„ POCZUJ CHEMIĘ DO CHEMII ”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Prezentacja wyników ewaluacji Szkoły Promującej Zdrowie
Advertisements

Witamy na pokazach chemicznych 19,
Gimnazjum im. Królowej Jadwigi w Działdowie
POKAZ EFEKTÓW PRACY UCZNIÓW W RAMACH REALIZOWANEGO PROJEKTU
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w gimnazjum Biologia, Chemia, Fizyka, Geografia, Informatyka.
Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. F. D. Kniaźnina w Puławach
Szkoła Podstawowa w Restarzewie
Klasa biologiczno - chemiczna
Sztuczki chemiczne Projekt realizowany w Zespole Szkół – Szkoła P{odstawowa i Gimnazjum im. Ziemi Kujawskiej pod opieką mgr inż. Lidii Tuszyńskiej i Centrum.
,,JAK WYKORZYSTAĆ PASJE BADACZA’’
Niepubliczne Gimnazjum nr 1 Fundacji Familijny Poznań Klasa II.
MOJA SZKOŁA W LICZBACH Prezentacja projektu z zakresu przedmiotów przyrodniczych: matematyka, biologia, chemia. Projekt wykonała: Monika Wojtyła, kl.
Apel o zanieczyszczeniu wody i powietrza
Spis treści Rodzaje zespołów i terminy pracy. Cele zespołów Formy pracy Podsumowanie.
WARSZTATY KOŃSKIE „Z KONIEM NA TY”
Biologia to opowieść o fenomenie i cechach życia.
N ASZA PRACA Czyli jak rozwijamy nasze umiejętności.
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Wykorzystaj czas.
Karoliny Kazimierczak
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w Gimnazjum - INTERBLOK Gimnazjum im. Królowej Jadwigi.
Wielką energią w twórczym działaniu jest nasza aktywność w odkrywaniu.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
1.
Tego roku chętni uczniowie klasa pierwszych zgłosili się do projektu unijnego Rozwój przez kompetencje. Chcemy pokazać w naszej prezentacji jak przebiegały.
Koło wolontariatu działające przy Gimnazjum w Czarnym Borze Podziel się swoim talentem.
Zespół Szkół Gimnazjum Nr 6 Szkoła Podstawowa Nr 13 w Zawierciu
MŁODZI BADACZE Gimnazjum nr 1 w Tarnobrzegu
Węgiel W Produktach….
Cześć! Nazywam się Karol Gwizduła i jestem uczniem klasy pierwszej w ZESPOLE SZKÓŁ, CKU W GRONOWIE. Opowiem Wam,
„Kraina Małych Odkrywców – Uniwersytet Dziecięcy”
Ogólnopolska akcja edukacyjna Pierwsza edycja Rok szkolny 2013/14.
Witamy w Gimnazjum Nr 3 im. Fryderyka Chopina w Sochaczewie.
Szkoła to nie tylko nauka! 
PORTFOLIO KARIERY CO TO JEST PORTFOLIO?
„Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
GMINAZJUM NR I IM. SZARYCH SZEREGÓW W NAMYSŁOWIE GR.II- 12 UCZNIÓW PROWADZĄCY IZABELA HELIŃSKA – PEDAGOG SZKOLNY/ DORADCA ZAWODOWY.
Kółko chemiczne Szkolne wsparcie kapitału kulturowego.
SZKOLNE WSPARCIE Z PRZYRODY I MATEMATYKI
CHEMIA PREZENATCJA FOSFORANY.
Na zajęciach z matematyki umiejętnie rozwijamy swoje zdolności logicznego myślenia, argumentacji, jak również ćwiczymy sprawność stosowania poznanych.
Doświadczenie z atramentem
Chromatografia bibułowa
Projekt biologiczno-chemiczny
Co to jest spacer edukacyjny?
Młody Fizyk Eksperymentuje – I Pracownia Fizyczna dla Licealistów
Zespół matematyczno- przyrodniczo- informatyczny Nauczyciele matematyki: Barbara Chmiel, Elżbieta Fałat, Ewa Terenda Nauczyciele przyrody: Ewa Fielek,
SAMORZĄD UCZNIOWSKI ROK SZKOLNY 2014/2015. WRZESIEŃ 2014 – WYBORY DO SAMORZĄDU.
Samouczenie się (self-directed learning) w edukacji demokratycznej
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA Projekt „Naukowy zawrót.
Szkoła Podstawowa nr 8 im. Jana Wyżykowskiego w Lubinie
BIAŁA PODLASKA POSUMOWANIE WSPÓŁZAWODNICTWA W RAMACH CYKLU OTWARTYCH ZAWODÓW LEKKOATLETYCZNYCH 23 października 2015.
Z DORADZTWA ZAWODOWEGO
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Moja wymarzona szkoła Autor: Weronika Wałaszek. Spis treści 1. Wstęp 2. Dyrektorzy 3. Nauczyciele 4. Plan Lekcji 5. Wolne dni.
Autorzy: Khava Aboubakarova i Jadwiga Kolewska
Rodzaje paliw kopalnych
Projekt edukacyjny kl. II Gimnazjum rok szk.2015/2016 Opiekunowie: Barbara Błasiak, Bożena Żmuda.
Temat doświadczenia: Wyznaczanie ciepła właściwego wody Eksperyment edukacją przyszłości – innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych.
Ciekawe doświadczenia chemiczne. Cel projektu Zainteresowanie chemią jako przedmiotem.
Szkoła Podstawowa nr 83 im. Jana Kasprowicza we Wrocławiu  Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia  Europejski Dzień Sportu Szkolnego.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
Projekt edukacyjny „Kompetencje kluczowe”
Poranek małego chemika w Przedszkolu Nr 10 w Koszalinie
Promocja szkoły w przedszkolach
Sprawozdanie z udziału w projekcie: Lider Lokalnej Ekologii
Który gaz ma najmniejszą gęstość?
Szkoła Podstawowa nr 1 Twórcze umysły im. Wojska Polskiego w Żywcu
Zajęcia dodatkowe AKADEMIA UMYSŁU Ćwiczenie koncentracji ZESTAW nr 4
Zapis prezentacji:

„ POCZUJ CHEMIĘ DO CHEMII ” Prezentacja do projektu chemicznego

Spis wykonywanych doświadczeń : Tajemnicza mieszanina Brudas Prawda jak oliwa Komentarz oraz karty pracy Niezwykła budowa cząsteczki wody Substancje żrące Sygnalizatory zmiany barwy Otrzymywanie wybuchowego gazu Otrzymywanie gazu z ziemniaków i wody utlenionej Gaz z wody utlenionej i drożdży Czarny potwór Chemiczna zapałka Zielony smok Żółte białko Toruń Drzwi otwarte Otrzymywanie gazu z octu i sody Aktywność to też cecha metali

Tajemnicza mieszanina

Brudas

Prawda jak oliwa

Niezwykła budowa cząsteczki wody

Substancje żrące

Sygnalizatory zmiany barwy

Otrzymywanie wybuchowego gazu

Aktywność to też cecha metali

Otrzymywanie gazu z wody utlenionej i drożdży

Otrzymywanie gazu z ziemniaków i wody utlenionej

Czarny potwór

Chemiczna zapałka

Zielony smok

Pasta do zębów dla słonia

Żółte białko

Otrzymywanie gazu z octu i sody

Klej ze styropianu

Toruń Widok z pociągu Już w Toruniu

Drzwi otwarte Jako uczestnicy projektu chemicznego na drzwiach otwartych zaprezentowaliśmy nasze umiejętności.

Karty pracy, które wypełnialiśmy starannie po każdym zrobionym doświadczeniu trafią do księgi szkolnych eksperymentów. Udział w tych zajęciach zdecydował o mojej dalszej edukacji. Wszystko mi się podobało, zajęcia były ciekawie prowadzone a jedynym minusem jest to, że niestety rok szkolny się już kończy i zajęcia niestety też . Bardzo mi będzie brakowało tych zajęć w szkole ponad gimnazjalnej..

Dziękuję za obejrzenie prezentacji  Joanna Stachowiak 3 B