Public Relations, Toyota Motor Poland Robert Mularczyk Public Relations, Toyota Motor Poland
Prezes, Toyota Motor Poland Hiroshi Kono Prezes, Toyota Motor Poland
Dyrektor Handlowy, Toyota Motor Poland Witold Nowicki Dyrektor Handlowy, Toyota Motor Poland
Umocnienie złotówki wzrost importu skomplikowane i niejasne akcje promocyjne
Porównanie importu aut rocznych i nowszych do sprzedanych w kraju (sty-maj):
Import aut rocznych i nowszych:
Skomplikowana i niezrozumiała (trudna do porównania) oferta Akcje promocyjne Kredyty Tanie ubezpieczenie lub gratis Doposażenie samochodu za darmo albo mniej niż warte Rabaty Skomplikowana i niezrozumiała (trudna do porównania) oferta
Nowa polityka cenowa Toyoty Uproszczenie oferty: korekta cen o 7-16% Oferta transparentna Klient sam wybiera ubezpieczenie/kredyt/standard wyposażenia Dajemy klientom gwarancję najlepszej ceny: wobec cen niemieckich względem naszej konkurencji
Nowa polityka cenowa Toyoty przykłady: Wartość auta w Euro pozostaje taka sama !
Sesja pytań i odpowiedzi
Dziękuję