Dźwiękoludki Junior Music Course. Kraje, w których działają Szkoły Muzyczne YAMAHA.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jak pomóc dziecku w nauce?
Advertisements

Praca domowa w procesie dydaktycznym
Metody pracy z uczniem sześcioletnim
II ROK Rozwijanie wrażliwości muzycznej małego dziecka.
Szkoła Podstawowa im. Ryszarda Wyrzykowskiego w Bełdowie
Edukacja przez ruch wg Doroty Dziamskiej
ZESPÓŁ SZKÓŁ W ZAWOI WILCZNEJ im. Ks. Kardynała Karola Wojtyły
UCZYMY SIĘ UCZYĆ Nauka języków obcych nieodłącznie związana jest z systematycznym zapamiętywaniem wielu informacji. Wiadomo, że zrobienie notatek w zeszycie.
W ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans, prowadzone jest w naszej szkole kółko języka niemieckiego dla uczniów klas VI, którzy pragną poszerzyć
– dwie drogi kształcenia, dwa pakiety, jeden cel
LIPIEC Każdy blok warsztatowy miał konkretny temat, aby rozwijać w dziecku: kreatywność, twórcze myślenie wyobraźnię, postawy zmysły.
PIANO LAZAR International Music Education Atelier Zajęcia odbywać się będą raz w tygodniu w każdej grupie wiekowej. Grupy 4 i 5 - Grupy 6 i 7.
TIK w szkole podstawowej MAPY MYŚLOWE i MAPY POJĘĆ
Elementary School Vaterstetten, Gluckstraße Integracja ucznów osiągających słabe wyniki w nauce 1.Pomysł 1.Pomoce Pomoce naukowe Materiały instruktażowe.
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES Od r realizowany jest w szkole projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES w ramach.
Projekt przygotowany przez Radę Rodziców przy Przedszkolu nr 102 we Wrocławiu: Ale w szkole jest wesoło, kolorowo i sportowo....
Praktyka obejmowała przeprowadzenie 48 sesji z programu Klucz do uczenia się. Podczas praktyk realizowałam z dziećmi zajęcia z modułów: Gry Rozwijające.
Centrum Językowe Magic Land
Niepubliczne Przedszkole ,,Mały Europejczyk” w Chalinie
„Chcąc ucznia pobudzić do jakiegoś czynu, postawcie go w takich warunkach, ażeby doznawał potrzeby wypełniania tej czynności, jakiej od niego oczekujecie”.
Przygotowały: Monika Meyer Agnieszka Stacherzak
Drodzy Rodzice! Nie będziemy udowadniać, że jesteśmy najlepsi… Jesteśmy jedyni!!!
Matematyka w muzyce Mateusz Gajos kl. I a.
Rozwój umiejętności zawodowych nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej. Nazwa placówki: Przedszkole Miejskie nr 9 im. W. Chotomskiej.
Oddział Przedszkolny istnieje w naszej szkole dziewięć lat. Każdego roku przychodzą do nas dzieci, aby wspólnie poznawać otaczający nas świat. Poprzez.
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
REALIZACJA PROJEKTU NASZA WIEDZA – NASZA PRZYSZŁOŚĆ Szkoła Podstawowa im. Św. Królowej Jadwigi w Bieśniku.
Szkoła Muzyczna.
ZABAWA KLOCKAMI LEGO JAKO PRZYKŁAD AKTYWNEJ FORMY SPĘDZANIA CZASU RODZICÓW Z DZIECKIEM Janusz Andrzej Czuba – TRENER.
Platforma Edukacyjna Szkoły Podstawowej nr 67 w Krakowie Z tej krótkiej prezentacji dowiemy się, do czego będzie służyć uczniom platforma edukacyjna, jak.
PRZEDSZKOLE 2014 Prezentacja oferty.
WPŁYW KSIĄŻKI NA NAJMŁODSZYCH CZYTELNIKÓW
 Z dniem 1 września 2008 r. wprowadzony został do realizacji w naszej szkole „Program zintegrowanej nauki języków obcych w szkole podstawowej”.  Jest.
Dlaczego warto uczyć małe dzieci języków obcych? Opracowała
tło towarzyszenie czy utwór może składać się wyłącznie z pojedynczej melodii? czy przykłady brzmiały dobrze czy źle? czy akompaniament do melodii.
DOBRY START.
wykonanie: Katarzyna Hoffmann, Anna Kasiewicz, Jakub Stasiuk
Projekt z zakresu bezpieczeństwa oraz edukacji finansowej
Zajęcia odbywają się raz w tygodniu /wtorek/ od godziny do W grupie: TYGRYSKI JEŻYKI.
Junior Academy Przedszkole Językowe
RAMOWY ROZKŁA D DNIA Ramowy rozkład dnia świetlicy szkolnej
Informacje na temat lekcji
SPRAWDZIAN Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO W KLASIE SZÓSTEJ Czy powinien wzbudzać nasze obawy?
DOJRZAŁOŚĆSZKOLNA INFORMACJE DLA RODZICÓW Opracowanie: Beata Wilk.
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
Klasa 2 Szkoła z klasą 2.0.
5. Kształcenie praktyczne zawodowe
Sprawdzian z języka angielskiego w klasie szóstej
Innowacja pedagogiczna „Moja przygoda z fletem” -podsumowanie
Autor: Dominika Gawryś
Dnia maja uczniowie klas I wzięli udział w pokazowej lekcji o Unii Europejskiej przeprowadzonej przez Punkt Informacji Europejskiej Europe Direct.
„Polsko – Czeskie Słuchanie, Śpiewanie i Granie” Projekt realizowany przez Przedszkole w Syryni w partnerstwie z Przedszkolem w Hlučínie.
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
„ Spotkania z muzyką ” Każdego miesiąca odbywają się w naszej szkole lekcje muzyki, które mają na celu wyrobienie i utrwalenie umiejętności słuchania i.
CZY CZYTANIE JEST NAM DZISIAJ POTRZEBNE?
Klasa pierwsza to start uczniów do samodzielnego i naukowego poznania świata. W trakcie aktywnego udziału w zajęciach.
Mamo, tato chcę już iść do szkoły 1. Potencjał sześciolatka Mózg sześciolatka potrzebuje maksymalnie dużo różnorodnych bodźców i doświadczeń edukacyjnych.
„Muzyka oznacz tylko samą siebie” - Aldous Huxley
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
Zajęcia plastyczne stanowią ważny element w rozwoju przedszkolaka. Twórczość plastyczna jest dla dziecka źródłem wiedzy o otaczającym go świecie i formą.
Autor : Beata Goleń – Świgoń Szkoła Podstawowa nr 10 w Piasku.
Trochę informacji o nas. Nowoczesna szkoła języków obcych przez Internet Zajęcia z lektorem ‘na żywo’ Najnowsze technologie w nauczaniu Rewelacyjna i.
Zajęcia taneczne w Przedszkolu Miejskim nr 4
Nie tylko wynik matematyka gimnazjum kl. 1
CZY CZYTANIE JEST NAM DZISIAJ POTRZEBNE?
Rodzaj innowacji: innowacja pedagogiczna Czas realizacji: roczny cykl listopad 2015 –listopad 2016 Zakres innowacji – uczniowie szkoły podstawowej 2.
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
Materiały dla nauczyciela Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
ŚWIETLICA SZKOLNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 150
Witamy wiosnę śpiewająco…
Zapis prezentacji:

Dźwiękoludki Junior Music Course

Kraje, w których działają Szkoły Muzyczne YAMAHA

Rozwój dzieci w przedziale wiekowym 4-6 lat

Rozwój słownictwa w wieku przedszkolnym

Proces nauczania w systemie YAMAHA

Główne cele zajęć w programie Dźwiękoludki

Fantazja

Nasz pierwszy utwór – „Klawiszowa rakieta”

Instrument klawiszowy w programie „Dźwiękoludki” Konkretne utrwalenie treści lekcji przez instrument klawiszowy, który służy nie tylko do nauki gry, ale również, jako narzędzie do pracy nad rozwojem słuchu w trakcie zabawy w szkole i w domu. Cechy instrumentów klawiszowych typu keyboard: przejrzystość – uporządkowanie białych i czarnych klawiszy, przejrzystość – uporządkowanie białych i czarnych klawiszy, stabilna wysokość dźwięku, stabilna wysokość dźwięku, namacalność – muzyka, którą da się uchwycić, dotknąć, namacalność – muzyka, którą da się uchwycić, dotknąć, melodia, harmonia, rytm - 3 parametry muzyczne jednocześnie, melodia, harmonia, rytm - 3 parametry muzyczne jednocześnie, duży zakres barw, duży zakres barw, budzi radość z eksperymentowania i rozwija kreatywność. budzi radość z eksperymentowania i rozwija kreatywność.

Elementy lekcji w programie „Dźwiękoludki”  Solfeż  Utwory repertuarowe  Zabawy klawiszowe  Śpiewanie piosenek  Fantazja  Ścieżka rytmiczna  Teoria

Co jeszcze powinni Państwo wiedzieć?  wiek dzieci: 4-6 lat,  czas trwania kursu: 2-2,5 roku,  zajęcia odbywają się raz w tygodniu – 55 minut,  włączenie rodziców jako aktywnych partnerów w proces nauki dzieci:  rodzic jest pamięcią dziecka,  rodzic jest partnerem do zabawy w czasie lekcji i w domu,  rodzic zachęca do powtarzania materiału w domu,  rodzic dostaje doskonałe narzędzie do komunikowania się z dzieckiem,  rodzic zdobywa podstawy wiedzy muzycznej za darmo.

Materiały lekcyjne:  książka z ćwiczeniami „Dźwiękoludki”,  płyta CD z nagranymi playbackami do piosenek, fantazją, akompaniamentami do zabaw klawiszowych i utworów repertuarowych,  płyta CD z nagranymi piosenkami w wersji polskiej, ćwiczeniami solfeżowymi i ścieżką rytmiczną,  teksty piosenek w wersji polskiej,  zestaw do ćwiczeń,  teczka na materiały.

Dźwiękoludki na lekcji