OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Telefonia w chmurze Błażej Pawlik Błażej Pawlik.
Advertisements

Neostrada tp.
niemiecki z ekonomią w tle
Amadeo Rapid Market System Szybkiej Sprzedaży Amadeo Rapid Market System szybkiej sprzedaży.
Sieci komputerowe.
Dodatkowe rozwiązania Przyjazny Bank Forte – IWB Import Wyciągów Bankowych Dr IT Warszawa.
Warszawa Prowadzący: Dominik Wojciechowski
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
Architektura systemu Gra strategiczna „Strusia Jama”
Poj ę cia Sieciowe. IMAP-to internetowy protokół pocztowy zaprojektowany IMAP-to internetowy protokół pocztowy zaprojektowany POP3-to protokół internetowy.
Tomasz Smieszkoł - 15 stycznia
Systemy operacyjne.
Systemy operacyjne Bibliografia:
To idealne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami i prowadzenia kampanii sprzedażowych na najwyższym poziomie.
Artur Szmigiel Paweł Zarębski Kl. III i
Wstęp do interpretacji algorytmów
Modele baz danych - spojrzenie na poziom fizyczny
Alliance 8300 Zintegrowany system zarządzania bezpieczeństwem
Evident – Środki Trwałe
Inżynieria Oprogramowania
Integrated Services Digital Network mgr inż. Grzegorz Śliwiński
Nowoczesny system zarządzania firmą
Protokół Komunikacyjny
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
2N - Lift Easy Talk Lift Mod. Podstawowy Gwarancja Bezpieczeństwa.
Instytut Tele- i Radiotechniczny WARSZAWA
Projekt nr Z/2.32/I/1.5/365/05/U/6/09 pn.: E - urząd – przyjazna administracja w Urzędzie Miejskim w Stargardzie Szczecińskim współfinansowany p przez.
Integrator systemów telekomunikacyjnych
Internet i telekomunikacja NETInstal Pszów ul. Łanowa 34 tel (Poland) tel (U.K.) opracowanie: inż. Błażej.
Smartfon Prezentacja systemu.
Centrale telefoniczne
Alnet System CCTV.
Składniki i struktura systemu SimTel CTI / CallCenter
- Dostawca usług i rozwiązań telekomunikacyjnych
PARTNER HANDLOWY.
SYSTEM STEROWANIA NADRZĘDNEGO
Jak to działa? aplikacje desktopowe usługi online urządzenia
Prezentacja Adrian Pyza 4i.
Etykieta System NET Etykietowanie pod kontrolą. Copyright © 2008 by "elPLC" Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone2 Etykieta System NET ETYKIETA MANAGER.
O teście Aptis Globalny test z języka angielskiego opracowany przez British Council Test kompetencji w języku angielskim dla osób dorosłych (16+) Oparty.
Contact Center jutra – nowoczesne metody interakcji z klientem Antoni Biedrzycki ITD Polska Warszawa 2006.
Instalacja i uruchomienie systemu
Agenci w budowaniu satysfakcji klienta - contact center
Urząd dostępny, przyjazny, otwarty. Praktyczne rozwiązanie na styku
Z CHMURĄ NAM DO TWARZY ITSA CLOUD. Z CHMURĄ NAM DO TWARZY Z CHMURĄ NAM DO TWARZY Connect Better. Do More. 24 M-C36 M-C48 M-C 25 zł/m-c21 zł/m-c19 zł/m-c.
Systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Enterprise Architecture Patterns
ROZWIĄZANIE SLICAN DLA BANKU. Chcesz by Twój bank miał wizytówkę banku z klasą? Chcesz mieć sprawną komunikację w swoim banku? Wybierz niezawodność i.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
SOS SYSTEM OBSŁUGI SZKOŁY
Temat: Poczta elektroniczna ( )
96 Volt A. Mucha & M. Płonka Spółka Jawna Misją naszego przedsiębiorstwa jest przyczynianie się do rozwoju firm i zaspokajanie ich potrzeb po przez dostarczanie.
CRM – wady i zalety UŁ, WMiI, Katedra Analizy Matematycznej i Teorii Sterowania 2008.
Programowanie aplikacji telefonicznych z wykorzystaniem
Copyright© 2012 Microsoft Corporation W prezentacji przedstawiono po raz pierwszy produkty Lync Server 2013 i Lync Online. Daty udostępnienia i funkcje.
SSWiN SAP CCTV Kontrola dostępu
Smartfon Klient Aplikacja Agenta.
Podstawy języka skryptów
Procesy, wątki Program a proces Proces: Przestrzeń adresowa, kod, dane, stos (część pamięci do przechowania zmiennych lokalnych i niektórych adresów) Otwarte.
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Co To jest usługa VoIP VoIP - technologia umożliwiająca przesyłanie głosu za pomocą łączy internetowych lub dedykowanych sieci wykorzystujących protokół.
Nowa superhybrydowa centrala IP KX-TDA15 Panasonic Polska “
STEROWANIE MONITORING ARCHIWIZACJA ROZWIĄZANIA INFORMATYCZNE W GALWANIZERNI – APLIKACJA KOMPUTEROWA DO ZARZĄDZANIA PROCESEM PRODUKCYJNYM.
Komisja Zasilania IGKM „ Nowoczesne rozwiązania rozdzielnic prądu stałego i średniego napięcia dla elektrycznej trakcji miejskiej” r. Konin.
materiały dla uczestników
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Etykietowanie pod kontrolą
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
Zapis prezentacji:

OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm Stabilny IVR rozwijany od 1990r.

OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm IVR? Obsługa wywołań przychodzących oraz inicjowane i obsługa połączeń wychodzących, według pożądanego scenariusza. Wykorzystanie zasobów telekomunikacyjnych: głosowych, faksowych, konferencyjnych. Wykorzystanie zasobów teleinformatycznych: nagrania audio, pliki TIFF, informacje tekstowe z baz danych, silników syntezy czy rozpoznawania mowy.

OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm Otwarta architektura = pełna niezależność Obsługiwane karty sprzętowe Interfejs telekomunikacyjny Budowa modułowa Łatwość rozbudowy, moduły dedykowane Dowolnie skomplikowany scenariusz obsługi wywołań Ograniczenia tylko dostępnymi zasobami

OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm Obsługiwane karty sprzętowe Karty Dialogic: Springware i DM3 Karty Donjin: analogowe i cyfrowe Przełącznik multimedialny: Keygoe Karty Diva Server Karty Pika Karty programowe (SIP-HMP)

OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm Interfejs telekomunikacyjny Styk analogowy: wykrywanie rozłączenia, połączenia, przekazywanie rozmów, konferencje, faksy Styk BRI: przekazywanie rozmów, konferencje, faksy Styk PRI: przekazywanie rozmów, konferencje, faksy Styk IP?: przekazywanie rozmów, konferencje, faksy

OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm Budowa modułowa – wszystko w standardzie Interaktywny dostęp do informacji Kolejkowanie połączeń Dystrybucja połączeń przychodzących Poczta głosowa Kampanie wychodzące Serwer faksów Dostęp do baz danych Serwer konferencji

OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm Łatwość rozbudowy, moduły dedykowane Funkcje specjalne - poczekalnia Funkcje dedykowane – dedykowane DLL Przykłady: współpraca z ProCenter, Caracas, eCALL, integracja z uCTI (przekazywanie kontekstów)

OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm Dowolnie skomplikowany scenariusz obsługi Wizualny edytor scenariuszy Scenariusz – diagram przepływów Przyjazny, cut & paste, drag & drop, keywords, goto Testowanie offline Przygotowanie nagrań

OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm Ograniczenia tylko dostępnymi zasobami Obsługiwanych linii tyle, ile kart w komputerze Czas nagrań audio – zasoby komputera Dowolna długość scenariusza, optymalne wykorzystanie pamięci

OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm Edytor zasobów – obsługa linii Obsługa wielu linii według jednego lub różnych scenariuszy. Uprawnienia linii do połączeń wychodzących głosowych, faksowych. Linie wirtualne do zadań w tle. Scenariusze przydzielane dynamicznie, np. na podstawie numeru wybranego lub przekierowującego. Obsługa różnych central (firm) jednocześnie.

OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm Edytor zasobów – konfiguracja ogólna Definiowalne timeouty, poziomy prowadzenia statystyk, poziomy śledzenia. Śledzenie działania poszczególnych funkcji. Możliwość autorestartu - nieużywana

OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm Edytor zasobów – sterowanie działaniem w czasie Sterowanie działaniem w zależności od pory dnia, dnia tygodnia. Obsługa weekendów i świąt ruchomych.

OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm Edytor zasobów – wizualny edytor scenariuszy Diagram przepływów. Węzły diagramu odpowiadają kolejno wykonywanym funkcjom od rozpoczęcia połączenia aż do zakończenia rozmowy. Węzły potomne odpowiadają możliwym działaniom. Niektóre funkcje mogą być wykonywane przed rozpoczęciem rozmowy lub po jej zakończeniu, obsługa czasu IDLE

OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm Edytor zasobów – wizualny edytor scenariuszy Dynamiczna zmiana scenariusza, np. na podstawie numeru wywołanego lub przekierowującego Funkcje mówiące: data, czas, kwota pieniędzy, liczebniki główne, porządkowe. Składanie nagrań: listy statyczne lub dynamiczne, tworzenie zdań Ten sam scenariusz dla różnych wersji językowych, język jest zmienną Własna przestrzeń zmiennych dla każdej linii. Zmienne zewnętrzne lokalne (tylko ten scenariusz) lub globalne. Zmienne zewnętrzne zachowują wartość pomiędzy połączeniami

OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm Edytor zasobów – szybkie wdrażanie scenariuszy Szybkie i przejrzyste przygotowanie scenariusza Przygotowanie nagrań audio Testowanie offline scenariuszy. Ten sam kod funkcji offline i online. Audio emitowane przez kartę dźwiękową. DTMF z symulowanej klawiatury telefonu Przypisanie scenariuszy do linii telefonicznych Testowanie online skrócone do minimum

uCTI – serwer CTI oparty na CSTA Obsługa standardu CSTA phase III Przetestowany z Siemens Hipath 3000, 4000 oraz Panasonic KX-TDA Funkcje telefoniczne, administracyjne, ACD, routing Integracja z OsiDial IVR, przekazywanie kontekstów tekstowych Obsługa TDS na Hipath 3000 (telefon jako terminal) Komponent VCL i ActiveX do łatwej integracji programów klienckich Wdrożenia nawet do 500 stanowisk

OsiDial + uCTI – przykładowe wdrożenia Bank Pocztowy SA IVR: obsługa 2 traktów E1 + 4 dynamicznie przydzielane zasoby faksowe. uCTI: monitorowanie kanałów IVR, grup i agentów ACD, razem około 100 urządzeń Klient uCTI zintegrowany w przeglądarce internetowej z aplikacją na stanowisku za pomocą komponentu activeX. IVR: 4 linie analogowe zintegrowane z ProCenter do obsługi wywołań czekających w kolejkach Funkcjonalność: podawanie informacji z bazy danych przez telefon – stan konta, lista ostatnich operacji, lista lokat, informacje stałe jak kursy walut czy oprocentowanie, promocje. Dokonywanie przelewów na wybrane rachunki. Wyciągi faksem. Kolejka oczekujących: podawanie pozycji w kolejce i szacunkowego czasu oczekiwania. Agenci ACD: informacje o dzwoniącym oraz o opcjach wybranych w IVR.

OsiDial + uCTI – przykładowe wdrożenia Best SA IVR: obsługa traktu E1 + 16 linii analogowych. uCTI: monitorowanie kanałów IVR, traktów miejskich, grup, wszystkich urządzeń końcowych w firmie, razem ponad 500 urządzeń. Klient uCTI zintegrowany z aplikacją na stanowisku: Delphi + komponent activeX. Dedykowana aplikacja uDBC zapisująca w czasie rzeczywistym stany wszystkich urządzeń w korporacyjnej bazie danych. IVR E1: dialer wydzwaniający na numery określane przez serwer bazy danych. Zwrotne zapisywanie wyników: sukces, zajęty, nie odpowiada. Informacje ISDN. IVR ab: dystrybucja połączeń wychodzących i przychodzących. Cele podawane przez serwer bazy danych (dzięki uDBC). Kolejka oczekujących realizowana na kanałach IVR. Konteksty tekstowe (numery umów) przekazywane od dialera do stanowiska roboczego.

OsiDial – głosowa i faksowa obsługa firm Zapraszam do współpracy! Jarek Karciarz OSITRON Internet: www.ositron.pl Mail: jka@ositron.pl