Public Relations, Toyota Motor Poland

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STYLE SPRZEDAŻY Autor: Richard Forster Przekład: Wioleta Dąbrowska
Advertisements

OLIGOPOLE WNE UW 3 GRUDNIA 2005.
Związek Banków Polskich
Portal Leśno-Drzewny Moduł rdLP
PROPONOWANE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE (na podstawie przeprowadzonej ankiety) Praca zaliczeniowa z przedmiotu „Analiza rynkowa.
CENY W MARKETINGU CENA jest głównym elementem marketingu mix. Jest także ona swoistym narzędziem gry ekonomicznej. Dla sprzedającego- cena jest elementem.
„Bezpieczeństwo drogowe"
Perspektywy rozwoju instrumentów finansujących zakup nowych samochodów w Polsce Przemysław Kowalczyk - Członek Zarządu Volkswagen Bank Polska,
Jarosław Bąk Specjalista ds. PR i CSR Toyota Motor Poland
Zespół konsultantów: Michał Kłos Robert Lewicki Jarosław Piszczek
Osoby, które samodzielnie wybrały zamiennik w trakcie ostatniej naprawy/wymiany części, najczęściej (38%) wskazywały, że powodem do wybrania takiego rozwiązania.
Związek Przedsiębiorstw Leasingowych Warszawa, październik 2005 Wyniki branży leasingowej za I-III kwartał 2005 r. oraz wyniki szacunkowe za 2005 r.
W gąszczu cen…... czyli jak optymalizować cenę w dobie masowej customizacji?
Usługi dodane dla produktów bankowości detalicznej - standard idealizacyjnej teorii Piotr Szawiec Marcin Idzik luty ‘2006.
Wybrane banki w Polsce.
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
Promocje w Hossa Finance Szanowni klienci specjalnie dla was stworzyliśmy ofertę prezentującą nasze najlepsze produkty finansowe od kredytów po ubezpieczenia.
„Profesjonalna sieć warsztatów blacharsko-lakierniczych
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Negocjacje. prof. WSIiZ, dr Dariusz Tworzydło
Okiem praktyka: wdrożenie w firmie Smay
FLOW Rzecz o efektywności w biznesie Jacek Rozenek Jan Marcinowski.
Opinie przedsiębiorców na temat wprowadzenia euro
NEO24.PL „Wąskie gardła” komunikacyjne w kolejnych etapach rozwoju przedsięwzięcia e-commerce.
Różnicowanie cen na rynku hotelarskim
Nowa Toyota Corolla Robert Mularczyk Maciej Gorzelak.
Ubezpieczenia turystyczne
BADANIE RYNKOWE I MARKETINGOWE
Mobilny system sprzedaży z wykorzystaniem sieci telefonii komórkowej
„Ekorozwój – ekologiczny transport w lokalnym środowisku.”
Jedna z większych inwestycji w branży motoryzacyjnej ostatnich lat 94 mln euro Nowy Ford Ka w Tychach.
SOLARIUM „SUNNY DAY” AUTORZY: Magdalena Nowak Joanna Lewandowska
OFERTA MAZDY ROCZNY PAKIET UBEZPIECZEŃ W CENIE SAMOCHODU ORAZ JEDNA Z FORM FINANSOWANIA: KREDYT RATALNY OPROCENTOWANY OD 0% LEASING OD 106% (24M), KREDYT.
Dla: Pomorze Zachodnie Bruksela 11 maja, 2012 Piotr Madziar – Komisja Europejska 11/05/12 Wyzwania dla Europy – Konsekwencje dla Polski.
Teleroute Pro. Szkolenie dla grupy handlowej i biura Teleroute Polska
Przedstawienie nowego produktu
Źródło: Dział Badań i Analiz firmy Emmerson S.A. Aktualna sytuacja na rynku mieszkaniowym. Prognozy na 2011 r. Oferta deweloperów w największych miastach.
ścisła współpraca, czy szeroka niezależność ?
MATURA PRÓBNA PORÓWNANIE WYNIKÓW Z MATURY PRÓBNEJ ORAZ MATURY Z SESJI LETNIEJ 2005.
BADANIE CEN PRODUKTÓW KONKURENCJI
Obraz © 2006 Robert Dinkelacker Family Luty 2008 r. Istota działań komercyjnych w regionie EMEA Partnerzy HP – uproszczenie procesu.
Strategie promocji.
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
doc. dr Zofia Skrzypczak Wydział Zarządzania UW
Opracowanie merytoryczne Joanna Lisowska
PODSTAWOWE INFORMACJE Grupa World of TUI poprzez spółki własne i zależne zajmuje pozycję lidera na większości turystycznych rynków europejskich (Polska,
SKLEP DETEKTYWISTYCZNY „LUPA”. Polityka działalności sklepu:  Tylko markowe produkty  Aby mieć pewność, że sprzęt który Państwo kupujecie został zaprojektowany.
Klaudia Surmacz.  Jest jedyny w swoim rodzaju.  Oszczędzasz, gdyż jajka się nie tłuką.  Maszynę do rozbijania nietłukących się jajek dostaniesz gratis.
Aleja Jana Pawła II Kraków. EUROMARKET Spółka z o.o. Firma rodzinna z tradycjami od 1919 roku. Założona przez Danutę i Jerzego Dobrzańskiego.
MARKETING MIX mgr Agata Wiznerowicz.
Aleja Jana Pawła II Kraków. EUROMARKET Spółka z o.o. Firma rodzinna z tradycjami od 1919 roku. Założona przez Danutę i Jerzego Dobrzańskiego.
Ellie Grebenik: Regional Manager Co-wheels Car Club.
Prawo finansowe MSFRiU II r. r.a. 2015/2016 grupy C 8, C 1, C 2 dzień zajęć – wtorek 6.10, 13.10, 20.10, 27.10, 3.11, 10.11, 17.11,
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Decyzje dotyczące cen na rynku UE A.M. Zarzycka. Czynniki wpływające na kształtowanie cen na eurorynku - adaptacja zróżnicowana struktura konkurencji.
Date 30/05/ page 1 TOYOTA MOTOR MANUFACTURING POLAND Sp. z o.o. Wsparcie rozwoju kobiet w Toyota Motor Manufacturing Poland Anna Fiejtek, Manager.
Temat projektu „Ile kosztuje kupno i urządzenie nowego mieszkania?”
A.M. Zarzycka. Strategie cenowe (ze wzgl. na cel) strategie przetrwania strategia maksymalizacji bieżących zysków strategia penetracji rynku (maksymalizacji.
PLAN MARKETINGOWY Imię i nazwisko. Podsumowanie sytuacji rynkowej  Sytuacja rynkowa: przeszła, bieżąca i przyszła  Uwzględnij udział w rynku, wiodące.
Transport na miarę Twoich potrzeb. Transport na miarę Twoich potrzeb.
Ewidencja sprzedaży towarów/wyrobów gotowych
Twój najlepszy ruch Best MOVE
Zarządzanie w kryzysie
Ewidencja sprzedaży aktywów obrotowych
Rata kredytu w annuitecie przy kredycie na
Pakiet atrakcyjnych rozwiązań dla biznesu
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Liceum ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Żyrardowie
Zapis prezentacji:

Public Relations, Toyota Motor Poland Robert Mularczyk Public Relations, Toyota Motor Poland

Prezes, Toyota Motor Poland Hiroshi Kono Prezes, Toyota Motor Poland

Dyrektor Handlowy, Toyota Motor Poland Witold Nowicki Dyrektor Handlowy, Toyota Motor Poland

Umocnienie złotówki wzrost importu skomplikowane i niejasne akcje promocyjne

Porównanie importu aut rocznych i nowszych do sprzedanych w kraju (sty-maj):

Import aut rocznych i nowszych:

Skomplikowana i niezrozumiała (trudna do porównania) oferta Akcje promocyjne Kredyty Tanie ubezpieczenie lub gratis Doposażenie samochodu za darmo albo mniej niż warte Rabaty Skomplikowana i niezrozumiała (trudna do porównania) oferta

Nowa polityka cenowa Toyoty Uproszczenie oferty: korekta cen o 7-16% Oferta transparentna Klient sam wybiera ubezpieczenie/kredyt/standard wyposażenia Dajemy klientom gwarancję najlepszej ceny: wobec cen niemieckich względem naszej konkurencji

Nowa polityka cenowa Toyoty przykłady: Wartość auta w Euro pozostaje taka sama !

Sesja pytań i odpowiedzi

Dziękuję