Rozwiązania w technologii MOSS 2007

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Advertisements

Zarządzanie informacją a produktywność przedsiębiorstwa
MunSol System zarządzania informacją i sprawami INFORMACJE PODSTAWOWE
Generator Wniosków o Płatność
Rejestr Spraw Sądowych
Microsoft Office System w praktyce wdrożenie w COMARCH-CDN
Jarosław Sokolnicki Zbigniew Szcześniewski Microsoft
Optymalizacja infrastruktury biznesowej
Wdrożenie portalu korporacyjnego w oparciu o MOSS2007
Wdrażanie ERP Firmy w województwie podlaskim: Małe i średnie - Symfonia Małe i średnie - Symfonia Duże - SAP Duże - SAP.
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
1/18 LOGO Profil zespołu. 2/18 O nas Produkcja autorskich rozwiązań informatycznych dla małych i średnich firm w zakresie systemów: Baz danych Aplikacji.
Projekt z Baz Danych II Łukasz Wiatrak Marta Kowalczyk Krzysztof Cywicki.
Wady i zalety Microsoft Word –a
Stowarzyszenie Miasta w Internecie Rodan Systems S.A. Program Otwarty Urząd Program Otwarty Urząd Biuletyn Informacji Publicznej 25 kwietnia 2003 r.
Zadanie: Integracja oprogramowania w gminach i starostwie
Składanie deklaracji podatkowych – e-Podatki
InfinitERP prezentacja systemu.
ALM (Asset Life Cycle Management) - wsparcie procesów biznesowych w obszarze zarządzania cyklem życia majątku. Centralny Ośrodek Informatyki Górnictwa.
Twoje narzędzie do pracy grupowej
System ułatwiający zarządzanie Jednostką
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
DMS TimeFrame Software. Co to jest DMS? System zarządzania dokumentami Składowanie Specyfikowanie Indeksowanie Kontrola zawartości Kontrola dostępu Kontrola.
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie Cyfrowy Urząd
Informatyzacja Urzędu – Obowiązki Prawne
Dokumentacja do obsługi PWI (nowa wersja aplikacji)
Agenda 1 Tailored Mobile Solutions S.A 2 Aplikacja TMS Finance 3
CDN OPT!MA integracja z Systemem Microsoft Office 2003.
Systemy Kancelaryjne ..
Nowa, elektroniczna instrukcja kancelaryjna.

Na produkt finalny – innowacyjny model preinkubacji przedsiębiorczej osób 50+ składają się 3 produkty pośrednie Model prowadzenia doradztwa Model prowadzenia.
EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE OBIEGIEM
Wsparcie pracy grupowej systemem Workflow
IBM Software © 2007 IBM Corporation Przepis na System Pracy Grupowej System Pracy Grupowej na platformie Lotus Bogumił Latos +48.
Skuteczny i przyjazny urząd kompletna informacja o kliencie w jednym miejscu, komunikacja za pomocą e-formularzy.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
7-8 listopada 2007 Central European Outsourcing Forum
2/13 Portal Podatkowy e-Deklaracje 2.
KS-ZZL System Wspomagający Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Praktyczne aspekty zarządzania dokumentacją elektroniczną w nowoczesnym urzędzie. Na podstawie doświadczeń Małopolskiego Urzędu.
KS-ZZL Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Spotkanie informacyjne
System do zarządzania i ewidencji dokumentów.
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
2/13 Portal Podatkowy e-Deklaracje 2.
Projekt Wojewody Opolskiego Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim.
„Żadna firma nie posiada ani czasu, ani środków niezbędnych do uczenia się wyłącznie na własnych błędach” James Harrington.
Agenda O Nas Ogólne informacje o Produkcie Job Manager – idealne rozwiązanie Aplikacja Webowa Aplikacja Kliencka Najnowsze zmiany.
Konrad Janicki (planowany czas prezentacji 45 minut)
call center to nie tylko infolinia
ETAPY WDROŻENIE SYSTEMU ELEKTRONICZNEGO ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ
Controlling projektowy – praktyczne spojrzenie na najczęstsze wyzwania
EZD Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją
Protection notice / Copyright noticeCopyright © Siemens sp. z o.o. Siemens IT Solution and Services All rights reserved. MunSol System zarządzania.
Rodzaje dokumentów biurowych
Funkcje pracy biurowej
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Obieg dokumentów w instytucji publicznej o akademickim rodowodzie Mariusz Mysiakowski Warszawski Uniwersytet Medyczny.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Nasz cel - sprawny urząd i zadowoleni mieszkańcy Oparta na doświadczeniach ze współpracy z samorządami, ngo’s i mieszkańcami, Całościowe zrządzanie BO.
Zintegrowane systemy informatyczne
Centralny Instytut Ochrony Pracy – Państwowy Instytut Badawczy 1 dr inż. Małgorzata Suchecka Bezpieczeństwo i higiena pracy na stronach internetowych CIOP-PIB.
Analiza, projekt i częściowa implementacja systemu wspomagania pracy Referatu Reprografii Promotor: mgr inż. Dariusz OlczykWykonała: Katarzyna Ściwiarska.
Informacje o produktach i wdrożeniach System EZD TiMSI eBiuro.
ZASADY POSTĘPOWANIA Z DOKUMENTAMI W POLITECHNICE GDAŃSKIEJ
Prezentacja systemu eDokumenty
Gotowy intranet dla platformy
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Zapis prezentacji:

Rozwiązania w technologii MOSS 2007

Agenda O TiMSI Aplikacja obsługi formularzy działów BHP i OŚ Obieg dokumentów kancelaryjnych Inne rozwiązania Pracując z MF testowaliśmy różne rozwiązania informatyczne. Sprawdzaliśmy, które będą najlepiej pasować do modelu realizowanego biznesu. W wyniku zebranych doświadczeń powstał produkt e-TAX. Narzędzie wspierające codzienną pracę podatnika i urzędnika, dzięki któremu zamierzamy pomoc MF dokonać migracji systemu POLTAX (POLTAX to system informatyczny składający się z wielu modułów, funkcjonujący od początku lat 90. Jest stosunkowo nowoczesnym rozwiązaniem opartym o bazę ORACE. Funkcjonuje w architekturze rozproszonej) do systemu e-Podatki (zcentralizowany, integrowany system podatkowo-celny). Chcemy zaprezentować nasze rozwiązanie dla Państwa (IBM) oraz pokazać gdzie możemy osiągnąć efekty synergii. Jesteśmy niszowo wyspecjalizowanym, precyzyjnie działającym zespołem profesjonalistów, który ma rozległą wiedzę o procesach zachodzących u Klienta. W odróżnieniu do IBM nie chcemy zawładnąć całym rynkiem IT tylko chcemy pomóc MF w realizacji wizji dotyczącej wprowadzenia nowego systemu podatkowego. Z naszych obserwacji wynika, że tylko IBM ma potencjał do realizacji tak złożonego i strategicznego dla MF projektu. Dlatego dzielimy się wiedzą i realizujemy prezentację.

O TiMSI Historia Specjalizacja Nasza strategia Ponad 10 lat doświadczeń w projektach IT Specjalizacja Analiza potrzeb i procesów biznesowych Software development (component development) Nasza strategia Dostarczanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych zgodnych z potrzebami i wizją klienta TiMSI ma ponad 10 lat doświadczeń w realizacji projektów informatycznych. Byliśmy jednymi z pierwszych, który wprowadzali bankowość internetową w Polsce. Braliśmy udział w budowie lokalnego sytemu płatniczego, dostarczamy rozwiązania dla największych firm P&G, Allianz, Citibank, TPSA. Dzięki pracy jako podwykonawcy takich firm jak IBM, Microsoft, HP zdobyliśmy bardzo duże doświadczenie w budowie oprogramowania. Dysponujemy odpowiednim potencjał ludzkim o dużym doświadczeni. Dzięki dużej liczbie zrealizowanych projektów oraz dużej bazie komponentów softwarowych nasze rozwiązania budujemy w sposób elastyczny oraz bardzo szybki. Z MF pracujemy od ponad 5 nad tematem budowy świadomości w obszarze zamiany systemu POLTAX na nowy system do obsługi podatków. Dzięki bliskiej pracy z Klientem posiadamy źródłową wiedzę na temat architektury, systemów, organizacji oraz planowanych zmian zachodzących w MF . Współpracujący z nami konsultanci brali udział w budowie i wdrożeniu sPystemu Poltax oraz architektury e-Deklaracje. Dzięki temu mamy przegląd procesów oraz technologii zachodzących w Ministerstwie Finansów od 18 lat tzn od jesieni 1989, w ten sposób jesteśmy unikalnym centrum kompetencyjnym znającym cała historie informatyzacji aparatu skarbowego oraz doskonale znającym wszelkie rozwiązania techniczne (łącznie z modelem danych i znajomością kluczowych aplikacji lokalnych). Inne projekty (nasze sukcesy): Citibank – System do obsługi bakowości korporacyjnej, Allianz – System do obsługi obiegu dokumentów, BRE Bank – Portal korporacyjny, …

Nasze sukcesy Citibank – System do bankowości internetowej, System do obsługi bakowości korporacyjnej, Allianz – System do obsługi obiegu dokumentów, hurtownia danych, BRE Bank – Portal korporacyjny, Ministerstwo Środowiska – Portal korporacyjny … ..

Jak działamy Zrozumieć klienta Identyfikacja potrzeb i kluczowych obszarów biznesowych Edukacja – budowa świadomości Narzędzia informatyczne - systemy Zarysowanie wizji Realizacja wizji Co to znaczy zrozumieć klienta? Dobra znajomość wymagań, procesów biznesowych. Ciągłe edukowanie i budowanie świadomości. Wdrażanie systemów IT oraz stworzenie wspólnej Wizji rozwoju. Bliska współprac z MF jest dla nas metodą osiągnięcia naszej strategii, dlatego współpracujemy tak blisko jak to tylko możliwe z klientem nie ograniczając się jedynie do kontaktów projektowych. Dla naszej organizacji dobre zrozumienie klienta to wspólne realizowane projekty, częste spotkania, obserwacja zachowań, rozwiązywanie problemów. Kluczowa jest zawsze precyzyjna identyfikacja potrzeb i obszarów biznesowych, które wymagają zmian lub rozwoju. Klienci z administracji publicznej nie chętnie o tym rozmawiają, ponieważ istnieje strach przed zmianami. W szczególności, gdy wszystko na pozór dobrze działa to po co to zmieniać. Identyfikacja potrzeb odbywa się za pomocą dostępnych metodyk analitycznych, przy użyciu narzędzi informatycznych oraz poprzez interakcje z Klientem. Jednocześnie gdy zakreślimy kluczowe obszary wymagające reorganizacji musimy zbudować świadomość i przełamać strach dlatego uruchamiamy działania z zakresu szkoleń, warsztatów, wizyt referencyjnych oraz inne metody edukacyjne. W konsekwencji posługujemy się narzędziami i wytwarzamy produkty (systemy) jednocześnie kształtując potrzeby klienta w danym obszarze. Na końcu powstaje Wizja wraz z koncepcją jej realizacji, która w oparciu o bieżące informacje, opracowane plany działań i korektę potrzeb zaczyna żyć. W tym samy czasie uruchamiamy równoległe działania ukazujące wiarygodność rozwiązań i angażujemy w uboczne działania oponentów.

Formularze BHP i OŚ podstawowe funkcjonalności Audyty Baza pozwoleń na wykonywanie prac niebezpiecznych Charakterystyka substancji (substancje i preparaty) Choroby zawodowe Ćwiczenia przeciwpożarowe Dokumenty wewnętrzne działu Karta Niezgodności Kontrole BHP Ocena ryzyka procesowego Ocena ryzyka zawodowego

Podstawowe funkcjonalności cd … Obsługa recepcji i szkoleń (podwykonawcy, ocena szkoleń i podwykonawców, rejestracja) Pomiary środowiska naturalnego Pomiary środowiska pracy Rejestr wymagań prawnych Harmonogramy (audytów BHP, OŚ, pomiarów) Karta Zdarzenia Wypadkowego Rejestr wypadków przy pracy Obsługa zwolnień chorobowych Wizytacje/komisje lekarskie

Raporty

Formularz raportu

Karta Zdarzenia Wypadkowego

Protokół powypadkowy

Formularz pomiarów

Formularz pomiarów

Karta Oceny Ryzyka Zawodowego

Dodatkowe możliwości Współpraca z aplikacjami Office Typowy portal korporacyjny Współpraca z innymi działami firmy Recepcja Szkolenia Biblioteki dokumentów, aktów prawnych Marketing Statystyki i raportowanie

Wartość dodana Podniesienie wydajności obsługi dokumentów działów BHP i OŚ Skrócenie czasu dostępu do poszczególnych dokumentów, formularzy Wizualizacja statystyk Kontrola dostępu do określonych danych Wydruki wypełnionych formularzy na szablonach zgodnych z aktualnymi regulacjami prawnymi Automatyczne uzupełnianie określonych formularzy wcześniej wprowadzoną treścią Nadzór na terminami realizacji działań z harmonogramów

Wymagania Windows 2003 Server SQL 2005 SharePoint Portal Server 2007 Pakiet aplikacji biurowych MS Office

Aplikacja kancelaryjna Celem systemu jest usprawnienie pracy Przedsiębiorstwa poprzez wyeliminowanie obiegu papierowych wersji dokumentów

Jak jest obecnie?

Obsługa pism Sekretariat 3/24/2017 12:35 AM Pismo Dekretacja pisma Wykonane „Do wiadomości” „Do wykonania” © 2004 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

Obsługa pism Tworzenie metryczki Skanowanie pisma 3/24/2017 12:35 AM Obsługa pism Tworzenie metryczki Skanowanie pisma Dekretacja i obieg dokumentu Przypominanie o pismach do realizacji Raporty © 2004 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

Uprawnienia Dostęp do pism i spraw zależy od: Roli 3/24/2017 12:35 AM Uprawnienia Dostęp do pism i spraw zależy od: Roli Miejsca w strukturze Stanowiska (np. dyrektor, kierownik) © 2004 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

Procesy Rejestracja pisma Obsługa pisma 3/24/2017 12:35 AM Procesy Rejestracja pisma Obsługa pisma Przygotowanie i wysłanie pisma zewnętrznego Inne wybrane ekrany © 2004 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

Rejestracja pisma Utworzenie pisma i przypisanie do sprawy 3/24/2017 12:35 AM Rejestracja pisma Utworzenie pisma i przypisanie do sprawy Wypełnienie metryczki Sposób obsługi pisma - dekretacja Do wiadomości Do wykonania bez odpowiedzi – wymagana data i czas realizacji Do wykonania z odpowiedzią – wymagana data i czas odpowiedzi Zeskanowanie lub załączenie dokumentu elektronicznego © 2004 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

Rejestracja pisma 3/24/2017 12:35 AM © 2004 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

Procesy Rejestracja pisma Obsługa pisma 3/24/2017 12:35 AM Procesy Rejestracja pisma Obsługa pisma Przygotowanie i wysłanie pisma zewnętrznego Inne wybrane ekrany © 2004 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

Obsługa pisma Powiadomienia i przypomnienia Ekran „Moje pisma” 3/24/2017 12:35 AM Obsługa pisma Powiadomienia i przypomnienia Ekran „Moje pisma” Szczegóły pisma Wygenerowanie odpowiedzi lub oznaczenie jako rozpatrzone © 2004 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

3/24/2017 12:35 AM Obsługa pisma © 2004 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

Procesy Rejestracja pisma Obsługa pisma 3/24/2017 12:35 AM Procesy Rejestracja pisma Obsługa pisma Przygotowanie i wysłanie pisma zewnętrznego Inne wybrane ekrany © 2004 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

Rejestracja pisma Przygotowanie pisma Przekazanie do akceptacji 3/24/2017 12:35 AM Rejestracja pisma Przygotowanie pisma Przekazanie do akceptacji Akceptacja Przekazanie pisma do odbiorcy © 2004 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

3/24/2017 12:35 AM Wybrane ekrany © 2004 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.

Podsumowanie Aplikacja obsługi formularzy BHP i OŚ Aplikacja e-Kancelaria

Inne rozwiązania Inne rozwiązania: Web-party wspierające administrację firmy Rezerwacja zasobów Urlopy Zaawansowana wyszukiwarka Akty prawne Zarządzanie AD przez intranet Szablon witryny intranetowej obejmujący: Strona główna Moduł who-is-who Aktualności Zasoby Forum inne Obsługa help-desk Wnioski Zgłoszenia Work-flow Realizacja

Inne rozwiązania Archiwum skanów Elektroniczna Skrzynka Podawcza Bezpiecznie Archiwum Elektroniczne Doręczanie Pism Rozwiązania wykorzystujące Kwalifikowany Podpis Cyfrowy Zarządzanie projektami EPM Zaawansowane rozwiązania raportujące Wiele innych

Pytania ?