o miejsce w Domu Studenckim Akademii Obrony Narodowej

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zmiana nazwiska.
Advertisements

Informacja na temat FŚPMdSiD PW w roku akademickim 2013/2014
UBEZPIECZENIA ZDROWOTNE
System Podatkowy w Polsce
Poradnik dla bezrobotnego
STATYSTYKA w 2010/2011 Razem złożonych wniosków 1705 w czerwcu 282
PORADNIK DLA OSÓB ZAKŁADAJĄCYCH WŁASNĄ DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ
Spotkanie informacyjno-szkoleniowe
Ubezpieczenie „Ochrona Prawna dla Rodziny”
Jak wygląda eKredyt od strony Klienta - Kredytobiorcy.
o miejsce w Domu Studenckim Akademii Obrony Narodowej
Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS
Szkolenie dotyczące naboru elektronicznego do szkół ponadgimnazjalnych dla uczniów kl. III prowadzone przez administratora naboru Pawła Adamczyka.
Akademii Obrony Narodowej
Urząd Skarbowy w Rybniku
Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS
Urząd Skarbowy w Rybniku
(INSTRUKCJA DO ZAŁĄCZNIKA NR 4.6 DO REGULAMINU PRZYZNAWANIA ŚWIADCZEŃ O CHARAKTERZE SOCJALNYM DLA STUDENTÓW UMCS) na rok akademicki 2014/15 WYPEŁNIANIE.
W w w. s t y p e n d i a j p 2. p l. Idea stypendiów Stypendia m.st. Warszawy im. Jana Pawła II skierowane są do uczniów szkół podstawowych, gimnazjów,
Szkolenie dla członków Komisji Stypendialnych dla doktorantów
Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS
WYPEŁNIANIE FORMULARZA WNIOSKU O PRZYZNANIE STYPENDIUM SPECJALNEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH (INSTRUKCJA DO ZAŁĄCZNIKA NR 2 DO REGULAMINU USTALANIA WYSOKOŚCI,
Instrukcja wypełniania wniosku o stypendium doktoranckie – 1 rok
Procedura podejmowania działalności gospodarczej
Opracował :© 2014 Jerzy Płatakis Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS na rok akademicki 2014/2015 WYPEŁNIANIE FORMULARZA.
Legalna praca cudzoziemca w polsce
LOGO Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach ul. Kazimierza Pułaskiego 19/21, Siedlce CENISZ SWÓJ CZAS? NIE CHCESZ STAĆ W KOLEJKACH? ZAREJESTRUJ SIĘ PRZEZ.
Kto może ubiegać się o stypendium Rektora?
Stypendia socjalne dla studentów w roku akademickim 2015/2016
Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS
Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS
WYPEŁNIANIE FORMULARZA WNIOSKU O PRZYZNANIE STYPENDIUM SOCJALNEGO, STYPENDIUM SOCJALNEGO ZWIĘKSZONEGO (INSTRUKCJA DO ZAŁĄCZNIKA NR 1 DO REGULAMINU USTALANIA.
MINISTRY OF AGRICULTURE AND RURAL DEVELOPMENT Warszawa, 4 listopada 2015 r. Podatek dochodowy od sprzedaży bezpośredniej przetworzonych produktów rolnych.
Opracował :© 2015 Jerzy Płatakis Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS na rok akademicki 2015/2016 WYPEŁNIANIE FORMULARZA.
Łódź, 14 listopada 2015 roku opracował Jakub Jasiński
Pełnosprawny Student IX Kraków, 3 listopada 2015 r. DR MARIA GORCZYŃSKA PEŁNOMOCNIK REKTORA UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO W KATOWICACH DS. OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.
Krótki przewodnik dla studentów
Opracował :© 2015 Jerzy Płatakis Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS na rok akademicki 2015/2016 WYPEŁNIANIE FORMULARZA.
Opracowanego do wykorzystania w roku akademickim 2013/14 WYPEŁNIANIE KALKULATORA DOCHODÓW RODZINY STUDENTA 2012 R. opracował :© Jerzy Płatakis Biuro Spraw.
Rodzina 500 plus Program „Rodzina 500+” na podstawie ustawy z dnia 11 lutego 2016r. o pomocy państwa w wychowaniu dzieci (Dz. U. z 2016r.
Opracował :© Jerzy Płatakis Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS rok akademicki 2013/2014 WYPEŁNIANIE FORMULARZA WNIOSKU.
to 500 złotych miesięcznie na drugie i kolejne dziecko do ukończenia 18 roku życia Rodziny o niskich dochodach otrzymają także wsparcie na pierwsze dziecko.
REJESTRACJA PRZEZ INTERNET W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W KOLE Powiatowy Urząd Pracy w Kole ul. Sienkiewicza 27, Koło,  /fax ,
Jak założyć organizację pozarządową? Od nitki do kłębka
Procedura rejestracji firmy Przed zarejestrowaniem firmy, ale kiedy nabrała ona już określonych kształtów przedsiębiorca powinien:  zdecydować co będzie.
WYPEŁNIANIE FORMULARZA WNIOSKU O PRZYZNANIE STYPENDIUM SOCJALNEGO LUB SOCJALNEGO W ZWIĘKSZONEJ WYSOKOŚCI (ZAŁĄCZNIK NR 1 DO REGULAMINU PRZYZNAWANIA POMOCY.
Zmiany w regulaminie udzielania stypendiów uchwalone przez Sejmik Województwa Małopolskiego w 2009 roku.
„Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych”
Formalności i wzory wypełniania niezbędnych dokumentów.
Formalno ś ci i wzory wypełniania niezb ę dnych dokumentów.
WYPEŁNIANIE FORMULARZA WNIOSKU O PRZYZNANIE STYPENDIUM SOCJALNEGO, STYPENDIUM SOCJALNEGO ZWIĘKSZONEGO (INSTRUKCJA DO ZAŁĄCZNIKA NR 1 DO REGULAMINU PRZYZNAWANIA.
Stypendium socjalne będzie przyznane od miesiąca, w którym został złożony wniosek.
Krótki przewodnik dla studentów A.D. 2016
Zasady ubezpieczenia zdrowotnego studentów i doktorantów
o miejsce w Domu Studenckim Akademii Sztuki Wojennej
Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS
ŚWIADCZENIA RODZINNE UZALEŻNIONE OD NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI Komisja Dialogu Obywatelskiego 1 grudnia 2016 r. Poznańskie Centrum Świadczeń, ul. Wszystkich.
Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS
POMOC MATERIALNA mgr Agnieszka Czopik.
Akademii Sztuki Wojennej
Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS
Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS
Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS
Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS
Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS
Przewodnik stażysty.
Rejestracja firmy i obowiązki przedsiębiorcy.
Dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne w Narodowym Funduszu Zdrowia (NFZ)
Zapis prezentacji:

o miejsce w Domu Studenckim Akademii Obrony Narodowej PRZEWODNIK Jak ubiegać się o miejsce w Domu Studenckim Akademii Obrony Narodowej

O miejsce w Domu Studenckim Akademii Obrony Narodowej na rok akademicki 2015/2016 można ubiegać się TYLKO w terminie: OD 20 LIPCA DO 20 SIERPNIA Miejsce w Domu Studenckim przyznane jest na okres od października do września.

Co zrobić aby zamieszkać w DOMU STUDENCKIM ?

w Domu Studenckim Akademii Obrony Narodowej . KROK 1 . Zapoznaj się z Regulaminem przyznawania miejsca w Domu Studenckim Akademii Obrony Narodowej znajduje się on na stronie: www.rembridge.pl w zakładce: Pomoc Materialna  Akademik  Regulamin przyznawania miejsc

. KROK 2 . Jak wypełnić wniosek? znajduje się on na stronie: Pobierz i wypełnij WNIOSEK O PRZYZNANIE MIEJSCA W DOMU STUDENCKIM znajduje się on na stronie: www.rembridge.pl w zakładce: Pomoc Materialna  Akademik  Dokumenty Jak wypełnić wniosek?

Strona 1 Wypełnia pracownik WSSiD. Aktualny rok akademicki tj. 2015/2016. Wszystkie swoje dane osobowe. NALEŻY ZWRÓCIĆ SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ NA ADRES KORESPONDENCYJNY, ponieważ na niego będą wysyłane istotne informacje. Wszystkie swoje dane z aktualnego roku akademickiego. W przypadku braku numeru albumu, proszę zostawić puste miejsce. Wypełnia pracownik WSSiD

Strona 2 Należy wpisać obowiązkowo wszystkich członków rodziny. Osoba pracująca-nazwa miejsca pracy. Osoba ucząca się-nazwa szkoły. Osoba niepracująca, zarejestrowana w Urzędzie Pracy-bezrobotny(a). Osoba niepracująca, niezarejestrowana w Urzędzie Pracy-nie pracujący(a). Osoba niepełnoletnia-nieletni(a). Należy wpisać obowiązkowo wszystkich członków rodziny.

Strona 3 Rok poprzedni tj. 2014. Ilość miesięcy, w których uzyskano dochód w 2014 roku. Dochód uzyskany przez cały rok 2014 z działalności gospodarczej. 12 miesięcy. Ilość miesięcy, w których uzyskano inne dochody. Dochód uzyskany przez cały rok 2014 z gruntów rolnych (liczba hektarów razy 2869 zł). Ilość miesięcy, w których otrzymywano alimenty. Dochód uzyskany przez cały rok 2014 np. z pracy, zasiłku itp. POMNIEJSZONY O SKŁADKI SPOŁECZNE, PODATEK i SKŁADKI ZDROWOTNE. Dochód roczny podzielony przez ilość miesięcy, w których został uzyskany. Imię i Nazwisko wszystkich członków rodziny, którzy uzyskali dochód w 2014 roku. Ilość miesięcy, w których uzyskano dochód w 2014 roku z działalności. Inne dochody roczne . Dochód uzyskany przez cały rok 2014 z otrzymywanych alimentów. Łączna suma dochodów miesięcznych wszystkich członków rodziny. 2014/2015. DOCHÓD UTRACONY I UZYSKANY NALEŻY WPISAC W MOMENCIE GDY KTÓRYŚ Z CZŁONKÓW RODZINY STRACIŁ DOCHODY W 2014 ROKU LUB UZYSKAŁ NOWE W 2015 ROKU (dodatkowo należy wypełnić wniosek o ponowne ustalenie dochodu) Dochód miesięczny, który został utracony w 2014 roku. Łączny dochód miesięczny rodziny, pomniejszony o dochód miesięczny utracony. Dochód miesięczny, który został uzyskany w 2015 roku. Łączny dochód miesięczny rodziny, powiększony o dochód miesięczny uzyskany. Łączny dochód miesięczny rodziny (pomniejszony o dochód miesięczny utracony i powiększony o dochód miesięczny uzyskany) podzielony przez liczbę członków.

DODATKOWO NALEŻY WYPEŁNIĆ WNIOSEK O PONOWNE USTALENIE DOCHODU. WZÓR 2014 Zdzisław Kowalski 20 000 12 1666,66 Mariola Kowalska 5 000 2 4372,06 12 2864,33 5 000 zł : 2 miesięcy = 2 500 zł 2 500 zł + 364,33 zł = 2 864,33 zł 20 000 zł : 12 miesięcy = 1 666,67 zł 1,5239 ha przeiczeniowych* 2 869 zł (przelicznik) = 4 372,06 zł 4 372,06 : 12 miesięcy = 364,33 zł 4530,99 1 666,67 zł + 2 808,72 zł = 4475,39 zł 2014 2015 2500 2500 4530,99 zł - 2 500 zł = 2030,99 zł 2030,99 800 5330,99 4530,99 + 800 = 5330,99 zł 707,74 DODATKOWO NALEŻY WYPEŁNIĆ WNIOSEK O PONOWNE USTALENIE DOCHODU. 4530,99 zł – 2 500 zł + 800 zł = 2830,99 zł 2830,99 zł dzielimy na wszystkich członków w rodzinie (uwzględnionych we wniosku) np. 4 = 707,74 zł

Uzasadnić chęć zamieszkania w Domu Studenckim. Strona 4 Uzasadnić chęć zamieszkania w Domu Studenckim. OBOWIĄZKOWO wpisać dane związane z dojazdem do Akademii Obrony Narodowej z miejsca zamieszkania.

Strona 5 Należy OBOWIĄZKOWO podpisać oświadczenia. Należy wypisać wszystkie dołączone do wniosku dokumenty.

Wypełnia Komisja ds. przyznawania miejsca w Domu Studenckim. Strona 6 Wypełnia Komisja ds. przyznawania miejsca w Domu Studenckim.

. KROK 4 . Zgromadź odpowiednie dokumenty, potwierdzające sytuację materialną. Każdy z dokumentów musi być dokumentem oryginalnym, lub poświadczonym pieczęcią urzędową – „za zgodność z oryginałem”. Istnieje możliwość dostarczenia ksera dokumentu, wraz z oryginałem do wglądu. W przeciwnym wypadku taki dokument jest nieważny. WSZYSTKIE PODANE DOKUMENTY SĄ OBOWIĄZKOWE !!!

1. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o wysokości dochodu, bądź ich braku za rok 2014, dotyczące: - studenta/doktoranta; - rodziców studenta/doktoranta; - rodzeństwa studenta/doktoranta (tylko pełnoletniego uczącego się), W przypadku, gdy student/doktorant zawarł związek małżeński, dotyczące: - studenta/doktoranta; - małżonka studenta/doktoranta; - dzieci studenta/doktoranta (tylko pełnoletnich uczących się), + akt małżeństwa

2. Dokument potwierdzający wysokość wszystkich składek zdrowotnych za rok 2014 (np. Zaświadczenie z ZUS lub PIT 11). Jeżeli, któryś z członków rodziny studenta/doktoranta nie uzyskał żadnego dochodu lub nie miał odprowadzanych składek zdrowotnych w roku 2014, to taki dokument nie jest wymagany.

DODATKOWE DOKUMENTY W INNYCH SYTUACJACH LOSOWYCH: 3 DODATKOWE DOKUMENTY W INNYCH SYTUACJACH LOSOWYCH:   3. Prowadzenie działalności gospodarczej: Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o prowadzeniu działalności gospodarczej w roku 2014. DODATKOWO: W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej opodatkowanej zryczałtowanym podatkiem dochodowym lub karcie podatkowej od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne OSOBA PROWADZĄCA DZIAŁALNOŚĆ musi wypełnić: Oświadczenie o wysokości dochodu uzyskanego z działalności na zasadach zryczałtowanych lub karcie podatkowej.

Oświadczenie o wysokości dochodu uzyskanego z działalności na zasadach zryczałtowanych lub karcie podatkowej Imię i Nazwisko wnioskodawcy. Poprzedni rok kalendarzowy tj. 2014. Zaznaczyć odpowiednie „X”. Wyliczenia osoby prowadzącej działalność. Podpis osoby prowadzącej działalność.

4. Posiadanie gruntów rolnych: Zaświadczenie z Urzędu Miasta/Gminy o posiadaniu gospodarstwa rolnego wyrażonego w hektarach przeliczeniowych. Zgodnie z obwieszczeniem prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z dnia 23 września 2014 r. wysokość przeciętnego dochodu z pracy w indywidualnych gospodarstwach rolnych z 1 ha przeliczeniowego w 2013 r. wynosi 2869 zł.

5. Zarejestrowanie w Urzędzie Pracy jako osoba bezrobotna: Zaświadczenie z Urzędu Pracy o posiadaniu statusu osoby bezrobotnej i ewentualnym przyznaniu zasiłku w kwocie NETTO. 6. Posiadanie rodzeństwa nieprzekraczającego 6. roku życia: Akt urodzenia. 7. Posiadanie rodzeństwa uczącego się, nieprzekraczającego 26 roku życia: Zaświadczenie ze szkoły o uczeniu się lub ksero legitymacji. 8. Posiadanie w rodzinie osoby niepełnosprawnej: Zaświadczenie o posiadanym stopniu niepełnosprawności.

9. Zgon jednego z rodziców studenta: Akt zgonu. 10 9. Zgon jednego z rodziców studenta: Akt zgonu. 10. Rozwód rodziców studenta: Akt rozwodu i wysokość przyznanych alimentów. 11. Zawarcie związku małżeńskiego przez studenta: Akt małżeństwa. 12. Trudna sytuacja materialna rodziny: Opinia z MOPS/GOPS o trudnej sytuacji materialnej rodziny. 13. Posiadanie dochodu krócej niż 12 miesięcy w roku 2014. Dokument potwierdzający liczbę miesięcy.

14. Utrata dochodu (np. utrata pracy, zasiłku, renty itp 14. Utrata dochodu (np. utrata pracy, zasiłku, renty itp.): – Dokument potwierdzający od kiedy do kiedy dana osoba otrzymywała dochód i jaki był to dochód netto (umowa zlecenie, umowa o pracę, świadectwo pracy, zaświadczenie z miejsca pracy, zaświadczenie o pobieraniu zasiłku dla bezrobotnych, zaświadczenie o pobieraniu renty itp.). – Wniosek o ponowne ustalenie dochodu. 15. Uzyskanie dochodu (np. podjęcie pracy, uzyskanie zasiłku, renty itp.) – Dokument potwierdzający od kiedy uzyskano dochód i jaki jest to dochód miesięczny netto. Dochód, który trzeba uwzględnić to dochód za pierwszy pełny miesiąc (umowa zlecenie, umowa o pracę, świadectwo pracy, zaświadczenie z miejsca pracy, zaświadczenie o pobieraniu zasiłku dla bezrobotnych, zaświadczenie o pobieraniu renty itp.). – Wniosek o ponowne ustalenie dochodu.

Wniosek o ponowne ustalenie dochodu Wszystkie swoje dane. Rok w którym utracono lub uzyskano dochód tj. 2014 lub 2015. Dane członka, który utracił dochód. Wysokość i okres uzyskiwania dochodu utraconego. Dokumenty potwierdzające utratę dochodu. Dane członka i jego dochód uzyskany. Wysokość miesięcznego dochodu uzyskanego. Dokumenty potwierdzające uzyskanie dochodu. OBOWIĄZKOWO się podpisać.

16. Posiadanie dochodów niepodlegających opodatkowaniu podatkiem dochodowym: Oświadczenie o wysokości posiadanych dochodów niepodlegających opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych.

Rok w którym utracono lub uzyskano dochód tj. 2014 lub 2015. Oświadczenie o wysokości posiadanych dochodów niepodlegających opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych. Wszystkie swoje dane. Rok w którym utracono lub uzyskano dochód tj. 2014 lub 2015. Dane członka i jego dochód utracony. Rodzaj posiadanych dochodów. Dochód uzyskany. Rok kalendarzowy, w którym uzyskiwano dochody. Łączna kwota uzyskiwanych dochód. OBOWIĄZKOWO się podpisać.

. KROK 3 . Przynieś lub wyślij pocztą WNIOSEK WRAZ Z KOMPLETEM DOKUMENTÓW do Wydziału Spraw Studenckich i Doktoranckich blok 101 pokój nr 6 al. gen. A. Chruściela 103 00-910 Warszawa

Wnioski, które będą wysłane pocztą i okażą się NIEKOMPLETNE będzie można uzupełnić w ciągu 7 dni od dnia otrzymania wezwania o brakach. Informacje te będą przekazywane drogą pocztową.

Komisja do spraw przyznawania miejsc w Domu Studenckim zaczyna swoje posiedzenia w ostatnim tygodniu sierpnia, tj. od 24 sierpnia do 4 września.

Listy osób, które otrzymały miejsce w Domu Studenckim ukażą się 7 września na stronie: www.rembridge.pl w zakładce Pomoc Materialna  Akademik  Listy przyznanych miejsc

OD 7 WRZEŚNIA DO 17 WRZEŚNIA W ciągu dwóch tygodni od ukazania się list przyznanych miejsc czyli: OD 7 WRZEŚNIA DO 17 WRZEŚNIA należy zadzwonić do Wydziału Spraw Studenckich i Doktoranckich w celu potwierdzenia chęci zamieszkania w Domu Studenckim. Osoby, które nie potwierdziły telefonicznie swojego zakwaterowania, będą wykluczane z listy osób zakwaterowanych w Domu Studenckim. Po zweryfikowaniu ilości zwolnionych miejsc, Komisja przyznaje je osobom z listy rezerwowej i potwierdza telefonicznie chęć zamieszkania w Akademiku. Osoby, które potwierdziły chęć zamieszkania w DS. w odpowiednim czasie, muszą wpłacić kaucje w wysokości: 300 zł na numer konta : Bank PEKAO SA XO / Warszawa: 81 1240 1095 1111 0000 0324 4159 Akademia Obrony Narodowej, Al. gen. Antoniego Chruściela "Montera" 103, 00-910 Warszawa. W tytule wpłaty wpisać: Kaucja za Dom Studencki - /...nazwisko studenta i wydział.../

OD 28 WRZEŚNIA DO 8 PAŹDZIERNIKA. Należy wtedy okazać legitymację Aby zakwaterować się w Domu Studenckim należy spełnić powyższe wymagania, oraz odebrać skierowanie OSOBIŚCIE w Wydziale Spraw Studenckich i Doktoranckich w terminie: OD 28 WRZEŚNIA DO 8 PAŹDZIERNIKA. Należy wtedy okazać legitymację lub decyzję o przyjęciu na studia. Po odebraniu skierowania należy udać się do Domu Studenckiego wraz z potwierdzeniem wpłaty kaucji i zakwaterować się w Akademiku.

Każdy student/doktorant zamieszkujący w Domu Studenckim ma obowiązek powiadomić Wydział Spraw Studenckich i Doktoranckich o wykwaterowaniu się z Akademika.

Tel. 22 6 813-876, 22 6 814-166 E-mail: wssid@aon.edu.pl W razie pytań związanych ze składaniem dokumentów, prosimy dzwonić do Wydziału Spraw Studenckich i Doktoranckich lub wysłać wiadomość mailem z pytaniem. Tel. 22 6 813-876, 22 6 814-166 E-mail: wssid@aon.edu.pl Pytania związane z zakwaterowaniem i Domem Studenckim prosimy zgłaszać do Kierownika Domu Studenckiego. mgr Maria Jarząbek Tel: 22 681 34 61, 22 681 45 67 E-mail: sekretariat-oz@aon.edu.pl