Company LOGO www.company.com Zastosowanie silnika do tworzenia gier.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Platformy e-learningowe Krzysztof Andrelczyk IS, WIMiIP, III rok
Advertisements

20041 Projektowanie dynamicznych witryn internetowych Paweł Górczyński ASP 3.0.
Serwery WWW Michał Kuciapski Uniwersytet Gdański Wyższa Szkoła Bankowa
Tematyka kursu z informatyki dzień 3
Microsoft Office System w praktyce wdrożenie w COMARCH-CDN
Implementacja algorytmów na procesory kart graficznych
Przekształcenia afiniczne
Interaktywny edytor terenu
Standardy tworzenia dokumentów [Michał Kuciapski ]
ASP.NET i platforma.NET Technologie internetowe ( ) Tomasz Popów
SPECJALNOŚĆ: Interaktywna Grafika Trójwymiarowa
Koordynatorzy: Krzysztof BIKONIS Marek MOSZYŃSKI
Internetowy System Udostępniania Obrazów i Produktów Fotogrametrycznych PROPOZYCJA PROJEKTU STUDENCKIEGO W KATEDRZE SYSTEMÓW GEOINFORMATYCZNYCH WYDZIAŁU.
P I OTR SKOŁYSZ. POCHODZENIE I CELE CZYM JEST.NET ? CO IMPLEMENTUJE MONO ? ŚRODOWISKO PRACY [MONODEVELOP] SYTEMY OPERACYJNE CO PROGRAMOWAĆ ? JĘZYKI PRZYKŁADOWY.
Rynek tłumaczeń i lokalizacji w Polsce, Wrocław marca 2009r. Przegląd najnowszych technologii różnych producentów Autor: Wojciech Froelich Argos.
wykonał Jarosław Orski promotor pracy: mgr Szymon Smaga
Piotr Kasprzyk Instytut Informatyki Politechniki Śląskiej
KURS Z INFORMATYKI prowadzący: mgr Przemysław Głowacki.
1/18 LOGO Profil zespołu. 2/18 O nas Produkcja autorskich rozwiązań informatycznych dla małych i średnich firm w zakresie systemów: Baz danych Aplikacji.
Codename: GJumper inż. Krzysztof Grześkowiak inż. Kamil Niezręcki.
Przegląd ważniejszych bibliotek używanych przy projekcie Quall.
Dropbox.
Technologie komponentowe COM, COM+, DCOM
Informatyczne narzędzia wspomagające pracę na odległość
Rozwój aplikacji przy wykorzystaniu ASP.NET
Aplikacje Internetowe
IT Asset Management Service
Web Serwisy w praktyce Technologie internetowe ( )
* HTML5 i CSS3 w nowoczesnych serwisach internetowych
Języki wysokiego poziomu: – funkcje i programowanie bezklasowe
KINECT – czyli z czym to się je?. O czym będziemy mówić? Obecna oferta rynkowa. Co to jest i jak działa Kinect? Jak przygotować komputer do pracy z Kinectem?
Microsoft Expression Studio
Technologie tworzenia aplikacji internetowych Wykład 3
Modelowanie elementów świata 3D przy użyciu biblioteki Managed Directx
Tworzenie strony internetowej krok po kroku.
Witold Bołt. Agenda W czym tkwi problem..? Po co jest oprogramowanie? Kim jest użytkownik? Zbieranie danych Co to jest design Współpraca programista-projektant.
Wstęp Krótka historia programu Zastosowanie PowerPoint’a
Wykonał: Michał Nikołajuk
Narzędzia administracyjne
Tworzenie aplikacji webowych w oparciu o framework ObjectLedge
KINECT Jakub Hossa Microsoft Student Partner. KINECT Jakub Hossa Microsoft Student Partner.
Tworzenie prezentacji
Silverlight Marcin Badurowicz
Temat 2: Edytory HTML.
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH
Koło Naukowe MacKN Autoprezentacja. O nas... Koło Naukowe MacKN zrzesza pasjonatów platformy programowo-sprzętowej Mac/iPhone/iPad oraz języka Ada. Działamy.
Systemy zarządzania treścią Wykład 5
SPECJALNOŚĆ: Oprogramowanie Systemowe
Architektura informacji
Architektura współczesnych gier video Adam Sawicki asawicki.infoasawicki.info
Seminarium Dyplomowe Jacek Fohs.
Projekt realizowany w ramach Software Development Studio (SDS) Wizualne środowisko do tworzenia aplikacji webowych.
Temat 1: Ogólne cechy języka PHP
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Technologie internetowe i mobilne
1 Analiza możliwości języka C# w aspekcie oprogramowania dla myszy Łukasz Łysyganicz Nr indeksu Praca napisana pod kierunkiem: Prof. nzw. Dr hab.
Podstawy języka skryptów
Programowanie Windows (Win32/Win64 API)
Forum Pracodawców AEiI 2015 Wydział Automatyki, Elektroniki i Informatyki Gliwice, 11 marca 2015r.
Programowanie w językach skryptowych
Temat: Porównanie technologii php,c# oraz javascript na przykładzie webaplikacji typu społecznościowy agregator treści Autor: Wojciech Ślawski.
Draver/GRK/cw3_result.jpg. Grafika 3D Wprowadzenie.
 Podstawowy składnik.NET Framework  Technologia tworzenia w pełni dynamicznych stron internetowych działających po stronie serwera  Zorientowanie na.
Co to jest WPF? Silnik graficzny odpowiedzialny za renderowanie interfejsów (nie tylko!) użytkownika aplikacji dla Windows. Dostępny od.NET 3.0 (2006)
Prezentacja Projektowa – wersja okienkowa
C# może więcej! Budowanie aplikacji mobilnych na platformy iOS/Android/Windows Phone przy użyciu narzędzi Xamarin Platform
Podstawy programowania
Zapis prezentacji:

Company LOGO Zastosowanie silnika do tworzenia gier

Company LOGO Parę słów o mnie Marek Gajda - Aplikacje internetowe – PHP, Java,.Net Moje hobby: Python Programowanie gier

Company LOGO Plan prezentacji Wstęp teoretyczny – Python a tworzenie gier Przykłady – demo Porównanie C++ i Pythona

Company LOGO Główne zastosowania Pythona Aplikacje webowe WebService Narzędzia wewnętrzne w firmach Programy o charakterze naukowym Ale programowanie gier ???

Company LOGO Popularne silniki do gier PyGame Panda3D Soya3D PyOgre vel Python-Ogre...oczywiście jest jeszcze Blender

Company LOGO PyGame

Company LOGO Panda3D

Company LOGO Soya3D home.gna.org/oomadness/en/soya3d

Company LOGO Python-Ogre

Company LOGO Blender

Company LOGO Dlaczego Python-Ogre ? Multiplatform – Linux, Windows, MacOS OpenGL i DirectX Dobra dokumentacja (tutoriale) OGRE – wsparcie dla wielu języków

Company LOGO Jak działa OGRE

Company LOGO Jak działa OGRE

Company LOGO Jak działa Python-OGRE

Company LOGO Czas na demo...

Company LOGO Co trzeba ustawić w DirectX ? Okno, funkcję obsługującą zdarzenia Szerokość i wysokość ekranu Presentation Parameters Format bufora grafiki Format wierzchołka Format bufora wierzchołków Macierz widoku Macierz projekcji Skończyło mi się miejsce na slajdzie :-(

Company LOGO Węzły w PyOgre

Company LOGO Wydajność

Company LOGO Dziękuję za uwagę