Partnerstwo Strategiczne Spotkanie dotyczące projektu: Rozwój upodmiotowienia wychowawców i beneficjentów w obszarze młodzieży zagrożonej wykluczeniem.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Technologie informatyczne w doskonaleniu kwalifikacji zawodowych
Advertisements

An overview and key findings Svein Sjøberg and Camilla Schreiner
Projekt Do kariery na skrzydłach – studiuj Aviation Management Projekt współfinansowany ze ś rodków Europejskiego Funduszu Społecznego. Biuro projektu:
0 Europejskie badanie rynku Zgaga GfK 2008 Source: GfK HealthCare | 2008.
Guide Me! Miary jakości w grupowym doradztwie dla osób poszukujących pracy Małgorzata Klimka Projekt zrealizowany przy wsparciu finansowym.
Central Europe Research to Innovation Models Doświadczenia ze współpracy międzynarodowej w ramach programu Interreg IV Central Europe Opracował: Hubert.
6 Program Ramowy System Stypendiów Marii Curie Małgorzata Zysińska LPK ds. 5PR UE.
NOWE PERSPEKTYWY KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO W POLSCE.
Sieci Lifelong Learning Pomysł na …? Anna Atłas Gdańsk,
7.Program Ramowy Założenia programowe Jolanta Pacura Regionalny Punkt Kontaktowy
Propozycje zmian funkcjonowania BIWKP w Brukseli Toruń, 25 luty 2008r.
Jak wniosek będzie oceniany? Warsztaty Jak przygotować wniosek o stypendium Marie Curie? Poznań, 27 lutego 2003r.
Akcja eTwinning w Szkole Podstawowej nr 5 w Rybniku jako przykład wykorzystania Multimedialnego Centrum Informacji mgr Ewa Łopatka.
Doświadczenia z oceny wniosków w Komisji UE
S e a o f a d v e n t u r e Krok ku demokracji Bałtycki projekt młodzieżowy A Step towards Democracy Baltic Youth Project.
S e a o f a d v e n t u r e Krok ku demokracji Bałtycki projekt młodzieżowy A Step towards Democracy Baltic Youth Project.
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. MARII ZIENTARY- MALEWSKIEJ W BARCIKOWIE PROJEKT SZKOLNY – COMENIUS 1 PROJEKT SZKOLNY – COMENIUS 1 SCHOOL PARTNERSHIP EUROPEAN PROJECTS.
SCENARIUSZ WARSZTATÓW DLA SZKOŁY GIMNAZJALNEJ W RAMACH CYKLU PRAWA OBYWATELSKIE – MOJE PRAWA Katarzyna Stępak, Scenariusz 2, Załącznik 2 PRAWO DOSTĘPU.
Prezentacja projektu Education and awareness raising – the key to understand EU enlargement process.
______________________________________ TARGU-JIU 2010.
European teens speak through the art. Europejscy nastolatkowie wypowiadają się poprzez sztukę.
SIDE- CLUSTER liderem ekoprzedsiębiorczości Projekt finansowany z budżetu Województwa Dolnośląskiego
Mark Redman Punkt Kontaktowy ENRD 28 November 2011.
FRSE Prezentacja na temat współpracy europejskiej ZS nr 1 w Tychach.
Politechnika Wrocławska T.I.M.E. Association and DDMP Programme.
Nowy program UE wspierający edukację, szkolenia, młodzież i sport na lata
Europejski Technik Rolnik ESF PL1-LEO Projekt realizowany w ZSP CKU w Przygodzicach Instytucja partnerska MFR Fougeres (Francja)
UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. TRAINEESHIPS.
How to make an application on Step by Step Instructions
Podejmij krok TERAZ rzucić palenie Take steps NOW to stop smoking
Rights of the child. Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty poziom konspektu  Piąty poziom.
24th march | IEFP, I.P. Lisboa Certyfikowanie i kształcenie trenerów w Portugali.
7. PR „Ludzie” - projekty indywidualne Przebieg ewaluacji: 1-stopniowa procedura składania wniosków: przesyłamy pełny wniosek (max. 25 stron.
Polsko-Norweski Fundusz Badań Naukowych / Polish-Norwegian Research Fund Testowanie metriksów czyli do czego jesteśmy zobowiązani zapisami aplikacji Warsztaty.
CROSSWORD: SLANG. Konkurs polega na rozwiązaniu krzyżówki. CROSSWORD: SLANG Wypełnione karty odpowiedzi prosimy składać w bibliotece CJK, lub przesyłać.
River Vistula!.
Les meilleures photos de L'année 2005 D'après NBC A life for two, full of tenderness, obtains happiness as they get closer to heaven. Życie we dwoje,
Comenius w Zespole Szkół w Siedlcu W ramach programu „Uczenie się przez całe życie” Prezentację przygotowała Jowita Kalitka Siedlec 2014.
Artur Ochojski Katedra Badań Strategicznych i Regionalnych Wydział Ekonomii Dzień internacjonalizacji Katowice 18/06/2015 Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.
Assessment of the impact of regular pilates exercises on static balance in healthy adult women. Preliminary report. 1 Rehabilitation Department, Division.
Which of the following two restaurants do you prefer? Któr ą z tych dwóch restauracji ty by ś wybrał ?
OGÓLNOPOLSKIE FORUM PORADNICTWA ZAWODOWEGO. 2000r. – powstanie Forum przy Biurze Koordynacji Kształcenia Kadr Cel – stworzenie spójnych rozwiązań podzielonego.
Dofinansowano ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz budżetu państwa w ramach Programu PL13 Ograniczanie społecznych nierówności.
JOB SEARCH IS A JOB Career planning is building bridges from one’s current job/career.
Przetłumacz podane w nawiasach fragmenty zdań na j. angielski.
Foundation for Promotion of Entrepreneurship – Continuing Education and Lifelong Learning NGO that responds to the training needs Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości.
Eksperciecvet.org.pl Przegląd działań zrealizowanych przez Krajowy Zespół Ekspertów ECVET w 2015 r. Stan wdrażania ECVET w Polsce Warszawa 10 grudnia 2015.
ESTONIA´S DOINGS SEPT.-NOV What has been done so far...
Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka w Warszawie Internet security risk management Prof. Artis Teilans, Aleksandrs Larionovs.
MOODLE MOOCS – PRZYPADKI UŻYCIA W PROJEKCIE SP4CE (PARTNERSTWO STRATEGICZNE NA RZECZ KREATYWNOŚCI I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI) Anna GRABOWSKA (PRO-MED) Ewa KOZŁOWSKA.
Important holidays and festivals in Poland. The first of January New Year’s Day New Year’s Day the day of Mary the Holy Mother of God – for Catholics.
Dzień dobry! Cześć! This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and.
Www,mojesilnedrzewo.pl. W dniach 15 marca – 30 kwietnia 2010.r.wytwórnia wody mineralnej Żywiec Zdrój SA wspólnie z Fundacją Nasza Ziemia i Regionalną.
Terra Community and Ethics for the future Projekt Unii Europejskiej w którym udział bierze nasza szkoła. Projekt jest skierowany dla uczniów klas gimnazjum.
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
Dobre praktyki w realizacji projektów w ramach programu Erasmus +
ROK 2017/2018 Informacje: KONKURS STYPENDIALNY ROK 2017/2018 Informacje:
„Forests in Poland and Europe. Characteristics and management.”
Dr inż. Anna GRABOWSKA Ewa KOZŁOWSKA
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
„Artysta z Przeszłości”
MOWA ZALEŻNA Mowę zależną stosujemy, kiedy przekazujemy czyjąś wypowiedź pośrednio, nie cytując jej wprost.
English Language Teaching Methodology for Non-Native English Language Teachers in Secondary School/Adults Education Rafał Rosiński Malta,
Running Dictation Activity to Engage Students in Reading, Writing, Listening, and Speaking.
EMPOWEREMENT IN ICT SKILLS. I CREATED MY WEBSITE TO USE IT FOR TEACHING.
Europejski wymiar w nowatorskich działaniach kadry edukacyjnej koszalińskiego Ekonoma Małgorzata Kwiatkowska Uczestnik Erasmus+ MALTA 2017 ETI Zespół Szkół.
Internationalisation at the University of Warsaw
INERNATIONAL LOGISTICS
System rzymski Roman system
Zapis prezentacji:

Partnerstwo Strategiczne Spotkanie dotyczące projektu: Rozwój upodmiotowienia wychowawców i beneficjentów w obszarze młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym Bydgoszcz May 2015

Strategic Partnership Project Meeting Development of the empowerment of educators and beneficiaries in the field of youth at risk and social exclusion Bydgoszcz May 2015

Na lata w ramach Programu ERASMUS+, Akcja 2 Partnerstwo strategiczne, pomiędzy Fundacją d’Auteuil a Uniwersytetem Kazimierza Wielkiego, podpisane zostało porozumienie o współpracy w ramach projektu zatytułowanego: Development of the empowerment of educators and beneficiaries in the field of youth at risk and social exclusion. Grant Nr FR01-KA Udział w projekcie stanowi kontynuację współpracy zainicjowanej w 2006 roku pomiędzy UKW a Fundacją d’Auteuil (koordynatorem projektu), w ramach projektu Formation Européenne d’Educateurs Siociaux - Programu Partnerskiego Leonardo da Vinci. Celem projektu było utworzenie sieci Educ-Europe i opracowanie koncepcji europejskiego kształcenia wychowawców wraz z kilkoma partnerami z Europy.

Obecnie Educ-Europe stanowi 8 organizacji partnerskich: o Fundacja d’Auteuil z Paryża - Francja o Haute Ecole de Bruxelles - Belgia o Karel de Grote University - Belgia o Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy - Polska o CRIPS- Asociatia Cebtrul de Resurse si Informare pentru Professiuni Sociale - Rumunia o INFA-Institut National de Formation et de l’Application - Francja o Fondation Amigo - Hiszpania o CNOS-Centro Nationale Opere Salesiane (SCS) - Włochy. Koordynatorem projektu z ramienia UKW: dr Jolanta Jarczyńska, adiunkt z Katedry Pedagogiki Opiekuńczej i Profilaktyki Społecznej (kier.prof. zw. dr hab. Maria Deptuła)

Członkowie Educ–Europe opracowali projekt w logice transferu innowacji, w duchu współpracy i z potrzebą wprowadzania trwałych zmian dotyczących sposobów wspierania beneficjentów działań społecznych oraz innowacji w zakresie metodologii szkolenia i badań. Zadaniem partnerów jest uruchomienie mobilności praktyków interwencji społecznej, trenerów i beneficjentów lub byłych beneficjentów. Realizacja celów projektu odbywa się w 2 grupach warsztatowych, tzw. action-research groups, które charakteryzują się różnorodnością kulturową i zawodową. Są to pracownicy socjalni, trenerzy, naukowcy, obecni i byli beneficjenci działań pomocowych. Grupy w swojej pracy stosują indukcyjne i refleksyjne podejście, które ma wspierać wymianę myśli i wyobrażeń na temat działań społecznych i nawyków zawodowych profesjonalistów. Kompletny opis projektu i partnerstwa Educ-Europa możesz znaleźć na: Charakterystyka projektu

Educ-Europe: research-action seminary in Poland maja 2015 roku rozpocznie się druga, ostatnia sesja naukowo-badawcza dwóch grup warsztatowych - action-research groups, powołanych w listopadzie 2014 na sesji w Paryżu do prac nad problematyką rozwoju upodmiotowienia wychowawców i beneficjentów w obszarze młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym. Po odbyciu drugiej sesji, uczestnicy obu grup warsztatowych będą pisać pamiętniki z badań w celu oceny podjętych przez nich działań, jak również formułowania zaleceń, po to by spopularyzować wyników swoich badań wśród środowisk zainteresowanych interwencją społeczną na rzecz młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym. Strona polska stażyści-naukowcy podczas spotkania na UKW dokonają oceny podjętych eksperymentów w ramach pierwszych działań badawczych.

From May 18th to 22th of 2015, 32 participants from the eight partners of the new Educ-Europe project will meet again for the second and last research action session in Bydgoszcz, Poland. During the first meeting in Paris, from November 24th to 28th of 2014, two groups have been constituted in order to work on the “Development of the empowerment of educators and beneficiaries in the field of youth at risk and social exclusion”. These groups are characterized by their cultural and professional diversity (social workers, trainers, researchers and beneficiaries or former beneficiaries) that represent an asset for the training of social workers. In Poland, the trainee-researchers will establish an assessment of the learnings and experimentations of their first research action. In addition, this inductive and reflexive approach will support the changing in the way of conceive social action and professional habits. It conveys the conviction that field workers, trainers and beneficiaries can look for the most fitted solutions together. Then, after this second session, the participants will write the research diaries in order to assess of the evolution of their reflections as well as their recommendations to ensure the dissemination of those results to a wide public. You can find a complete description of the project and of the Educ-Europe partnership on Educ-Europe: research-action seminary in Poland