa ilość „światła” na stronach nowa makieta włączenie lokalnych dodatków branżowych do grzbietu głównego Nowoczesny Super Express

od 2 kwietnia w nowej formie

Efekt unikalna przejrzystość wyjątkowa spójność nowatorskie możliwości reklamowe

Unikalna przejrzystość kolorystyczny podział na trzy sekcje tematyczne wydarzenia radzimy rozrywka i sport

Super temat Wydarzenia Warszawa Super temat Wydarzenia Warszawa sekcja niebieska wydarzenia

Radzimy Kariera poniedziałek Dom wtorek Komputer środa Promocje czwartek Turystyka sobota Radzimy Kariera poniedziałek Dom wtorek Komputer środa Promocje czwartek Turystyka sobota sekcja pomarańczowa radzimy

Rozrywka Program TV Repertuar kin Pogoda Sport Rozrywka Program TV Repertuar kin Pogoda Sport sekcja czerwona rozrywka i sport

precyzyjna lokalizacja reklam przy wybranym temacie docieranie do ściśle określonej grupy odbiorców wzrost efektywności reklam Unikalna przejrzystość - nowe korzyści

Wyjątkowa spójność połączenie dziennika w jeden zwarty grzbiet Kalejdoskop

Wyjątkowa spójność Kalejdoskopy - lokalne dodatki Super Expressu włączyliśmy do głównej części dziennika integralny, kolejno numerowany, grzbiet

harmonijna konstrukcja gazety nadanie jeszcze wyższej rangi wszystkim tematom wydania wzmocniona postrzegalność reklam Wyjątkowa spójność - nowe korzyści

Nowatorskie możliwości reklamowe nowa makieta dziennika formaty niespotykane dotychczas na rynku dzienników

moduł przy winiecie nowe możliwości reklamowe

skos na stronie nowe możliwości reklamowe

format na rozkładówce (wyspa) nowe możliwości reklamowe

format na środku strony w poziomie nowe możliwości reklamowe

format na środku strony w pionie nowe możliwości reklamowe

format na stronie z repertuarem kin nowe możliwości reklamowe dotyczy Warszawy

format na środku ogłoszeń drobnych nowe możliwości reklamowe dotyczy Warszawy

dostęp do najatrakcyjniejszych powierzchni możliwość dla ciekawszych kreacji silna obecność w świadomości konsumenta Nowa makieta - nowe korzyści

Korzyści dla reklamodawców Precyzyjne docieranie do grupy docelowej Wzmocniona postrzegalność przekazu Wzrost efektywności reklamy Silna obecność w świadomości konsumenta

Nowoczesny Super Express nowa, unikalna jakość kampanii prasowej