SZKOŁA Z KLASĄ Projekt Przygotował ZESPÓŁ I Igor Brzeski, Maciek Fornalik, Wiktoria Goś, Aleksandra Krawczuk i Aleksandra Augustyniak
ZESPÓŁ I
Grupa badawcza: uczniowie kl. IIIb i IIIc Liczba uczestników ankiety :46 osób Data przeprowadzeni a ankiety: 17 III 2014r
1.Czy wśród Twoich kolegów i koleżanek jest ktoś, kogo mógłbyś nazwać swoim przyjacielem/przyjaciółką? TAK NIE 44 osoby 2 osoby * * Jeśli zaznaczyłeś odpowiedź,,NIE’’ odpowiedz na drugie pytanie
2.Czy chciałbyś mieć prawdziwego przyjaciela? TAK NIE TAK NIE 1 osoba 1 osoba 1 osoba 1 osoba
Bycie słownym ( 34 osoby) Bycie towarzyskim (34 osoby) Szanowanie innych (32 osoby) Bycie zgodnym i miłym (25 osób) Dyskrecja (24 osoby) Życzliwość, gotowość do poświęceń (19 osób) Jaki powinien być prawdziwy przyjaciel? 3. Jaki powinien być prawdziwy przyjaciel? Spośród wymienionych cech i zachowań, uczniowie wybrali sześć, najważniejsz ych Spośród wymienionych cech i zachowań, uczniowie wybrali sześć, najważniejsz ych
Jakie posiada zabawki(0 osób) Czy kupuje ci słodycze(0 osób) Jakiej jest płci(2 osoby) W jakim jest wieku(3 osoby) Najmniej istotne cechy u przyjaciela:
DLACZEGO PRZYJAŹŃ JEST WAŻNA ??? Przyjaźń to wielka wartość w życiu człowieka. Gdy będziecie dorośli warto mieć wtedy przyjaciela. Przyjaźń jest potrzebna w życiu, ponieważ, gdy ktoś Cię uderzy, kopnie, przezwie lub obrazi, wtedy dobrze pójść do przyjaciela, żeby Cię pocieszył. Aby mieć przyjaciela trzeba być i zachowywać się jak prawdziwy przyjaciel !!!
DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ Podczas przygotowywania prezentacji korzystaliśmy tylko i wyłącznie z własnej głowy !!!