Opracował: Zespół Języków Obcych. Do próbnego Egzaminu Gimnazjalnego, który odbył się 21.10.2008 r. przystąpiło 146 uczniów klas trzecich. Test trwał

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO Z JĘZYKA NOWOŻYTNEGO ROK SZKOLNY 2009/2010.
Advertisements

Klasyfikacja roczna w roku szkolnym 2012/2013
2011 Joanna Bechcińska Bożena Boleska
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Analiza wyników konkursów przedmiotowych
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
EGZAMIN DOJRZAŁOŚCI Ogólny wynik szkoły Liczba osób które, zdały maturę: Liczba osób które, nie zdały matury: Razem zdających:
Wyniki sprawdzianu, egzaminu gimnazjalnego i maturalnego w 2009 r. uczni ó w szk ó ł prowadzonych przez Gminę Miejską Mielec.
Lp. TYPY SZKÓŁ LICZBA UCZNIÓW LICZBA ODDZIAŁÓW 1 SZKOŁY PODSTAWOWE GIMNAZJA V LO 2699 OGÓŁEM 4951 uczniów 209 oddziałów LICZBA DZIECI.
1 Stan rozwoju Systemu Analiz Samorządowych czerwiec 2009 Dr Tomasz Potkański Z-ca Dyrektora Biura Związku Miast Polskich Warszawa,
Fizyka i astronomia na egzaminach zewnętrznych w 2008 roku Egzamin gimnazjalny Matura Pracownia Doskonalenia Metodycznego Opracował: Zbigniew Łuczka.
Test kompetencyjny z języka angielskiego dla klas szóstych
PREPARATYWNA CHROMATOGRAFIA CIECZOWA.
Zestawienie wyników egzaminu
Klasyfikacja systemów
WYNIKI EGZAMINU ZAWODOWEGO
Opracował: Zespół Humanistyczny. Klasa Średnia ww - wielokrotnego wyboru (na 20 p) Średnia KO - krótkie odpowiedzi (na 10 p) Średnia za zaproszenie (na.
Pytania konkursowe.
Efektywność zdawania egzaminu zawodowego w ZSP w Bytowie w roku szkolnym 2008/2009.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
1 Egzamin gimnazjalny z języka obcego nowożytnego PUBLICZNE GIMNAZJUM NR 1 IM. JÓZEFA WYBICKIEGO W ZĄBKOWICACH ŚLASKICH.
Analiza wyników „Matura”
Wyniki egzaminu gimnazjalnego. CZĘŚĆ HUMANISTYCZNA Średni wynik szkoły znajduje się w 7 przedziale skali staninowej.
„Rynek pracy w powiecie trzebnickim: struktura bezrobocia i miejsca pracy.”
Osiągnięcia uczniów klasy szóstej, którzy przystąpili do sprawdzianu w kwietniu 2010 roku WOJEWÓDZTWO KUJAWSKO-POMORSKIE WOJEWÓDZTWO KUJAWSKO-POMORSKIE.
Podsumowanie wyników próbnego egzaminu zawodowego przeprowadzonego w ZS 1 we Władysławowie dnia 15 stycznia 2010 r.
KOLEKTOR ZASOBNIK 2 ZASOBNIK 1 POMPA P2 POMPA P1 30°C Zasada działanie instalacji solarnej.
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
RES POLONA Kazimierz Żylak. OPANOWANIE UMIEJĘTNOŚCI MATEMATYCZNYCH PRZEZ GIMNAZJALISTÓW.
Wyniki egzaminów gimnazjalnych szkół powiatu nakielskiego w roku 2011 w kontekście wyników kraju, województwa i innych powiatów przy uwzględnieniu wyników.
Wyniki egzaminów gimnazjalnych szkół powiatu żnińskiego w roku 2011 w kontekście wyników kraju, województwa i innych powiatów przy uwzględnieniu wyników.
Warlubie, r.. Wyniki egzaminów gimnazjalnych szkół powiatu świeckiego w roku 2011 w kontekście wyników kraju, województwa i innych powiatów.
Poznań, 16 maja Charakterystyka populacji Liczba szkół Uczniowie, którzy przystąpili do egzaminu Łącznie A1+A4+A5A6A7A8 lubuskie
w ramach projektu Szkoła z Klasą 2.0
MATURA 2007 raport ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO.
WYNIKI PRÓBNEGO SPRAWDZIANU W KLASACH VI 27 LISTOPADA 2012R. ILOŚĆ UCZNIÓW W KLASACH VI126 ILOŚĆ UCZNIÓW PISZĄCYCH PRÓBNY SPRAWDZIAN124.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
W styczniu uczniowie klas VI a i VI b Szkoły Podstawowej przystąpili do próbnego sprawdzianu, którego koordynatorem jest wydawnictwo Operon. Sprawdzian.
Osiągnięcia uczniów klasy szóstej, którzy przystąpili do sprawdzianu w kwietniu 2010 roku WOJEWÓDZTWO POMORSKIE WOJEWÓDZTWO POMORSKIE wrzesień 2010.
Analiza wyników sprawdzianu ‘2013
1. ŁATWOŚĆ ZADANIA (umiejętności) 2. ŁATWOŚĆ ZESTAWU ZADAŃ (ARKUSZA)
EGZAMIN MATURALNY Wybór języka obcego zdawanego jako obowiązkowy.
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
Wrzesień Rok 2010   Test diagnostyczny składał się z pięciu zadań i sprawdzał umiejętności: • rozumienie ze słuchu • rozumienie tekstu czytanego • umiejętność.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego z języka angielskiego 2012
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
Wstępna analiza egzaminu gimnazjalnego.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Wyniki badań dzieci 10 letnich z realizacji podstawy programowej z wychowania fizycznego po I etapie edukacyjnym- wrzesień 2013, luty- czerwiec 2014 Kuratorium.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Sprawozdanie z testu kompetencji klas szóstych październik 2012r.
1 Analiza wyników sprawdzianu ‘2014 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Krowiarkach – XI 2014 – XI 2014 Opracował: J. Pierzchała.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Czerwiec TECHNIK EKONOMISTA Etap pisemny: przystąpiło - 20 osób zdało – 13 osób Etap praktyczny przystąpiło - 21 osoby zdało - 9 osób Dyplom otrzymało.
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego z języków obcych 2008.
Dr hab. Renata Babińska- Górecka

1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
Współrzędnościowe maszyny pomiarowe
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
LO ŁobżenicaWojewództwoPowiat pilski 2011r.75,81%75,29%65,1% 2012r.92,98%80,19%72,26% 2013r.89,29%80,49%74,37% 2014r.76,47%69,89%63,58% ZDAWALNOŚĆ.
Informacja o wynikach sprawdzianu i egzaminu w publicznych szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach (dla których organem.
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Egzamin gimnazjalny z języka obcego nowożytnego
Zapis prezentacji:

Opracował: Zespół Języków Obcych

Do próbnego Egzaminu Gimnazjalnego, który odbył się r. przystąpiło 146 uczniów klas trzecich. Test trwał 90 minut i badał umiejętności uczniów w trzech obszarach językowych: odbiór tekstu słuchanego (max10pkt.), reagowanie językowe (max 20 pkt.), odbiór tekstu czytanego (max 20pkt.).

Klasa/obszary językowe ABCDE odbiór tekstu słuchanego 6,535,376,86,365 reagowanie językowe 9,258,11110,99 odbiór tekstu czytanego 11,6611,514,714,113

KLASA Średnia klasy w punktach Wynik w % IIIA 26,8353,65 IIIB 27,0054,00 IIIC 32,4064,80 IIID 31,4062,80 IIIE 27,5155,02

KLASA Najlepsze KOD / PUNKTY Najgorsze KOD / PUNKTY IIIA A ; A01- 45; A ; A A23 - 6; A27, A28 - 7; A III B B07- 47; B ; B ; B06, B15, B B ; B08,B22,B IIIC C ; C ; C ; C01, C07, C ; C02, C C10 - 4; C ; C ; C IIID D ; D ; D ; D D28 - 9; D17 -12; D02; D ; D IIIE E27 – 48; E21 – 47; E31 – 45; E E7 - 8; E ; E8 - 13; E6 - 14

Najlepsza średnią osiągnęła klasa IIIC - 32,4pkt, co stanowi 64,8% punktów możliwych do uzyskania. Najgorsza średnia to 27,51pkt, w klasie IIIE, co daje 55,02% ogólnej liczby punktów. Średnia całej szkoły wynosi 28,5pkt. na 50 możliwych czyli 57%.

W ramach wszystkich trzech obszarów językowych najlepsze wyniki osiągnęła klasa IIIC, odpowiednio: w odbiorze tekstu słuchanego 6,8pkt. na 10 możliwych, w reagowaniu językowym 11pkt. na 20 możliwych i w odbiorze tekstu czytanego 14,7pkt. na 20 możliwych. Najniższą liczbę punktów we wspomnianych obszarach językowych osiągnęły odpowiednio: w odbiorze tekstu słuchanego klasa IIIE –5 pkt.; w reagowaniu językowym i odbiorze tekstu czytanego- klasa IIIB: 8,1 i 11,5pkt.

Najlepiej piszący poradzili sobie z odbiorem tekstu czytanego, tu średnia uzyskanych punktów wynosi 12,9 pkt. na 20 możliwych (64,5%). Nieco gorzej kształtują się wyniki w obszarze tekstu słuchanego. Średni wynik wyniósł 6,02 pkt. na 10 możliwych czyli 60,2%. Najsłabiej uczniowie opanowali umiejętności w zakresie reagowania językowego: średni wynik w tym obszarze wyniósł 9,65pkt. na 20 możliwych, co stanowi 48,25%.

Na wyniki w słuchaniu i reagowaniu językowym wpłynęły zadania: 3 (słuchanie, test luk) i 8 (pytania do ilustracji). Zadania 3 nie podjęło 19 uczniów czyli 13% liczby zdających, zaś zadanie 8. opuściło w całości lub częściowo 34 uczniów czyli 23,2% zdających. Ponadto w zadaniu 8 zdarzały się odpowiedzi niekompletne lub nie na temat. Liczne błędy gramatyczne, leksykalne i w pisowni wyrazów dodatkowo obniżały liczbę uzyskanych punktów.

Osobnym problemem jest praca ucznia o kodzie C10, z najniższą liczbą uzyskanych punktów - 4. Uczeń ten nie opanował umiejętności przenoszenia odpowiedzi na kartę tzn., przy zaznaczonej jednej odpowiedzi do danego pytania zakreślał ja kółkiem, natomiast przy dwóch wybranych odpowiedziach jedną zamalowywał i zakreślał kółkiem drugą zaś przekreślał znakiem X i znów zakreślał kółkiem. Powodowało to nieuznanie żadnej odpowiedzi przenoszonej przez ucznia.