Market Strategies dr hab. Marek Szczepański. Programme (1/2) 1.The role of marketing and the importance of market strategies in the enterprise 2.The concept.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Interpersonal Communication
Advertisements

Maciej Pietrzykowski Katedra Strategii i Polityki
Management of financial and operational risk dr hab. Marek Szczepański.
WIEDZA INFORMACJA DANE
Marketing Usług - WYKŁAD
INŻYNIERIA PRODUKCJI Wydział Elektroniki Mikrosystemów i Fotoniki
Zarządzanie zakresem i czasem
Procesy informacyjne w zarządzaniu
Modelowanie symulacyjne
Marketing – zagadnienie podstawowe wykład nr 1
Zachowania przedsiębiorstw w wymianie międzynarodowej prof. zw. dr hab
Kultura w Strategii UE dla Regionu Morza Bałtyckiego
ZOO1 DEMO: złota folia Hertz z żarówką tel kom koło barw RGB
mgr inż. Marek Kamiński Katedra Inżynierii Oprogramowania WETI PG
Życiorys mgr inż. Zbigniew Paszkiewicz Katedra Technologii Informacyjnych WIGE UEP Urodzony: r. Wykształcenie: studia na kierunku.
Życiorys mgr inż. Mirosław Stawniak Katedra Technologii Informacyjnych
MARKETING W HANDLU Zajęcia nr 6 Tematyka:
STANDARDY BIBLIOGRAFICZNE Biblioteka Narodowa SEKCJA BIBLIOGRAFII IFLA Grażyna Jaroszewicz.
Dariusz Kwapuliński studium doktoranckie AE Katowice
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE Instytut Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu SPECJALNOŚĆ: PUBLIC RELATIONS.
Podstawy modeli i programów licencyjnych Microsoft.
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE
Ochrona danych i kryptografia
Wstęp do ekonomiki informacji
BADANIA ROZWOJU NOWEGO PRODUKTU
INNOWACYJNE DZIA Ł ANIA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ CZY W Ł ADZE PUBLICZNE NAD ĄŻĄ J Ą ZA ZMIENIAJ Ą CYM SI Ę RYNKIEM? INNOVATIVE ACTIONS OF PUBLIC ADMINISTRATION.
Projekt „Do kariery na skrzydłach – studiuj Aviation Management” Projekt współfinansowany ze ś rodków Europejskiego Funduszu Społecznego. Biuro projektu:
Politechnika Poznańska, Wydział Inżynierii Zarządzania
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Produkt i usługa Działania marketingowe Projekt jest współfinansowany.
Centre of Sustainable Development and Environmental Management EVG-CT CSDEM CENTRE OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT.
SURE - Kick of Meeting International Management Services Ltd. Assistant Contractor to Partner No. 9 Krakow representative (Poland) Team: Sławomir Podgórski.
Summary of the 2nd edition Organizers: 24 – 25th October 2007 r.
Polsko-Norweski Fundusz Badań Naukowych / Polish-Norwegian Research Fund Warsaw, 1st Feb FINAL CONFERENCE 7-8 th June 2011 WARSAW.
Wykład nr 1 Wartość pieniądza w czasie Pomiar ryzyka
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1 Technologie mało- i bezodpadowe 1.
Wytyczne dla przemysłu (Guidance for Industry) ICH Q8, Q9, Q10
FINANCING OF ENTERPRISE - Programme. LECTURES 1.Primary objectives of corporate finance 2.Financial environment of the company 3.Capital structure decisions.
CIRCUITS and SYSTEMS – part II Prof. dr hab. Stanisław Osowski Electrical Engineering (B.Sc.) Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
UBEZPIECZENIA W LOGISTYCE Program zajęć
JOB SEARCH IS A JOB Career planning is building bridges from one’s current job/career.
SUSTMAN Przedsiębiorczość, zrównoważony rozwój i produkcja dla studentów PWSZ w Koninie Prezentacja podręcznika 8 grudnia 2015 r., PWSZ w Koninie Projekt.
SUSTMAN Przedsiębiorczość, zrównoważony rozwój i produkcja dla studentów PWSZ w Koninie SEMINARIUM PODSUMOWUJĄCE WARSZTATY Prezentacja podręcznika 8 grudnia.
Foundation for Promotion of Entrepreneurship – Continuing Education and Lifelong Learning NGO that responds to the training needs Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości.
Development of rural tourism and agritourism Experience of the past 20 years Elżbieta Wyrwicz Department of Tourism 3rd International Conference AGROTRAVEL.
UBEZPIECZENIA W LOGISTYCE dr hab. Marek Szczepański, prof. nadzw. PP.
Zarządzanie ryzykiem operacyjnym i finansowym – program 2016 Marek Szczepański.
Seminarium licencjackie DSM S
Seminarium magisterskie
Seminarium magisterskie
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
Nowoczesne koncepcje marketingu DSM 2015/2016– wykład do wyboru
Dr Anna M. Zarzycka Zakład Strategii Konkurencji, Instytut Rynków i Konkurencji A.M. Zarzycka
Dr Wojciech Woźniak Department for General Sociology University of Lodz Projekt Zrównoważony rozwój, zrównoważone społeczeństwo – opracowanie i wdrożenie.
MARKETING TERYTORIALNY Wykład do wyboru, II SSL, IV SSM, V SSM Sem. letni dr Marcin Wołek Konsultacje: wtorek, 14:45-15:30,
MIĘDZYNARODOWE RYNKI NIERUCHOMOŚCI Dr Małgorzata Zięba.
“Entrepreneurship & Startups” A Course with Patrick L Young (4 ECTS)
Jacek Zaucha członek Grupy SOG. 2 Interreg III B – BSR.
SPECJALOŚCI: 1) Finance and Accounting for International Business – NOWOŚĆ!!! 2) European Business and Finance.
Informatyczne Systemy w Zarządzaniu Tomek Marszał Wyższa Szkoła Informatyki I Umiejętności Zaliczenie przedmiotu Studia niestacjonarne.
Z matematyką przez świat.
Wojciech Łobacz Marcin Sulikowski
Nadzór korporacyjny 1. WSTĘP.
Transformacja gospodarki w Europie Środkowo-Wschodniej
Mikroekonomia B.0 Mikołaj Czajkowski.
ETHICS OF SECURITY RESEARCH SEMINARS Małgorzata Zachara
MARKETING INTERNETOWY
INERNATIONAL LOGISTICS
Mariusz Dybał - Portfel akcyjny PTEbnmbnmbn mbn,bm,b
AUTOPREZENTACJA prof. nadzwyczajny, dr hab. Anetta Zielińska.
Chapter 7: Art PowerPoint
Zapis prezentacji:

Market Strategies dr hab. Marek Szczepański

Programme (1/2) 1.The role of marketing and the importance of market strategies in the enterprise 2.The concept of strategy 3.Product strategies – theory, case studies 4.Market strategies – pricing; theory, case studies 5.Market strategies – distribution; theory, case studies

Programme (2/2) 6. Market strategies - information / promotion (theory, case studies) 7. Market strategies - buyers and competition 8. Market Strategies – Management (developing a strategic market plan) 9. Tactics and implementation (theory, case studies)

Literature Obligatory: 1.McNamee P., Strategic marketing planning – a blueprint for success, Wiley, West Sussex, England, Kotler Ph., Armstrong G., Principles of Marketing, 8th ed., Prentice Hall, Upper Salder River, Bennet P.D., Marketing, McGraw Hill Book, Mruk H., Pilarczyk B., Sławińska M., Marketing. Koncepcje – strategie – trendy, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2012.

Literature Further reading: 1.Robbins P. S., Decenzo A. D., Coulter M., Fundamentals of management. Essential concepts and aplications, Global Edition, Chapter 2: Planning, Pearson Education Ltd., Essex, 2011, p Marketing przedsiębiorstw przemysłowych, red. Mantura W., Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej, Poznań, Mazurek-Łopacińska K.: Zachowania nabywców jako podstawa strategii marketingowej, Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław, 1997.