Temat: ? /praca w grupach: wykonanie projektu pt. „Gwiazda sukcesu” - załącznik nr 1 i nr 2/

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przemocy w szkole mówię: NIE !
Advertisements

Co powinno się zmienić w Twojej szkole, otoczeniu, by poprawić relacje między ludźmi Klasa IIIa.
Adam Miratyński Towaroznawsto 1021b.
Wakacje z Królewną Śnieżką. Jesteśmy siostrzyczkami, Dwu jajowymi bliźniaczkami. Chociaż nieco się różnimy. Wakacje obie bardzo lubimy. W tym roku w góry.
Antoine de Saint-Exupéry
Hasło promujące życie bez agresji.
  OK konspekt z biologii.
Lekcja klasa V.
SPĘDZANIE WOLNEGO CZASU
Byle do PRZERWY… Karolina Grzelczyk Agnieszka Drożdżyńska
Krokodyle z przedmieścia
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Prowadzenie wywiadów grupowych MODUŁ IV Sesja 2B PROGRAM WZMOCNIENIA.
PRZYJAŹŃ godzina wychowawcza w kl. VI
RÓWNANIA JAK SIĘ DO TEGO ZABRAĆ ?.
DWUJĘZYCZNOŚĆ POLSKO-NIEMIECKA na śląsku opolskim.
„PO SZKOLE…”.
Startuj z Wiśniewą, czyli sześciolatek w naszej szkole.
Dalai Lama Test na osobowość
Jeśli usuniesz to po przeczytaniu... sprowadzisz na siebie rok nieszczęścia! Ale... jeżeli wyślesz to do (co najmniej) 2 przyjaciół... będziesz mieć 3.
Zwierzęta.
Co możemy zrobić, żeby polepszyć relacje między rówieśnikami?
Recepta na sukces nauczyciela
„DZIEŃ DOBRY” „Dzień dobry” mówimy do sprzedawców, pacjentów w poczekalni, pasażerów w przedziale, wszędzie, gdzie wchodzimy i zastajemy ludzi,
Każdy z nas jest jedyny i niepowtarzalny. Nikt nie widzi świata dokładnie takim, jakim my go widzimy.
Jestem sam Panie, tego wieczoru.
,,Szkoła demokracji” -czyli o działalności uczniów w szkole,
Sześciolatek w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im
Rozmyślanie przy porannej mgle ….
Gotowe na wszystko…….
Analiza ankiety dla uczniów klas V.
Strategie rozwiązywania konfliktów
Akcja „Sprzątanie Świata”- nasz heppening
Gdyńska księgarnia „Filiżanka literatury”
ZDROWY STYL ODŻYWIANIA W SZKOLE
U nas to bez matury nie można nawet windy obsługiwać -Irena Kwiatkowska.
Matematyka 5 klasa Dalej.
Gdyńska księgarnia „Filiżanka literatury”. To jest Kasia. Ona ma (kawiarnia)…….z(książki) w Gdyni nad (morze)…….Ona kocha czytać (książki)…..Ona zdecydowała.
Poświęć chwilkę swego zabieganego życia na kilka myśli
Sylogistyka II Michał Białek.
Klasa 1c i 2a w kinie Cinema City Imax na filmie pt
SPORT TO ZDROWIE. SPORT TO ZDROWIE Był sobie chłopiec, który nie lubił uprawiać sportu Był sobie chłopiec, który nie lubił uprawiać sportu. Uwielbiał.
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKAJI NARODOWEJ w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania.
By Julita Hołdys and Rafał Szczuka 1. Polska wersja 2. Dlaczego mamy to robić 3. Zdrowe odżywianie 4. Ćwiczymy 5. Wysypiamy się 6. Spędzamy czas.
 Dzień Dziecka – WYCIECZKA KLAS IV –VI DO OJCOWA.
Iloraz dwóch liczb naturalnych można zapisać w postaci ułamka.
Poznajemy zasoby internetu
Jak pomagać dziecku w nauce?
Prezentacja 1.
Pytanie 2: Czy lubisz uczyć się j.angielskiego? Dzieci bez dyslekcji Dzieci z dyslekcją 1.Czasami30%42% 2.Tak66%33% 3.Nie4%25% Wniosek: Więcej dzieci z.
„Umiej być przyjacielem, znajdziesz przyjaciela.”
KODEKS 2.0 SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 W INOWROCŁAWIU.
Chcemy mieć dobrą, zgraną klasę, w której każdy czuje się dobrze!!!
Szkoła bez przemocy.
Hymn Szkoły 1. Aby język mówić chciał co pomyśli głowa Zawsze się staramy dbać o kulturę słowa.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ WYMAGANIE: „DZIECI SĄ AKTYWNE ”
Apetyt na czytanie Jan Brzechwa „Akademia Pana Kleksa”
Jeż pigmejski „Balbinka” w klasie 0a 19 października 2015 r. klasę 0a odwiedziła Balbinka – jeż pigmejski. Dowiedzieliśmy się czym różni się jeż pigmejski.
Książka żyje tylko wtedy, gdy jest czytana!
Dziecięcy apel do rodziców o wsparcie przed rozpoczęciem nauki szkolnej.
Copyright © 2015 Wydawnictwo Inspiracja. Wydawnictwo Inspiracja Wydawnictwo Inspiracja założone zostało w celu podtrzymywania, utrwalania i zachęcania.
O MNIE MOJE HOBBY MOJE ULUBIONE KSIĄŻKI MOJE ULUBIONE GRY POLECANE STRONY INTERNETOWE POLECANY KANAŁY NA YOUTUBE MOJE MARZENIA ULUBIONE PRZEDMIOTY W SZKOLE.
Książka Astrid Lindgren „Bracia Lwie Serce”
Jak pomóc dziecku w nauce. pedagog: Halina Gromek
Wychowanie przez czytanie
Cele wprowadzania zasad i reguł zachowania
Dalai Lama Test na osobowość
PREZENTACJA DLA KLASY 3 SP DO LEKCJI 31
Lubię czytać!.
BĄDŹ KUMPLEM, NIE DOKUCZAJ!
Zajęcia dodatkowe AKADEMIA UMYSŁU Ćwiczenie koncentracji ZESTAW nr 3
Zapis prezentacji:

Temat: ? /praca w grupach: wykonanie projektu pt. „Gwiazda sukcesu” - załącznik nr 1 i nr 2/

Temat: „Gdyby każdy miał to samo, nikt nikomu nie byłby potrzebny.”

Gdyby wszyscy mieli po cztery jabłka gdyby wszyscy byli silni jak konie gdyby wszyscy byli jednakowo bezbronni w miłości gdyby każdy miał to samo nikt nikomu nie byłby potrzebny (…)

Ludzie są różni: jedni są wysocy, drudzy niscy. Jedni lubią uprawiać sport, inni czytać książki. Jedni mówią powoli, inni tak szybko, że z trudem można ich zrozumieć. Niektórzy lubią mleko, inni go nie cierpią. Jedni wakacje spędzają nad morzem, inni wolą góry. Ludzie są różni, mają prawo mieć odmienne upodobania i zainteresowania. Zapisz wniosek (ostatnie zdanie) w zeszycie.

Gdyby wszyscy mieli to samo, tyle samo i niczym się nie różnili, to „nikt nikomu nie byłby potrzebny”. /Czy zgadzasz się z powyższym stwierdzeniem?/

Ludzie chcą czuć się komuś potrzebni. /Wyjaśnij sens powyższej wypowiedzi./

Czy wszyscy będą zadowoleni, jeśli każdy dostanie tyle samo zupy, niezależnie od tego, czy ją lubi, czy nie i czy jest bardzo głodny, czy też wcale nie chce mu się jeść?

Zadanie Jak można wytłumaczyć małemu Andrzejkowi i jego kolegom z przedszkola, że ich zachowanie było niewłaściwe? Praca w grupach. Każdy powinien ułożyć jedno zdanie. Swoją wypowiedź zapiszcie w zeszycie (co najmniej zdań).

Podaj 5 sprawdzonych sposobów radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Pierwszy wyraz każdego zdania powinien rozpoczynać się od kolejnej litery słowa: „serce”. S – Spaceruję po ogrodzie. E - ………………………………..… R - …………………………….…... C- …………………………..……… E- …………………….…….………

Praca domowa Napisz kilka słów do bohaterki opowiadania, aby ją pocieszyć.

Zadanie dla chętnych Wciel się w rolę bohaterki utworu Zofii Chądzyńskiej i zredaguj jej następny, tym razem optymistyczny wpis do pamiętnika, zaczynający się np. od słów: „Następny dzień w szkole był już radośniejszy…”.

Dziękuję za udział w lekcji.