Telefonia w chmurze Błażej Pawlik Błażej Pawlik.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm
Advertisements

Dostęp do Internetu Frame Relay tp
Telefonia IP Autor: Artur Nowak. Nim zaczniemy... Ilu osób spośród Państwa spotkało się z określeniem telefonia IP, VoIP itp. ?
Zapraszamy na prezentację Aplikacji Ramzes 10 październik 2011, godzina
Technologia VoIP.
Profesjonalne rozwiązanie telekonferencyjne
Sieci komputerowe.
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
Voice over Internet Protocol – historia, technologia i zastosowania
Temat: Doświadczenie z wdrożenia usług elektronicznych w województwie podlaskim w latach na przykładzie Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Siecią
Topologie sieciowe.
1/11 Rozwiązania dla Skype. 2/11 Spis treści Trendy rynkowe dla komunikatora Skype Rozwiązania dla Skype Cechy i przeznaczenie produktów.
To idealne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami i prowadzenia kampanii sprzedażowych na najwyższym poziomie.
Artur Szmigiel Paweł Zarębski Kl. III i
Rozwój źródeł informacji i
? Rosnące potrzeby użytkowników Rozmiar problemu Czas Komputer domowy
PROJEKT SIECI KOMPUTEROWYCH
Nowoczesny system zarządzania firmą
Adrian Bukowski Dolnośląskie Centrum Rozwoju Lokalnego.
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
2N - Lift Easy Talk Lift Mod. Podstawowy Gwarancja Bezpieczeństwa.
Nowoczesne Contact Center w firmie ubezpieczeniowej
Internet i telekomunikacja NETInstal Pszów ul. Łanowa 34 tel (Poland) tel (U.K.) opracowanie: inż. Błażej.
Smartfon Prezentacja systemu.
Centrale telefoniczne
- Dostawca usług i rozwiązań telekomunikacyjnych
Konfiguracja urządzeń AVM
BUDOWA I DZIAŁANIE SIECI KOMPUTEROWYCH
Temat 1: Podstawowe pojęcia dotyczące lokalnej sieci komputerowej
Automatyzacja procesu obsługi klienta podczas sytuacji kryzysowych Igor Bokun, prezes zarządu Warszawa,
Tematy Wstęp SPA1001 SPA3000. Wstęp Sieć EuroTELEFON sprzedaje niezbędne urządzenia VoIP poprzez sklep należący do firmy TKSoftware. Sklep nazywa się
Biznes Online Mobile Solution Zdalny dostęp do sieci VPN.
Contact Center jutra – nowoczesne metody interakcji z klientem Antoni Biedrzycki ITD Polska Warszawa 2006.
Rodzaje telefonów.
Instalacja i uruchomienie systemu
Agenci w budowaniu satysfakcji klienta - contact center
Autor: Urszula Wolanin. Usługa polega na umożliwieniu klientowi połączenia telefonicznego w celu odsłuchania informacji nagranej na taśmie magnetofonowej.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Z CHMURĄ NAM DO TWARZY ITSA CLOUD. Z CHMURĄ NAM DO TWARZY Z CHMURĄ NAM DO TWARZY Connect Better. Do More. 24 M-C36 M-C48 M-C 25 zł/m-c21 zł/m-c19 zł/m-c.
Systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
ROZWIĄZANIE SLICAN DLA BANKU. Chcesz by Twój bank miał wizytówkę banku z klasą? Chcesz mieć sprawną komunikację w swoim banku? Wybierz niezawodność i.
Partner Handlowy Konfiguracja sieci TCP/IP - Windows 2000, Xp, 2003.
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
„Bezpieczny system przywoławczy zintegrowanych służb ratowniczych zgodny z europejskim systemem TETRA” Daniel Kanafa Opiekun: Dyrektor ds. technicznych.
Zintegrowany sterownik przycisków. Informacje podstawowe Każdy przycisk jest podłączony do sterownika za pośrednictwem dwóch przewodów, oraz dwóch linii.
Smartfon Klient Aplikacja Agenta.
Przenośność numeracji metodą Onward Routing
Wdrożenie telefonii IP na Uniwersytecie Warszawski Piotr Michalski Konferencja Promująca Projekt.
VPBX 2.0 Paweł Burakowski Kierownik ds. Produktu
Sposoby zdalnego sterowania pulpitem
Czy komputery zabiją genomikę?. Problemy Ogromne ilości danych do przechowywania Zbyt słabe komputery aby „łączyć” sekwencje Nieoptymalne formaty danych.
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Metody komunikacji dawniej i dziś
Metody komunikacji dawniej i dziś
Co To jest usługa VoIP VoIP - technologia umożliwiająca przesyłanie głosu za pomocą łączy internetowych lub dedykowanych sieci wykorzystujących protokół.
Bezpieczeństwo cloud computing FAKTY I MITY Beata Marek, cyberlaw.pl Beata Marek, cyberlaw.pl Kancelaria w chmurze, Kancelaria w chmurze, 19.X X.2012.
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek – CRZL, kierownik projektu 1.12 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek Kierownik projektu 1.12 Centrum.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Zarządzanie komunikacją w firmie
Bezpieczeństwo w sieciach VoIP Wojciech Dymkowski s4459.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Oprogramowanie dedykowane Leśnej Mapie Numerycznej Zespół Zadaniowy ds. LMN Margonin, maj 2006 Szkolenie SIP dla DGLP.
Warszawa 27 Luty 2014 Analiza implementacyjna usługi VoIP dla zastosowań korporacyjnych Wykonał: Michał Boczek Promotor: dr inż. Dariusz Chaładyniak.
w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Starogardzie Gdańskim
Instalacja i konfiguracja kontrolera domeny. Jest to komputer, na którym uruchomiono usługę Active Directory W małej sieci wystarczy jeden kontroler w.
Co to jest RA7? RA7 jest kombinacją narzędzi i technik bazujących na opatentowanej technologii Nemesysco – Wieloparametrowej Analizie Głosu (Layered Voice.
PODSTAWOWE ZARZĄDZANIE KOMPUTERAMI Z SYSTEMEM WINDOWS
Telefonia internetowa programy P2P
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Ramzes Sp. z o. o. ul. Fasolowa 31A Warszawa Dział handlowy tel
Zapis prezentacji:

Telefonia w chmurze Błażej Pawlik Błażej Pawlik

Plan prezentacji Co to jest „telefonia w chmurze”? Jakie są wady i zalety telefonii w chmurze? Nowoczesne usługi telefoniczne. Mieszane modele telefonii w chmurze. Skąd mieć „telefonię w chmurze”? Pytania.

Co to jest „telefonia w chmurze”?

Jakie są zalety i wady? Wady Zalety Całość usług jest powierzona dostawcy/ operatorowi (znajduje się poza firmą) Konieczność zadbania o poufność danych i przekazów głosowych. Łącze IP pomiędzy aparatami a centralą w chmurze musi być niezawodne. Konieczność zadbania o poprawną konfigurację IP (opóźnienie, jitter, firewall’e) Czasem jest konieczna wymiana okablowania budynkowego. Zalety Usługa może być dostarczona razem z dedykowanym łączem (vLan) Klient nie kupuje centrali telefonicznej i nie musi jej serwisować Kopia bezpieczeństwa ustawień i danych w DC (konfiguracja, nagrania, faksy) Nowoczesne usługi dodane np. Telekonferencje Automatyczne aktualizacje Na pewno krótszy czas wdrożenia Praca wielooddziałowa Niższe koszty połączeń (np. pomiędzy oddziałami) Lepsza jakość głosu. HD Voice G.722

Nowoczesne usługi telefoniczne Usługi zarządzane przez WWW Wirtualny faks Telekonferencje Kolejkowanie połączeń przychodzących Wirtualne numery przychodzące (kampanie handlowe, dzielenie języków) Nagrywanie rozmów Odczyt logów połączeń firmy/konta. e-faktura. Ustawiania parametrów konta (przekierowania, DND) IVR (zapowiedzi słowne) Multirejestracja Soft Phone Numer „idzie za mną” Integracja z komputerami (CTI,UC). WebServices. I wiele innych

System kolejkowania IVR

System Wirtualnego Faksu

System telekonferencji

Mieszane modele telefonii

Usługi dodane do tradycyjnych IVR (zapowiedzi słowne) Integracja oddziałów firm Zabezpieczenie łącz tradycyjnych SIP Trunk’ami Wydzielenie fragmentu firmy do chmury Biura obsługi kineta Nagranie, kolejkowanie, prezentacja na monitorach Rozbudowa o nowoczesne usługi Telekonferencje, wirtualne faksy.

Skąd mieć „telefonię w chmurze”? Wariant 1 Kupić aparaty Kupić usługi dostępne w sieci Skonfigurować samodzielnie. Wariant 2 Udać się do doświadczonej firmy. Prosić o referencje i konkretne wdrożenia. Na co zwrócić uwagę: Wdrożenie powinien przeprowadzać (w miarę możliwości) jeden podmiot. Trzeba zapewnić sprawne działanie aparatów, sieci, centrali wirtualnej oraz usług operatora PSTN.

Zakończenie Dziękuję za uwagę: Błażej Pawlik b.pawlik@3s.pl 32 428 85 03; 661 182 692 Pytania?