Polish Yellow Pages Plan biznesowy Call Center & e-mail.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
czy wiesz jak zmienić odwiedzających w klientów?
Advertisements

Witamy! Polish Yellow Pages Consultants. Porządek teleadresowy/omówienie Dane teleadresowe i branże: według kryterium wyszukiwania Wydawcy: lokalni i.
Polish Yellow Pages Operator Telekomunikacyjny Yellow Phone ,
Największy Polski Portal Pracy
Wrzesień Kilka słów o nas Przedstawienie kadry GOBLL Aeroklub Polski – sytuacja i plany Wyniki finansowe 2009, 2010 GOBLL na tle naszej konkurencji.
Analiza dystrybucji uwagi organizacyjnej w firmie "Majster-Plus" s.c.
Polish Yellow Pages Plan biznesowy Call Center & .
Polish Yellow Pages database marketing Yellbase IQ ponad kwalifikowanych, niepowtarzalnych branż ponad 600 branż pokrewnych database marketing Yellbase.
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
1 Założenia do ustawy o wypłacie emerytur kapitałowych PIU.
Studium przypadku KOPIARKI S.A.
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
Raport o rynku franczyzowym w Polsce Edycja 2009.
To idealne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami i prowadzenia kampanii sprzedażowych na najwyższym poziomie.
Polish Yellow Pages operator telekomunikacyjny dostawca machine2machine & Yellow Pages Mobile database marketing Yellbase IQ ponad kwalifikowanych,
RENOWATOR Staże Ośrodka RENOWATOR.
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Zarządzanie projektami
2009 Warszawa, 24 czerwca 2009 r Oferta Krajowego Systemu Usług (KSU) dla przedsiębiorców Warszawa, 7 września 2009 r.
Zarządzanie projektami
OFERTA HANDLOWA DLA FIRM.
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Pod tym adresem pracujemy dla Ciebie!.
Okiem praktyka: wdrożenie w firmie Smay
Eurotel SA GRUPA TELEKOMUNKACYJNA
WAŻNA INFORMACJA Firma nie gwarantuje dochodów w przypadku braku pozyskiwanych klientów. Sukces Niezależnego Przedstawiciela ACN nie jest zagwarantowany,
Prawdy oczywiste czyli… BIZNES PLAN Część 18
opis projektu jednym zdaniem
Zestaw usług przetargowych Wersja 2.0. Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku, uruchomiliśmy zestaw usług, wspomagających naszych klientów w organizacji.
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
Jak zwiększyć potencjał każdego Contact Center?
Urządzenie diagnostyczne do wykrywania najsłabszych
Agenci w budowaniu satysfakcji klienta - contact center
Biznesplan.
Sprawozdanie finansowe NoRiskNoFun. A. Sprawozdanie finansowe.
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
Epicor|Scala IT ma znaczenie Maciej Kowalik.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Oferta kont i kredytów gotówkowych
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Kapitał dla innowacyjnych i ryzykownych Czego oczekują inwestorzy od innowacyjnych przedsiębiorców? Barbara Nowakowska Polskie Stowarzyszenie Inwestorów.
Podstawowe wartości ekonomiczne
Internetowego Biura Rachunkowego
NASZE B2B B liżej wspólnego B iznesu. Tematy :  Konsorcjum Elmega – o nas  Projekt B2B  Założenia platformy SII  Praktyczne zastosowania SII  Korzyści.
Wprowadzenie do rachunkowości sprawozdawczej Rachunek zysków i strat Przepływy finansowe.
Segmenty operacyjne MSSF 8.
Zintegrowana komunikacja marketingowa
© Marek Capiński WSB-NLU, Wartość narażona na ryzyko – zastosowanie opcji.
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
1 Kwotoreduktor Stacjonarny w sieci Plus. 2 Wszystkie stawki brutto Oferta z telefonem - umowa na 24 miesiące Opłaty za połączenia naliczane są za pierwszą.
Zintegrowane systemy informatyczne
PROJEKT X OPISAĆ PROJEKT J EDNYM Z DANIEM Fundusz StartMoney.
RACHUNEK KOSZTÓW ZMIENNYCH, PORÓWNANIE Z RACHUNKIEM KOSZTÓW PEŁNYCH
Informacja, opieka i asysta – wsparcie Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. w ramach projektu Punkt Konsultacyjny KSU Leszno
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
Warszawa 27 Luty 2014 Analiza implementacyjna usługi VoIP dla zastosowań korporacyjnych Wykonał: Michał Boczek Promotor: dr inż. Dariusz Chaładyniak.
Kowalski S.A. Oferta telekomunikacyjna. Wstęp Firma TELE jest firmą działającą na polskim rynku od 2013 roku Zajmujemy się usługami telekomunikacyjnymi.
Obligacje przychodowe a strategia. 2 teza bez zdefiniowanej strategii jednostka organizacyjna jest niewiarygodna.
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
INKUBATOR INNOWACYJNOŚCI + „Tytuł pracy przedwdrożeniowej”
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Prezentacja biznesplanu
INKUBATOR INNOWACYJNOŚCI + „Tytuł pracy przedwdrożeniowej”
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Prezentacja biznesplanu
Prezentacja biznesplanu
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Zapis prezentacji:

Polish Yellow Pages Plan biznesowy Call Center &

Cele i działania Cel Pozyskanie Grupy docelowej Działania Aktywne działania na własnych rekordach bazodanowych w ruchu voice & online: telekomunikacja – kabel – mobile – – marketing i promocja. Wykonywane prace: wdzwanie w rekordy bazodanowe, pozyskane z hurtowni rekordów, ofertowanie, aktualizacja rekordu o pozyskane informacje kluczowe - dane: nazwisko, stanowisko oraz adres do wysłania oferty.

Zespół Osoby wchodzące w skład zespołu call center Konsultanci, którzy posiadają doświadczenie branżowe. Lokalizacja: Gdańsk, Warszawa, Kraków. Ofertowane rekordy bazodanowe z uzyskaną zgodą na ofertę handlową pozostają własnością Firmy i jest to jedyne rozwiązanie na rynku.

Podobne rozwiązania w innych krajach Świat i podobne rozwiązania - w krajach wysoko rozwiniętych firmy, stosujące podobne rozwiązania, wygenerowały w 2008 roku przychody netto w wysokości $ 460 mln dolarów. Wysokorozwinięty Rynek Yellow Pages (ponad 200 narodowych operatorów) przewiduje do 2013 roku, przychody około $ 3 bilionów dolarów z tej linii biznesu. Polish Yellow & White Pages – telekomunikacja, druk, internet

Możliwości Problemy i możliwości. Wydawać się może, że koszt 15- zł netto za jedną godzinę pracy zespołu Call Center do dużo. Jednak tak nie jest, opłata wystarcza zaledwie na częściowe pokrycie kosztów pracy całego zespołu. Klient musi ponieść część ryzyka biznesowego w opłacie podstawowej, warto jednak zauważyć: otrzymanie na własność rekordu bazodanowego zawierającego informacje podstawowe + biznesowe proszę o ofertę handlową za 1,20- zł netto, to duża wartość, gwarantującą zwrot inwestycji, na poziomie 309% wartości zamówienia* *taką mamy wiedzę od Klienta

Koncepcja biznesowa Kluczowa technologia Aktywna praca na rekordach bazodanowych w ruchu voice & online: telekomunikacja – kabel – mobile – – marketing i promocja. Wykonywane prace: wdzwanie w rekordy bazodanowe, pozyskane z hurtowni rekordów, ofertowanie, aktualizacja rekordu o pozyskane informacje kluczowe - dane: nazwisko, stanowisko oraz adres do wysłania oferty. Wysyłanie wstępnych ofert HTML do potencjalnych Klientów monitorowanie poczty . Współpraca z infobrokerami w zakresie poszerzenia wiedzy o branży i rynku.

Konkurencja Poznając Klienta, poznajemy konkurencję. Szanujemy konkurencję na rynku, jednak pracując z jedną z tych Firm, nigdy nie podejmujemy działań równoległych oraz w terminie do 6 m-cy od zamknięcia współpracy, realizacji kontraktu, zamówienia. Oczywiście są sytuacje, kiedy Klient żąda dłuższego okresu karencji i takie zobowiązania podejmujemy, doliczając 20 % wartości zamówienia netto. Możliwe są każde inne rozwiązania, ponieważ decyzje podejmujemy natychmiast i są one zawsze elastyczne.

Plan finansowy Oferta składa się z podstawowych modułów: moduł I: pracochłonność i koszty, cena: 15- zł / 1 godzina pracy, praca zespołu w godzinach 8:00-16:00 moduł II: przekazanie rekordu bazodanowego na własność, cena: 1,20- zł netto Bilingowanie: jeden raz w tygodniu (poniedziałek, za poprzedni tydzień) Razem: ok zł / Abonament 1 m-c* *w zależności od miesiąca

Wymagane zasoby Przedstawiamy podstawowe zasoby: –Personel –Technologia –Hurtownia Rekordów Klientów Korporacyjnych –Hurtownia Rekordów Klientów Instytucjonalnych –Hurtownia Numerów Kart SIM –Narzędzia Promocji i Marketingu –Produkty –Usługi –i inne Pozostałe zasoby - tajemnica

Źródła ryzyka i możliwości sukcesu Źródło ryzyka dla proponowanego projektu: powolny czas osiągania wyniku ostatecznego, jakim jest grupa rekordów bazodanowych – potencjalny Klient. Przeciwdziałania to interaktywny sposób pracy konsultantów, łączący usługę głosową z online. Innym źródłem ryzyka będzie ilość ok. 25% rekordów, w które w danym momencie nie będzie można się wdzwonić z powodów Zewnętrznych i wewnętrznych niezależnych od Operatora i Polish Yellow Pages. Przeciwdziałania to ustawienie automatu nadzorującego. Szacunkowe obliczenie zysków, nie jest możliwe, jednak z naszej praktyki wynika: Klient zainwestował średnio zł w pakiet teleadresowy i w przeciągu 6 m-cy uzyskał powyżej zł przychodu.

Dziękujemy! Polish Yellow Pages Yellbase IQ oddział Gdynia, Polska 1 tel.: , faks.: , .: REGON: , NIP: