Company LOGO Zastosowanie silnika do tworzenia gier
Company LOGO Parę słów o mnie Marek Gajda - Aplikacje internetowe – PHP, Java,.Net Moje hobby: Python Programowanie gier
Company LOGO Plan prezentacji Wstęp teoretyczny – Python a tworzenie gier Przykłady – demo Porównanie C++ i Pythona
Company LOGO Główne zastosowania Pythona Aplikacje webowe WebService Narzędzia wewnętrzne w firmach Programy o charakterze naukowym Ale programowanie gier ???
Company LOGO Popularne silniki do gier PyGame Panda3D Soya3D PyOgre vel Python-Ogre...oczywiście jest jeszcze Blender
Company LOGO PyGame
Company LOGO Panda3D
Company LOGO Soya3D home.gna.org/oomadness/en/soya3d
Company LOGO Python-Ogre
Company LOGO Blender
Company LOGO Dlaczego Python-Ogre ? Multiplatform – Linux, Windows, MacOS OpenGL i DirectX Dobra dokumentacja (tutoriale) OGRE – wsparcie dla wielu języków
Company LOGO Jak działa OGRE
Company LOGO Jak działa OGRE
Company LOGO Jak działa Python-OGRE
Company LOGO Czas na demo...
Company LOGO Co trzeba ustawić w DirectX ? Okno, funkcję obsługującą zdarzenia Szerokość i wysokość ekranu Presentation Parameters Format bufora grafiki Format wierzchołka Format bufora wierzchołków Macierz widoku Macierz projekcji Skończyło mi się miejsce na slajdzie :-(
Company LOGO Węzły w PyOgre
Company LOGO Wydajność
Company LOGO Dziękuję za uwagę